• Phobia


    Net wanneer ze in grote geldproblemen zitten, krijgen (beroemde) mensen over de hele wereld een onschuldig ogende brief toegestuurd. Zodra ze de brief openen, zien ze hoe hen wordt aangeboden zeer veel geld te verdienen, als ze alleen maar gedurende twee weken in een huis in de Alpen gaan samenwonen. Volgens de brief gaat het over een project om te onderzoeken hoe mensen reageren, wanneer ze moeten samenleven met vreemden, anderstaligen en misschien aparte karkaters. Alleen om daar twee weken te gaan overnachten zouden ze elk 250 000 euro krijgen.
    Degenen die besluiten om ervoor te gaan, moeten de brief ondertekent terugsturen. Nog geen week later krijgen ze opnieuw een brief in de brievenbus. Ze moeten onmiddellijk vertrekken naar het vliegveld. Voor iedereen zijn vliegtickets betaald en bij de brief gestoken. Veel tijd om te twijfelen is er niet, want over enkele uren vertrekken de vliegtuigen al. Wie de vlucht mist, krijgt geen 250 000 euro. Daar aangekomen worden ze verder via helikopter naar het huisje gebracht, er leidt immers geen weg heen.
    Zodra iedereen het zich knus heeft gemaakt in zijn kamer, gaan plots alle deuren op slot.

    Vanaf dat moment hebben ze door dat er iets niet pluis is. De dagen daarna ondergaan
    ze zware psychologische martelingen. Soms samen, soms alleen. Ze zien nooit
    iemand anders, dan de mensen die net als hen gevangen zitten. Het enige teken
    van verder leven is de stem die soms door het huis heen schalt en hen bevelen geeft.
    Uiteindelijk zal iedereen breken. Of dat het eindpunt is of niet, hangt af van je karakter.
    Sommigen zullen breken en nooit meer de oude worden. Anderen zullen breken en…
    Verder op weg gaan in een andere wereld. In die wereld vinden ze alleen degenen terug
    die net als hen sterk genoeg waren om te overleven. En ook daar hebben ze een opdracht…
    Pas zodra die voltooit is, zullen ze weer vrijgelaten worden en kunnen terugkeren naar huis,
    naar hun geliefden. Maar wat zal het hen kosten om zover te geraken?
    Wie zal afvallen en wie houdt vol?


    Wat is de bedoeling van deze RPG?
    Het zal zich in twee delen afspelen. In het eerste delen komt iedereen aan in het huisje. Jullie gaan naar jullie kamer en gaan slapen. Midden in de nacht worden alle deuren plots op slot gedaan. Vanaf dat moment zullen zich psychologische martelingen zich opvolgen. Het kan hier gaan over zorgen dat iemand niet meer kan slapen door luide muziek tot Russische roulette. Tijdens dit deel kunnen mensen afvallen door bijvoorbeeld zelfmoord, omdat ze helemaal krankzinnig werden.
    In het tweede deel gaat het verder met de mensen die het eerste deel hebben overleefd en doorstaan. Zij bevinden zich net op hun breekpunt, maar zijn nog sterk genoeg om te overleven. Ze bevinden zich dan plots in een soort droomwereld, alleen wel allemaal tegelijk in dezelfde. Daar zullen ze moeten samenwerken om te kunnen overleven. Opdrachten in verband met hun grootste angsten zullen gegeven worden en pas zodra ze alle angsten verslagen hebben, kunnen ze terug naar hun lichaam en terug naar huis.


    Regels:
    *Er is geen maximum aantal personages (dat is omdat je een van je personages natuurlijk mag laten afvallen gedurende het eerste deel of het tweede deel)
    *16+ is toegestaan, maar onder spoiler en met waarschuwing bij (zo hoeven de mensen die het niet willen lezen, dat ook niet)
    *Alleen Illwill of Stannis maak de topics aan.
    *Ik geef geen minimum aan woorden. Kies voor jezelf wanneer je je reactie waard vindt om te posten.
    *Naamsveranderingen doorgeven (en ook even waarschuwen als het met hoofdletter I ipv. L is)
    *Geweld en schelden mag IC maar niet OOC.
    *Je personage mag zowel een beroemd persoon zijn als een zelfverzonnen personage.
    *Niet iemand zijn personage besturen zonder toestemming.
    *Niet iemand zijn personage doden of verwonden zonder toestemming.
    *Minstens 1 keer per week reageren (tenzij goede reden)
    *Geen perfecte personages.
    *Heb respect voor elkaar.
    *OOC tussen [ * ( { #.


