• Pretty Little Liars.


    Never trust a pretty girl with an ugly secret.



    Pretty Little Liars:


    Oude topics: 1, 2, 3


    Usernaamsverandering graag in het rood doorgeven!

    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 17:28 ]


    -

    Macabre schreef:
    (...)
    For real? Waar heb je dat vandaan? ;o


    hier


    Your make-up is terrible

    Vanavond een nieuwe aflevering asdfghjkl ik ga hem kijken zodra hij op de site waar ik ze kijk staat, waarschijnlijk vannacht nog een keer.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oh, wauw. Nou, ik denk dat het ontzettend uitgemolken gaat worden, als A niet bekend wordt in seizoen 5. On the other hand kan er van alles gebeuren, dus ik zie het nog even aan. :'D Ik heb er een dubbel gevoel bij.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Oh, wauw. Nou, ik denk dat het ontzettend uitgemolken gaat worden, als A niet bekend wordt in seizoen 5. On the other hand kan er van alles gebeuren, dus ik zie het nog even aan. :'D Ik heb er een dubbel gevoel bij.


    Ik ook. Ik hoop maar dat ze het niet uitmelken.


    Your make-up is terrible

    Macabre schreef:
    Oh, wauw. Nou, ik denk dat het ontzettend uitgemolken gaat worden, als A niet bekend wordt in seizoen 5. On the other hand kan er van alles gebeuren, dus ik zie het nog even aan. :'D Ik heb er een dubbel gevoel bij.

    Same, er zijn te veel series die zo ontzettend zijn uitgemolken dat ze helemaal niet leuk meer werden.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Assassin schreef:
    Er komt nog een seizoen 6 en 7... Wat denken jullie ervan?


    Ik hoop gewoon dat ze het weten spannend te houden en het niet te veel gaan uitrekken...
    Het is echt een goede serie en als ze het gaan uitmelken verpest het de serie helemaal :)


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Vond het een leuke aflevering!

    Dus Shana was volgens Ezra A? En misschien was ze het ook wel, maar nu vormt zich een heel team van mensen die Ali op haar plek willen zetten, dus er zal de liars nog wel veel te wachten staan.


    You are beautiful, you are love.

    Ik vond het meer een season final, zoveel in een aflevering.
    Het was wel leuk, maar niet geweldig.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Whut, ik weet niet wat ik ervan moet denken hoor.


    Your make-up is terrible

    Volgens Ezra was Shauna A, maar het leek voor mij alsof Shauna alleen werkte en niet onder 'A';
    de meisjes denken nu dat ze veilig zijn omdat Shauna weg is en Ezra dacht dat zij 'A' was.
    Maar er is een heel team door Mona opgesteld dus ze zijn helemaal nog niet veilig; maar Mona werkt nog altijd onder een andere 'A' volgens mij.
    En dan is er nog dat meisje dat in het graf van Alison ligt, volgens mij heeft die een connectie met zowel 'A'
    als Alison en de meisjes. En zit A achter hen aan omwille van degene die in het graf ligt of zoiets in die richting...
    Ik vond het een goede eerste aflevering maar ik ben eigenlijk gewoon verward haha


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Quies schreef:
    Volgens Ezra was Shauna A, maar het leek voor mij alsof Shauna alleen werkte en niet onder 'A';
    de meisjes denken nu dat ze veilig zijn omdat Shauna weg is en Ezra dacht dat zij 'A' was.
    Maar er is een heel team door Mona opgesteld dus ze zijn helemaal nog niet veilig; maar Mona werkt nog altijd onder een andere 'A' volgens mij.

    En dan is er nog dat meisje dat in het graf van Alison ligt, volgens mij heeft die een connectie met zowel 'A'
    als Alison en de meisjes. En zit A achter hen aan omwille van degene die in het graf ligt of zoiets in die richting...
    Ik vond het een goede eerste aflevering maar ik ben eigenlijk gewoon verward haha


    Over dat eerste denk ik hetzelfde. Verder weet ik niet wat ik nou moet denken. Ik denk sowieso dat er één grote A is, boven Mona en Shauna en de rest.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2014 - 17:52 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik vond 'm niet tegen vallen, ik had al verwacht dat Shana ook ''A'' zou zijn. En Shana is ook onderdeel van ''A'' dus er is nog iemand boven hun, denk ik.

    Ik denk niet dat Shana de echte A was. Misschien een handlanger of medewerker..


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    Ik denk niet dat Shana de echte A was. Misschien een handlanger of medewerker..

    Is ze ook, ze is onderdeel van A. Mona, Shana, Toby en Cece zijn allemaal onderdeel ván. De 'leider van het A-team' is nog niet bekend.

    Nadine23x schreef:
    Ik denk niet dat Shana de echte A was. Misschien een handlanger of medewerker..

    Volgens mij is ze ook niet de echte 'A'; ten eerste: er moeten nog twee seizoenen komen na deze en ten tweede 'A' is nog lang niet klaar met het treiteren van Alison en de meisjes en nu Alison terug is... (:

    [ bericht aangepast op 11 juni 2014 - 18:06 ]


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”