• What if everything you thought you knew about the earth, is wrong?


    Genre: Sci-fi, fantasy
    Woorden per post: Minimaal 300
    Taal: ABN
    Leeftijd: 16+ toegestaan
    Reserveringen : maximaal 48 uur, daarna komen ze te vervallen
    Regels:
    • Huisregels
    • De RPG-regels

    [left]2402 – het is precies 350 jaar geleden dat de aarde totale vernieling onderging.
    Professors waren bezig met het ontwikkelen van een nucleaire formule, een formule die de verspreiding van een giftig virus tegen zou moeten gaan. De aarde werd er door geteisterd en dreigde zijn groene velden te verliezen door dit virus.
    De elementen die in deze formule met elkaar werden gekruist werden eerst grondig onderzocht voor ze bij elkaar gevoegd mochten worden. De geleerden waren echter wat voorbarig en namen de hulp van anderen niet aan. Iemand die denkt dat hij alles in zijn eentje kan doen kan nog eens een keer lelijk op zijn neus kijken.
    Alleen was het in dit geval niet voordelig.

    Destijds waren er projecten onder de grond. In een relatief kleine gangenstelsel werd getest of het voor de mens mogelijk was om te overleven zonder de voorzieningen van boven de grond. Het waren slechts tests. Maar opeens werden ze noodgedwongen te blijven. De mensen hadden geen idee wat zich afspeelde aan het oppervlak, ze kregen er slechts het geringe van mee. Voor ze de kans hadden om te ontsnappen stortte de uitgangen van de tunnels in. Het was onmogelijk om te ontsnappen.
    Alles wat de mens ooit had gekend was niet meer.
    Elke voet die op dat moment nog op de aarde stond werd weggevaagd in de chaos.

    Een bestaan werd opgebouwd onder de grond. Maar de drang om terug te keren naar wat ooit van hen was, is nooit weg gegaan.
    Nu, na al die vele jaren, is het hen gelukt om de verloren uitgangen te herontdekken. Ze hebben ze opnieuw geopend, maar ze hebben geen idee wat ze zullen aantreffen op aarde. Het is te gevaarlijk om met zijn allen naar het oppervlak te stormen, daarom wordt een groep van 8 mensen samengesteld om het te onderzoeken. Deze 8 zijn uitgekozen door middel van verschillende proeven die hun kwaliteiten hebben getest. Elke uitverkorene heeft een andere kwaliteit. Zij hebben de hoogste kans van overleven.
    Het is aan hun om uit te vinden of na de ramp de aarde weer begaanbaar is. Het risico wat er aan vast kleeft is dat de tunnel die ze net weer hebben geopend, opnieuw zal kunnen instorten.

    Maar wat als de aarde niets is van wat ze hebben geleerd? Wat als hetgeen wat ze tegenkomen te schrikbarend is? Is het veilig? Is het mogelijk om er weer een ‘thuis’ van te maken? Zijn ze in de val gelopen?

    Ze worden geacht in teams op zoek te gaan naar overlevingsmiddelen. Hun eigen bestaan op te bouwen tussen de gemuteerde dieren en vreemde planten. Zij zijn de nieuwe bevolking van de aarde. Maar zullen zij het overleven?

    Rollen
    Onderzoekers [6/8 - Nog een man en een vrouw beschikbaar!]
    ¤Avery Noah Harper - Valyrian[1,3] Medische kennis - Heler
    ¤Dylan Parker - Bastille [1,10]
    ¤Nathaniel Everest - Florentina [1,10] Technisch - praktisch
    ¤Thomas Jefferson - Cashby[1,5] Uitmuntend geheugen

    Overlevenden [4/8]
    ¤Zayden Jax Lincoln - Nephele[1,7]
    ¤Celvar Eresse - Ewijn[1,5]
    ¤Sam Whinter - Lazulis[1,7]
    ¤Ameya Duchessa.- Remarkable [1,7]


    Topics :
    Speeltopic 01
    Rollentopic 01

    Dit is het officiële praattopic.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 11:03 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Wat een rampzalige dingen allemaal haha
    Btw, we hebben toch al dat mijn personage ziek wordt / een mutatie krijgt en ze daarvoor op zoek moeten naar een tegengif?


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    Wat een rampzalige dingen allemaal haha
    Btw, we hebben toch al dat mijn personage ziek wordt / een mutatie krijgt en ze daarvoor op zoek moeten naar een tegengif?


    Oo wou je dat wel doen ;D?

    Iemand ook nog andere ideeën?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Als je al die ideeën bij elkaar voegt dan heb je al een behoorlijke verhaallijn.


    Vampire + Servant = Servamp

    Valyrian schreef:
    (...)

    Oo wou je dat wel doen ;D?

    Iemand ook nog andere ideeën?


    Jaaaaaaa. Haha.


    Aan niets denken is ook denken.

    Wie willen er nog meedoen btw?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    *steekt vinger op*

    Ik doe nog mee.


    Vampire + Servant = Servamp

    Moi ^^


    Stenenlikker

    Me *springt wat hyper op en neer*


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Cashby schreef:
    Me *springt wat hyper op en neer*


    Haha. M2


    Aan niets denken is ook denken.

    Zo dat zijn er 6 in totaal? Not much D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Tsja.. Ik weet niet wat er met de rest gebeurd is, in slaap gevallen?
    Jij mag btw weer posten


    Aan niets denken is ook denken.

    Asami schreef:
    Zo dat zijn er 6 in totaal? Not much D:


    Een beetje jammer indeed D:

    En ja, als we de verhaallijnen bij elkaar voegen heb je al heel wat ;p

    Zal ik dan ook maar een nieuw rollentopic maken?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Maak maar een nieuw rollentopic.


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    Maak maar een nieuw rollentopic.


    Misschien moet ik het verhaal dan wat aanpassen? en een andere titel ofzo o-o?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Valyrian schreef:
    (...)

    Misschien moet ik het verhaal dan wat aanpassen? en een andere titel ofzo o-o?


    Ik weet niet of dat nodig is, dat kun je denk ik het beste zelf inschatten.


    Aan niets denken is ook denken.