• Ergens in een bos in Scandinavië staat een huis waar jongeren en twee volwassenen de mogelijkheid krijgen tot zichzelf te komen, andere mensen te ontmoeten of te gekke activiteiten te doen. Niemand weet eigenlijk écht wat er nu de bedoeling van is. De twee volwassenen krijgen een routebeschrijving thuisgestuurd wanneer ze zich opgeven en blijken de hele trip te moeten organiseren. Ver weg van de moderne samenleving ontstaat zo een hechte groep van mensen. Vriendschappen, liefdes en ruzies ontstaan.

    *Titel gaat nog veranderd kunnen worden.

    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels

    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen.
    -Géén ruzie in deze RPG!


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Dit is een RPG die lang gaat duren. Bedenk je dus goed voordat je gaat meedoen!
    Als je twijfelt, zet het in mijn topics en dan kun je je later alsnog bedenken. Je hoeft hier niet veel tijd in te steken. En als je even een drukke tijd hebt, laat je je personage slapen of je reageert af en toe met een oneliner, maar blijf aub reageren.

    Het huis en indeling
    Derde verdieping/zolder
    Slaapkamer groepsleiding.
    *Gregory McEwan
    *Anna Sharp
    Badkamer groepsleiding.

    Tweede verdieping
    Dorm 4 (8)
    *Melody Black
    *Sarah-Jane Black
    *Abigail Pierce
    Dorm 3 (4)
    *Damien Morrisson
    *James Black
    *James Flanagan
    *Jeremy Devoné
    Kleine woonkamer

    Eerste verdieping
    Dorm 2 (6)
    Dorm 1 (4)
    *Delilah Gerson
    *Lizzy Franklin
    *Laurinda Pearl
    *Rose Black
    Kleine woonkamer

    Begane grond
    Keuken
    Eetplek
    Grote woonkamer
    Bibliotheek. Bovenkant ook op de eerste verdieping
    Klein zwembad. In de veranda
    Badkamer. Centrale badkamer voor iedereen, grenst aan het zwembad.

    Omgeving
    Riviertje een stukje achter het huis.
    Deze mondt uit op dit meertje.
    Ander meertje in de buurt.
    Het bos waarin ze zitten.


    Personages max. 22 +2 Er zijn nog plaatsen vrij, inspringen kan altijd.
    Leiding: (2/2)
    -Gregory McEWan - KLAINEISBACK
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongeren: (11/22)
    Meisjes
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Delilah Gerson - KLAINEISBACK
    -Elisabeth 'Lizzy' Franklin - AbbySciuto
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Melody Black - AbbySciuto
    -Rose Black - Patholoog
    -Sarah-Jane Black - Patholoog

    Jongens
    -Damien Morrisson - KLAINEISBACK
    -James Black - Patholoog
    -James Flanagan - AbbySciuto
    -Jeremy Devoné Appelboompje


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    KLAINEISBACK schreef:
    Looools geweldig dit


    Waaat? *snapt het weer eens niet goed* :8


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik schrijf alleaal mobiele stukjes vandaar de korte lengte


    Jeremy.
    James stopt zijn autosleutels in zijn jaszak terwijl ik nog een sloo neem. De alcohol had bij mij inmiddels al flink zijn werk gedaan En ik twijfelde dus ook niet heel lang om antwoord te geven. "DamieN" zeg ik kortaf waarna ik opbieuw een slok neem


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    James Black
    'Damien,' vroeg ik verbaasd. Ik kende hem niet goed, om niet te zeggen helemaal niet. Ik had wat moeite om hem voor mijn ogen te halen. Dat zou ook de alcohol kunnen zijn. 'Wat heeft hij je misdaan?' Toen viel het me op hoe partijdig de vraag was.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jeremy Devone
    James lijkt verbaasd over mijn antwoord en vraagt me vervolgens op een voor mij, vijandige manier, maar dat kon ook komen door de alcohol, wat hij me misdaan heeft. Mijn glas zet ik met een klap terug op de bar waarna ik van mijn kruk spring en voor hem ga staan. "Ga je het nu voor hem opnemen, ik hoef jou niks uit te leggen" Ja ik had mijn nodige alcohol op, maar het gedoe in het bos vanmiddag zat me nog steeds diep.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2014 - 21:09 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Hij vraagt het op een manier waarop Damien wordt zwart gemaakt?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    jeremy is dronken get over it


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Oke, oke, ik ben al bezig.]
    James Brooks
    'Zeg het me of kom mee naar het huis,' mopperde ik tegen hem. Ik liet niet graag over me heen praten. Normaal had ik dat alleen bij Sarah-Jane, Rose en Melody, maar alcohol deed dat uitspreiden naar iedereen. 'Ik ga hier niemand beschuldigen totdat ik het verhaal heb gehoord.' Ik nam nog een slok van mijn wiskey. Misschien had ik de wiskey toch nodig.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jeremy Devone
    Ik zie hoe hij nog een slok neemt van zijn wiskey. "Jij lijkt de drank anders net zo hard nodig te hebben als ik dus zeur niet zo en drink door" vertel ik hem waarna ik zelf ook nog een slok van mijn whiskey achterover gooi. Ik was hem geen verklaring schuldig. Ik ga met wat moeite weer terug op de kruk zitten. het recht staan net had me al moeite gekost waarschjnlijk moest ik naar het huis terug kruipen...


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Jim Brooks
    'Well ja,' zei ik zonder emotie. 'Ik zit hier in een bar omdat een jongen die ik nog geen dag ken besluit om er vandoor te gaan om blijkbaar een andere jongen die ook nog geen dag ken. Dus ja, ik heb de wiskey nodig.' Dat gezegd hebben nam ik de laatste slok wiskey en zette het op de bar neer. 'Dus Jeremy, denk daar eens over voordat je me gaat veroordelen, want daar kan ik niet tegen.' Ik speelde even met het volle bierglas en keek hem toen weer aan. Wie wist hoe lang hij hier al zat.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jeremy evone
    "ik veroordeel niemand ik zei dat je neit moest zeuren en mee moest drinken zoals je verteld had." zeg ik terwijl ik een slok neem. "wat er tussen Damien en mij gebeurd is mag je aan hem gaan vragen ik heb geen behoefte om het daar over t ehebben of om die jongen tegen te komen"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    James Black
    Even bleef het stil tussen ons na Jeremy's opmerking. 'Duuude,' merkte ik toen op. 'We slapen bij die gast.' Waw, mijn hersenen werkten traag. 'We kunnen een andere kamer nemen,' zei ik na een -naar mijn idee- lange pauze. Ik hield niet van ruzie, merkte ik toen op. Zonder na te denken en in de verte starend nam ik een slok van het bier. 'Not bad,' zei ik tegen de bartender en wees op het bier.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Anna Sharp
    'Als jij dat wil,' begon ik. 'Dan kunnen we dat ook alleen voor jou doen. Maar over het algemeen is er wel een tijdstip om terug in het huis te zijn, omdat jullie anders kunnen verdwalen en opgegeten worden door de geesten die hier in de Noorse bossen leven. Zolang ik maar kan slapen, mogen jullie van mij zo lang opblijven als jullie willen. Wat boeit mij dat?' zei ik nonchalant. 'En dan nog, waarom zo ik hier de baas moeten zijn? Ik heb ook vakantie. Ik wil niet de leider zijn van wat huilende pubers.'



    Melody Black
    "Fijn. Dan lijken jullie in ieder geval niet op de tering ouders die ik had." zei ik doelend op mijn ouders voordat ik bij Rose kwam wonen. "Dan zijn we allemaal blij." Ik draaide me weer om en liep naar de kamer waarRose en Laurinda nog waren. "Jullie hebben ook fucking veel gedaan." zei ik tegen hen. Ik was eigenlijk een pissig geworden door die jongen en die vrouw.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Patholoog schreef:
    James Black
    Even bleef het stil tussen ons na Jeremy's opmerking. 'Duuude,' merkte ik toen op. 'We slapen bij die gast.' Waw, mijn hersenen werkten traag. 'We kunnen een andere kamer nemen,' zei ik na een -naar mijn idee- lange pauze. Ik hield niet van ruzie, merkte ik toen op. Zonder na te denken en in de verte starend nam ik een slok van het bier. 'Not bad,' zei ik tegen de bartender en wees op het bier.



    Jeremy Devone
    "we slapen inderdaad bij hem op een kamer ja.." constateer ik waarna ik een slok van mijn bier neem. Ik haal mijn schouder op bij zijn opmerking. "en dan, we zitten een gehele vakantie met hem in een huis " Hoe ging ik Damien in godsnaam de gehele vakantie ontwijken.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Rose Black
    Melody kwam pissig de kamer binnen stormen. 'Oh boy,' mompelde ik tegen mezelf. 'In tegenstelling tot jou, ja,' zei ik toen. 'Wie is het nu weer geweest?' vroeg ik zuchtend, mijn nichtje kennende. Ze had zo'n instabiel karakter. Dat was soms echt irritant. Gelukkig wist ik wel hoe ik er mee om moest gaan.

    James Black
    'Praat het uit,' zei mijn rationele ik. Op een of andere manier had ik tijdens het gebruik van alcohol een domme en rationele kant. Soms kwam de rationele kant boven en soms de domme kant. 'Want als er ruzie is ga ik me nergens tussen mengen.' Ik hield niet van ruzie. Daar kon ik niet tegen. Echt niet.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Laurinda Pearl
    Melody komt kwaad de kamer in lopen en begint dingen te roepen waar Rose vervolgens tegenin gaat. De stemming lijkt een beetje omgeslagen en ik besluit dus ook maar weiselijk mijn mond dicht te houden en me er niet mee te bemoeien Dit waren familie dingen daar ging ik mijn kleine wipneusje niet tussen in steken...

    Jeremy Devone
    Ik schud mijn hoofd. "valt niks uit te praten, er is geen ruzie geweest" mompel ik en ik neem nog een slok. "Daarbij, als er wel ruzie was geweest had je er nog buiten moeten blijven want in dat geval kan ik mijn eigen boontjes best doppen" Ik had geen anderen nodig in een ruzie, dat kon ik zelf wel.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign