• Pretty Little Liars.


    Never trust a pretty girl with an ugly secret.



    Pretty Little Liars:


    Oude topics: 1, 2, 3


    Usernaamsverandering graag in het rood doorgeven!

    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 17:28 ]


    -

    Woo spoilers voor season 5 c: **Ik weet niet 100% of ze kloppen, maar daar komen we vanzelf wel achter ;)




    De liars verdenken Jason, maar Alison verdenkt Mona. Mona staat voor Ali op #1 op haar -A lijst
    Ezra leeft
    Caleb en Ali ontmoeten elkaar voor het eerst in seizoen 5
    Lucas komt terug in de premiere, gaat weer naar Rosewood High, en zal ook een grote rol spelen in Hanna's storyline
    Hanna spreekt Mona aan over het weten dat Ali leefde en haar het idee gaf om haar eigen dood te vervalsen
    Alisons vader komt terug en wil Ali meenemen
    De eerste aflevering gaat verder op het dak waar ze de vorige aflevering geeindigd zijn
    De eerste aflevering heet "EscApe from New York"
    Er komen een paar Toby-Alison scenes
    We krijgen meer te weten over de dood van Wilden
    We krijgen meer te weten over wat Jason allemaal gedaan heeft
    Er komt een nieuw meisje op het zwem team: Sydney Driscoll. Ze zal in de derde aflevering voor het eerst voorkomen en ook in de vijfde speelt ze mee. Ze zal ook bevriend raken met Emily



    Like a wild animal, the truth is too powerful to remain caged.

    Jason is te logisch, daarom denk ik niet dat hij het is.
    De rest is wel interessant (:
    Ik ben echt benieuwd! ^^


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Ik meld me aan. (:


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Feileacan schreef:
    Ik meld me aan. (:


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Radley —> Daddario


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Usha > Hanaemi.

    Waar kijken jullie altijd de nieuwe afleveringen? De site waarop ik het keek is er mee gestopt qua updaten. (no_chears)

    Hanaemi schreef:
    Usha > Hanaemi.

    Waar kijken jullie altijd de nieuwe afleveringen? De site waarop ik het keek is er mee gestopt qua updaten. (no_chears)


    Maar het seizoen is toch afgelopen, valt niet veel te updaten.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Maar het seizoen is toch afgelopen, valt niet veel te updaten.

    Ik bedoel dat de site niks meer update, ook geen films. Dus de site gaat ook seizoen 5 niet erop zetten e.d.

    Hanaemi schreef:
    (...)
    Ik bedoel dat de site niks meer update, ook geen films. Dus de site gaat ook seizoen 5 niet erop zetten e.d.


    Oooh, zo.
    Geen idee, ik download alles.


    Your make-up is terrible

    Stream-tv.me


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    cucirca.eu ^^


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Hanaemi schreef:
    Usha > Hanaemi.

    Waar kijken jullie altijd de nieuwe afleveringen? De site waarop ik het keek is er mee gestopt qua updaten. (no_chears)

    Megashare, maar ik vind het irritant dat ik geen subtitles heb want mijn Engels is toch niet zo bijster goed.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Feileacan schreef:
    (...)
    Megashare, maar ik vind het irritant dat ik geen subtitles heb want mijn Engels is toch niet zo bijster goed.

    Daar keek ik het ook, maar megashare stopt met updaten dus vandaar dat ik 't vroeg.

    Watch-series.li


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Hanaemi schreef:
    (...)
    Daar keek ik het ook, maar megashare stopt met updaten dus vandaar dat ik 't vroeg.

    Oh. Nou ja, gelukkig heb ik nog vier seizoenen te gaan dus voordat ik eindelijk bij seizoen 5 ben heb ik vast al wel een andere site gevonden. :p


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.