    Wat moet ik weten?
    Naam:
    Leeftijd: (min. 18)
    Beroep:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Angst/fobie: (liefst 2)
    Extra: (misschien reden geldtekort)

    Als er mensen zijn, die graag een personage maken, dat het eerste deel van de RPG niet zal overleven, dan zou dat heel handig zijn. Ik zou graag een paar mensen hebben die afvallen door zelfmoord of die gewoon stoppen met eten of iets zoals dat. Hoe hij/zij sterft mogen jullie natuurlijk zelf bedenken. Laat de creativiteit maar stromen!
    Als je een tweede character aanmaakt, maar hier niet veel mee reageert, is dat dus niet erg. (zolang het ooit maar sterft, *sadistisch lachje*) Ik dacht dat het gewoon wat meer drama en actie zou geven als er ook wat afvallers zijn. Dit personage moet ook niet zo uitgebreid en gedetailleerd aangemaakt worden, als je dat niet wil.
    Verder is het in het tweede deel ook mogelijk je personage te laten sterven, maar dat wordt later duidelijker. (:


    Hoe ziet het huis eruit:
    Het huis
    De slaapkamers
    De badkamer
    De eetzaal
    De ramen zijn van gepantserd glas (onbreekbaar) en de deuren kunnen automatisch worden gesloten (kan je niet open wrikken met een speldje dus)


    Personages:
    Meisjes:
    *Aimee Isabella Lee ~ Caelestis |5|
    *Cora Keegan ~ Hartnett |4|
    *Grace Soldra ~ Dreamlight |6|
    *Janel Meilani Parrish ~ Hartnett |7|
    *Megan Scott ~ Apofylliet |7|
    *Rebecca Amy Somers ~ Illwill |6|
    *Ruby Ann Monroe ~ Amourable |2|
    *Venya Bjornson ~ Illwill |1|

    Jongens:
    *Alexander Finnegan Vazwinsky ~ Mascot |5|
    *Alfie Dilaurentis ~ Flensjex |6|
    *Campbell Saunders ~ Leora |5|
    *Clint Keith Rogers ~ Mascot |2|
    *Jonah Hale ~ Eichen |1|
    *Samuel 'Sam' George Claflin ~ Hartnett |4|
    *Sebastian Vettel ~ Stannis |3|


    Kamerindeling:
    1e verdieping:
    -Kamer 1: Alecia Beth Moore
    -Kamer 2: Grace Soldra
    -Kamer 3: Megan Scott
    -Kamer 4: Ruby Ann Monroe
    -Kamer 5: Venya Bjornson
    -Kamer 6: Alexander Finnegan Vazwinsky
    -Kamer 7: Campbell Saunders
    -Kamer 8: Jonah Hale
    -Kamer 9: Sebastian Vettel

    2e verdieping:
    -Kamer 1: Aimee Isabella Lee
    -Kamer 2: Cora Keegan
    -Kamer 3: Janel Meilani Parrish
    -Kamer 4: Rebecca Amy Somers
    -Kamer 5: Spencer Taylor Brooks
    -Kamer 6: Alfie Dilaurentis
    -Kamer 7: Clint Keith Rogers
    -Kamer 8: Samuel 'Sam' George Claflin
    -Kamer 9: Norah Savannah-Grace Chantelle Lynn

    Story
    Lijst martelingen
    Praattopic
    Topic 1

    [ bericht aangepast op 16 juni 2014 - 18:59 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Intouchables schreef:
    Leuke Rpg! Kan ik een meisje reserveren? (:

    Staat erbij!
    En komt je username toevallig van die Franse film? (:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kida schreef:
    (...)
    Staat erbij!
    En komt je username toevallig van die Franse film? (:


    Haha, klopt ja, vond ik een prachtige film en sowieso een mooi woord.


    Hope, it is the only thing stronger than fear

    Ugh Ik twijfel zo verschrikkelijk hard D:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Intouchables schreef:
    (...)

    Haha, klopt ja, vond ik een prachtige film en sowieso een mooi woord.

    Ja! Ik heb hem toen op school gekeken. Vond het ook echt een mooie film, zeer emotioneel! (:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Expendables schreef:
    Ugh Ik twijfel zo verschrikkelijk hard D:

    Misschien helpt het als je vertelt waar je exact over twijfelt? Zo kan ik misschien verduidelijk of helpen of zo. (:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kida schreef:
    (...)
    Misschien helpt het als je vertelt waar je exact over twijfelt? Zo kan ik misschien verduidelijk of helpen of zo. (:
    Ik twijfel omdat ik overmorgen op vakantie vertrek en of ik een ouder persoon of een jonger persoon zou kiezen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Expendables schreef:
    (...)Ik twijfel omdat ik overmorgen op vakantie vertrek en of ik een ouder persoon of een jonger persoon zou kiezen

    Hmm, daar kan natuurlijk altijd rekening mee gehouden worden. Hoe lang ben je op vakantie?
    Ik ben zelf vanaf volgende week bij m'n vriendje in Nederland, dus zelf zal ik ook niet overdreven veel kunnen reageren. Als je in het begin even niet kan reageren is dat niet erg, ik ben er zeker van dat we je bij kunnen praten. Het zal vast toch nog niet zo overdreven ver zijn. (:
    En dat kan je zelf kiezen. Je kan ook beide nemen. Een van je personages kan zelfmoord plegen of er gewoon helemaal aan onderuit gaan. Dat is naar eigen keuze. Je kan ze ook gewoon beide houden natuurlijk. Qua personages is alles mogelijk, zolang ze ouder dan 18 zijn. (:
    (nu ik eraan denk, dat zet ik er beter even bij...)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mag ik een man reserveren? :)


    It's high noon.

    LogitG27 schreef:
    Mag ik een man reserveren? :)

    Natuuurrrlijk! ;p


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kida schreef:
    (...)
    Hmm, daar kan natuurlijk altijd rekening mee gehouden worden. Hoe lang ben je op vakantie?
    Ik ben zelf vanaf volgende week bij m'n vriendje in Nederland, dus zelf zal ik ook niet overdreven veel kunnen reageren. Als je in het begin even niet kan reageren is dat niet erg, ik ben er zeker van dat we je bij kunnen praten. Het zal vast toch nog niet zo overdreven ver zijn. (:
    En dat kan je zelf kiezen. Je kan ook beide nemen. Een van je personages kan zelfmoord plegen of er gewoon helemaal aan onderuit gaan. Dat is naar eigen keuze. Je kan ze ook gewoon beide houden natuurlijk. Qua personages is alles mogelijk, zolang ze ouder dan 18 zijn. (:
    (nu ik eraan denk, dat zet ik er beter even bij...)
    Hmm ja reserveer dan maar een man 1tje om mee te beginnen, daarna kan ik nog verder zien


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Expendables schreef:
    (...)Hmm ja reserveer dan maar een man 1tje om mee te beginnen, daarna kan ik nog verder zien

    Komt in orde (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Zou ik een meisje mogen?


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Adores schreef:
    Zou ik een meisje mogen?

    Komt eraan!! ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naam: Ruby Ann Monroe
    Leeftijd: twintig jaar oud, vijf februari 1994
    Beroep: Actrice en zangeres
    Innerlijk: Ruby is een jongedame met een hart van goud. Op vier jarige leeftijd is ze samen met haar ouders vanuit Zuid-Afrika naar Amerika verhuist voor een betere toekomst. Dit is een van de redenen dan Ruby erg dankbaar is voor alle kansen die ze heeft gekregen en dat ze is waar ze nu is. Als tegenprestatie wil Ruby iedereen om zich heen het positieve van het leven laten meemaken en al hun dromen invervulling laten gaan. Hierdoor zet ze zichzelf vaak op de tweede plaats en past ze zich volledig aan haar omgeving aan. Gelukkig voor Ruby is deze karaktereigenschap ietsjes afgenomen toen ze acteerrolletjes begon te krijgen, langzaam kreeg ze door dat het helemaal niet erg is om voor jezelf te kiezen, dat het je juist sterker maakt. Nog steeds zit het in Ruby om het liefst iedereen om haar heen gelukkig te maken maar ze weet nu ook dat zij dat niet alleen kan doen. In gênante situaties weet Ruby zich er vaak met humor wel uit te kletsen, ook al zijn deze gênante momenten vaak mede haar schuld. Als iemand Ruby advies geeft zal ze er wel voor openstaan maar er uiteindelijk niks mee doen. Ze is veel te eigenwijs en wil het liefst alles zelf doen. Haar hartelijkheid en zorgzaamheid zullen veel mensen laten geloven dat Ruby een en al goedheid is maar het tegendeel is natuurlijk waar. Ruby is zeer snel geiriteerd en je kunt het makkelijk bij haar verbruien. Naast haar lieve kant heeft Ruby ook een erg bitchy en arrogante kant. Dit zien echter alleen de mensen die haar hebben gekwetst of haar vertrouwen hebben geschaad. Bij haar geliefde is ze nog altijd dat lieve, zorgzame meisje.
    Uiterlijk: FC: Sasha Pieterse



    Met haar 1,63 meter is Ruby zeker niet lang. Haar lengte draagt bij aan haar schattige meisjes imago en door haar volle roze wangen wordt dit alleen nog maar versterkt. Haar lange golvende blonden haren vallen speels langs haar gezicht tot over haar schouders. Haar blauwe/grijze ogen kunnen erg overtuigend zijn en met haar speelse glimlach weet Ruby bijna iedereen voor zich te winnen. In verhouding is haar mond wat klein vergeleken met haar ogen, maar gelukkig staan haar oren wel inverhouding tot haar mond. In haar rechterneusvleugel heeft Ruby een piercing. Ze draagt wel alleen een klein steentje om het charmant te houden. Verder kleedt Ruby zich niet al te speciaal. Een t-shirt met een jack erover, jeans er onder en als finishing touch haar favoriete All-stars.
    Angst/fobie: Agliofobie, angst voor pijn (zowel fysiek als mentaal), aangedaan door een ander of eventueel door jezelf. Vaak is dit een voorloper van Thanatofobie, wat angst voor de dood inhoudt.
    Agorafobie, angst voor onbekende situaties en het niet kunnen controleren of corrigeren van wat er om je heen gebeurd.
    Extra:Meerdere keren per jaar geeft Ruby een gift aan een goeddoel of, ze zet een goede vriend(in) in het zonnetje. Helaas liep deze actie dit jaar op een ramp uit. Toen Ruby hoorde dat een kennis van haar graag een eigen film zou willen maken, besloot ze het resterende bedrag te doneren. Haar werd beloofd dat, mede door haar gift, ze een functie achter de schermen zou krijgen. Echter bleek na enkele weken al dat het project helemaal niet goed in elkaar stak en dat er sowieso veel meer geld ingepompt moest worden. Helaas voor Ruby kwam een groot deel hiervan op haar schouders omdat ze een belangrijke functie had gekregen en zonder haar bijdragen de film nooit door zou kunnen gaan. Door schuldgevoel en groepsdwang bleef Ruby maar geld in dit gedoemde project stoppen.Wat uiteindelijk voor een een grote schuld bij Ruby zorgde en de film werd alsnog gestaakt.

