• Phobia


    Net wanneer ze in grote geldproblemen zitten, krijgen (beroemde) mensen over de hele wereld een onschuldig ogende brief toegestuurd. Zodra ze de brief openen, zien ze hoe hen wordt aangeboden zeer veel geld te verdienen, als ze alleen maar gedurende twee weken in een huis in de Alpen gaan samenwonen. Volgens de brief gaat het over een project om te onderzoeken hoe mensen reageren, wanneer ze moeten samenleven met vreemden, anderstaligen en misschien aparte karkaters. Alleen om daar twee weken te gaan overnachten zouden ze elk 250 000 euro krijgen.
    Degenen die besluiten om ervoor te gaan, moeten de brief ondertekent terugsturen. Nog geen week later krijgen ze opnieuw een brief in de brievenbus. Ze moeten onmiddellijk vertrekken naar het vliegveld. Voor iedereen zijn vliegtickets betaald en bij de brief gestoken. Veel tijd om te twijfelen is er niet, want over enkele uren vertrekken de vliegtuigen al. Wie de vlucht mist, krijgt geen 250 000 euro. Daar aangekomen worden ze verder via helikopter naar het huisje gebracht, er leidt immers geen weg heen.
    Zodra iedereen het zich knus heeft gemaakt in zijn kamer, gaan plots alle deuren op slot.

    Vanaf dat moment hebben ze door dat er iets niet pluis is. De dagen daarna ondergaan
    ze zware psychologische martelingen. Soms samen, soms alleen. Ze zien nooit
    iemand anders, dan de mensen die net als hen gevangen zitten. Het enige teken
    van verder leven is de stem die soms door het huis heen schalt en hen bevelen geeft.
    Uiteindelijk zal iedereen breken. Of dat het eindpunt is of niet, hangt af van je karakter.
    Sommigen zullen breken en nooit meer de oude worden. Anderen zullen breken en…
    Verder op weg gaan in een andere wereld. In die wereld vinden ze alleen degenen terug
    die net als hen sterk genoeg waren om te overleven. En ook daar hebben ze een opdracht…
    Pas zodra die voltooit is, zullen ze weer vrijgelaten worden en kunnen terugkeren naar huis,
    naar hun geliefden. Maar wat zal het hen kosten om zover te geraken?
    Wie zal afvallen en wie houdt vol?


    Wat is de bedoeling van deze RPG?
    Het zal zich in twee delen afspelen. In het eerste delen komt iedereen aan in het huisje. Jullie gaan naar jullie kamer en gaan slapen. Midden in de nacht worden alle deuren plots op slot gedaan. Vanaf dat moment zullen zich psychologische martelingen zich opvolgen. Het kan hier gaan over zorgen dat iemand niet meer kan slapen door luide muziek tot Russische roulette. Tijdens dit deel kunnen mensen afvallen door bijvoorbeeld zelfmoord, omdat ze helemaal krankzinnig werden.
    In het tweede deel gaat het verder met de mensen die het eerste deel hebben overleefd en doorstaan. Zij bevinden zich net op hun breekpunt, maar zijn nog sterk genoeg om te overleven. Ze bevinden zich dan plots in een soort droomwereld, alleen wel allemaal tegelijk in dezelfde. Daar zullen ze moeten samenwerken om te kunnen overleven. Opdrachten in verband met hun grootste angsten zullen gegeven worden en pas zodra ze alle angsten verslagen hebben, kunnen ze terug naar hun lichaam en terug naar huis.


    Regels:
    *Er is geen maximum aantal personages (dat is omdat je een van je personages natuurlijk mag laten afvallen gedurende het eerste deel of het tweede deel)
    *16+ is toegestaan, maar onder spoiler en met waarschuwing bij (zo hoeven de mensen die het niet willen lezen, dat ook niet)
    *Alleen Illwill of Stannis maak de topics aan.
    *Ik geef geen minimum aan woorden. Kies voor jezelf wanneer je je reactie waard vindt om te posten.
    *Naamsveranderingen doorgeven (en ook even waarschuwen als het met hoofdletter I ipv. L is)
    *Geweld en schelden mag IC maar niet OOC.
    *Je personage mag zowel een beroemd persoon zijn als een zelfverzonnen personage.
    *Niet iemand zijn personage besturen zonder toestemming.
    *Niet iemand zijn personage doden of verwonden zonder toestemming.
    *Minstens 1 keer per week reageren (tenzij goede reden)
    *Geen perfecte personages.
    *Heb respect voor elkaar.
    *OOC tussen [ * ( { #.


