• 6 jong volwassenen tussen de achttien en drieëntwintig jaar verdwijnen spoorloos. Wanneer ze een voor een ontwaken blijken ze in een lab te zitten opgesloten. In groepen van twee liggen ze vastgebonden op een tafel. Om hen heen horen ze stemmen die vertellen over katmensen.
    Na een paar goedjes ingespoten te hebben gekregen wordt de groep in een groot bos gedropt, allemaal per tweetal. Er is geen mogelijkheid het bos te verlaten. Het is maar drie hectaren groot en is omringd door stroomhekken.
    De "katmensen" moeten een overlevingsspel spelen. Er zijn een aantal vijanden van de katmensen in het gebied gedumpt; de Hunters. Zij hebben de missie gekregen om de katmensen om te brengen. Het team dat overleefd heeft gewonnen.


    Wat zijn katmensen?

    Katmensen zijn mensen die eruit zien als katten. Ze zijn gemaakt door de wetenschap. Ze staan rechtop en kunnen gewoon praten, maar ze hebben oren, haren en streken van katten. Ze hebben wel een menselijke huid.
    Katmensen hebben ook een gave. Per tweetal hebben ze een specialiteit, allebei een ander. Zo bestaan er;
          -Goed met wapens (Ze kunnen vrijwel elk wapen goed gebruiken en zijn er erg behendig mee)
          -Erg sterk (ze kunnen gewichten tot meer dan twee keer hun eigen gewicht tillen en kunnen iemand makkelijk neer krijgen met een klap)
          -Over ontwikkeld brein (Ze zijn super slim en kunnen elk raadsel wel oplossen. Ze kunnen de wegen die ze hebben afgelegd makkelijk onthouden en kunnen goed inschatten wat de vijand zal gaan doen)


    Wat zijn Hunters?
    Hunters zijn mensen die gemaakt zijn om te doden. Door een bepaalt middel dat ze ingespoten gekregen hebben zijn ze agressief naar katmensen toe. Ze hebben niet zoals de katmensen een bepaalde specialiteit, maar zijn wel sterk en erg strategisch. De Hunters zijn gewoon menselijk, van zowel binnen als buiten.


    Rollen;

    Katmensen;
    Groep 1;
    Rawiyah||Slim||Viola "Edwina" Lee|| & Curuxa||Vrouw||Wapens||
    Groep 2;
    Nageki||Sterk||Ruari O'Dwyer]|| & ZaIa||Vrouw||Wapens||
    Groep 3;
    Dauntlessone||Man||Slim|| &

    Drie jongens en drie meiden

    Hunters;
    - Ninuturu||Markus Mandy Miller||
    -
    -
    -geleninja
    -OhSoAria|Vrouw||
    -

    Invullijst;
    Rolkeuze;
    Naam;
    Leeftijd;
    Uiterlijk + foto;
    Innerlijk;
    Specialiteit[alleen voor katmensen];
    Afkomst;
    Overig;


    Regels
    -Wees zeker dat je mee wilt doen
    -Maximaal 2 personages per persoon. In variatie
    -Er is een minimum aantal woorden in dit RPG. Dit is 200. Hier wordt niet over gediscussieerd
    -Bestuur alleen je eigen personage
    -Wanneer je je username veranderd, geef dit dan door. Dit om verwarring te voorkomen
    -Perfecte personages worden niet toegelaten
    -Elk team heeft twee personen met een andere gave
    -Elke gave kan maar twee keer gebruikt worden


    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 15:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat kan, maar natuurlijk niet meteen al haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Linkin schreef:
    Dat kan, maar natuurlijk niet meteen al haha


    Haha snap ik


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Per hectare zit een groep zogezegd. De hunters lopen overal. Het gebied is een beetje als in THG ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Linkin schreef:
    Per hectare zit een groep zogezegd. De hunters lopen overal. Het gebied is een beetje als in THG ^-^


    Hoe bedoel je? Bedoel je de 74e arena, of de 75e of District 12 of iets,anders?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rolkeuze; Hunter
    Naam; Kate Cara Blake
    Leeftijd; 18, verjaard op 5 mei

    Uiterlijk + foto;
    Kates heeft steil blond haar dat tot haar borst lang is. Ze heeft veelzeggende ogen die ze veel gebruikt om iemand om te praten, over te halen of the verleiden. Als je in haar ogen kijkt als ze boos is, zijn ze zelfs erg intimiderend. Haar ogen hebben een lichte blauwgroene kleur. Kate heeft een slank lichaam, waarmee ze zich goed kan verstoppen. Haar lengte help niet heel erg met verstoppen, ze is namelijk ongeveer 1,70.

    Innerlijk; Als Kate een doel heeft gaat ze er honderd procent voor. Dus ook nu ze hunter is. Ze houdt ervan om de katmensen bang te maken tot het laatste moment dat ze ze vermoord. Hierdoor lijkt Kate misschien ruw en zelfzuchtig, maar ze geeft ook om mensen. Nou ja, ze geeft om de mensen die om haar geven. Voor die mensen zou ze alles kunnen doen. Dit wil ze niet laten merken en daardoor reageert ze soms bot in gesprekken met andere hunters. Kate luistert het liefst niet naar opdrachten van anderen, maar als het nodig is volgt ze ze wel op. Ze gaat liever alleen haar eigen zin en werkt liever niet met iemand samen, behalve als ze het erg goed met diegene kan vinden.
    Afkomst; Kate is Brits.
    Overig; Kate maakt de katmensen eerst heel erg bang en pas daarna probeert ze ze te doden.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2014 - 22:13 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Rawiyah schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je? Bedoel je de 74e arena, of de 75e of District 12 of iets,anders?

    Uhh... die van de eerste film. Meer heb ik nog niet gezien. Dat bos weet je wel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanneer beginnen we?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    OhSoAria -> Confiance


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Wanneer alle rollen volledig ingeleverd zijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kan ik mijn inschrijving intrekken? Er is wat gebeurd met de pc bij mijn moeder ): Ik kan de hele volgende 2 weken niet meer op de pc o.O Sorry :c


    Geloof niet alles wat je denkt

    Linkin schreef:
    (...)
    Uhh... die van de eerste film. Meer heb ik nog niet gezien. Dat bos weet je wel.


    Dan neem ik aan dat je de 74e arena bedoelt. Anders zoek je wat plaatjes op van internet, zodat we weten wat jij in je hoofd hebt.

    Je moet Catching Fire ook kijken, en sws de boeken lezen. Nu, het liefst. Ren naar de winkel/bieb en haal ze. Zoek op "Catching Fire watch online" en tadaaa.
    En iedereen die het nog niet heeft gedaan, gewoon doen!
    Sorry xD


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    (...)

    Dan neem ik aan dat je de 74e arena bedoelt. Anders zoek je wat plaatjes op van internet, zodat we weten wat jij in je hoofd hebt.

    Je moet Catching Fire ook kijken, en sws de boeken lezen. Nu, het liefst. Ren naar de winkel/bieb en haal ze. Zoek op "Catching Fire watch online" en tadaaa.
    En iedereen die het nog niet heeft gedaan, gewoon doen!
    Sorry xD


    Ja het zijn top boeken!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Rawiyah schreef:
    (...)

    Dan neem ik aan dat je de 74e arena bedoelt. Anders zoek je wat plaatjes op van internet, zodat we weten wat jij in je hoofd hebt.

    Je moet Catching Fire ook kijken, en sws de boeken lezen. Nu, het liefst. Ren naar de winkel/bieb en haal ze. Zoek op "Catching Fire watch online" en tadaaa.
    En iedereen die het nog niet heeft gedaan, gewoon doen!
    Sorry xD

    Nouu, zo fan ben ik er ook niet van. Hahah. Ik hou het wel bij de films. Ik download CF wanneee het kan haha.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Linkin schreef:
    (...)
    Nouu, zo fan ben ik er ook niet van. Hahah. Ik hou het wel bij de films. Ik download CF wanneee het kan haha.


    Dat komt omdat de film hartstikke slecht is.
    Anyway ik ga een foto zoeken. Ik baseer altijd grotendeels van de personage op de foto, dus ja.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rolkeuze: Katmens
    Naam: Viola "Edwina" Lee (Edwina is haar tweede naam, maar ze heeft iedereen aangeleerd dat ze haar zo moeten noemen.)
    Leeftijd: 18, ze verjaard op 28 augustus.
    Uiterlijk + foto:

    Edwina's haar is eigenlijk donkerblond, maar ze heeft het al heel lang oranje geverft. Het komt tot haar middel. Ze heeft altijd al ondergewicht gehad, terwijl ze gewoon veel at. De rede waarom ze zo dun is is nog steeds onbekend. Edwina is zo'n 176, en is tevreden met haar lengte. Edwina heeft snake bites, en een paar setjes piercings er voor. Meestal draagt ze er knopjes in, maar ook soms ringetjes. Ze heeft een hart gemaakt van vleugels op haar onderarm getatoeëerd. Ook heeft ze op haar pols een simpel hartje staan, wat voor al haar fandoms staat.
    Edwina heeft een rode vacht, dat bruiner is dan haar geverfte haarkleur. Ze heeft geelbruine ogen. Haar lange staart heeft een wit puntje aan het einde. Haar oortjes hebben pluimtjes, en haar handen en voeten hebben klauwen. Ze kan goed in bomenklimmen, en zich bijna geruisloos verplaatsen.
    Innerlijk: Edwina is een hard meisje, dat op komt voor waar ze in geloofd en van houd. Ze heeft een vreemde obsessie met messen, maar heeft er geen speciaal talent voor, al kan ze wel prima messenwerpen. Edwina is erg beschermend, en ze sluit mensen snel in haar hart. Gelukkig heeft ze mensen snel door als ze iets slechts in de zin hebben, dus gaat dat niet zo snel fout. Helaas heeft Edwina niet zo'n prettige jeugd gehad, gescheiden ouders, overleden opa, gepest. Edwina is een tijd depressief geweest, en het allemaal niet meer zien zitten. Het is nu minder, maar nog niet over. Ze speelt piano en gitaar, en dat maakt haar erg rustig vanbinnen. Muziek is haar drugs. Edwina denkt niet positief of negatief, ze denkt op de beste manier. Tenminste, dat zegt ze zelf altijd.
    Edwina houd van lezen en films kijken, en heeft een grote fantasie. Ze droomt erg veel, en slaapt daarom vaak slecht. Soms heeft ze voorspellende dromen of voorgevoelens, en ze weet hoe ze daar mee om moet gaan.
    Afkomst: Toronto, Canada
    Overig: Een talent voor wapens had meer bij haar gepast, maar die was al op.
    Ze is zeker op bosgrond, omdat ze met haar familie vaak naar het bos ging.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2014 - 22:55 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.