• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Nu we weer een aantal collega's minder sinds de vorige verkiezingen, willen we ons team weer versterken met een aantal nieuwe, enthousiaste collega's!
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden over het takenpakket van een moderator enzovoorts.

    Tot wanneer kan ik me inschrijven?
    De aanmeldingen zijn open tot en met 24 maart 23:59 uur. Vanaf dan kan de eerste ronde gesloten worden. Jullie hebben dus twee weken de tijd.

    Hoe gaat het verder?
    Na de eerste ronde gaan we nakijken. Een deel van de kandidaten gaat door naar de tweede ronde. In de tweede ronde zullen casussen voorgelegd worden waarbij vragen worden gesteld. Deze moeten worden beantwoord. Ook dat gaan we weer nakijken. Uiteindelijk zijn we van plan 5-7 kandidaten aan te stellen als moderator.

    Waar kan ik me aanmelden?
    Link: De aanmelding is gesloten.

    Wat doet een mod precies?
    Takenpakket:

    - Vragen van users via pb/gb beantwoorden.
    - Meldingen behandelen. (kan gaan van een vraag beantwoorden, waarschuwen tot bannen)
    - Actief rondneuzen op het forum en in creaties, en als het nodig is actie ondernemen.
    - Actief reageren op zaken in het modforum (overleggen, discussiëren).
    - Eigen subfora wekelijks nakijken/opschonen.
    - Eigen taken zoals xOTM, nieuwsbrief, columnisten, bèta's, House Cup, Twitter, wedstrijden, RPG.
    - Suggesties en klachten bespreken. Beslissen of dit iets is waar Rutger iets mee kan.
    - Over het beleid en de regels van Quizlet nadenken, dit eventueel doorvoeren.
    - Mee helpen met de organisatie van verkiezingen.


    Heel veel succes!

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 9:51 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 maart 2014 - 15:49 ]

    Toen ik het topic zag, dacht ik: Ja! Maar toen bedacht ik me dat je als mod ook wel behoorlijk afgeblaft wordt/ kunt worden door users, dus nee dankjewel. Ik ga mezelf maar niet opgeven, maar aan iedereen die meedoet: Veel succes!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Usha schreef:
    Oh, eindelijk!
    Ik twijfel onwijs erg of ik mee zal doen of niet, zucht...

    You can always try, I'm gonna try too. Let's try together hihi. :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    (...)
    You can always try, I'm gonna try too. Let's try together hihi. :].

    Haha yess! Wie niet waagt, wie niet wint. Maar ik zit vast op mijn goede en slechte eigenschappen. (no_chears)

    Usha schreef:
    (...)
    Haha yess! Wie niet waagt, wie niet wint. Maar ik zit vast op mijn goede en slechte eigenschappen. (no_chears)

    Van wat ik van je ken vind ik je erg behulpzaam :]. Anders moet je even een lijstje van kwaliteiten opzoeken op internet, dan kom je misschien wel iets tegen, hehe ;p.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb mezelf opgegeven. Ik zat echt vast bij de laatste, hahaha.


    That is a perfect copy of reality.

    Ik ga me niet aanmelden, is waarschijnlijk meer iets voor mijn zus, maar ik ga het wel volgen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vraagje;
    Kijken jullie ook naar hoelang een user al online is/een account heeft?
    Ik heb namelijk meer accounts gehad en zit al langer op Quizlet dan je op dit account kan zien.

    Dusky schreef:
    Vraagje;
    Kijken jullie ook naar hoelang een user al online is/een account heeft?
    Ik heb namelijk meer accounts gehad en zit al langer op Quizlet dan je op dit account kan zien.

    Ja, daar kijken we naar. Vooral om te kijken of iemand genoeg kennis over de site heeft.
    Als je je perse met 'Dusky' wil aanmelden, dan zou ik even een linkje plaatsen naar je oudere accounts.


    I am an idiot, I move.

    Scarce schreef:
    (...)
    Ja, daar kijken we naar. Vooral om te kijken of iemand genoeg kennis over de site heeft.
    Als je je perse met 'Dusky' wil aanmelden, dan zou ik even een linkje plaatsen naar je oudere accounts.


    Onder welke vraag zou ik dat moeten vermelden?

    Dat is snel, maar ergens had ik het wel verwacht. Ik ga niet meedoen, maar wel veel succes aan diegene die wel meedoen. ^^


    Take me to wonderland

    Dusky schreef:
    (...)

    Onder welke vraag zou ik dat moeten vermelden?


    Het handigste is het gewoon even aan te kaarten bij de eerste vraag meteen (: Daar moet je toch een motivatie invullen, dus daar is ook plaats om oude accounts te noemen ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Het handigste is het gewoon even aan te kaarten bij de eerste vraag meteen (: Daar moet je toch een motivatie invullen, dus daar is ook plaats om oude accounts te noemen ^^


    Oké, bedankt (:

    Veel succes aan iedereen die mee gaat doen. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Tragically schreef:
    Toen ik het topic zag, dacht ik: Ja! Maar toen bedacht ik me dat je als mod ook wel behoorlijk afgeblaft wordt/ kunt worden door users, dus nee dankjewel. Ik ga mezelf maar niet opgeven, maar aan iedereen die meedoet: Veel succes!

    Het andere deel van de functie is wel heel leuk.

    Even een toevoeging aan wat Emma zei:
    Je moet inderdaad stevig in je schoenen staan en kritiek kunnen aanvaarden zonder het persoonlijk te nemen.
    Je moet er mee kunnen leven dat een idee waar je maanden aan hebt gewerkt direct wordt afgezeken op het forum.
    Je moet er tegen kunnen dat je een scheldpartij krijgt als je iemand een waarschuwing stuurt over iets kleins als een kudo.

    Maar gelukkig heb je wel een fantastisch team achter je staan dat je altijd zal ondersteunen in dit soort situaties. Het kan af en toe rot zijn, maar je staat er niet alleen voor.


    I am an idiot, I move.