    Wat moet ik weten?
    Naam:
    Leeftijd: (min. 18)
    Beroep:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Angst/fobie: (liefst 2)
    Extra: (misschien reden geldtekort)

    Als er mensen zijn, die graag een personage maken, dat het eerste deel van de RPG niet zal overleven, dan zou dat heel handig zijn. Ik zou graag een paar mensen hebben die afvallen door zelfmoord of die gewoon stoppen met eten of iets zoals dat. Hoe hij/zij sterft mogen jullie natuurlijk zelf bedenken. Laat de creativiteit maar stromen!
    Als je een tweede character aanmaakt, maar hier niet veel mee reageert, is dat dus niet erg. (zolang het ooit maar sterft, *sadistisch lachje*) Ik dacht dat het gewoon wat meer drama en actie zou geven als er ook wat afvallers zijn. Dit personage moet ook niet zo uitgebreid en gedetailleerd aangemaakt worden, als je dat niet wil.
    Verder is het in het tweede deel ook mogelijk je personage te laten sterven, maar dat wordt later duidelijker. (:


    Hoe ziet het huis eruit:
    Het huis
    De slaapkamers
    De badkamer
    De eetzaal
    De ramen zijn van gepantserd glas (onbreekbaar) en de deuren kunnen automatisch worden gesloten (kan je niet open wrikken met een speldje dus)


    Personages:
    Meisjes:
    *Aimee Isabella Lee ~ Caelestis |5|
    *Cora Keegan ~ Hartnett |4|
    *Grace Soldra ~ Dreamlight |6|
    *Janel Meilani Parrish ~ Hartnett |7|
    *Megan Scott ~ Apofylliet |7|
    *Rebecca Amy Somers ~ Illwill |6|
    *Ruby Ann Monroe ~ Amourable |2|
    *Venya Bjornson ~ Illwill |1|

    Jongens:
    *Alexander Finnegan Vazwinsky ~ Mascot |5|
    *Alfie Dilaurentis ~ Flensjex |6|
    *Campbell Saunders ~ Leora |5|
    *Clint Keith Rogers ~ Mascot |2|
    *Jonah Hale ~ Eichen |1|
    *Samuel 'Sam' George Claflin ~ Hartnett |4|
    *Sebastian Vettel ~ Stannis |3|


    Kamerindeling:
    1e verdieping:
    -Kamer 1: Alecia Beth Moore
    -Kamer 2: Grace Soldra
    -Kamer 3: Megan Scott
    -Kamer 4: Ruby Ann Monroe
    -Kamer 5: Venya Bjornson
    -Kamer 6: Alexander Finnegan Vazwinsky
    -Kamer 7: Campbell Saunders
    -Kamer 8: Jonah Hale
    -Kamer 9: Sebastian Vettel

    2e verdieping:
    -Kamer 1: Aimee Isabella Lee
    -Kamer 2: Cora Keegan
    -Kamer 3: Janel Meilani Parrish
    -Kamer 4: Rebecca Amy Somers
    -Kamer 5: Spencer Taylor Brooks
    -Kamer 6: Alfie Dilaurentis
    -Kamer 7: Clint Keith Rogers
    -Kamer 8: Samuel 'Sam' George Claflin
    -Kamer 9: Norah Savannah-Grace Chantelle Lynn

    Story
    Lijst martelingen
    Praattopic
    Topic 1

    [ bericht aangepast op 16 juni 2014 - 18:59 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    De personages staan er ook bij en zijn meer dan goedgekeurd!
    Ik ben zelfs jaloers op hoe goed sommigen zijn in het maken van hun personages! Echt super :3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik ben echt blij met mijn rollen van tegenwoordig, ze zijn zo uitgebreid aan het worden ^^ daar hou ik echt van


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Expendables schreef:
    Ik ben echt blij met mijn rollen van tegenwoordig, ze zijn zo uitgebreid aan het worden ^^ daar hou ik echt van

    Haha, ja. Is altijd wel fijn (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kida schreef:
    (...)
    Haha, ja. Is altijd wel fijn (;
    is hij voor jou goed? Of is hij te perfect?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Expendables schreef:
    (...)is hij voor jou goed? Of is hij te perfect?

