• Hi everyone!


    Mijn vriendin en ik zeiden laatst voor de grap dat we Tinder zouden aanmaken en op die manier "op zoek" zouden gaan voor een leuke jongen.
    Maar ik ben helemaal niet goed op date/relatie gebied, ben al te lang op de markt - vermoed ik ;p
    Nu vroeg ik me af, zijn er hier experts die ervaring hebben met Tinder? Hoe vinden jullie het? Werkt het? Of is het alleen maar een beurt scoren?
    Is het mogelijk om een leuke jongen te ontmoeten voor iets meer dan 1 date, of is het toch echt alleen maar een vleeskeuring?

    Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
    Misschien ga ik dan toch Tinder aanmaken (;

    p.s. Aub alleen reactie's van mensen die er ervaring mee hebben, of er over hebben gehoord. Niet om een discussie te krijgen van goed/slecht van mensen die het niet gebruiken/kennen.

    Thanks anyway (;

    [ bericht aangepast op 28 maart 2014 - 19:24 ]


    Like a phoenix rising from the ashes

    Okammy schreef:
    (...)

    I know :C Ish okay tho. I know da trooth.



    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik heb tinder, maar niet voor de serieus. Ik zie het meer als een vleeskeuring. Er kunnen vast wel leuke contacten uitkomen, maar ik zelf ben te nuchter voor 'internet' relaties.


    Alleen maar tranen van geluk

    Initiate schreef:
    (...)



    Een internetboks? Zo awesome!


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Een internetboks? Zo awesome!


    I know right.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Okammy schreef:
    Het is een manier om tijd te verdrijven op eenzelfde manier als ergens zitten en naar meisjes kijken maar ik zou het niet te serieus nemen.

    En ik kreeg maar 1 like. MAAR 1! :C

    De vraag is natuurlijk hoeveel jij hebt geliked. :'D Als je maar een keer iemand hebt geliked...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    nerveus schreef:
    Een van mijn beste vriendinnen vroeg laatst ook aan mij of ze het moest downloaden. Ik adviseerde haar om het niet te doen, om de volgende reden: je beoordeelt mensen, natuurlijk doe je dit je hele leven door, maar dit is wel een hele erge manier, want je doet het bewust. Je geeft iemand een kruisje als je diegene lelijk vindt en een hartje als je diegene knap vindt, leuk maar, het gaat alleen om een foto. Waarom zou je iemand beoordelen op basis van een foto? Daarbij lijkt het misschien leuk om mensen te beoordelen, maar bedenk goed dat ze dit ook bij jou doen als je Tinder hebt. Zou jij het leuk vinden dat mensen je beoordelen op enkel de basis van een foto? Wordt je niet heel onzeker als je weinig hartjes krijgt en veel kruisjes of krijg je geen valse hoop als je juist veel hartjes krijgt en weinig kruisjes? Het is een nogal oppervlakkige app en ik denk niet dat je iemand moet beoordelen door alleen naar een foto te kijken. Het gaat nog altijd om de inhoud van een persoon. Zou jij het leuk vinden als mensen je continu beoordelen?

    Dit is mijn mening, als je het leuk vindt moet je het vooral doen, maar ik vind het persoonlijk een zeer domme app.


    Kijk, daar kunnen we wat mee ;) Haha.
    Thanks, en ik ben het met je eens hoor. Ik zou het ook niet leuk vinden om steeds zo gekeurd te worden, ondanks dat je hoopt dat je veel hartjes krijgt. Maar inderdaad, daar gaat het niet om als je iemand wilt leren kennen enzo.


    Like a phoenix rising from the ashes

    Barnabas schreef:
    (...)
    De vraag is natuurlijk hoeveel jij hebt geliked. :'D Als je maar een keer iemand hebt geliked...


    Best veel meisjes. Er blijken best veel mooie meisjes in Den Haag te zijn :Y)
    Nou is die ene like dan wel weer van iemand die heel erg... Ehm, dat heeft me geleerd om niet te tinderen terwijl ik nog niet wakker ben


    quidquid excusatio prandium pro

    Mijn broertje is nu al zo'n drie maand samen met zijn vriendin. Ze hebben elkaar 'leren kennen' via Tinder.
    Ja, 'leren kennen'. Ze zaten wel bij elkaar op school en zo, maar zijn via Tinder in contact geraakt :')


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Don't. Het lijkt me een rare manier om een ander te ontmoeten.
    Een vriendin van me had wel een aantal dates met een jongen die ze via tinder ontmoette, maar dat was niet heel serieus uiteindelijk.


    You are beautiful, you are love.

    Voor zover ik weet is dat enkel vleeskeuring (cat)


    Has no one told you she's not breathing?

    Okammy schreef:
    (...)

    Best veel meisjes. Er blijken best veel mooie meisjes in Den Haag te zijn :Y)
    Nou is die ene like dan wel weer van iemand die heel erg... Ehm, dat heeft me geleerd om niet te tinderen terwijl ik nog niet wakker ben

    Lolol. :'D Geniaal.
    Je moet erbij zetten; Ik ben bijna basisarts.
    Dan zijn alle vrouwen meteen om!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Lolol. :'D Geniaal.
    Je moet erbij zetten; Ik ben bijna basisarts.
    Dan zijn alle vrouwen meteen om!


    Man, als ik iemand wil die met me gaat om mijn geld hoef ik alleen maar hier naar de parkeerplaats te lopen. Nee, ik wil een meisje die me cool vind om mijn uiterlijk!


    quidquid excusatio prandium pro

    Je kan natuurlijke leuke gesprekken hebben, maar ik zou eerlijk gezegd niet zomaar op date gaan met iemand die via iets Tinder kent. Je weet maar nooit of het eigenlijk een oud mannetje is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered