• 6 jong volwassenen tussen de achttien en drieëntwintig jaar verdwijnen spoorloos. Wanneer ze een voor een ontwaken blijken ze in een lab te zitten opgesloten. In groepen van twee liggen ze vastgebonden op een tafel. Om hen heen horen ze stemmen die vertellen over katmensen.
    Na een paar goedjes ingespoten te hebben gekregen wordt de groep in een groot bos gedropt, allemaal per tweetal. Er is geen mogelijkheid het bos te verlaten. Het is maar drie hectaren groot en is omringd door stroomhekken.
    De "katmensen" moeten een overlevingsspel spelen. Er zijn een aantal vijanden van de katmensen in het gebied gedumpt; de Hunters. Zij hebben de missie gekregen om de katmensen om te brengen. Het team dat overleefd heeft gewonnen.


    Wat zijn katmensen?

    Katmensen zijn mensen die eruit zien als katten. Ze zijn gemaakt door de wetenschap. Ze staan rechtop en kunnen gewoon praten, maar ze hebben oren, haren en streken van katten. Ze hebben wel een menselijke huid.
    Katmensen hebben ook een gave. Per tweetal hebben ze een specialiteit, allebei een ander. Zo bestaan er;
          -Goed met wapens (Ze kunnen vrijwel elk wapen goed gebruiken en zijn er erg behendig mee)
          -Erg sterk (ze kunnen gewichten tot meer dan twee keer hun eigen gewicht tillen en kunnen iemand makkelijk neer krijgen met een klap)
          -Over ontwikkeld brein (Ze zijn super slim en kunnen elk raadsel wel oplossen. Ze kunnen de wegen die ze hebben afgelegd makkelijk onthouden en kunnen goed inschatten wat de vijand zal gaan doen)


    Wat zijn Hunters?
    Hunters zijn mensen die gemaakt zijn om te doden. Door een bepaalt middel dat ze ingespoten gekregen hebben zijn ze agressief naar katmensen toe. Ze hebben niet zoals de katmensen een bepaalde specialiteit, maar zijn wel sterk en erg strategisch. De Hunters zijn gewoon menselijk, van zowel binnen als buiten.


    Rollen;

    Katmensen;
    Groep 1;
    Rawiyah||Slim||Viola "Edwina" Lee|| & Curuxa||Vrouw||Wapens||
    Groep 2;
    Nageki||Sterk||Ruari O'Dwyer]|| & ZaIa||Vrouw||Wapens||
    Groep 3;
    Dauntlessone||Man||Slim|| &

    Drie jongens en drie meiden

    Hunters;
    - Ninuturu||Markus Mandy Miller||
    -
    -
    -geleninja
    -OhSoAria|Vrouw||
    -

    Invullijst;
    Rolkeuze;
    Naam;
    Leeftijd;
    Uiterlijk + foto;
    Innerlijk;
    Specialiteit[alleen voor katmensen];
    Afkomst;
    Overig;


    Regels
    -Wees zeker dat je mee wilt doen
    -Maximaal 2 personages per persoon. In variatie
    -Er is een minimum aantal woorden in dit RPG. Dit is 200. Hier wordt niet over gediscussieerd
    -Bestuur alleen je eigen personage
    -Wanneer je je username veranderd, geef dit dan door. Dit om verwarring te voorkomen
    -Perfecte personages worden niet toegelaten
    -Elk team heeft twee personen met een andere gave
    -Elke gave kan maar twee keer gebruikt worden


    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 15:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga denk morgen Ailith even aanpassen, want haar karakter heeft nu wel heel veel overeenkomsten met Kate.


    Happy Birthday my Potter!

    Mijn personage is klaar.

    Kun je de kopjes even dikgedukt maken? Ik kan het niet zo goed onderscheiden. :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik de laatste Katmens reserveren?? Man dan dus haha. Want vrouw mag niet meer. ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    Is goed!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yea ^^. Ik maak even mijn huiswerk af en maak dan de rol aan. Moet het een manga plaatje zijn? Of mag het ook gewoon een normaal mensen plaatje zijn?


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    Yea ^^. Ik maak even mijn huiswerk af en maak dan de rol aan. Moet het een manga plaatje zijn? Of mag het ook gewoon een normaal mensen plaatje zijn?

    Mag allebei, als je dan beschrijft hoe hij er als kat uit ziet


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Lees terug en je vindt het antwoord xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb even een vraagje aan jullie. Welk lied past beter.
    Die wie in de beginpost staat of deze


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Linkin schreef:
    Ik heb even een vraagje aan jullie. Welk lied past beter.
    Die wie in de beginpost staat of deze

    Radioactive natuurlijk want Imagine Dragons is heilig.

    Ik ken het andere lied niet, dus ik weet niet...


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    (...)
    Radioactive natuurlijk want Imagine Dragons is heilig.

    Ik ken het andere lied niet, dus ik weet niet...

    Duh, Imagine Dragons is de beste! :3 Linkin Park is ook erg goed, daar niet van.
    Oke dat wordt hem dan ^-^

    [ bericht aangepast op 30 maart 2014 - 17:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De story

    Hij is nog niet af, maar de omgeving is er wel al!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn profiel foto moet genoeg zeggen over welk nummer het best is haha.
    Ik maak nu mijn personage ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    Mijn profiel foto moet genoeg zeggen over welk nummer het best is haha.
    Ik maak nu mijn personage ^^


    Ik hou echt van al hun liedjes, behalve Underdog. Dat liet is de enige die mij niet te pakken heeft, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rolkeuze;
    Katmens.

    Naam;
    Aven James Mackenzie

    Leeftijd;
    20 jaar oud.

    Uiterlijk + foto;


    Aven heeft lichtblonde haren die altijd warig op zijn hoofd zitten. Hij heeft het nooit echt in model kunnen krijgen en heeft het al voor lange tijd opgegeven. Zijn ogen zijn amberkleurig en hebben oranje, gele en gouden spikkels verspreid over zijn iris. Hij heeft een lichte huid waardoor zijn ogen nog meer uitkomen.
    Innerlijk;

    Specialiteit:
    Sterkte.
    Afkomst;
    Schotland.
    Overig;

    Ik maak alles af, maar nu eerst even eten ^^


    "Rebellion's are build on hope"