• SPEELTOPIC

    De titel zegt het eigenlijk al een beetje. Dit verhaal speelt zich af in die diepste gronden in het kasteel van Satan/ Lucifer. Jij bent als een van de 10 mensen uitgekozen om hem te vergezellen als een van zijn "Angels". Als Angel haal de mensen naar beneden, die in de hell horen, zodra ze dood zijn. Als Angel heb je veel vrijheid en kan je soms je eigen leven opbouwen voor een tijdje als je op aarde bent. Er zijn altijd 3 dagen waarbij je weer naar beneden moet om je krachten op pijl te houden. Elke Angel (vrouwen) of Demon (mannen) heeft zijn eigen unieke kracht om de zielen mee te nemen naar de plek waar ze horen.

    Rollen:
    Vrouw van Satan: Nemesis Sarris|| 500 jr || maybetonight
    Angels (Vrouwen): 1 OVER!
    - Sky Rosalie Crowley || 943 jr. || MissVendetta
    - Gereserveerd voor LyraPhoenix
    - Rose Katherine Lightwood || 1241 jr. || MissVendetta
    - Lauren Zinovjev || 70 jr. || Daughters
    -

    Satan/ Lucifer: Lucifer/ Luc || unknown || BlackDesire
    Demons (Mannen): 1 OVER!
    - Sebastian/ Seb || 1000 jr ||MarkOfCain
    - Vetis Lifeless || 100 jr. || LyraPhoenix
    - Alex Carson || 300 jr. || XLaheyX
    - Hades || 3599 jr. || MarkOfCain
    -



    -Alleen ik (Dangerx) mag topics aanmaken!
    -Geen gescheld of gepest! Na 2 waarschuwingen word je eruit gezet!
    -Minimaal 200 woorden per stukje.
    -Er moet minimaal 1 post tussen zitten voordat je weer een post plaats!
    -Rollen uitgebreid inleveren en laten nakijken! GEEN PERFECTE MENSEN!
    -Beheers alleen je eigen rol en niet dat van iemand anders! Jij hebt je eigen rol en daar bemoei je je ook mee!
    -Problemen of vragen? Stuur een pb en leg het graag allemaal uit


    - Rollentopic
    - Praattopic

    [ bericht aangepast op 23 april 2014 - 22:16 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    [ Iehhh ik ben bang voor Luc 0.0 ]

    Sky Rosalie Crowley


    Sky knikte kort en liep met Sebastian de poort door. Ze voelde zijn warme hand om de hare. Het voelde zo fijn, maar eenmaal binnen was de pret al snel weg. De woedeuitbarstig van Luc was door de hele kasteel te horen. Het stond nog net niet aan te trillen op zijn fundering. Sky rilde en bleef nu liever uit z'n buurt, maar ze moest wel. Nog voor ze het wist, was Sebastian al naar boven. Ze volgde hem naar boven en ging bij de ingang van de deur staan, naast Sebastian. Ze zag Grace staan en vertelde iets over slecht nieuws. Sky had zo'n voorgevoel dat het over haar ging. Ze balde haar hand, wie onder elektriciteit begon te staan. Ze kon slecht haar woede beheersen en daar hing dan ook meestal de fout. Sky kon haarzelf nog net inhouden, maar het scheelde niet veel. Sebastian suste Bride al, maar toch liet Sky haar elektriciteit nog niet rusten. Ze zuchtte er richtte haarzelf tot Luc. "Kunnen we je alsjeblieft spreken. Het is dringend." Zei ze op een normale toon. Pas nu grinnikte ze zacht om het grapje van Sebastian over de Hellhound speeltje.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Bride zag ze aankomen en haar blik veranderde van onschuldig naar giftig. 'Ik was eerst mevrouw, en maak het nou niet erger om mij te gaan verwonden'. Ze staarde kwaad naar Sky. 'Die twee zijn een stel, hopeloos verliefd. In de hel nog wel'. Ze rolde met haar ogen en keek de twee aan 'oeps nu weet hij het. Jullie gedachten maken me kotsmisselijk'. Ze draaide zich om 'maar ik ga weer, dat was het enige wat ik wilde zeggen. Véél plezier nog'. Ze gaf die twee een sluwe glimlach en maakte zich uit de voeten. Lachend liep Bride weg, oh wat hield ze hier van. Fluitend liep ze door, hadden ze maar geen stelletje moeten worden. Of ze hadden iets minder zoetsappig moeten reageren óf Bride had niet afgewezen moeten worden. Het was toch wel een beetje gemeen van haar maar iedereen was hier gemeen. Bride liep naar de ruimte waar ze bokste en schopte haar schoenen uit. Dit was de beste manier om haar woede af te richten. Ze schoot in de bokshandschoenen en sloeg er op los. Diep vanbinnen wist Bride zelf donders goed dat ze jaloers was. Niet zozeer omdat Sky met Sebastian had, want daar had ze zeker weten geen gevoelens voor maar omdat hun echt verliefd waren. Bride had nog nooit meegemaakt dat een jongen haar echt leuk leuk vond. Ze was trouwens zelf ook nog nooit verliefd op iemand geworden. En nu ze hun zo zag kwam die klap weer even hard aan. Een traan rolde van haar wang en dat deed haar woede en verdriet nog meer oplaaien. Ze stopte maar niet met slaan, ze bleef door gaan totdat ze uitgeput en huilend op de grond viel.


    [ bericht aangepast op 29 maart 2014 - 18:31 ]


    Smile, someone could be falling in love with it.

    (Nwh en poor Garcie bedoelde het alleen maar goed xD ze gaat hem nu echt niet vergeven zomaar, en hij hoeft wss echt niet bij d'r in de buurt te gaan komen straks.)


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Maar Grace beledigde zijn vrouw, dat is ook niet aardig ;c

    [ bericht aangepast op 29 maart 2014 - 18:25 ]


    Smile, someone could be falling in love with it.

    Amethyst2 schreef:
    Maar Grace beledigde zijn vrouw, dat is ook niet aardig ;c

    En Seb had Bride gered en dit is haar dank ;p

    Pwettyness schreef:
    (Nwh en poor Garcie bedoelde het alleen maar goed xD ze gaat hem nu echt niet vergeven zomaar, en hij hoeft wss echt niet bij d'r in de buurt te gaan komen straks.)


    (Haha ze zei de verkeerde dingen op het verkeerde moment voor hem xD)

    Mysticnight schreef:
    (...)
    En Seb had Bride gered en dit is haar dank ;p

    Wat is het toch leuk om een Demon te zijn :) Iedereen haat elkaar en verraad elkaar.
    Mmm de geur van verraad =pp

    Mysticnight schreef:
    (...)
    Wat is het toch leuk om een Demon te zijn :) Iedereen haat elkaar en verraad elkaar.
    Mmm de geur van verraad =pp


    welkom in hell (duivel)

    Mysticnight schreef:
    (...)
    En Seb had Bride gered en dit is haar dank ;p



    Oké oké dat is waar maar Bride is gewoon jaloers op jullie relatie omdat ze zelf nooit zoiets heeft gehad. :C


    Smile, someone could be falling in love with it.

    Oké eindelijk mijn gif doet het, Amanda (aka Bride) kan zo goed nep huilen <333


    Smile, someone could be falling in love with it.

    mt


    seven seconds that is all the time you got to make your point.

    Amethyst2 schreef:
    (...)


    Oké oké dat is waar maar Bride is gewoon jaloers op jullie relatie omdat ze zelf nooit zoiets heeft gehad. :C


    (Ik heb uiteindelijk Vetis voor je.)


    Vampire + Servant = Servamp



    Alex Carson

    Zuchtend stapte Alex de kelder in. 'wie is daar?' hoorde hij een meisje roepen. Een kleine grijns verscheen op zijn gezucht. Natuurlijk vroegen ze dat, dat was de enigste vraag die ze altijd maar weer stelde. En net zoals normaal antwoordde hij niet, waarom zou hij? Ze kwamen er altijd achter. Hij bewoog zijn vingers wat en waardoor enkele flessen wijn begonnen te bewegen in de kasten die er stonden. Het duurde niet lang voor ze uit de kast vielen. Alex hoorde wat gegil en een grijns verscheen op zijn gezicht zodra hij hoorde hoe ze in het glas stapte. Met een simpele beweging liet hij alle kasten vallen gooide haar tegen de muur aan en maakte een poort open naar hell. Hij gooide haar er in met een simpele beweging en volgde zodra hij in hell was sloot hij de poort. Het duurde niet lang voor hij in het kasteel terecht kwam en meteen hoorde hij het geschreeiw van Lucifer. "Welkom in hel." Sprak hij Sarcastisch waarna hij richting de kerkers liep. Eenmaal daar gaf hij zijn slachtoffer aan een van de bewakers om op onderzoek uit te gaan na wat er nou allemaal aan de hand was. Het duurde niet lang voor hij iemand hoorde slaan op een boksbal. Het duurde niet lang voor hij iemand op de grond hoorde vallen. Snel liep hij naar de kamer waar het geluid vandaan kwam. Kort bang dat er iemand in elkaar was geslagen. Zodra hij echter iemand zag liggen bleef hij kort staan. Uiteindelijk liep hij op der af ze kwam hem erg bekend voor, hij wist dat ze de naam Bride droeg maar meer wist hij niks over haar. Hij zakte door zijn knieën en legde aarzelend zijn hand op haar arm. "Hey, gaat het?" Fluisterde hij zacht.


    seven seconds that is all the time you got to make your point.

    Vetis Lifeless
    Na een korte pauze te hebben gehad, besloot ik om terug naar de mensenwereld te gaan en een ziel mee te nemen. Ik nam de poort naar het oppervlak en kwam uit in een smal zijstraatje. Ik concentreerde me om er als mens uit te zien en stapte de straat in waar ik twee meisjes op een bankje zie zitten. Ze zaten te kletsen over hun favoriete popgroep en keken op toen ik de straat uit liep/
    Een van de meisjes stond op, rende op me af en tikte op de schouder. Ik draaide me om en ik zag hoe haar wangen rood kleurde. 'Ehm...Mijn vriendin zag je lopen en wilde weten hoe je heet?' vroeg ze en ik keek wat ongemakkelijk. 'Tiss,' zei ik. Het meisje keek weg. 'Je stem is mooi,' zei ze en ik knikte.
    'Wil je bij ons komen zitten?' vroeg ze en ik knikte. Ik liep met het meisje mee en ging op het bankje zitten en keek het andere meisje aan. 'Hoe oud ben je?' vroeg ze en ik wist nu niet of ik mijn werkelijke leeftijd moest zeggen, aangezien ik honderd was.
    'Ehm, ik ben nu achtien,' zei ik en de meisjes begonnen zachtjes te giechelen. Dit zou Lucifer niet leuk vinden dat ik met twee zielen aan het praten ben.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ze kreunde vernederd, een Angel die haar zag huilen. Beter kon het niet. Snel droogde ze haar tranen en ze keek naar hem op. 'Ja het gaat wel' ze beet op haar lip, nee het ging helemaal niet. Waarom wist ze zelf niet eens. Ze keek naar de warme hand op haar arm en staarde er naar 'ik kan je nu niet eens buiten sluiten'. Met een geërgerd zuchtje wendde ze haar blik af. Ze wilde niet meteen zijn gedachtes weten, ze haatte het als ze te vermoeid was om ze buiten te sluiten. Ze keek weer op en fluisterde 'je moet in mijn bijzijn maar niet teveel gaan denken'. Bride ging in een kleermakerszit zitten en schoof haar bokshandschoenen uit. 'Aah je bent nieuwsgierig wat er is gebeurd' ze glimlachte zwak. 'Uhm.. Lucifer en Nemesis hadden ruzie. Grace besloot zich er in te mengen. En ik heb verklapt dat Sky en Sebastian een relatie hebben. Dus eigenlijk is er een 3e wereldoorlog uitgebroken. Meer haat bij elkaar gaat bijna niet'. Ze lachte zwak en ze voelde zich er best schuldig over dat ze het had verklapt. Ze had het recht niet gehad om het aan Lucifer te vertellen . 'Wat is je naam eigenlijk'? Ze bloosde zwak, ze was echt onwijs slecht in het onthouden van namen.


    Smile, someone could be falling in love with it.