• Hi,
    Ik ben dus totaal niet fan van Justin bieber dus vind ik het ook niks dat hij nu op de achtergrond van quizlet staat.
    Zou het terug kunnen naar het normaal of dat je het zelf kan wijzigen
    liefs
    xerneas


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Xerneas schreef:
    (...)

    tjaaa moet je maar geen vriendin hebben die je probeert tot belieber te maken
    het is een marteling x.x


    Ghehe oke, punt voor jou. Dat ís inderdaad vervelend. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yayde schreef:
    (...)

    Wanneer komt er een anime achtergrond? Dat is leuker om naar te kijken. :Y)

    RT IK STEM VOOR FAIRY TAIL


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Kaa schreef:
    (...)

    Ghehe oke, punt voor jou. Dat ís inderdaad vervelend. :'D

    ik vond hem eerst okee tot op een bepaald punt
    nu is het meer een trauma en een marteling voor me x.x


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Mensjes alsjeblieft zeg.
    Ik zit me echt kapot te lachen, om Bieber en om die verneukte reacties.
    It's genius, om te zien hoe mensen doordraaien om dit.
    &ik vind het geweldig om al die Beliebers super blij te zien. Denk nou eens aan hen, geef hen gewoon een dagje fun. Een dagje is toch niet zo moeilijk? Anders kom je gewoon niet online... What's the problem? :')


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Dit noemt men dus een 1 april grap.

    Realiseert iedereen zich dat dit soort topics die hele 1 aprilgrap alleen nog maar vermakelijker maken? Als ze een fandom hadden gekozen zoals Harry Potter waren er veel minder mensen zo over hun toeren geraakt en was het een stuk minder amuserend geweest :')


    From these ashes, I will rise

    Cantabile schreef:
    Realiseert iedereen zich dat dit soort topics die hele 1 aprilgrap alleen nog maar vermakelijker maken? Als ze een fandom hadden gekozen zoals Harry Potter waren er veel minder mensen zo over hun toeren geraakt en was het een stuk minder amuserend geweest :')

    Totally true! :')


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Cantabile schreef:
    Realiseert iedereen zich dat dit soort topics die hele 1 aprilgrap alleen nog maar vermakelijker maken? Als ze een fandom hadden gekozen zoals Harry Potter waren er veel minder mensen zo over hun toeren geraakt en was het een stuk minder amuserend geweest :')


    Dit. Ga asjeblieft door met deze topcs, want dat maakt het alleen maar fantastischer :')

    OT: Het is een 1 April grap. Gelukkig is het maar 1 keer per jaar 1 April, denk je dat je het kunt uitzitten tot morgen?(nerd)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Download Stylish en voeg deze style toe: klik. Dan heb je er geen last meer van :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Download Stylish en voeg deze style toe: klik. Dan heb je er geen last meer van :Y)


    "Anti-JB" lmao ik stikte bijna in m'n cola. You truly are a /dark/ savior :Y) *badum-tss*


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    (...)

    "Anti-JB" lmao ik stikte bijna in m'n cola. You truly are a /dark/ savior :Y) *badum-tss*
    Dat is gewoon te slecht, hahaha.

    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 15:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)Dat is gewoon te slecht, hahaha.



    Precies de reden waarom ik nooit mee doe aan 1 april :')


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Leuke 1 april grap, maar niet heus. Ik ga dus heel de dag niet op Quizlet, want ik weiger naar die kutkop te kijken xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Grappig, alleen heb ik hem niet op mijn achtergrond hoor! Now I'm sad.


    You are beautiful, you are love.

    Op mijn tablet heb ik nog steeds de gewone achtergrond, gelukkig maar (: