• 6 jong volwassenen tussen de achttien en drieëntwintig jaar verdwijnen spoorloos. Wanneer ze een voor een ontwaken blijken ze in een lab te zitten opgesloten. In groepen van twee liggen ze vastgebonden op een tafel. Om hen heen horen ze stemmen die vertellen over katmensen.
    Na een paar goedjes ingespoten te hebben gekregen wordt de groep in een groot bos gedropt, allemaal per tweetal. Er is geen mogelijkheid het bos te verlaten. Het is maar drie hectaren groot en is omringd door stroomhekken.
    De "katmensen" moeten een overlevingsspel spelen. Er zijn een aantal vijanden van de katmensen in het gebied gedumpt; de Hunters. Zij hebben de missie gekregen om de katmensen om te brengen. Het team dat overleefd heeft gewonnen.


    Wat zijn katmensen?

    Katmensen zijn mensen die eruit zien als katten. Ze zijn gemaakt door de wetenschap. Ze staan rechtop en kunnen gewoon praten, maar ze hebben oren, haren en streken van katten. Ze hebben wel een menselijke huid.
    Katmensen hebben ook een gave. Per tweetal hebben ze een specialiteit, allebei een ander. Zo bestaan er;
          -Goed met wapens (Ze kunnen vrijwel elk wapen goed gebruiken en zijn er erg behendig mee)
          -Erg sterk (ze kunnen gewichten tot meer dan twee keer hun eigen gewicht tillen en kunnen iemand makkelijk neer krijgen met een klap)
          -Over ontwikkeld brein (Ze zijn super slim en kunnen elk raadsel wel oplossen. Ze kunnen de wegen die ze hebben afgelegd makkelijk onthouden en kunnen goed inschatten wat de vijand zal gaan doen)


    Wat zijn Hunters?
    Hunters zijn mensen die gemaakt zijn om te doden. Door een bepaalt middel dat ze ingespoten gekregen hebben zijn ze agressief naar katmensen toe. Ze hebben niet zoals de katmensen een bepaalde specialiteit, maar zijn wel sterk en erg strategisch. De Hunters zijn gewoon menselijk, van zowel binnen als buiten.


    Rollen;

    Katmensen;
    Groep 1;
    Rawiyah||Slim||Viola "Edwina" Lee|| & Curuxa||Vrouw||Wapens||
    Groep 2;
    Nageki||Sterk||Ruari O'Dwyer]|| & ZaIa||Vrouw||Wapens||
    Groep 3;
    Dauntlessone||Man||Slim|| &

    Drie jongens en drie meiden

    Hunters;
    - Ninuturu||Markus Mandy Miller||
    -
    -
    -geleninja
    -OhSoAria|Vrouw||
    -

    Invullijst;
    Rolkeuze;
    Naam;
    Leeftijd;
    Uiterlijk + foto;
    Innerlijk;
    Specialiteit[alleen voor katmensen];
    Afkomst;
    Overig;


    Regels
    -Wees zeker dat je mee wilt doen
    -Maximaal 2 personages per persoon. In variatie
    -Er is een minimum aantal woorden in dit RPG. Dit is 200. Hier wordt niet over gediscussieerd
    -Bestuur alleen je eigen personage
    -Wanneer je je username veranderd, geef dit dan door. Dit om verwarring te voorkomen
    -Perfecte personages worden niet toegelaten
    -Elk team heeft twee personen met een andere gave
    -Elke gave kan maar twee keer gebruikt worden


    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 15:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rolkeuze: Katmens.
    Naam: Senna Dilara Swan.
    Leeftijd: 18, verjaard op 14 februari.
    Uiterlijk + foto:




    Beschrijving komt.
    Innerlijk: Komt.
    Afkomst: Amerika, Washington.
    Overig: Komt.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mag ik een meisje reserveren? Het liefst bij groep drie bij Dauntlessone. Ik ken haaar ^-^

    [ bericht aangepast op 29 maart 2014 - 17:29 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    De vrouwen zij op. Alleen nog een man daar. Je mag wel een Hunter vrouw.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2014 - 18:22 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Kun je hem van de quote halen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2014 - 22:40 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Linkin schreef:
    De vrouwen zij op. Alleen nog een man daar. Je mag wel een Hunter vrouw.


    Nee toch? Oh hunter dan w8


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ninuturu ik zet je erbij. Hij is goed.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een vrouwelijke hunter?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    nevermind...

    [ bericht aangepast op 29 maart 2014 - 19:47 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    OhSoAria schreef:
    Mag ik een vrouwelijke hunter?


    Ik heb de laatste al ;$


    Geloof niet alles wat je denkt

    Primie schreef:
    (...)

    Ik heb de laatste al ;$


    Denk ik toch


    Geloof niet alles wat je denkt

    Jafar schreef:
    Rolkeuze: Hunter

    Naam: Ailith Diana Bjørnson
    Ailith betekend doorgewinterd krijger. Verder is ze is naar Diana de (Romeinse) godin van de jacht vernoemd.

    Leeftijd: 23, verjaard op 15 December

    Uiterlijk + foto: Ailith heeft lange donkerbruine haren met wat slag erin. Over het algemeen draagt ze ze los, hoewel ze tijdens de jacht de voorste plukken meestal naar achter bindt om te voorkomen dat de haren in haar gezicht hangen en hierdoor haar zicht belemmeren. Haar ogen zijn lichtbruin en ze heeft een lichte blanke huid. Ailith is slank gebouwd en heeft geen grote vrouwelijke rondingen. Met haar 1,72m heeft ze een redelijk lang soepel lichaam, waarmee ze zich gemakkelijk en sierlijk voortbeweegt. Haar kleding past ze hier ook graag op aan: sierlijk, maar gemakkelijk. Ze heeft een tatoeage op haar enkel.



    Innerlijk: Ailith is niet de makkelijkste persoon om mee om te gaan. Ze is eigenzinnig en houdt meestal slecht rekening met de mensen in haar omgeving. Dit komt doordat ze wanneer ze een doel voor ogen heeft, ze hier geheel op gefocust is. Ze is daar dan zo mee bezig dat ze andere dingen die er vrij weinig mee te maken hebben, vergeet. Toch kan Ailith wel samenwerken. Zolang je maar hetzelfde doel voor ogen hebt en naar haar luistert. Ze is namelijk niet iemand die makkelijk bevelen opvolgt, maar ze zelf wel snel uitdeelt. Vooral wanneer mensen jonger zijn dan zij luistert ze niet. Ailith is iemand die in het verleden veel heeft geleerd door vallen en opstaan en is dus van mening dat de wijsheid met de jaren komt. Ze is dan ook iemand die geleerd heeft haar geduld te bewaren en op het juiste moment toe te slaan. Leren van anderen doet ze echter niet. Ze moet de dingen echt zelf ervaren. Dit komt waarschijnlijk ook weer doordat ze zo slecht naar mensen luistert.
    Soms kan Ailith wat arrogant lijken, omdat ze de ervaringen van anderen niet belangrijk vindt en slecht rekening houdt met anderen. Het lijkt dan alsof ze haarzelf belangrijker vindt. Dit doet ze niet bewust, maar ze is uiteindelijk wel iemand die voor zichzelf zal kiezen en niet voor anderen. Hierdoor is ze niet altijd helemaal te vertrouwen, hoewel ze wanneer iemand hetzelfde doel heeft, ze wel de waarde ziet in die persoon. Ze zal dus nooit één van de andere hunters pijn doen of achterlaten, als deze nog kans hebben om waarde te hebben voor haar. Verder heeft ze naar haar idee niet echt iets met ze te maken en is ze dus ook niet geïnteresseerd in verhalen, achtergronden, emoties en gevoelens. Ze is sowieso niet iemand die graag over gevoelens praat, vooral niet met onbekenden. Ze laat altijd vrij weinig over zichzelf los, dit om te voorkomen dat er misbruik van haar gemaakt wordt. Ze heeft dit al meerdere keren zien gebeuren -nooit erg, maar het viel haar wel op dat veel mensen dat bij anderen doen- en dus kijkt ze hiervoor uit.

    Afkomst: Noorwegen

    Overig: Ailith heeft een zwarte band in jiujitsu. Dit maakt dat ze veelzijdig is in haar vechttechnieken. Haar specialiteit ligt vooral bij het gebruik van drukpunten, hoewel ze met haar zwarte band, natuurlijk de gehele vechtsport goed beheerst. Voor afstanden heeft Ailith als echte hunter haar pijl en boog. Verder maakt ze liever geen gebruik van wapens, gezien haar handen en voeten haar wapens zijn en andere wapens toch vooral in de weg zitten. Ailith is sneller en soepeler dan dat ze sterk is.


    Ik denk dat Ailith zo wel klaar is. Als ik nog wat moet aanpassen moet je het maar zeggen.


    Happy Birthday my Potter!

    OhSoAria schreef:
    Mag ik een vrouwelijke hunter?


    Mag jij!

    Nu zijn er geen vrouwelijke rollen meer! Nog een mannelijk katmens en twee mannelijke hunters over! Wanneer de mannen en vrouwen weer gelijk zijn kunnen er weer hunters gemaakt worden!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb een vraag, kunnen de katmensen elkaar vinden? Dus groep 1 en groep 2 bijvoorbeeld. Of alle drie.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.