• Pretty Little Liars.


    Never trust a pretty girl with an ugly secret.



    Pretty Little Liars:


    Oude topics: 1, 2, 3


    Usernaamsverandering graag in het rood doorgeven!

    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 17:28 ]


    -

    That bitch! Ali haalt het bloed onder mijn nagels vandaan. Ze gaat gewoon lekker haar eigen gang zonder ook maar aan iemand anders te denken. En heb echt medelijden met Hanna, zij laat zich tenminste niet langer bedriegen door Ali.


    You are beautiful, you are love.

    Arme Hanna, Aria doet echt gemeen tegen haar. En Ali is nog steeds dezelfde bitch als vroeger. Hoe kon ze dat doen? Al moet ik toegeven dat de afleveringen spannender beginnen te worden.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik vraag me af of het echt Noel was of dat Ali dat gewoon gezegd heeft om hen gerust te stellen; maar als ze de waarheid vertelt..
    En Hanna moet zich gewoon herpakken, als ze zich niet zo had gedragen had Aria haar misschien wel geloofd..
    En ik ben blij dat Toby zijn haar heeft geknipt, zijn vorig kapsel was niet echt mooi haha


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Kawena is nu Reno ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Philocalist > Soe


    16 - 09 - '17

    Het wordt steeds gekker......

    Ik vraag me af of Noel die man heeft ingehuurd die alles bekende. Maar dan weer; waarom heeft ie dan al die foto's als "verzekering."
    Ik begin me echt af te vragen of Noel's geheim is dat hij degene is die Ali met een steen bezeerde. Want de writers vinden het nu eenmaal leuk om ons in de dark te laten en/of ons op het verkeerde spoor te zetten..


    -

    Volgens mij heeft A die man ingehuurd die alles heeft bekend. En waarschijnlijk zal ze daar op een of andere manier een prijs voor vragen...
    En Noel heeft die foto's dus ik denk niet dat hij degene is die de man heeft ingehuurd..
    En er is nog altijd het feit dat MsD degene die Ali heeft neergeslagen met de steen heeft beschermd, dus het moet iemand zijn die dicht bij MsD stond zoals Bethany, maar dat is dan weeral een beetje te logisch ergens (:
    En trouwens, als we al eens iets juist raden, er komen toch altijd meer raadsels bij en meer vragen en minder antwoorden; pas als de serie volledig gedaan is gaan we 100% zeker weten wie er achter zat en waarom (:


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Best slim van Noel, tbh. :') Niet dat ik hem vertrouw, though. En ik denk ook dat A die man heeft ingehuurd.

    Oh, en ik vond het zooooo awesome toen Caleb die Zach/Zac/weetikveel mepte. Yay.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ga eindelijk aan seizoen 4 beginnen.


    16 - 09 - '17

    OH MY GOD!

    Ten eerste: Go Emily *O*
    Ten tweede: Go girls, weg met Ali *O*
    Ten derde: WHAT THE HELL, ALISON??? Maar dan weer, wat dachten we ook? Tuurlijk is Ali dezelfde psychopath van vroeger. Bitch.
    Ten vierde: A MOET ALI ZIJN!!


    -

    Ben ik de enige die heel stiekem dacht dat het Jason was die een tape bij Melissa kwam halen ipv die creep die Ali zogenaamd ontvoerd heeft?


    -


    Omg noooo! Nu denk ik dat Caleb in de A team zit (no_chears)


    -

    NIET ZO SPAMMEN je maakt me nerveus D: Ik kan later pas kijken, muh


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ga 'm zo met een vriendin kijken. :')

    Hanaemi > Pura

    Galilea schreef:
    OH MY GOD!

    Ten eerste: Go Emily *O*
    Ten tweede: Go girls, weg met Ali *O*
    Ten derde: WHAT THE HELL, ALISON??? Maar dan weer, wat dachten we ook? Tuurlijk is Ali dezelfde psychopath van vroeger. Bitch.
    Ten vierde: A MOET ALI ZIJN!!


    Ik ben het zó eens met die 'ten tweede'. ^^
    Nu heb ik geen idee hoe ik over Mona moet denken. En Caleb.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.