• Pretty Little Liars.


    Never trust a pretty girl with an ugly secret.



    Pretty Little Liars:


    Oude topics: 1, 2, 3


    Usernaamsverandering graag in het rood doorgeven!

    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 17:28 ]


    -

    Maar Aria is best een optie, als Mona doodgaat - het kan een verband hebben met wat er gebeurde in de bioscoop. Ik geloofde het nooit echt, maar als je alles nu zo achter elkaar zet...


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    Hè, gaat één van de vier liars dood? Of bedoelen ze gewoon een hoofdpersonage? :')
    Anyway, Mona gaat NIET dood:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    TessaGray schreef:


    Hè, gaat één van de vier liars dood? Of bedoelen ze gewoon een hoofdpersonage? :')
    Anyway, Mona gaat NIET dood:


    Nope, kijk maar naar de cast van de onderste foto. Ze staan er alle vijf nog. :')

    Wel jammer dat na de aflevering van morgen/vannacht ze pas weer in december verder gaan. :c

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 11:18 ]

    Het is morgennacht pas, niet vannacht ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oh ja het is pas maandag lol, ik dacht al dinsdag.
    :')

    Voor degene die dood zal gaan gok ik op Melissa, al is dat ergens misschien een beetje te voorspellen.
    En als Alison de 'echte' waarheid vertelt wordt Aria miss wel gearresteerd ivm Shana en New York


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Omg, het was Mona, al had ik ergens gedacht dat het Caleb of Melissa zou zijn. Achteraf gezien kon je Mona ook wel verdenken als degene die zou sterven. Het jammere was wel dat de verrassing er al af was dankzij een foto die ik op facebook tegen kwam. Die mensen van die PLL pagina moeten serieus eens leren wachten tot mensen in andere landen de afleveringen gezien hebben, ze spoilen gewoon en dat is echt jammer. Ik wist dus al dat Mona ging sterven, alleen wou ik het zeker weten, bleek dus echt zo. Trouwens, in het begin van de aflevering laten ze Mona's huis zien met de politie enz, dus eigenlijk verraadde dat het ook al een beetje. Nu ben ik er ook bijna zeker van dat Alison A is en Mona vermoord heeft. En Alison kende Bethany, doordat haar moeder een affaire had met de vader van Bethany? Misschien heeft Alison Bethany zelf vermoord? Ik ben sowieso al benieuwd naar de rest van de afleveringen, maar nu is het gewoon te lang wachten.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2014 - 5:49 ]


    16 - 09 - '17

    Guys, ik zag dit voorbij komen op facebook: Don't miss an ALL NEW Halloween Special coming to ABC Family this October!


    16 - 09 - '17

    Wat een teleurstelling.

    Een affair, seriously? Dat bullshit was t oh-zo-grote-geheim van Mrs. D? Das wel laag en saai voor een mysterieuze drama serie zoals PLL. Ik heb echt wel wat interessanter verwacht hoor.

    En ugh, de makers moeten bepaalde dingens dringend gaan leren. Hoeveel aandacht het bekend maken dat een belangrijke cast dood gaat wel niet trekt, JE HOORT HET NIET BEKEND TE MAKEN. Seriously, alle spanning is er wel af omdat mensen het geheim min of meer al gekraakt hebben voordat het aflevering gelucht is. (Ik doel hierbij op de zoveel foto's van Mona's huis en het lamp dat veraadde dat t Mona was die dood zou gaan) En ten tweede: hou de spanning verdomme in, ipv meteen het huis van de overledene bekend te maken in het begin van de aflevering -.-

    En nu ga ik verder met Ali HATEN! Serieus, Mona als A-versie lijkt wel een engel in vergelijking met Ali de grootste bitch...ever! Echt, hoe ziek moet je zijn om met levende mensen te spelen alsof ze poppen zijn?

    Ik ben zo trots op Emily :O Als the "loyal one" is ze nu compleet Anti-Ali en daar ben ik maar al te blij mee *O*

    Ik wil eigenlijk meer zeggen, maar ik moet nu echt eens gaan slapen. Ik denk dat ik ondertussen als meer dan 24 uren wakker bent. ;/

    [ bericht aangepast op 27 aug 2014 - 8:05 ]


    -

    Wow, wow wow.
    Ten eerste: aw, het moment van Spenc & Toby vond ik echt heel leuk.
    Ten tweede: WHUT NEE WAAROM MONA, KUT ALISON D:

    We kunnen hieruit dus zeggen dat Alison A is?

    Ik dacht eerst dat Toby degene was die dood zou gaan door dat ongeluk, maar thank god leeft 'ie nog.
    En nu moeten we wachten tot december, whyyyyy.
    En tbh toen A "Alison" Jesus bij Mona in de kofferbak legde he, Mona zag er zo eng uit. Mweh, waarom Mona. De meiden hadden haar juist nodig... D:

    [ bericht aangepast op 27 aug 2014 - 9:58 ]

    Wat een bitch die Alison, en stiekem denk ik dat het Ali niet was die Mona heeft vermoord. Waarom lieten ze anders het gezicht niet zien? Heel vaag allemaal.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Aan de ene kant geloof ik dat Alison A is, maar aan de andere kant... er komen nog 2 seizoenen. Wat willen ze daar doen zonder A.?

    Oh gosh, ik dacht echt even dat Toby dood was door dat ongeluk. Gelukkig niet. Maar Mona. D: Ik begon haar net leuk te vinden.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Als Alison echt A is moet ze het spel nu goed beginnen spelen, zorgen dat de verdenking op de een of andere manier van haar afvalt...
    Want ik weet ook niet hoe ze anders nog twee seizoenen spannend gaan houden..
    Over de aflevering zelf: ik had er meer van verwacht maar wat er gezegd en gebeurd is vond ik wel goed :)
    En ik ben ook niet zeker of Ali zelf de moordenaar was van Mona maar ik ben wel blij dat alle vier de meisjes nu tegen haar zijn ^^
    Benieuwd wat ze daaraan zal doen..
    En Spencer zal wel vrij geraken door haar ouders maar wat als het onderzoek verder loopt? Uiteindelijk zal de waarheid op een of andere manier toch aan het licht moeten komen... En dan draait Melissa de gevangenis in....
    Er is nog zoveel dat de politie niet weet, dus in die richting kan nog veel gebeuren...


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Ik vind het serieus zo jammer dat Mona dood is :( en aaah ik haat Ali lol
    maar lol, Toby is serieus in vier aflevering van begin politieschool naar politie gegaan


    As travars

    Interstellar schreef:
    Ik vind het serieus zo jammer dat Mona dood is :( en aaah ik haat Ali lol
    maar lol, Toby is serieus in vier aflevering van begin politieschool naar politie gegaan


    In Amerika duurt politieschool ook niet zo lang. Gemiddeld maar 3 maanden.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Your make-up is terrible