• Pretty Little Liars.


    Never trust a pretty girl with an ugly secret.



    Pretty Little Liars:


    Oude topics: 1, 2, 3


    Usernaamsverandering graag in het rood doorgeven!

    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 17:28 ]


    -

    Lizor schreef:
    (...)
    Is wel geweest haha.

    Dan heb ik 'm inderdaad gemist, ik denk dat ik wat anders deed op dat moment ^^

    Folklore schreef:
    (...)
    Ja! Kan jij/iemand me bijpraten over Melissa? Ik heb het gevoel dat ik wat informatie omtrent haar ben vergeten, of is het voor de iedereen hier ook een groot mysterie?


    Melissa is een groot mysterie, ze is in Londen geweest voor een reden maar Toby heeft haar terug gehaald, ook voor een reden. Maar ik weet niet waarom,
    ze heeft wel verteld dat ze iets weet over wie wél in het graf van Alison ligt, en misschien is het wel Spencer die dat meisje ongewild heeft vermoord (ze had die schop nog altijd toen ze van Alison wegliep). En misschien heeft ze dat vermoeden dan aan haar vader verteld en is het daarom zo'n gedoe dat ze het aan niemand anders mag vertellen...
    En volgens mij zit ze enkel bij het clubje van Mona om Spencer te beschermen...
    Maar dat zijn allemaal mijn eigen vermoedens, hopelijk wordt het wat duidelijker in de komende afleveringen (:


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Harcourt --> Kawena ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    I hate Mona. (cat)

    Ik ga nu slapen, maar ik pas het beginpost straks aan. ^^


    -

    Mona is een bitch. Ik heb wel medelijden met Aria, vraag me af of Mona ook achter die stomme vioolmuziek zit.. En ik had niet verwacht dat ze MsD al zo snel zouden vinden...


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Ik vertrouw Ali voor geen meter en al helemaal niet toen ze creepy stond te glimlachen toen Mrs D werd afgevoerd... En Jason poor puppy.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik ga zo direct aflevering twee kijken. :Y)

    Alianovna schreef:
    Ik vertrouw Ali voor geen meter en al helemaal niet toen ze creepy stond te glimlachen toen Mrs D werd afgevoerd... En Jason poor puppy.


    Het is zoals Spencer zei: ze zijn 'back on planet Ali' , Ali is nog altijd even manipulatief als voor heel het gedoe met A... En zal de meisjes blijven meesleuren in haar problemen... En met die leugen die ze heeft verteld.. Benieuwd hoe lang het gaat duren voor ze doorhebben dat het niet de waarheid is.


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Pfoe, Aria's broertje is ineens wel heel groot en veel volwassener geworden :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Asami schreef:
    Pfoe, Aria's broertje is ineens wel heel groot en veel volwassener geworden :'D

    En niet lelijker. :'D

    Hanaemi schreef:
    (...)
    En niet lelijker. :'D


    Nope, zeker niet. Hij is niet mijn type, maar hij is idd wel één van de knappere dudes.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Asami schreef:
    (...)

    Nope, zeker niet. Hij is niet mijn type, maar hij is idd wel één van de knappere dudes.

    Hij gaat richting mijn type. Jason is ook niet lelijk tbh, en Toby ook niet. Caleb met z'n korte haar ook niet. :')

    Hij moet een stoppelbaardje laten staan, dat is het! (cat) Toby vind ik niet knap, ik weet niet wat ik precies lelijk aan hem vind en idd, Caleb's korte haar is zoveel beter! Echt wow, zo een verbetering :'D
    Die ene dude van Aria oid paar afleveringen terug was ook wel leuk (: Die ging kletsen met haar enzo en uni bezoeken geloof ik. Ik weet alleen zijn naam niet.

    En Spencer's afkick coach ook als ik het me goed herinner!


    OMFG GOEDE MUZIEK AH YISH ONE REPUBLIC 8D

    [ bericht aangepast op 18 juni 2014 - 16:26 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Asami schreef:
    Hij moet een stoppelbaardje laten staan, dat is het! (cat) Toby vind ik niet knap, ik weet niet wat ik precies lelijk aan hem vind en idd, Caleb's korte haar is zoveel beter! Echt wow, zo een verbetering :'D
    Die ene dude van Aria oid paar afleveringen terug was ook wel leuk (: Die ging kletsen met haar enzo en uni bezoeken geloof ik. Ik weet alleen zijn naam niet.
    En Spencer's afkick coach ook als ik het me goed herinner!


    OMFG GOEDE MUZIEK AH YISH ONE REPUBLIC 8D

    Die karate meester van Aria was ook niet lelijk. :'D
    Vergeet Ezra niet!

    Oh wauw, ik vond de aflevering niet eens zo heel slecht. Het moment dat Ali met d'r pa aan het praten was in haar kamer vond ik echt zielig, ik heb met tranen gezeten. Ook het einde vond ik spannend; dat de hand van d'r ma ineens boven de grond lag. Erg goed gefilmd dat einde, tbh.
    En Mona vind ik eng, zeker nu we weten dat zij degene was die dat sms'je stuurde.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2014 - 16:35 ]