• Ergens in een bos in Scandinavië staat een huis waar jongeren en twee volwassenen de mogelijkheid krijgen tot zichzelf te komen, andere mensen te ontmoeten of te gekke activiteiten te doen. Niemand weet eigenlijk écht wat er nu de bedoeling van is. De twee volwassenen krijgen een routebeschrijving thuisgestuurd wanneer ze zich opgeven en blijken de hele trip te moeten organiseren. Ver weg van de moderne samenleving ontstaat zo een hechte groep van mensen. Vriendschappen, liefdes en ruzies ontstaan.

    *Titel gaat nog veranderd kunnen worden.

    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels

    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen.
    -Géén ruzie in deze RPG!


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Dit is een RPG die lang gaat duren. Bedenk je dus goed voordat je gaat meedoen!
    Als je twijfelt, zet het in mijn topics en dan kun je je later alsnog bedenken. Je hoeft hier niet veel tijd in te steken. En als je even een drukke tijd hebt, laat je je personage slapen of je reageert af en toe met een oneliner, maar blijf aub reageren.

    Het huis en indeling
    Derde verdieping/zolder
    Slaapkamer groepsleiding.
    *Gregory McEwan
    *Anna Sharp
    Badkamer groepsleiding.

    Tweede verdieping
    Dorm 4 (8)
    *Melody Black
    *Sarah-Jane Black
    *Abigail Pierce
    Dorm 3 (4)
    *Damien Morrisson
    *James Black
    *James Flanagan
    *Jeremy Devoné
    Kleine woonkamer

    Eerste verdieping
    Dorm 2 (6)
    Dorm 1 (4)
    *Delilah Gerson
    *Lizzy Franklin
    *Laurinda Pearl
    *Rose Black
    Kleine woonkamer

    Begane grond
    Keuken
    Eetplek
    Grote woonkamer
    Bibliotheek. Bovenkant ook op de eerste verdieping
    Klein zwembad. In de veranda
    Badkamer. Centrale badkamer voor iedereen, grenst aan het zwembad.

    Omgeving
    Riviertje een stukje achter het huis.
    Deze mondt uit op dit meertje.
    Ander meertje in de buurt.
    Het bos waarin ze zitten.


    Personages max. 22 +2 Er zijn nog plaatsen vrij, inspringen kan altijd.
    Leiding: (2/2)
    -Gregory McEWan - KLAINEISBACK
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongeren: (11/22)
    Meisjes
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Delilah Gerson - KLAINEISBACK
    -Elisabeth 'Lizzy' Franklin - AbbySciuto
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Melody Black - AbbySciuto
    -Rose Black - Patholoog
    -Sarah-Jane Black - Patholoog

    Jongens
    -Damien Morrisson - KLAINEISBACK
    -James Black - Patholoog
    -James Flanagan - AbbySciuto
    -Jeremy Devoné Appelboompje


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    James Flanagan
    Nadat we naar binnen waren gestuurd ging ik meteen naar onze kamer en begon ik me om te kleden. Ik was eigenlijk best moe. Maar dat zou ook kunnen komen door de jetlag. "Hé, gozer, als je het niet erg vind ga ik meteen slapen." zei ik tegen Damien. Ik ging in bed liggen en draaide me weg van Damien. Al snel voelde ik me weg sluimeren in een diepe slaap.

    Elisabeth 'Lizzy' Franklin
    Na een paar baantjes getrokken te hebben, ging ik uit het zwembad en ging ik me douchen. Ik liet me ontspannen door het hete water en voelde hoe ik langzaam slaperig werd. Toen ik klaar was en mijn pyjama al had aangedaan met de badjas erover heen, liep ik naar de keuken en maakte ik wat warme melk voor mezelf met wat honing. Ik liep terug naar onze kamer en ging op het bed zitten met een boek en begon te lezen, terwijl ik af en toe nipte van de warme melk. Een half uurtje later was mijn melk op en legde ik mijn boek weg. "Goedenacht, allemaal. Slaap lekker." zei ik slaperig tegen de andere meiden en ik draaide me om en viel langzaam in slaap.

    Melody Black
    Nadat ik Rose goedenacht had gezegd ging ik naar de badkamer om mijn 'voor het slapengaan-ritueel' uit te voeren. Na een kwartiertje was ik klaar en ging ik naar mijn kamer terug. Ik kleedde me om en ging in bed liggen. "Slaap lekker Sarah-Jane en Abigail." zei ik terwijl ik ging slapen.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Damien Morrisson
    James was ingeslapen en ik begon me ook klaar te maken om te gaan slapen.
    Het deed deugd om me te voelen ontspannen door de warme douchestralen na zo 'n dag, ik moest weer aan Jeremy denken, waar zou ie al die tijd geweest zijn?


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    weet iemand waar laurinda rondhuppeld?

    manon hoe gingen de toetsen?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Bij Rose en Lizzy op de kamer


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    [Volgende dag?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    das wel slim ja
    want ik heb totaal 0,0 inspiratie


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ja, is goed


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    (dan zal ik maar beginnen zeker? )
    Delilah Gerson
    Na de duik en de rondleiding was ik gisteren in slaap gevallen als een blok. Nu was ik echter alweer klaarwakker, het was nog maar kwart na zeven!
    "hoi? " fluisterde ik zachtjes, zou er nog al iemand wakker zijn?


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Dit is om kwart voor twaalf 's avonds, dus kijk niet raar op van spelfouten of uberhaupt onleesbare zinnen.
    Here we go.

    Rose Black
    Ik was een lichte slaper. Dat moest wel omdat Melody graag dingen uithaalde. Plots werd ik wakker. Ik keek om me heen en zag Delilah's hopende ogen mijn kant op kijken. Toen keek ik op de klok aan de muur. Het was kwart na zeven. 'Delilah?' vroeg ik zachtjes. 'Nu al wakker?' Ik wist nog niet of ik zin had om verder te slapen of om op te staan. Ik zou wel zien wat Delilah wilde.

    Anna Sharp
    De zon streelde mijn huid en ik opende mijn ogen. Ik draaide me om en mijn hand kwam zacht ergens op terecht. Natuurlijk, het was Gregor. Een vlinderstorm raasde door mijn buik, maar toen overviel de slaap weer en ik krulde me tegen Gregor op en sloot mijn ogen weer, in de hoop nog wat slaap mee te pikken.

    JamesB
    Een briesje waaide door het raam naar binnen en ik stond op. Ik hield van de vroege ochtend. Stil liep ik naar onder, kleedde me in de badkamer aan en ontbeet in mijn eentje. Ik zette een glas water en een paracetamol klaar op de kamer waar Jeremy en ik nu sliepen. Ik pakte mijn wandeltas en wandelschoenen. Op dat moment kwam Sarah-Jane ook met haar tas en wandelschoenen naar beneden en greep een appel mee uit de fruitkom. 'Zullen ze we?' vroeg ze, alsof het nog nodig was om woorden te benutten en samen begonnen we aan onze wandeling.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Delilah Gerson
    Rose fluisterde iets terug van :" nu al wakker? "
    "Jah ik heb niet veel slaap nodig. " glimlachte ik.
    "Zullen we naar beneden gaan?" stelde ik voor.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Rose Black
    'Sure,' zei ik en stapte uit bed. Voorzichtig deed ik de gordijnen opzij en zag Sarah-Jane en James lopen. Natuurlijk. Ik pakte mijn stapeltje kleren en liep de deur uit, waar ik wachtte op Delilah. Toen ze eenmaal buiten was liep ik zwijgzaam naar de grote badkamer. 'Lekker geslapen?' vroeg ik toen maar omdat ik niet van stilte hield in de ochtend.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Delilah Gerson
    "Nogal onrustig." gaf ik toe, ik keek opzij naar Rose.
    "En jij?" vroeg ik toen, terwijl ik mijn make up al klaarlegde voor straks, na de doucxhe.
    "Zo, en nu lekker douchen!" giechelde ik.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Rose Black - Kleding
    'Douch jij iedere ochtend?' vroeg ik verbaasd aan Delilah. Toen ging ik weer verder in mijn normale wetenschappelijke toon. 'Het is niet goed voor je huid als je iedere doucht, want de natuurlijke vetten en bacteriën die op je huid zitten en uitdroging voorkomen worden dan weggewassen.' Ik deed mijn pyjamatrui uit en verwisselde deze voor mijn bh en gewone trui. 'En daarnaast heb ik geen om te wachten,' grinnikte ik.

    Anna Sharp
    Het was al later op de ochtend toen het zonnetje mij nog eens wekte. Of het was een onbewuste beweging van Gregor, want ik lag nog steeds in zijn armen. Ik sloot even mijn ogen om te genieten van dit moment, maar ik was toch te wakker om nogmaals in slaap te vallen. Alsof dat kan, lol. Voorzichtig draaide ik me om zodat ik met mijn gezicht naar Gregor toe kwam te liggen. Mijn horloge op het nachtkastje wees 8u aan. Ik ging met mijn hand door zijn prachtige blonde haren en hoopte dat hij hier wakker van zou worden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    is er iemand, waar dan ook vrij voor 1 van mijn lieftallige personages?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    ( haha je kan Jeremy Damien laten wekken? )
    DeLilah Gerson
    "Nee maar nu kan ik het wel gebruiken. " zei ik, ik hoopte dat ze doorhad dat ik een nachtmerrie had gehad en dus het angstzweet van me af wilde spoelen, snel douchete ik en keek of Rose op me gewacht had.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing