• What if everything you thought you knew about the earth, is wrong?


    Genre: Sci-fi, fantasy
    Woorden per post: Minimaal 300
    Taal: ABN
    Leeftijd: 16+ toegestaan
    Reserveringen : maximaal 48 uur, daarna komen ze te vervallen
    Regels:
    • Huisregels
    • De RPG-regels

    [left]2402 – het is precies 350 jaar geleden dat de aarde totale vernieling onderging.
    Professors waren bezig met het ontwikkelen van een nucleaire formule, een formule die de verspreiding van een giftig virus tegen zou moeten gaan. De aarde werd er door geteisterd en dreigde zijn groene velden te verliezen door dit virus.
    De elementen die in deze formule met elkaar werden gekruist werden eerst grondig onderzocht voor ze bij elkaar gevoegd mochten worden. De geleerden waren echter wat voorbarig en namen de hulp van anderen niet aan. Iemand die denkt dat hij alles in zijn eentje kan doen kan nog eens een keer lelijk op zijn neus kijken.
    Alleen was het in dit geval niet voordelig.

    Destijds waren er projecten onder de grond. In een relatief kleine gangenstelsel werd getest of het voor de mens mogelijk was om te overleven zonder de voorzieningen van boven de grond. Het waren slechts tests. Maar opeens werden ze noodgedwongen te blijven. De mensen hadden geen idee wat zich afspeelde aan het oppervlak, ze kregen er slechts het geringe van mee. Voor ze de kans hadden om te ontsnappen stortte de uitgangen van de tunnels in. Het was onmogelijk om te ontsnappen.
    Alles wat de mens ooit had gekend was niet meer.
    Elke voet die op dat moment nog op de aarde stond werd weggevaagd in de chaos.

    Een bestaan werd opgebouwd onder de grond. Maar de drang om terug te keren naar wat ooit van hen was, is nooit weg gegaan.
    Nu, na al die vele jaren, is het hen gelukt om de verloren uitgangen te herontdekken. Ze hebben ze opnieuw geopend, maar ze hebben geen idee wat ze zullen aantreffen op aarde. Het is te gevaarlijk om met zijn allen naar het oppervlak te stormen, daarom wordt een groep van 8 mensen samengesteld om het te onderzoeken. Deze 8 zijn uitgekozen door middel van verschillende proeven die hun kwaliteiten hebben getest. Elke uitverkorene heeft een andere kwaliteit. Zij hebben de hoogste kans van overleven.
    Het is aan hun om uit te vinden of na de ramp de aarde weer begaanbaar is. Het risico wat er aan vast kleeft is dat de tunnel die ze net weer hebben geopend, opnieuw zal kunnen instorten.

    Maar wat als de aarde niets is van wat ze hebben geleerd? Wat als hetgeen wat ze tegenkomen te schrikbarend is? Is het veilig? Is het mogelijk om er weer een ‘thuis’ van te maken? Zijn ze in de val gelopen?

    Ze worden geacht in teams op zoek te gaan naar overlevingsmiddelen. Hun eigen bestaan op te bouwen tussen de gemuteerde dieren en vreemde planten. Zij zijn de nieuwe bevolking van de aarde. Maar zullen zij het overleven?

    Rollen
    Onderzoekers [6/8 - Nog een man en een vrouw beschikbaar!]
    ¤Avery Noah Harper - Valyrian[1,3] Medische kennis - Heler
    ¤Dylan Parker - Bastille [1,10]
    ¤Nathaniel Everest - Florentina [1,10] Technisch - praktisch
    ¤Thomas Jefferson - Cashby[1,5] Uitmuntend geheugen

    Overlevenden [4/8]
    ¤Zayden Jax Lincoln - Nephele[1,7]
    ¤Celvar Eresse - Ewijn[1,5]
    ¤Sam Whinter - Lazulis[1,7]
    ¤Ameya Duchessa.- Remarkable [1,7]


    Topics :
    Speeltopic 01
    Rollentopic 01

    Dit is het officiële praattopic.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 11:03 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ik zeg; NIeuw rollentopic, mensen zoeken, keyparts introduceren.
    Voor dit laatste kan Dylan trouwens ook een keer bijna verzuipen oid, want ze kan niet zwemmen :Y)

    And I know, ik ga eerst even ergens anders posten nu en morgen hier.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh shit, ik was vergeten dat Nate eerst met iemand samen was! Lol, ik weet even niet wie t was, maar die kan wel langskomen hoor (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zal weldra een nieuw rollentopic maken!

    En wie wil welke keypart ;p ?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Thomas. Maar dat komt inderdaad wel goed.
    Mijn personage heeft al dat i ziek wordt / mogelijk muteert


    Aan niets denken is ook denken.

    Iemand mag Dylan wel redden van de verdrinkingsdood haha.
    Hmm, ik weet nog niet goed waarvoor iemand naar Dylan zou gaan.. De enige keypart die ik atm kan bedenken is dat ze de leiderrol op zich neemt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik voel me echt een sukkel. Ik heb die hele post van Thomas nooit gezien. Oh myyy, sorry guys. Dat was echt onwijs dom van me --"
    Geez, ik begrijp echt niet hoe ik zo blind kon zijn. Dylan is wel een bitch zo haha, zal ik eerst posten of zet jij het even recht met een Thomaspost?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha een onbewuste bitch. Maar kan gebeuren.


    Aan niets denken is ook denken.

    Asami schreef:
    Ik voel me echt een sukkel. Ik heb die hele post van Thomas nooit gezien. Oh myyy, sorry guys. Dat was echt onwijs dom van me --"
    Geez, ik begrijp echt niet hoe ik zo blind kon zijn. Dylan is wel een bitch zo haha, zal ik eerst posten of zet jij het even recht met een Thomaspost?


    Ik zet het wel recht, geen zorgen x3


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Haha omfg ik voel me echt zo een grote sukkel!! Je mag er wel in verwerken anders dat Dylan ook hem wat blikken toewierp oid.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Moet Sam Thomas meesleuren het water in.
    *Grinnikt hier op de bank* Nee dat is zielig


    Vampire + Servant = Servamp

    Guys, Simone kwam nog met een goeie voor de keyparts.

    Avery
    Om Nate te genezen hulp vragen aan een mutant (om hem te kunnen genezen)
    Iets nodig voor medicatie, een naald ofzo die ze is vergeten of spullen droog houden

    Dylan
    Heeft brillen voor iemand die dit nodig blijkt te hebben, haha
    Leiderrol

    Nate
    Raakt geïnfecteerd

    Thomas
    Radio stuk met mensen thuis, dus moet ie onderdelen gaan sprokkelen
    Gesprekken beginnen met uitverkorenen over hun verleden (goed geheugen) en achter hun geheimen komen oid

    Zayden
    Heeft onderdeel voor radio van Thomas
    Onderhandelen met de uitverkorenen om iets (aangezien hij zich een leider voelt)

    Celvar
    Grap uithalen met de uitverkorenen
    Celvar heeft dan dat wat Avery nodig heeft

    Sam ??

    Is het wat?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Dat zijn best leuke ideetjes. Thomas gaat eerst waarschijnlijk best negatief reageren moest iemand hem dat voorleggen, but he have to omdat hij eerst half hysterisch wordt als die radio kapot gaat ^^

    En mijn examens zijn gedaan, dus ik post waarschijnlijk vanavond of anders morgen


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Sam - Is de persoon die weet wie de medicatie heeft, alleen met hem in contact te komen duurt vrij lang.


    Vampire + Servant = Servamp

    Leuke ideeën, alleen dat 'heeft brillen voor als iemand het nodig heeft' staat wel lekker droog zeg


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik vind het goede plannen :')
    Nu bedenken wat voor grap Celvar zou kunnen uithalen, haha.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2014 - 21:12 ]


    Stenenlikker