• Pretty Little Liars.


    Never trust a pretty girl with an ugly secret.



    Pretty Little Liars:


    Oude topics: 1, 2, 3


    Usernaamsverandering graag in het rood doorgeven!

    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 17:28 ]


    -

    Macabre schreef:
    Guys. Iemand gaat dood in de volgende aflevering.

    Als het Caleb is, stop ik met kijken. Seriously.

    Ik vrees het ook (no_chears)
    Maar het kan even goed ook Mona of Noel zijn. Ik gok op een van die drie ^^


    -

    Aldea schreef:
    (...)
    Ik vrees het ook (no_chears)
    Maar het kan even goed ook Mona of Noel zijn. Ik gok op een van die drie ^^

    Ja, ik kwam dit net tegen, dus hoogstwaarschijnlijk Mona:


    Maar dan komt de A-theorie over Aria weer dichter in de buurt, door dat hele gebeuren in de bioscoop. Hm.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 23:43 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Ja, ik kwam dit net tegen, dus hoogstwaarschijnlijk Mona:


    Meeeh, ik haat het om gelijk te hebben xp. Ik wil het liefst verast worden xp.
    Is het raar als ik zeg dat ik het met Mona te doen heb? Ze was wel een vreselijke stalker/psycho, maar ze had zo wel haar redenen.


    -

    Macabre schreef:
    Guys. Iemand gaat dood in de volgende aflevering.

    Als het Caleb is, stop ik met kijken. Seriously.


    Hoe weet je dat ;o


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ourania schreef:
    (...)

    Hoe weet je dat ;o

    Facebook pagina van PLL, de officiële, haha.

    Aldea schreef:
    (...)
    Meeeh, ik haat het om gelijk te hebben xp. Ik wil het liefst verast worden xp.
    Is het raar als ik zeg dat ik het met Mona te doen heb? Ze was wel een vreselijke stalker/psycho, maar ze had zo wel haar redenen.

    Ik eigenlijk ook wel, hoor. o.o Nu haar kant van het verhaal duidelijker wordt, begin ik haar steeds beter te begrijpen. Ik zou het best jammer vinden als ze dood gaat.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ourania schreef:
    (...)

    Hoe weet je dat ;o


    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 23:48 ]


    -


    Of Melissa?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:


    Of Melissa?

    Ooh. Dat kan best. Zal me ook niet verbazen xp.


    Macabre schreef:
    (...)
    Ik eigenlijk ook wel, hoor. o.o Nu haar kant van het verhaal duidelijker wordt, begin ik haar steeds beter te begrijpen. Ik zou het best jammer vinden als ze dood gaat.

    Ja, same here ^^ Als we eerlijk zijn: we vonden het heerlijk om haar te haten :P Wie denk je dat er bij het einde gearesteerd wordt?


    -

    Aldea schreef:
    (...)
    Ja, same here ^^ Als we eerlijk zijn: we vonden het heerlijk om haar te haten :P Wie denk je dat er bij het einde gearesteerd wordt?

    Ik heb echt géén idee. Ze hebben alle vier wel een reden om gearresteerd te kunnen worden. Misschien is het Aria wel, though, ivm New York. o.o


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Ik heb echt géén idee. Ze hebben alle vier wel een reden om gearresteerd te kunnen worden. Misschien is het Aria wel, though, ivm New York. o.o


    Aargh, so many questions. Week kan maar niet snel genoeg om zijn xp.


    -

    You kidding? Volgende week de "laatste" aflevering en dan pas weer in december? O.o

    Ik ben eindelijk bij, with so many questions. Dat Ravenswood ding is raar, ik zou ook niet fijn vinden als ze dat er opeens weer bij halen, maar toch ben ik ergens benieuwd. En dat van Melissa, wow... Ik ben echt benieuwd naar de volgende aflevering, eigenlijk best stom dat ze het dan stoppen tot december.


    16 - 09 - '17

    Macabre schreef:


    Of Melissa?

    Doordat ze Spencer daar noemen, denk ik inderdaad Melissa. Of misschien wel Toby. :c


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mishton schreef:
    (...)
    Doordat ze Spencer daar noemen, denk ik inderdaad Melissa. Of misschien wel Toby. :c

    No no nooo! Ik dacht ook aan Jason omdat ze broer en zus zijn?


    -

    Aldea schreef:
    (...)
    No no nooo! Ik dacht ook aan Jason omdat ze broer en zus zijn?

    Als het Toby is... D: Dat zou ook kunnen, ja. Al denk ik nog het meest aan Melissa.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.