• SPEELTOPIC

    De titel zegt het eigenlijk al een beetje. Dit verhaal speelt zich af in die diepste gronden in het kasteel van Satan/ Lucifer. Jij bent als een van de 10 mensen uitgekozen om hem te vergezellen als een van zijn "Angels". Als Angel haal de mensen naar beneden, die in de hell horen, zodra ze dood zijn. Als Angel heb je veel vrijheid en kan je soms je eigen leven opbouwen voor een tijdje als je op aarde bent. Er zijn altijd 3 dagen waarbij je weer naar beneden moet om je krachten op pijl te houden. Elke Angel (vrouwen) of Demon (mannen) heeft zijn eigen unieke kracht om de zielen mee te nemen naar de plek waar ze horen.

    Rollen:
    Vrouw van Satan: Nemesis Sarris|| 500 jr || maybetonight
    Angels (Vrouwen): 1 OVER!
    - Sky Rosalie Crowley || 943 jr. || MissVendetta
    - Gereserveerd voor LyraPhoenix
    - Rose Katherine Lightwood || 1241 jr. || MissVendetta
    - Lauren Zinovjev || 70 jr. || Daughters
    -

    Satan/ Lucifer: Lucifer/ Luc || unknown || BlackDesire
    Demons (Mannen): 1 OVER!
    - Sebastian/ Seb || 1000 jr ||MarkOfCain
    - Vetis Lifeless || 100 jr. || LyraPhoenix
    - Alex Carson || 300 jr. || XLaheyX
    - Hades || 3599 jr. || MarkOfCain
    -



    -Alleen ik (Dangerx) mag topics aanmaken!
    -Geen gescheld of gepest! Na 2 waarschuwingen word je eruit gezet!
    -Minimaal 200 woorden per stukje.
    -Er moet minimaal 1 post tussen zitten voordat je weer een post plaats!
    -Rollen uitgebreid inleveren en laten nakijken! GEEN PERFECTE MENSEN!
    -Beheers alleen je eigen rol en niet dat van iemand anders! Jij hebt je eigen rol en daar bemoei je je ook mee!
    -Problemen of vragen? Stuur een pb en leg het graag allemaal uit


    - Rollentopic
    - Praattopic

    [ bericht aangepast op 23 april 2014 - 22:16 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Dangerx schreef:
    [ Oehh nom nom ^-^ omg wat zou Sky jaloers zijn en boos worden op dat wijf xd ]

    Dat had ik al gedacht toen ik dat schreef XD.
    Kun je mijn gedachten lezen?

    Mysticnight schreef:
    (...)
    Dat had ik al gedacht toen ik dat schreef XD.
    Kun je mijn gedachten lezen?


    Hahah xD
    haha heel stiekem wel


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Vetis Lifeless

    Vetis zat nog steeds bij de twee meisjes die zachtjes naar elkaar aan het fluisteren waren. 'Hoe oud zijn julie eigenlijk?' vroeg ik aan hun allebei waarbij de donkerharige antwoord gaf. 'Mijn vriendin is zestien en ik ben net zeventien geworden,' zei ze en ik glimlachte kort. Een van de meisjes ging lager zitten en schoof tegen me aan, maar schrok vervolgens op.
    'Je bent warm,' zei ze. Ik keek haar nog steeds glimlachend aan. 'Dat is normaal bij mij,' zei ik en het had niet in de gaten dat het meisje ver naar me toe gebogen was. Ik schrok op en voelde eet totale ongemakelijkheid door mijn lichaam stromen.
    'Je hebt schitterende ogen weet je dat,' zei ze en ik slikte een brok in mijn keel weg. Het was nu of nooit, gewoon de ziel pakken en terugkeren naar de onderwereld. Ze kwam dichterbij en ik duwde haar van me af en viel van het bankje op de grond. Ze keek me geschrokken aan en ik krabbelde langzaam overeind en schoot een zijstraatje in en zocht naar een poort om erdoor te kunnen en terug te keren naar de onderwereld.
    Dit was een van de ergste dingen wat me ooit is overkomen.
    Ik hadi eindelijke een poort gevonden en kwam terecht in mijn eigen kamer. Ik smeed mijn shirt door de kamer en plof op het bed en stop mijn gezicht in een van de kussens.

    (Iemand voor Vetis.)


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    Vetis Lifeless

    Vetis zat nog steeds bij de twee meisjes die zachtjes naar elkaar aan het fluisteren waren. 'Hoe oud zijn julie eigenlijk?' vroeg ik aan hun allebei waarbij de donkerharige antwoord gaf. 'Mijn vriendin is zestien en ik ben net zeventien geworden,' zei ze en ik glimlachte kort. Een van de meisjes ging lager zitten en schoof tegen me aan, maar schrok vervolgens op.
    'Je bent warm,' zei ze. Ik keek haar nog steeds glimlachend aan. 'Dat is normaal bij mij,' zei ik en het had niet in de gaten dat het meisje ver naar me toe gebogen was. Ik schrok op en voelde eet totale ongemakelijkheid door mijn lichaam stromen.
    'Je hebt schitterende ogen weet je dat,' zei ze en ik slikte een brok in mijn keel weg. Het was nu of nooit, gewoon de ziel pakken en terugkeren naar de onderwereld. Ze kwam dichterbij en ik duwde haar van me af en viel van het bankje op de grond. Ze keek me geschrokken aan en ik krabbelde langzaam overeind en schoot een zijstraatje in en zocht naar een poort om erdoor te kunnen en terug te keren naar de onderwereld.
    Dit was een van de ergste dingen wat me ooit is overkomen.
    Ik hadi eindelijke een poort gevonden en kwam terecht in mijn eigen kamer. Ik smeed mijn shirt door de kamer en plof op het bed en stop mijn gezicht in een van de kussens.

    (Iemand voor Vetis.)


    [ ik zou wel willen, maar Sky houdt haarzelf verborgen voor Luc enzo xd ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    LyraPhoenix schreef:
    Vetis Lifeless

    Vetis zat nog steeds bij de twee meisjes die zachtjes naar elkaar aan het fluisteren waren. 'Hoe oud zijn julie eigenlijk?' vroeg ik aan hun allebei waarbij de donkerharige antwoord gaf. 'Mijn vriendin is zestien en ik ben net zeventien geworden,' zei ze en ik glimlachte kort. Een van de meisjes ging lager zitten en schoof tegen me aan, maar schrok vervolgens op.
    'Je bent warm,' zei ze. Ik keek haar nog steeds glimlachend aan. 'Dat is normaal bij mij,' zei ik en het had niet in de gaten dat het meisje ver naar me toe gebogen was. Ik schrok op en voelde eet totale ongemakelijkheid door mijn lichaam stromen.
    'Je hebt schitterende ogen weet je dat,' zei ze en ik slikte een brok in mijn keel weg. Het was nu of nooit, gewoon de ziel pakken en terugkeren naar de onderwereld. Ze kwam dichterbij en ik duwde haar van me af en viel van het bankje op de grond. Ze keek me geschrokken aan en ik krabbelde langzaam overeind en schoot een zijstraatje in en zocht naar een poort om erdoor te kunnen en terug te keren naar de onderwereld.
    Dit was een van de ergste dingen wat me ooit is overkomen.
    Ik hadi eindelijke een poort gevonden en kwam terecht in mijn eigen kamer. Ik smeed mijn shirt door de kamer en plof op het bed en stop mijn gezicht in een van de kussens.

    (Iemand voor Vetis.)

    Euh misschien maar ik speel een jongen. Tenzij je iemand wilt die je helpt...

    (Het maakt niets uit wie wil, ik zeg nu ga je gang.)


    Vampire + Servant = Servamp

    (yayy it's alive again! :3 )


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    LyraPhoenix schreef:
    (Het maakt niets uit wie wil, ik zeg nu ga je gang.)

    Ik post zo iets! Nog een minuutje ;p even een foto zoeken ;p

    Sebastian



    Sebastian was klaar met de andere twee zielen en liep weeral doelloos rond in Hell. Maar plots hoorde hij iemand snikken. Sebastian fronste. Het was niet abnormaal om iemand te horen huilen in Hell maar dit waren de vertrekken voor Demons. En dat was dan wel weer abnormaal. Sebastian wou eerst verder lopen maar dacht dan: “Wat heb ik anders te doen.” Hij bukte zich ,wreef even Shi en fluisterde dan: “Hup, ga maar lopen of zo, ik ga even de ‘goede’ spelen.” Shi snuift alsof ze weet dat ‘goed’ zijn niet in mijn takenpakket hoort en dan drukt ze haar neus in mijn hand. Ik glimlach en dan loopt hij weg. Wat hield ik toch van dat beest. Ik zette me terug recht en traag liet ik mijn hard neerkomen op de houten deur. Ik klopte kort. Het bleef stil aan de andere kant. Ik klopte weer kort en zei: “Alles oké?” Ik zuchtte en vond het vreemd dat dat uit mijn mond kwam. Ik bleef nog even voor de deur staan dacht toen: “Nou als hij/zij niet gaat open doen dan ben ik door.” Net als hij wilt wegwandelen gaat de deur open.Sebastian ziet een Demon staan. Hij ziet er jong uit en zijn haar is helemaal in de war. Op zijn T-shirt zijn natte vlekken, vast van het huilen. Dan ziet Sebastian en herkent hij het gezicht van Vetis. Hij was er bij geweest toen Lucifer Vetis had toegevoegd aan zijn garde. “Alles oke?” vraagt Sebastian nog eens.

    Er druppelde een traan over Nemesis’ wang. Verwoed veegde ze hem weg, dat ze zich verwoest voelde was een ding, maar het ook nog laten blijken.. Ondanks dat ze wanhopig probeerde de tranen weg te houden slaagde ze daar niet echt goed in. De tranen bleven stromen en al snel was haar zicht vertroebeld en voelde ze de nattigheid op haar gezicht. Het zout zorgde ervoor dat het jeukte en haar neus zat verstopt. Ze had altijd al een hekel gehad aan huilen, niet alleen omdat dat haar zwak maakte maar ook omdat ze zich er smerig door ging voelen. Niet te min kreeg ze altijd verschrikkelijke hoofdpijn na een huilbui. Maar al deze redenen waren nu niet genoeg om haar bijeen te rapen en te stoppen met huilen. Ze streek voorzichtig over haar polsen, een erge brandwond was het niet, eerstegraads misschien, maar het feit dat haar man dat bij haar gedaan had deed haar ontzettend veel pijn. De tranen namen af maar het kut gevoel bleef haar bij, waarschijnlijk zou dat nog wel even duren. Ze hoopte dat Luc haar kon vergeven, maar dat zou pas gebeuren als zij hem ook vergaf. En dat wist ze niet zo goed. Dat wat zij gedaan had was misschien wel erger dan wat hij gedaan had, maar haar vertrouwen in hem was wel wat vervaagd. Ze had altijd gedacht dat Luc haar nooit pijn zou doen, niet fysiek in ieder geval. Maar hij had op zijn beurt waarschijnlijk ook gedacht dat zij nooit vreemd zou gaan, zelfs niet als het voor ‘de zaak’ was. In de verte hoorde ze paardenhoeven aan komen, en ze hoefde niet te kijken om te weten wie het was. Dat voelde ze gewoon. Ze hoorde zijn gehaaste voetstappen en voelde hoe zijn armen om haar heen gleden en haar dichterbij trokken. Ze voelde zijn tranen in haar haren druppelen, maar ze verstrakte, ontspande zich niet. Ze was bang voor wat er komen ging. Zou hij nog boos zijn? Eerder verdrietig zo te merken, teleurgesteld misschien. “Liefje, het spijt me. Ik hou van je, echt waar. Ik had je nooit pijn mogen doen.” Zei hij terwijl hij zijn hoofd in haar hals drukte. Ze voelde de tranen van haar schouder in haar decolleté druppelen. “Het spijt me zo” vervolgde hij fluisterend, Nemesis zei nog steeds niets maar het verbaasde haar wel. Ze had veel verwacht, maar dit niet. “Geef me je polsen dan haal ik het brandende gevoel weg.” Ze voelde dat hij zelf ook pijn had, hij had iemand anders ook pijn gedaan want het had niet gebeurd kunnen zijn bij dat beetje dat hij haar verbrand had, daar was het simpelweg niet genoeg voor geweest. “Zeg me dat je het me kan vergeven, hoe ik het goed kan maken.” Hij zei het zacht, en hij klonk in haar oren iet wat wanhopig. Nemesis maakte zich van hem los en trok haar polsen naar zich toe. “Nee.. je hoeft ze niet te genezen, dat heb ik verdiend.” Mompelde ze terwijl ze wegkeek en haar behuilde gezicht probeerde te verbergen. Ze wilde het hem vergeven, maar ze was nou eenmaal koppig en kon dat niet zomaar. Zelfs niet nadat hij gezegd had dat hij van haar hield. “Luc.. je weet dat ik ook van jou hou maar ik kan niet simpelweg.. ik kan gewoon niet zomaar.. niet zonder… ik kan gewoon.. het is gewoon..” zei ze, ze kon niet uit haar woorden komen. “Het is te snel, ik kan dit niet zomaar vergeten en vergeven, en dat zou jij ook niet moeten kunnen of willen na wat ik gedaan heb.” Zei ze fluisterend. Dit was voor haar het dichtst wat bij een verontschuldiging kwam, ze gaf zo goed als ze kon aan dat hij gelijk had. En iemand gelijk geven vond ze lastig. Ze pakte Luc’s polsen en draaide ze naar haar toe, ja ze zag de brandwonden duidelijk zitten. Helaas kon ze niks aan zijn polsen doen. “Ga naar het kasteel.. koel ze met water, gebruik wat zalf. “ zei ze tegen hem met een door schuldgevoel gekleurde stem. “Ik.. ik kom later wel naar je toe.” Zei ze zacht terwijl ze opstond en afwezig de verte tuurde.


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    Vetis Lifeless
    Ik lag nog steeds met mijn hoofd in de kussen en voelde de tranen over mijn wangen stromen. Ik had weer gefaald met een ziel, ik had het bijna zover gekregen dat diegene me ook daadwerkelijk wilde zoenen. Ik hoorde ineens iemand kort op de deur kloppen. Ik keek naar de deur maar kwam niet gelijk overein, weer een korte klop en schoot overeind en pak mijn shirt van de grond en trek het over mijn hoofd aan. 'Alles oke?' hoorde ik zwak achter de deur. Ik opende de deur, en zie een gedaante staan. Half geschrokken herkende ik hem als Sebastiaan. Ik keek kort naar mijn shirt die onder de natte vlekken zat. 'Alles oke?' vroeg hij nog eens. Ik draai me om en veeg een aantal tranen weg die in mijn ooghoeken zaten. 'Ja het gaat wel, alleen ik ben bang dat ik straks problemen krijg' zei ik wat zwak. Altans aan mijn stemming te zien ging het totaal niet, ik was bang. Ik voelde de enkele zwepen over mijn lichaam branden. Ik haal vervolgens een hand door mijn warrige haren, maar laat het gewoon zitten en kijk Sebastiaan weer aan.
    'Verder nog wat gebeurd?' vroeg ik hem, ik was al die tijd boven geweest en heb vrij weinig gemerkt van wat hier gebeurd zou moeten zijn. ik wilde nu totaal niets over het hele ongeval boven gaan vertellen.
    'En ik was niet aan het huilen als je dat denkt,' verdedigde ik me om te laten weten dat er in iedere geval niks aan de hand is.


    Vampire + Servant = Servamp

    maybetonight schreef:
    Er druppelde een traan over Nemesis’ wang. Verwoed veegde ze hem weg, dat ze zich verwoest voelde was een ding, maar het ook nog laten blijken.. Ondanks dat ze wanhopig probeerde de tranen weg te houden slaagde ze daar niet echt goed in. De tranen bleven stromen en al snel was haar zicht vertroebeld en voelde ze de nattigheid op haar gezicht. Het zout zorgde ervoor dat het jeukte en haar neus zat verstopt. Ze had altijd al een hekel gehad aan huilen, niet alleen omdat dat haar zwak maakte maar ook omdat ze zich er smerig door ging voelen. Niet te min kreeg ze altijd verschrikkelijke hoofdpijn na een huilbui. Maar al deze redenen waren nu niet genoeg om haar bijeen te rapen en te stoppen met huilen. Ze streek voorzichtig over haar polsen, een erge brandwond was het niet, eerstegraads misschien, maar het feit dat haar man dat bij haar gedaan had deed haar ontzettend veel pijn. De tranen namen af maar het kut gevoel bleef haar bij, waarschijnlijk zou dat nog wel even duren. Ze hoopte dat Luc haar kon vergeven, maar dat zou pas gebeuren als zij hem ook vergaf. En dat wist ze niet zo goed. Dat wat zij gedaan had was misschien wel erger dan wat hij gedaan had, maar haar vertrouwen in hem was wel wat vervaagd. Ze had altijd gedacht dat Luc haar nooit pijn zou doen, niet fysiek in ieder geval. Maar hij had op zijn beurt waarschijnlijk ook gedacht dat zij nooit vreemd zou gaan, zelfs niet als het voor ‘de zaak’ was. In de verte hoorde ze paardenhoeven aan komen, en ze hoefde niet te kijken om te weten wie het was. Dat voelde ze gewoon. Ze hoorde zijn gehaaste voetstappen en voelde hoe zijn armen om haar heen gleden en haar dichterbij trokken. Ze voelde zijn tranen in haar haren druppelen, maar ze verstrakte, ontspande zich niet. Ze was bang voor wat er komen ging. Zou hij nog boos zijn? Eerder verdrietig zo te merken, teleurgesteld misschien. “Liefje, het spijt me. Ik hou van je, echt waar. Ik had je nooit pijn mogen doen.” Zei hij terwijl hij zijn hoofd in haar hals drukte. Ze voelde de tranen van haar schouder in haar decolleté druppelen. “Het spijt me zo” vervolgde hij fluisterend, Nemesis zei nog steeds niets maar het verbaasde haar wel. Ze had veel verwacht, maar dit niet. “Geef me je polsen dan haal ik het brandende gevoel weg.” Ze voelde dat hij zelf ook pijn had, hij had iemand anders ook pijn gedaan want het had niet gebeurd kunnen zijn bij dat beetje dat hij haar verbrand had, daar was het simpelweg niet genoeg voor geweest. “Zeg me dat je het me kan vergeven, hoe ik het goed kan maken.” Hij zei het zacht, en hij klonk in haar oren iet wat wanhopig. Nemesis maakte zich van hem los en trok haar polsen naar zich toe. “Nee.. je hoeft ze niet te genezen, dat heb ik verdiend.” Mompelde ze terwijl ze wegkeek en haar behuilde gezicht probeerde te verbergen. Ze wilde het hem vergeven, maar ze was nou eenmaal koppig en kon dat niet zomaar. Zelfs niet nadat hij gezegd had dat hij van haar hield. “Luc.. je weet dat ik ook van jou hou maar ik kan niet simpelweg.. ik kan gewoon niet zomaar.. niet zonder… ik kan gewoon.. het is gewoon..” zei ze, ze kon niet uit haar woorden komen. “Het is te snel, ik kan dit niet zomaar vergeten en vergeven, en dat zou jij ook niet moeten kunnen of willen na wat ik gedaan heb.” Zei ze fluisterend. Dit was voor haar het dichtst wat bij een verontschuldiging kwam, ze gaf zo goed als ze kon aan dat hij gelijk had. En iemand gelijk geven vond ze lastig. Ze pakte Luc’s polsen en draaide ze naar haar toe, ja ze zag de brandwonden duidelijk zitten. Helaas kon ze niks aan zijn polsen doen. “Ga naar het kasteel.. koel ze met water, gebruik wat zalf. “ zei ze tegen hem met een door schuldgevoel gekleurde stem. “Ik.. ik kom later wel naar je toe.” Zei ze zacht terwijl ze opstond en afwezig de verte tuurde.


    O god zo zielig :(

    [ bericht aangepast op 9 april 2014 - 19:33 ]

    My god! Tranen in me ogen van dit! :'(


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Sebastian



    “Zeker?” vraagt Seb als hij antwoord dat hij niet heeft gehuild. Hij knikt en Seb laat her daarbij. Dan denkt Seb na over wat hij vroeg en zegt Seb: “Nou om het kort te zeggen, Lucifer en Nemesis hebben ruzie, waardoor Lucifer Grace boos maakte waardoor hij niet met mij en Sky wou praten en tussen haakjes hebben wij nu iets.” Sebastian was niet iemand die niks zou vertrellen. Als het serieus was mocht iedereen het weten. Maar natuurlijk kwam er een verbaasd uitdrukking op Vetis’ gezicht. Seb zou ook hetzelfde gedaan hebben. Seb had hetzelfde gedaan toen Nemesis naar de Hell kwam en ze Lucifers vrouw werd. Sebastian dacht dat Lucifer eeuwig iemand ging zijn die met iedereen sliep maar op dat opzicht was hij trouw en dat verwonderde Sebastian wel. Dan denkt hij even na over wat Vetis gezegd had en vraagt hij: “Waarom denk je dat je problemen gaat krijgen?” “Lukt het niet om zielen te brengen naar hier?” vervolgd Sebastian. Zelf had hij er geen last van gehad want vroeger moest hij in de Hemel hetzelfde doen, alleen dan maar naar de Hemel brengen en niet Hell. Hij had wel al andere demonen gekend die er eerst mee sukkelde en als Seb deze Demons kon hebben dan hielp hij hen. Als hij zin had tenminste.

    Free hugs voor iedereen! Maar vooral Nemesis =)

    Sky Rosalie Crowley



    Sky keek rond in de kamer met de porseleinen pop. Ze vond kleding van een klein meisje. Het jurkje was stoffig, maar schitterend rood. Ze bukte en hield het stukje stof tussen haar vingers. Eigenlijk was het een schitterende jurk, maar door de jaren heen was de kleur wat verandert. Sky zuchtte en haalde diep adem. De lucht voelde ijl aan en haar longen kwamen net wat zuurstof te kort. Langzaam liet ze het jurkje uit haar handen glijden. Ze beet op haar lip en streek met haar vingers over de kleine stoffige bed. Er leefde hier dus ooit een familie.. Sky keek naar het behang. Sommige delen ervan lagen op de grond. Andere stonden op het punt om af te breken en nog verder af te bladeren. Ze schudde haar hoofd en keek uit het raam. Het voelde alsof ze hier zelf bijna thuis hoorde. Sky schudde haar hoofd en vond een foto van een klein meisje. Ze leek een beetje op haar. Sky haalde haar schouders op en liep naar beneden. Daar vond ze een lucifer en streek ermee langs de muur zodat de lucifer aan ging. Zachtjes hield ze het onder de foto, zodat het in de fik vloog. Ze gooide de brandende foto in de open haard en slikte stug, terwijl ze naar het vuur keek.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †