• SPEELTOPIC

    De titel zegt het eigenlijk al een beetje. Dit verhaal speelt zich af in die diepste gronden in het kasteel van Satan/ Lucifer. Jij bent als een van de 10 mensen uitgekozen om hem te vergezellen als een van zijn "Angels". Als Angel haal de mensen naar beneden, die in de hell horen, zodra ze dood zijn. Als Angel heb je veel vrijheid en kan je soms je eigen leven opbouwen voor een tijdje als je op aarde bent. Er zijn altijd 3 dagen waarbij je weer naar beneden moet om je krachten op pijl te houden. Elke Angel (vrouwen) of Demon (mannen) heeft zijn eigen unieke kracht om de zielen mee te nemen naar de plek waar ze horen.

    Rollen:
    Vrouw van Satan: Nemesis Sarris|| 500 jr || maybetonight
    Angels (Vrouwen): 1 OVER!
    - Sky Rosalie Crowley || 943 jr. || MissVendetta
    - Gereserveerd voor LyraPhoenix
    - Rose Katherine Lightwood || 1241 jr. || MissVendetta
    - Lauren Zinovjev || 70 jr. || Daughters
    -

    Satan/ Lucifer: Lucifer/ Luc || unknown || BlackDesire
    Demons (Mannen): 1 OVER!
    - Sebastian/ Seb || 1000 jr ||MarkOfCain
    - Vetis Lifeless || 100 jr. || LyraPhoenix
    - Alex Carson || 300 jr. || XLaheyX
    - Hades || 3599 jr. || MarkOfCain
    -



    -Alleen ik (Dangerx) mag topics aanmaken!
    -Geen gescheld of gepest! Na 2 waarschuwingen word je eruit gezet!
    -Minimaal 200 woorden per stukje.
    -Er moet minimaal 1 post tussen zitten voordat je weer een post plaats!
    -Rollen uitgebreid inleveren en laten nakijken! GEEN PERFECTE MENSEN!
    -Beheers alleen je eigen rol en niet dat van iemand anders! Jij hebt je eigen rol en daar bemoei je je ook mee!
    -Problemen of vragen? Stuur een pb en leg het graag allemaal uit


    - Rollentopic
    - Praattopic

    [ bericht aangepast op 23 april 2014 - 22:16 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Vetis Lifeless

    Ik hoorde overhoe het hier ging, en het was erger dan ik had gedacht. Ik was verbaasd over wat hij zei en kon het niet geloven. 'Waarom denk je dat je problemen gaat krijgen? Lukt het niet om zielen te brengen naar hier?' vroeg Sebastiaan en ik wist nu niet wat ik erop moest zeggen. Ik was voordat ik hier kwam een demon die zwierf tussen de gewone mensen, ik wist niet wat ik moest doen tot ik hier terecht kwam.
    Alles ging niet zoals ik wou en had het moeten verdragen met de straffen die ik kreeg. De laatste die ik gekregen had was een brandend stuk ijzer tegen de zijkant van mijn ribben waarbij er een rode striem aan overgebleven is.
    'Omdat ik ze niet mee kon meenemen, het lukt me gewoon niet en als ik ze bijna heb, glippen ze er weer tussenuit en mag ik terugkomen met niks,' zei ik en loop terug de kamer in en plof op bed. Ik stop mijn hoofd weer in de kussen.
    'Wat moet ik doen?' vroeg ik wat gedempt door de kussen. 'Ik wil gewoon bewijzen dat ik meer kan dan alleen falen,' ging ik verder zonder hem ook echt aan te kijken.
    'Maar wat maakt het uit, ik vertel het Lucifer en zie wat er gaat gebeuren.' Ik stond op en liep mijn kamer uit. Vervolgens draai ik me om naar Sebastiaan. 'Maar die ruzie hoe erg is het eigenlijk?' vroeg ik hem om wat meer interesse te tonen. Ik had nu gewoon geen zin om hierover verder te praten ik was verdoemd en daar kon ik op dit moment even niets aan doen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Sebastian