    [ bericht aangepast op 3 april 2014 - 20:53 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Naam: Clint Keith Rogers
    Leeftijd: 30
    Beroep: Tolk, hij spreekt vloeiend Roemeens, Engels, Duits, Spaans, Grieks en Nederlands
    Innerlijk: Clint is een heel mysterieus persoon en moeilijk te doorgronden. Je kan hem ook niet snel van de wijs brengen. Hij is ook sarcastisch en spraakzaam. Hij is heel ruimdenkend en kan zich makkelijk inleven in een situatie. Nu, je zou denken mysterieus en spraakzaam? Samen? Wel, het gaat niet om hoeveel hij zegt, maar om wat hij zegt. hij heeft vaak overal een theorie voor en bekijkt alles zo 'menselijk' mogelijk. Ook kan hij soms een beetje uit de hoogte doen als hij zeker zijn gelijk in iets heeft, dit maakt dat hij arrogant overkomt. In werkelijkheid is hij dit niet, maar hij wil wel altijd alles weten, dus hij komt vaak over als een streber. Hij is ook heel 'down-to-earth' maar bovendien ook een zwartkijker. Hij kan zich ook moeilijk focussen op één specifieke gebeurtenis of gedachten, dit maakt hem tot een chaoot en soms vaag persoon. Ondanks dat hij een zwartkijker is, zeurt hij toch niet. Hij heeft dan wel een negatieve instelling, maar hij heeft er vrede mee en het kan hem bitter weinig schelen wat anderen van hem zeggen of tegen hem doen. Kwaad zie je hem niet vaak, hoogstens geïrriteerd, maar als hij op zijn kookpunt zit kan het wel eens gebeuren dat er klappen vallen en die zijn meestal niet mals. Clint is ook zeer opmerkzaam, ook al is hij met iets anders bezig. Meestal ziet en hoort hij alles en als dat wat hij ziet of hoort hem niet aanstaat, dan zal je dat zeker te horen krijgen. Hij is ook een alert persoon, dit is een eigenschap die hij versterkt heeft toen hij in het leger zat. Hij is noch een persoon die iedereen vertrouwt, noch eentje die iedereen wantrouwt, hij houdt van persoonlijke ruimte en deelt niet veel dingen over zichzelf met anderen, buiten zijn gedachten en theorieën maar niets over zijn verleden. Hij is ook een goede leugenaar en kan goed mensen overtuigen en debatteren. Hij is ook een snelle denker en kan dus snel afwegen om iets wel of niet te doen.
    Uiterlijk:


    Clint is een man van 180 centimeter groot en weegt ongeveer 78 kilogram. Ondanks zijn oudere leeftijd is hij nog altijd afgetraind en in goede lichamelijke conditie. Hij heeft Donkerbruin haar dat meestal in een nonchalante kuif naar boven staat en blauwgrijze ogen. Hij is ook vrij breed gebouwd. Hij heeft niet echt een specifieke kledingstijl en draagt gewoon waar hij zin in heeft, desondanks ziet het er vaak stijlvol uit. Clint heeft ook een over het algemeen vrij hoekige kaaklijn en een trotse kin. hij heeft meestal ook een stoppelbaardje dat hij van tijd tot tijd wel eens afscheert en dan weer laat groeien.Hij heeft ook grote handen met lange vingers. Zijn brede schouders zijn vaak gespannen, dit wijst op zijn alertheid. Hij heeft ook goede reflexen en zijn ogen en oren zijn in goede staat. Buiten alert staat hij vaak met zijn armen gekruist. Dit wil zeggen dat hij ondanks zijn spraakzaamheid toch vrij gesloten is.


    Sebastian Stan
    Angst/fobie: - Cymofobie - angst voor golven of golfachtige bewegingen.
    - Kynofobie - angst voor honden of angst voor hondsdolheid.
    Extra: Clint was een Para voor hij tolk werd, hij kan dus zijn mannetje zeker wel staan tussen het jongere geweld. Hij traint ook af en toe nog wel en normaal loopt hij ook met gemak tien kilometer.
    Geschiedenis: Clint is op zijn zeventiende bij het leger gegaan en op zijn twintigste had hij zijn eerste buitenlandse missie. Door zijn uitgebreid talenarsenaal was hij één van de beste para's. Maar toen twee jaar later in van zijn beste makkers voor zijn neus werd opgeblazen, heeft hij zich getraumatiseerd teruggetrokken en is hij tolk geworden. Dit beroep deed hij tot op heden, tot zijn bedrijf Failliet ging en zichzelf amper kon onderhouden.

    [ bericht aangepast op 19 april 2014 - 0:34 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque