• 6 jong volwassenen tussen de achttien en drieëntwintig jaar verdwijnen spoorloos. Wanneer ze een voor een ontwaken blijken ze in een lab te zitten opgesloten. In groepen van twee liggen ze vastgebonden op een tafel. Om hen heen horen ze stemmen die vertellen over katmensen.
    Na een paar goedjes ingespoten te hebben gekregen wordt de groep in een groot bos gedropt, allemaal per tweetal. Er is geen mogelijkheid het bos te verlaten. Het is maar drie hectaren groot en is omringd door stroomhekken.
    De "katmensen" moeten een overlevingsspel spelen. Er zijn een aantal vijanden van de katmensen in het gebied gedumpt; de Hunters. Zij hebben de missie gekregen om de katmensen om te brengen. Het team dat overleefd heeft gewonnen.


    Wat zijn katmensen?

    Katmensen zijn mensen die eruit zien als katten. Ze zijn gemaakt door de wetenschap. Ze staan rechtop en kunnen gewoon praten, maar ze hebben oren, haren en streken van katten. Ze hebben wel een menselijke huid.
    Katmensen hebben ook een gave. Per tweetal hebben ze een specialiteit, allebei een ander. Zo bestaan er;
          -Goed met wapens (Ze kunnen vrijwel elk wapen goed gebruiken en zijn er erg behendig mee)
          -Erg sterk (ze kunnen gewichten tot meer dan twee keer hun eigen gewicht tillen en kunnen iemand makkelijk neer krijgen met een klap)
          -Over ontwikkeld brein (Ze zijn super slim en kunnen elk raadsel wel oplossen. Ze kunnen de wegen die ze hebben afgelegd makkelijk onthouden en kunnen goed inschatten wat de vijand zal gaan doen)


    Wat zijn Hunters?
    Hunters zijn mensen die gemaakt zijn om te doden. Door een bepaalt middel dat ze ingespoten gekregen hebben zijn ze agressief naar katmensen toe. Ze hebben niet zoals de katmensen een bepaalde specialiteit, maar zijn wel sterk en erg strategisch. De Hunters zijn gewoon menselijk, van zowel binnen als buiten.


    Rollen;

    Katmensen;
    Groep 1;
    Rawiyah||Slim||Viola "Edwina" Lee|| & Curuxa||Vrouw||Wapens||
    Groep 2;
    Nageki||Sterk||Ruari O'Dwyer]|| & ZaIa||Vrouw||Wapens||
    Groep 3;
    Dauntlessone||Man||Slim|| &

    Drie jongens en drie meiden

    Hunters;
    - Ninuturu||Markus Mandy Miller||
    -
    -
    -geleninja
    -OhSoAria|Vrouw||
    -

    Invullijst;
    Rolkeuze;
    Naam;
    Leeftijd;
    Uiterlijk + foto;
    Innerlijk;
    Specialiteit[alleen voor katmensen];
    Afkomst;
    Overig;


    Regels
    -Wees zeker dat je mee wilt doen
    -Maximaal 2 personages per persoon. In variatie
    -Er is een minimum aantal woorden in dit RPG. Dit is 200. Hier wordt niet over gediscussieerd
    -Bestuur alleen je eigen personage
    -Wanneer je je username veranderd, geef dit dan door. Dit om verwarring te voorkomen
    -Perfecte personages worden niet toegelaten
    -Elk team heeft twee personen met een andere gave
    -Elke gave kan maar twee keer gebruikt worden


    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 15:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Doe bij mijn personage maar goed met wapens als gave.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Rolkeuze; Hunter
    Naam; Markus Mandy Miller, ramt je voor je bek als je hem Mandy noemt
    Leeftijd; 21
    Uiterlijk + foto; Blond haar en groene ogen, hij is 1,85 lang. Markus draagt tags waar zijn hele naam op staat, zijn geboorte datum en bloedgroep.


    Innerlijk; Markus is vaak nogal in zich zelf, hij droomt wel eens weg en luistert niet meer naar zijn omgeving, dit kan ook nog wel eens gevaarlijk zijn. Hij is meestal erg stil, vooral op zijn 'jacht' hij kan het dan ook vervelend vinden als je tegen hem blijft praten terwijl hij rust of stilte wilt. Hij is goed in vermommen en camoufleren en zal dit ook veel gebruiken, hij kan ook veel geluiden en stemmen imiteren en dat werkt ook wel in zijn voordeel. Hij verstopt zich graag in bomen en rust daar ook, als erg geen te vinden is in zijn omgeving zal hij in een grot gaan zitten of in lang gras, of zichzelf ingraven. Markus kan vriendelijk zijn als hij zich op zijn gemak voelt maar meestal is hij afstandelijk, dat komt omdat hij bang is een band te krijgen met iemand en diegene dan te verliezen. Hij heeft verlatings-angst en wilt daarom absoluut geen vrienden worden of meer, zo kan hij de ene dag heel aardig en vriendelijk doen en je de andere dag achter laten of je weg duwen.
    Afkomst; Duitsland
    Overig; Markus is Biseksueel.
    Hij gebruikt Pijl en boog tijdens zijn 'jachten' soms zelfs met bepaalde middeltjes erop zoals verdoving, vergif en een verlammend middel, deze meestal omdat het ook op maar een ledemaat kan worden gebruikt en dat vind hij amuserend. Ook gebruikt Markus kleine werp mesjes, deze zijn zo scherp dat je ze niet gelijk opmerkt, je kan dan op eens bewusteloos raken van bloed verlies of door je been gaan en er dan achter komen dat je een spoor achter laat of gewoon opeens pijnscheuten krijgen zonder dat je weet wat er is gebeurt, sommige komen er wel gelijk achter dat hij/zij geraakt is en kunnen dan erger voorkomen.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2014 - 17:48 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Rolkeuze; Katmens
    Naam; Gabriël Thompson
    Leeftijd; 19
    Uiterlijk + foto; Gabriël is 1m80 lang en weegt 73 kg, een gemiddelde lengte en gewicht voor een jongen. Hij had ook al voor de experimenten blond haar en blauwe ogen al steken daar nu twee zachte blonde kattenoren bovenuit en heeft ook zijn staart dezelfde blonde kleur als zijn kapsel. Hij is vaak in gedachten verzonken en kijkt vaker serieus dan dat hij glimlacht. Hij is niet echt super sterk. Voor de experimenten ging hij wel joggen en speelde basketbal dus hij heeft wel een goeie conditie.

    Innerlijk; Gabriël is een jongen die graag voorbereid is op dingen. Hij is ook erg bedachtzaam dus denkt altijd voor hij iets doet. Eigenlijk had hij zijn hele leven al zo'n beetje uitgestippeld. Hij was net aan zijn studie geneeskunde begonnen en had een relatie met een meisje al is hij eigenlijk bi-seksueel. Het enige probleem is dat hij er niet zo zeker van is hoe zijn ouders hier tegenover staan. Ze zijn namelijk erg streng en nogal conservatief, vandaar dat hij het nooit tegen hen gezegd heeft en eigenlijk toch wel wat opgekropte gevoelens heeft. Hij is ook zo iemand die vaak rustig blijft zelfs wanneer je hem beledigt maar ondertussen toch alles opstapelt tot dat ene moment van uitbarsting en dan kan je maar beter uit de buurt blijven. Verder hebben zijn ouders hem ook altijd geleerd dat je altijd hard moet werken om ergens te raken. "Voor niets gaan de zon op" was hun leuze en Gabriël is dus iemand die koppig doorzet om zijn idealen te bereiken. Hij is ook niet echt aanvallend, hij zal nooit zomaar iemand aanvallen, maar zich natuurlijk wel verdedigen en als hij iemand moet doden om zijn eigen leven te sparen zal hij dit waarschijnlijk ook wel doen.

    Specialiteit[alleen voor katmensen]; Wijsheid, vooral zijn geheugen is erg goed ontwikkeld al is dit zowel een vloek als een gave. Want natuurlijk herinnert hij alles wat hij ooit geleerd heeft, elke vechttechniek, maar hij herinnert zich ook perfect hoe iemand sterft, slechte gebeurtenissen en hierdoor wordt hij s'nachts vaak gekweld door nachtmerries.

    Afkomst: Zweden
    Overig; Hij is erg goed in het maken van geneesmiddelen en giffen dankzij het feit dat hij ongeveer elke werking van elke plant weet en kan onthouden. Omdat hij al enkele jaren geneeskunde heeft gevolgd weet hij ook wel hoe hij een gewonde moet verzorgen en waar de zwakke plekken van een mens liggen.

    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 20:27 ]

    Ik kan echt geen plaatje vinden van een katmens :/


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Een gewoon mens is ook mogelijk. En tik anders in; Neko Girl. Dan vindt je wel wat plaatjes. Wel anime dan, maar dan heb je wel wat ^-^ en anders doe je een gewoon plaatje en beschrijf je hoe de persoon er uitzien. Moet sowieso wel, maar dan de oren etc

    [ bericht aangepast op 29 maart 2014 - 13:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een vrouwelijke katmens met als kracht slim?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Hmmmm, ik vind dit echt een onwijs cool idee... twijfels :')


    Happy Birthday my Potter!

    Rawiyah schreef:
    Mag ik een vrouwelijke katmens met als kracht slim?

    Zeker. Nee excuus. Je komt in 1

    [ bericht aangepast op 29 maart 2014 - 14:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Linkin schreef:
    (...)
    Zeker. Nee excuus. Je komt in 1


    Oke, is goed, ik had toch geen voorkeur.

    Kan je trouwens niet gewoon een plaatje van een mens, zoals normaal, en dat je daar dan bij beschrijft hoe die er nog meer uit ziet qua katachtigheid?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ja dat kan ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Er nog een mannelijke katmens open!
    Ook hebben we Hunters nodig!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Meh, ik heb mijn beslissing genomen. Geef mij maar een vrouwelijke hunter.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zal je erbij zetten! (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Linkin schreef:
    Een gewoon mens is ook mogelijk. En tik anders in; Neko Girl. Dan vindt je wel wat plaatjes. Wel anime dan, maar dan heb je wel wat ^-^ en anders doe je een gewoon plaatje en beschrijf je hoe de persoon er uitzien. Moet sowieso wel, maar dan de oren etc



    Bedankt! Ik heb toch nog wat kunnen vinden :)


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    -

    [ bericht aangepast op 7 april 2014 - 20:05 ]


    Happy Birthday my Potter!