    Vetis legt uit dat het hem niet lukt om een ziel mee te nemen. Dat deze altijd wegglippen als hij ze bijna heeft. Sebastian krijgt bijna medelijden. Natuurlijk heeft Lucifer hem daarom al gestraft. Als hij deze zielen niet brengt ,wie doet het dan? Ze horen in Hell. Zielen moeten worden teruggebracht. Het was voor Sebastian makkelijk. Maak duidelijk dat jij de baas bent. Zij moeten bang van jou zijn en als niks helpt heeft hij Shi. Vetis loopt plots zijn kamer uit ,draait zich dan toch om en zegt: “Maar die ruzie hoe erg is het eigenlijk?” Sebastian haalt zijn schouders op en zegt: “Eerlijk, geen idee, Nemesis was al verdwenen maar hoe Lucifer reageerde?” Het is al een lange tijd dat Seb hem zo kwaad had gezien. “En een lange tijd meen ik dan”, antwoordt Seb. Seb weet dat Vetis nu weg wilt maar eerlijk verveelt Seb zich mateloos en denkt: “Waarom niet?” “Hey,Vetis!” roept Seb. Zijn er nog zielen die je vandaag moet ophalen? “Anders euh, help… leer ik het je wel”, zegt Seb . Ik heb toch niks te doen. Het blijft even stil en Sebastian hoopt eigenlijk dat hij ja zegt. Anders zal hij straks weer rusteloos beginnen rondlopen.

    [ Ik heb zin een om een filmpje te maken voor deze rpg dus ga ik dat doen XD ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Dangerx schreef:
    [ Ik heb zin een om een filmpje te maken voor deze rpg dus ga ik dat doen XD ]


    Ben benieuwd hoe dat gaat worden.


    Vampire + Servant = Servamp

    Vetis Lifeless
    Ik vroeg Sebastiaan hoe de ruzie was en hij antwoorde dat hij geen idee ervan had. Dus ik liet het hierbij. Daarna hoorde ik hem mijn naam roepen, waarbij ik hem aankijk.
    ' Zijn er nog zielen die je vandaag moet ophalen? “Anders euh, help… leer ik het je wel,' zegt Sebastiaan, waarbij ik hem met grote ogen aankijk. Meende hij dat nou? of was ik het me dit keer aan het verbeelden?
    Ik zuchtte kort en knikte vervolgens. 'Ik wil die twee meiden terug pakken, waarbij er eentje me bijna gezoend heeft, maar als je het me wilt leren, graag,' zei ik en even voelde ik een steek van stomheid door mijn lichaam gaan. Dit was de stomste fout die ik kon maken.
    Ik had daarnet verteld wat er werkelijk aan de hand was. Voor de rest had ik geen ziel op mijn lijstje staan, aangezien ze toch altijd wisten te ontsnappen. Ik wilde weglopen, maar bleef vervolgens staan. 'Gaan we dan, of heb je nog wat anders te doen?' vroeg ik hem. Ik wilde nu niet als een dooie door het kasteel te zweven en
    vervolgens zelf als een ziel te gaan spelen. honderd of niet, ik krijg vandaag die ene ziel.


    Vampire + Servant = Servamp

    BlackDesire schreef:


    lucifer

    Om eerlijk te zijn had hij verwacht dat hij een hele uitbrander zou krijgen. Dat hij op moest donderen omdat hij haar pijn had gedaan maar in plaats daarvan trok ze zich los van hem. Het duurde ook niet lang voor haar polsen uit zijn handen waren. “Nee.. je hoeft ze niet te genezen, dat heb ik verdiend.” Daar was hij het totaal niet mee eens. Aarzelend legde hij zijn hand op haar wang en trok haar hoofd zachtjes wat naar hem toe zodat ze hem wel aan moest kijken. Hij zag duidelijk dat ze gehuild had. Een steek ging door zijn hart terwijl hij naar haar gezicht keek. Hij had beter anders kunnen reageren. Dat was iets wat hij nu pas bedacht. Als hij gewoon zijn woede had weten in te houden was het zo misschien nooit afgelopen. “Luc.. je weet dat ik ook van jou hou maar ik kan niet simpelweg.. ik kan gewoon niet zomaar.. niet zonder… ik kan gewoon.. het is gewoon..” Luc knikte begrijpelijk en liet zijn hand vallen en keek van haar weg. "Ik snap het." Fluisterde hij zacht. “Het is te snel, ik kan dit niet zomaar vergeten en vergeven, en dat zou jij ook niet moeten kunnen of willen na wat ik gedaan heb.” Hij slikte kort terwijl hij haar aan keek. "Ik weet het, ik wil je alleen kwijt." bekende hij eerlijk. Luc liet toe hoe Nemesis zijn polsen omdraaide en de brandwonden bekeek. “Ga naar het kasteel.. koel ze met water, gebruik wat zalf. “ Hij hoorde duidelijk de schuldgevoel in haar stem. "Hey, dit is niet jouwn schuld." Verzekerde hij haar. Maar hij ging ze zeker niet koelen om er later zalf op te smeren. “Ik.. ik kom later wel naar je toe.” Kort bleef hij zitten voor hij toch op stond. "Oke" Mompelde hij. Voor hij echter ging had hij nog een ding te doen. Dus stond hij op, liep naar haar toe en pakte zacht haar polsen vast. Het duurde niet lang voor hij de hitte had weg genomen. Kort drukte hij een kus op haar wang voor hij stilletjes weer terug vertrok naar zijn kasteel

    Sebastian



    Vetis vertelde over de 2 meisjes die hij naar Hell moest brengen. Seb schudde mijn hoofd. Kussen met een ziel? Fout. Zo zaai je geen angst aan. “Gaan we dan, of heb je nog wat anders te doen?” vraagt hij. Sebastian grijnst en zeg : “Nee, maar voor we beginnen, wat zie je?” “Je ziet mij maar hoe?” antwoordt Seb op Vetis’ antwoord. “Het is dus de bedoeling dat buiten ons uiterlijk deze zielen het gevoel moeten krijgen dat er iets grondig mis is, dat ze bang horen te zijn van ons, dus probeer een dreigend uiterlijk aan te nemen, wees sadistisch want dat zijn we allemaal”, verteld Seb. Na een korte stilte zegt Sebastian dan: “Maak maar de poort aan, ik weet ze niet wonen, hé.” De poort wordt open gedaan en ik wandel erdoor. We komen aan in een zijstraatje waar de 2 meisjes aan het praten zijn. Sebastian grijnst onwillekeurig, hij houdt van de jacht. “Klaar?” vraagt hij Vetis. Ik zal ze bang maken en zorg jij ervoor dat je ze vastgrijpt en naar Hell meesleurt. Sebastian loopt met grote passen achter de meisjes aan. Als hij bij ze komt neemt hij plots de eerst vast en duwt hij haar tegen de muur. Ze slaakt een gil en dan worden Seb’s ogen zwart. Geschrokken kijkt ze hem aan. Haar vriendin kijkt naar achteren en Seb toont ook haar zijn ogen. Ze slaakt ook een gil maar voor ze weg kan lopen heeft Vetis haar vast. Seb grijnst en zeg dan: “Hoe durven jullie ons uit te dagen.” “Dat… was niet… de bedoeling”, zegt het meisje tegen de muur bibberend. “Vast”, snuift Seb, “maar hoe dan ook jullie zijn van ons.” Dan komt hij dichterbij en snuift haar geur op. Dan fluister hij in haar oor: “En geloof me ,je zult lijden.” Dan sleurt Sebastian haar mee en gooit hij haar richting Vetis. Hij vangt ook haar op en Seb opent een poort naar Hell.

    Nemesis



    Ze zuchtte toen hij haar hoofd naar hem toe draaide, ze beet kort op haar lip en ontweek zijn blik. Ze wist dat haar betraande gezicht hem pijn zou doen. “Ik snap het” fluisterde hij zacht. Daar was ze blij mee maar ze wist niet goed in hoe verre hij het snapte want wat ze gezegd had kwam zelfs op haar nog verwarrend over. Toch was het fijn dat hij het zei, het gaf haar het gevoel dat hij haar beter kende dan wie dan ook, en dat was natuurlijk ook zo. “Ik weet het , ik wil je alleen niet kwijt” bekende hij haar nadat ze gezegd had dat hij het niet zo snel zou moeten willen vergeven. “Luc.. je raakt me hierdoor echt niet kwijt hoor.” Ze glimlachte even zwak naar hem. “Ik heb je het ja woord gegeven, ik heb beloofd er te zijn in goede en in slechte tijden. Je raakt me niet kwijt.” Drukte ze hem op het hart, “Maar soms ben je het nou eenmaal niet met elkaar eens en dan kunnen er wel eens obstakels zijn.. En als je langs een obstakel wilt duurt dat gewoon langer.” Mompelde ze zachtjes tegen hem, niet helemaal zeker van haar woordkeus. Ze hield zijn polsen nog steeds vast, “Het dit is niet jouw schuld.” Zei Luc gemeend tegen haar, en dat wist ze ook wel daar had hij haar niet genoeg voor verbrand. Toen trok ze zich dus los en Luc stond op, opgelucht ontsnapte er een zuchtje uit haar mond maar Luc ging niet weg zoals ze gevraagd had maar pakte haar polsen en haalde de hitte daar weg. Haar mond vertrok zich tot een dunne lijn en keerde zich niet naar Luc toe toen hij met zijn lippen haar wang beroerde en daarna stilletjes vertrok.

    Toen hij weg was ontspande ze haar spieren en streek ze haar haren uit haar gezicht. Ze was rusteloos en wist niet wat ze moest gaan doen. Toch ging er een lichtje brandde, ze ging hem halen, ze ging die gladjanus van een superster halen die ervoor gezorgd had dat dit alles gebeurd was. En het zou niet plezierig worden.. Verre van dat. Wraakgevoelens namen bij Nemesis de plaats in van haar neergeslagen gevoel. Een gemene grijns verscheen op haar gezicht en haar ogen veranderden van twinkelend blauw naar gevaarlijk zwart toen ze een poort opende naar de wereld boven hen.



    (Btw, nog bedankt voor jullie reacties op mijn vorige post... Echt leuk om te lezen!)

    [ bericht aangepast op 17 april 2014 - 17:56 ]


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    Mehh ik heb geen inspi meer voor sky T-T


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Graag gedaan! Ik wacht op een post van Vetis dus ik kan ook niet verder schrijven, daarbij moet er altijd een post tussen zijn ;)

    Mehh zielige ons ;)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik kan ook nog steeds niet reageren ;C

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 17:26 ]


    Smile, someone could be falling in love with it.

    Vetis Lifeless
    Toen we boen waren had ik niet gedacht dat we letterlijk al die meiden zouden vangen, niet eens een uitleg. Ik stond in de aanslag en zag hoe Sebastiaan een van de meiden greep. De ander slaakte van schrik een kreet, waarbij ik de ander greep. Het was het meisje die me daarnet wilde zoenen en ze keek me met grote ogen aan. 'Jij bent Tiss,' zei ze en ik knikte.
    'Jep, en weet je ik ben veel te oud voor je,' zei ik en zag hoe er een poort geopend werd en het andere meisje naar me toe gegooid werd ik greep haar bij haar kraag, zodat ze niet kon ontsnappen. Ik stond daar met twee meiden in mijn handen.
    Ik draai me om naar de poort en duw de twee meiden erdoorheen. 'Dit was te gemakkkelijk, maar ik weet nu wel hoe het wel moet,' zei ik enkel en stapte door de poort naar binnen.
    Ik greep de twee meiden bij de kraag. Zonder Sebastiaan ook maar aan te kijken, liep ik naar de kerkers. Die zijn voor de heer van het kasteel. Ik had toch geen honger en ik wilde gewoon een keer dat het lukt.

    (Sorry voor het kleine stukje, maar dan kunnen jullie verder.)


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik denk dat ik maar een paar mensen eruit kik, omdat die maar niet reageren en ik heb ze al extra tijd gegeven en dit kan echt niet verder als die mensen niet meer reageren/ niks meer van hun laten horen!

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 18:26 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Sebastian



    Sebastian keek glimlachend naar Vetis die in de gang verdween. Hij sloot de poort naar Hell en veranderde zijn zwarte ogen terug naar zijn bekende groene. Nu hij wat afleiding had gehad voelde Sebastian zich al veel beter. Hij hoopte nu dat er al genoeg tijd verstreken was en Lucifer tijd had om met Sky en hem te spreken. Hij liep naar de lounge en schenkt zich whisky in. Hij draaide het glas wat doelloos rond en keek naar de vlammen. Vuur was het element dat bij Demons pasten. Wij waren er mee verbonden. Net zoals de engelen boven met de lucht verbonden waren. Ze vlogen immers. Sebastian had vroeger ook nog gevlogen maar één nadeel aan kiezen voor Lucifer is dat Seb zijn vleugels moest opgeven. Vroeger vond hij dit verschrikkelijk maar hij was er al wat over. Hij verplaatste zich met de poorten en dat ging even vlot, misschien zelf vlotter dan vliegen. Seb dronk zijn glas leeg en schonk hem dan weer vol. Hij was van plan om hier de hele tijd te blijven en te wachten op Sky. Hij moest haar terug zien en bespreken hoe we Lucifer gingen spreken. Dat gesprek ging sowieso verschrikkelijk worden. Omdat ten eerste hij nu ruzie heeft met zijn vrouw en omdat Lucifer nu niet iemand is die gekend is om zijn empathie. Hij is eenmaal nog steeds de duivel. Seb wreef door zijn donker blond haar en zuchtte diep.