• Hi everyone!


    Mijn vriendin en ik zeiden laatst voor de grap dat we Tinder zouden aanmaken en op die manier "op zoek" zouden gaan voor een leuke jongen.
    Maar ik ben helemaal niet goed op date/relatie gebied, ben al te lang op de markt - vermoed ik ;p
    Nu vroeg ik me af, zijn er hier experts die ervaring hebben met Tinder? Hoe vinden jullie het? Werkt het? Of is het alleen maar een beurt scoren?
    Is het mogelijk om een leuke jongen te ontmoeten voor iets meer dan 1 date, of is het toch echt alleen maar een vleeskeuring?

    Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
    Misschien ga ik dan toch Tinder aanmaken (;

    p.s. Aub alleen reactie's van mensen die er ervaring mee hebben, of er over hebben gehoord. Niet om een discussie te krijgen van goed/slecht van mensen die het niet gebruiken/kennen.

    Thanks anyway (;

    [ bericht aangepast op 28 maart 2014 - 19:24 ]


    Like a phoenix rising from the ashes

    Ik heb het een half jaar geleden op advies van een paar vriendinnen aangemaakt, maar heb er uiteindelijk niet heel veel mee gedaan omdat ik vlak daarna een vriend kreeg. Mijn ervaring is dat er behoorlijk wat jongens op zitten die het voor een beurt doen, maar ook genoeg die wel gewoon normaal kunnen communiceren. Ik heb er uiteindelijk één écht leuk gesprek aan overgehouden, maar heb daarna (op verzoek van mijn nu ex-vriend) Tinder verwijderd en ik heb eerlijk gezegd geen enkele behoefte om het weer terug te nemen.


    Valar Morghulis.

    Als je groter bent dan 1m80, dan kun je het wel schudden. (cat) Ik heb er een maandje opgezeten, maar er zaten alleen maar van die jochies op die niet eens tot mijn schouders komen. Nooit echt lange gesprekken met ze gehad en al helemaal er niets mee afgesproken.
    Als je op zoek bent naar een leuke jongen, zou ik Tinder niet gebruiken.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vind Tinder persoonlijk behoorlijk oppervlakkig. Beter sluit je je aan bij een of andere hobbyclub om te kijken of daar wat leuks tussen zit :Y)

    [ bericht aangepast op 28 maart 2014 - 17:49 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Over het algemeen is het op Tinder of Hot or Not moeilijk om een leuke jongen te vinden waar je echt iets mee kan krijgen, maak ik op van wat ik heb gehoord. Heel veel mensen gebruiken het en uiteindelijk krijgt maar een klein deel een echte serieuze relatie die stand houdt. Voor de rest zou ik je de tip willen geven niet op zoek te gaan, want werkt vaak averechts.


    From these ashes, I will rise

    Initiate schreef:
    Ik vind Tinder persoonlijk behoorlijk oppervlakkig. Beter sluit je je aan bij een of andere hobbyclub om te kijken of daar wat leuks tussen zit :Y)


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    De meeste mensen op Tinder zoeken enkel seksueel plezier, in plaats van liefde.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Je huis bevat een deur, gebruik die en ga met vrienden weg en als je geluk hebt, dan kom je misschien iemand tegen. Als je echt gaat zoeken, dan stel je jezelf uiteindelijk alleen maar teleur.


    Take me to wonderland

    Vleeskeuring.

    No thunks.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ken genoeg mensen die via Tinder een relatie hebben gekregen :')


    -

    Orchard schreef:
    Vleeskeuring.

    No thunks.


    26 - 02 - '16

    Het is een manier om tijd te verdrijven op eenzelfde manier als ergens zitten en naar meisjes kijken maar ik zou het niet te serieus nemen.

    En ik kreeg maar 1 like. MAAR 1! :C


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    Het is een manier om tijd te verdrijven op eenzelfde manier als ergens zitten en naar meisjes kijken maar ik zou het niet te serieus nemen.

    En ik kreeg maar 1 like. MAAR 1! :C

    Och, arme Alwin toch.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik had het een tijdje geleden aangemaakt, maar alleen voor het plezier. Toen iemand ging vertellen wat hij allemaal wist over mij (of ik op die ene school zit, op die vereniging en die en die vriendinnen van me waren) werd ik paranoia en heb ik het maar snel verwijderd. :'D

    Initiate schreef:
    (...)
    Och, arme Alwin toch.


    I know :C Ish okay tho. I know da trooth.


    quidquid excusatio prandium pro

    Een van mijn beste vriendinnen vroeg laatst ook aan mij of ze het moest downloaden. Ik adviseerde haar om het niet te doen, om de volgende reden: je beoordeelt mensen, natuurlijk doe je dit je hele leven door, maar dit is wel een hele erge manier, want je doet het bewust. Je geeft iemand een kruisje als je diegene lelijk vindt en een hartje als je diegene knap vindt, leuk maar, het gaat alleen om een foto. Waarom zou je iemand beoordelen op basis van een foto? Daarbij lijkt het misschien leuk om mensen te beoordelen, maar bedenk goed dat ze dit ook bij jou doen als je Tinder hebt. Zou jij het leuk vinden dat mensen je beoordelen op enkel de basis van een foto? Wordt je niet heel onzeker als je weinig hartjes krijgt en veel kruisjes of krijg je geen valse hoop als je juist veel hartjes krijgt en weinig kruisjes? Het is een nogal oppervlakkige app en ik denk niet dat je iemand moet beoordelen door alleen naar een foto te kijken. Het gaat nog altijd om de inhoud van een persoon. Zou jij het leuk vinden als mensen je continu beoordelen?

    Dit is mijn mening, als je het leuk vindt moet je het vooral doen, maar ik vind het persoonlijk een zeer domme app.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.