• Pretty Little Liars.


    Never trust a pretty girl with an ugly secret.



    Pretty Little Liars:


    Oude topics: 1, 2, 3


    Usernaamsverandering graag in het rood doorgeven!

    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 17:28 ]


    -

    Ik kijk op netflix ivm ondertiteling + goede kwaliteit, maar nu kan ik pas elke keer een week kijken nadat de aflevering is uitgekomen en jullie maken me zo verdomd nieuwsgierig *-*

    Oh verander Bastille (bijna bovenaan) maar in TessaGray wanneer je tijd hebt 8D

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 17:04 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik wil echt zo hard weten wat Aria tegen Mona zei.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wentelteefje > Tahereh


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Reno schreef:
    Ik wil echt zo hard weten wat Aria tegen Mona zei.

    Volgens mij zei ze: "My father will never like you' of zoiets in die aard, want Mona zei iets van: Je hebt gelijk, je vader zal me nooit leuk vinden, dacht ik toch..


    Quies -> Quill btw (:


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Quill schreef:
    (...)
    Volgens mij zei ze: "My father will never like you' of zoiets in die aard, want Mona zei iets van: Je hebt gelijk, je vader zal me nooit leuk vinden, dacht ik toch..


    Quies -> Quill btw (:


    i know, maar ik betwijfel of dat alles was.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Quill schreef:
    (...)
    Volgens mij zei ze: "My father will never like you' of zoiets in die aard, want Mona zei iets van: Je hebt gelijk, je vader zal me nooit leuk vinden, dacht ik toch..


    Quies -> Quill btw (:

    Nee, ze bedoelt wat Aria tegen Mona zei in de bioscoopzaal waardoor ze de zaal uit liep.

    Pura schreef:
    (...)
    Nee, ze bedoelt wat Aria tegen Mona zei in de bioscoopzaal waardoor ze de zaal uit liep.


    Ja dat weet ik, maar ik vermoed dat Aria dat zei omdat Mona daar ook iets over had gezegd toen ze aan het praten waren in de meisjestoiletten. Maar het kan natuurlijk ook iets heel anders zijn (: Just a guess


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Reno schreef:
    Ik wil echt zo hard weten wat Aria tegen Mona zei.


    Ik ook, haha.


    16 - 09 - '17

    Heeft Troian niet ergens gepost dat ze Melissa (haar echte naam ontsnapt me) een toffe collega vindt en veel respect heeft voor haar en ect.. Een soort van afscheid. Zou het dan toch Melissa zijn?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ha ha (cat)


    Ik heb echt een hekel aan Alison. Aan der hoofd, aan der stem, aan der karakter. Ugh *-*


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zat te denken:

    Ali zei dat ze de rol van Red Coat nam om haar vrienden te beschermen, toch? Maar waarom zagen we af en toe een red coat die:
    1. Zwarte hoodies en handschoenen kocht voor een " A army'?
    2. Haar eigen graf open maakte om het lichaam/resterende overstof te stelen?

    En nu ik ook daaraan denkt:
    Is het misschien mogelijk dat er iemand dood ging en ze die persoon eruit hebben gehaald en later Bethany erin hebben gezet? Dus in feite is het tweelings theorie best mogelijk, right?


    -

    Aldea schreef:
    Ik zat te denken:

    Ali zei dat ze de rol van Red Coat nam om haar vrienden te beschermen, toch? Maar waarom zagen we af en toe een red coat die:
    1. Zwarte hoodies en handschoenen kocht voor een " A army'?
    2. Haar eigen graf open maakte om het lichaam/resterende overstof te stelen?

    En nu ik ook daaraan denkt:
    Is het misschien mogelijk dat er iemand dood ging en ze die persoon eruit hebben gehaald en later Bethany erin hebben gezet? Dus in feite is het tweelings theorie best mogelijk, right?


    Hmm... niet slecht bedacht, dat was niet in me opgekomen. Dat kan best wel mogelijk zijn.


    16 - 09 - '17

    Hamartia schreef:
    Heeft Troian niet ergens gepost dat ze Melissa (haar echte naam ontsnapt me) een toffe collega vindt en veel respect heeft voor haar en ect.. Een soort van afscheid. Zou het dan toch Melissa zijn?


    Ik weet eerlijk gezegd niet wat we moeten gaan verwachten, maar het kan wel... Ik ben echt benieuwd naar de volgende aflevering!


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Hmm... niet slecht bedacht, dat was niet in me opgekomen. Dat kan best wel mogelijk zijn.

    Hhahhaa, I knoww :Y)


    -

    Aldea schreef:
    Ik zat te denken:

    Ali zei dat ze de rol van Red Coat nam om haar vrienden te beschermen, toch? Maar waarom zagen we af en toe een red coat die:
    1. Zwarte hoodies en handschoenen kocht voor een " A army'?
    2. Haar eigen graf open maakte om het lichaam/resterende overstof te stelen?

    En nu ik ook daaraan denkt:
    Is het misschien mogelijk dat er iemand dood ging en ze die persoon eruit hebben gehaald en later Bethany erin hebben gezet? Dus in feite is het tweelings theorie best mogelijk, right?


    En bij dat eerste: CeCe heeft de red coat ook gedragen.. Alison als A is gewoon ergens te voorspelbaar... Ik vermoed nu dat het een van de meisjes is of Mike
    En Bethany is er ingelegd na Alison gewoon, volgens mij (al moet Grinwald dan wel heel snel zijn geweest ;p) (:


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”