    Nee, hoor! Ik vind hem goed. Hij is mooi uitgewerkt, heb er niets op aan te merken! (:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Zou ik nog een rol kunnen reserveren?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Happiny schreef:
    Zou ik nog een rol kunnen reserveren?

    Natuurrlijk! :3
    Meisje of jongen?

    [ bericht aangepast op 3 april 2014 - 17:39 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kida schreef:
    (...)
    Natuurrlijk! :3
    Meisje of jongen?


    Ah, fijn! Ik maak sowieso een mannelijk personage. Misschien voeg ik er nog een tweede personage aan toe, maar ik twijfel nog steeds over het geslacht.
    Ik weet het al. Ik reserveer Avril Lavigne en Sam Claflin.

    [ bericht aangepast op 3 april 2014 - 17:43 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Happiny schreef:
    (...)

    Ah, fijn! Ik maak sowieso een mannelijk personage. Misschien voeg ik er nog een tweede personage aan toe, maar ik twijfel nog steeds over het geslacht.

    Een nieuw personage kan altijd nog! Dus als je het vandaag nog niet zeker weet, heb je nog wel eventjes. (:
    Ik zet je reservering erbij!


    “To live will be an awfully big adventure.”


     • Naam: Samuel 'Sam' George Claflin.

    • Leeftijd: Tweeëntwintig jaar, geboren op zevenentwintig juni.

    • Beroep: Acteur. Eerder was hij een sporter, maar door de blessure die hij opliep was hij gedwongen om te stoppen met voetbal en is hij gaan acteren.

    • Innerlijk: Sam is een vriendelijke en zachtaardige jongeman die de geduldigheid zelve is. Hij is een kalm persoon en heeft een rustgevende werking op mensen. Hij is erg spontaan en maakt gemakkelijk contact met anderen, hoewel hij zichzelf altijd een tikkeltje integer opstelt. Sam zal zichzelf namelijk niet zo snel bloot geven en is absoluut geen open boek, iets wat het lastiger maakt om tot hem door te dringen. Hoewel je gemakkelijk met hem kunt optrekken, heeft hij niet zo veel vrienden. Dit komt mede doordat hij zijn geheimen niet deelt en zijn ware emoties niet toont.
    Sam mag dan weliswaar een vriendelijk mens zijn en is erg geliefd door zijn medemens, maar dat betekent niet dat hij nooit last heeft van opvliegers, integendeel zelfs. In de vroege ochtend en de late uurtjes van de dag val je hem liever niet lastig, aangezien Sam dan nogal geïrriteerd kan reageren. Ook raakt hij nog wel eens van streek als zijn dierbaren gekwetst worden of als hij geconfronteerd wordt met iemands pijn. Vooral dit laatste wil hem nog wel eens een loer draaien. Sam is namelijk erg gevoelig en heeft er een hekel aan als iemand anders fysiek of mentaal gepijnigd wordt, vooral als hij er niets tegen kan doen. Dit maakt hem dan ook direct een beschermend en zorgzaam persoon, iemand die op elk moment van de dag voor je klaarstaat om je met open armen te ontvangen. Af en toe wil hij nog wel eens een tikkeltje overbeschermend zijn, maar dit moet je op de koop toenemen.
    Een toevoeging aan Sams karakter is zijn flirterigheid. Eigenlijk is dit één van zijn slechtste eigenschappen, aangezien hij mede door zijn flirterigheid niet zo trouw is als het op relaties aankomt. Sam heeft namelijk al vele vriendinnetjes gehad en weet maar al te goed dat hij meisjes makkelijk om zijn vinger kan winden, hoewel hij nooit misbruik van een vrouw zal maken. Af en toe maakt hij natuurlijk wel eens een slippertje, maar als beide partijen het er mee eens zijn, is er niets aan de hand. Toch?

    • Uiterlijk: Sam heeft chocoladebruine haren die hij vuilblond heeft laten verven en groenblauwe ogen, die omlijst zijn met donkere, volle wimpers. Zijn wenkbrauwen zijn smal, donker en vallen ietsjes lager dan gewoonlijk, hoewel ze wel een mooie vorm van zichzelf hebben. Hij heeft een smalle neusbrug en tevens smalle neusvleugels. Zijn zachtroze lippen zijn vol van kleur en van vorm, dit is dan ook direct een van zijn beste uiterlijke kenmerken. Sam houdt zijn gezichtsbeharing altijd netjes bij, maar zal altijd de stoppels laten staan en laat eens in de zoveel tijd alles ietsjes langer groeien, hoewel dit enkel voorkomt als hij een drukke week heeft of te lui is om zichzelf te scheren.
    Sam heeft een lengte van één meter tachtig en is hiermee niet de grootste jongeman op aarde, maar ook zeker niet de kleinste. Zijn spieren zijn goed ontwikkeld, bovenal zijn arm- en buikspieren, maar deze vallen niet zo snel op in vergelijking met zijn lange, maar slanke bouw.
    Hij draagt het liefste strakke skinny jeans die zijn lange benen extra doen uitkomen en shirts met een nonchalante, lage hals. Voor een jongen bezit hij veel schoenen. Verschillende soorten boots, gympen, sneakers en Vans vullen zijn kledingkast enorm. In de winter draagt hij het liefste warme truien, gecombineert met wederom zijn skinny jeans en een paar warme, stevige boots. Sam heeft er ook geen problemen mee als hij nette kleding moet dragen, zoals een smoking of een net pak.

    • Angst/fobie: Sam heeft last van stenofobie. Dit houdt in dat hij bang is voor nauwe of smalle ruimtes, iets wat je ongeveer gelijk kunt stellen aan claustrofobie. Ook lijdt hij onder coimetrofobie, ofwel de angst voor begraafplaatsen. Noem dit laatste gerust een tikkeltje vreemd, maar Sam is nou eenmaal bang voor alles dat met het paranormale te maken heeft, vooral voor begraafplaatsen waar het krioelt van de overledenen die geen rust kunnen vinden.

    • Extra: Sam heeft geldproblemen. Dit is bij niet veel mensen bekend, aangezien hij zich er degelijk voor schaamt. Sinds hij is gestopt met zijn plan om profvoetballer te worden is hij gaan acteren, maar na één of twee jaar kreeg hij steeds minder rollen aangeboden, waardoor zijn salaris met de maand minder werd.

    [ bericht aangepast op 3 april 2014 - 18:53 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Kida schreef:
    (...)
    Nee, hoor! Ik vind hem goed. Hij is mooi uitgewerkt, heb er niets op aan te merken! (:
    okido dan hou ik hem zo ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Als er mensen zijn, die graag een personage maken, dat het eerste deel van de RPG niet zal overleven, dan zou dat heel handig zijn. Ik zou graag een paar mensen hebben die afvallen door zelfmoord of die gewoon stoppen met eten of iets zoals dat. Hoe hij/zij sterft mogen jullie natuurlijk zelf bedenken. Laat de creativiteit maar stromen!
    Als je een tweede character aanmaakt, maar hier niet veel mee reageert, is dat dus niet erg. (zolang het ooit maar sterft, *sadistisch lachje*) Ik dacht dat het gewoon wat meer drama en actie zou geven als er ook wat afvallers zijn. Dit personage moet ook niet zo uitgebreid en gedetailleerd aangemaakt worden, als je dat niet wil.
    Verder is het in het tweede deel ook mogelijk je personage te laten sterven, maar dat wordt later duidelijker. (:
    Dus: Mensen die een tweede character willen gezocht!

    Zelf zal ik binnenkort ook zo'n persoontje aanmaken, dat ik niet de hele RPG zal laten overleven (:

    [ bericht aangepast op 3 april 2014 - 17:56 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”


    • Naam: Cora Keegan.

    • Leeftijd: Eénentwintig jaar, haar geboortedatum is onbekend.

    • Beroep: Cora is een model. Ze is weliswaar niet zo bekend als Miranda Kerr en dergelijken, maar ze staat op vele bladen op de cover.

    • Innerlijk: Cora wordt beschreven als een integer en stil persoon. Ze staat bekend als een grijze muis die liever de kat uit de boom kijkt en maakt niet zo snel contact met andere mensen. Dit betekent echter niet dat Cora geen vriendelijk persoon is, integendeel zelfs. Als ze eenmaal uit haar schulp is gekropen blijkt ze een charmant en zachtaardig meisje te zijn dat geen enkele vlieg kwaad zal doen. Ze is lieflijk, vriendelijk en zelfs een tikkeltje moederlijk, aangezien haar zorgzaamheid soms verdergaat dan nodig is. Het duurt een tijdje voordat je deze kant van Cora zal zien, aangezien ze nogal verlegen is en zich het liefste op de achtergrond houdt. Ook zegt ze niet zoveel en vermijdt ze gesprekken het liefste, aangezien ze nou eenmaal bang is ok iets verkeerds te zeggen of doen. Dit houdt niet in dat ze bits of verwaand is; Cora houdt nou eenmaal niet zo drukte en vindt een rustige, ontspannen sfeer veel relaxter dan een drukke omgeving.
    Cora mag weliswaar een vrouw zijn met een hartje van goud, ze is wel een erg breekbaar type. Je zal haar amper zonder een brede glimlach op haar gezicht zien rondlopen, maar diep vanbinnen zit er eeuwig verdriet en wrok in haar aderen genesteld. Ze is erg gevoelig en als je de vinger op de zere plek weet te leggen, zal ze gemakkelijk van streek raken en zichzelf nog meer afzonderen van de rest dan gewoonlijk. Ze is gemakkelijk verdrietig te krijgen en hoewel ze niet snel boos wordt, zal ze niet optimaal kunnen presteren als ze mentaal uitgeput is. Iets wat snel gebeurd is bij Cora.

    • Uiterlijk: Cora heeft lichtblonde, halflange haren die tot een stukje over haar schouders bungelen. Van nature zijn ze donkerbruin, iets wat je wel kunt zien aan de uitgroei op haar kruin. Ze heeft een porseleinen gezichtje en dit is dan ook direct het kenmerkende aan haar uiterlijk. Lange, prachtige wenkbrauwen, amandelvormige ogen die chocoladebruin van kleur zijn en volle, zachtroze lippen die fijntjes getekend zijn. Haar neusje is smal en wipt een beetje.
    Cora is ongeveer één meter zeventig en is hiermee aan de kleine kant voor een model, hoewel ze een middelmatige lengte heeft voor een vrouw van haar leeftijd. Ze heeft weliswaar niet zulke, vrouwelijke vormen als anderen en is hier vaak onzeker over, maar aangezien het bij haar lieflijke gezichtje past kan ze zich erin vinden. Ze is compact en tenger.
    Qua make-up maakt Cora graag gebruik van een laagje foundation, een rozige poeder, een likje mascara en eventueel een zwarte eyeliner. Aangezien haar huid egaal is en ze van zichzelf al een mooi gezichtje heeft, hoeft ze niet zoveel eraan te doen. Wel wil ze zich graag verzorgd voelen en er mooi uitzien, waardoor ze toch sneller neigt naar een extra laagje make-up.
    In haar kledingkast zul je verschillende dingen kunnen vinden, hoewel ze vele jurkjes en strakke broeken in overvloed heeft. Rokjes en dergelijken draagt ze liever niet, aangezien dit haar tengere lichaam geen goed doet. Het liefste draagt Cora ietwat wijde shirts of topjes die haar kleine borstomvang verdoezelen. Qua schoeisel draagt ze vanallerlei dingetjes; van sneakers tot hakken en van hakken tot ballerina's. Als het maar lekker zit, aldus Cora.

    • Angst/fobie: Cora heeft last van chirapto, ofwel de angst om aangeraakt te worden. Dit is ontstaan toen Cora een fotosessie bij een onbekende fotograaf had en toen op de meest intieme plekken werd betast, ook al had ze al een aantal keren duidelijk gemaakt dat ze er niet van gedient was. Sindsdien is ze nogal angstig als mensen haar aanraken, vooral als ze dichtbij haar borstkas of benen komen. Ook heeft ze kenofobie, ofwel de angst voor leegte of lege ruimtes. Noem dit een tikkeltje vreemd, maar Cora is nou eenmaal niet zo graag alleen. De muren lijken dan op haar af te komen en ze voelt zich verlaten, een gevoel dat ze heeft gekregen toen haar vader haar op driejarige leeftijd voor een uurtje alleen thuis liet.

    • Extra: Cora's geldproblemen zijn ontstaan doordat ze steeds minder vaak geboekt wordt als model. Jongere modellen zijn in opkomst en kosten veel minder dan haar, waardoor zij eerder aan de kant geschoven wordt en ze steeds minder bekendheid vergaart. Het modellenbureau waar ze bij ingeschreven staat heeft haar kortgeleden nog een waarschuwing gegeven; Als Cora niet snel gaat zorgen dat ze aan een nieuwe opdracht geraakt, wordt ze ontslagen bij het modellenbureau en moet ze iets anders gaan zoeken.

    [ bericht aangepast op 6 april 2014 - 16:39 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Expendables schreef:
    (...)okido dan hou ik hem zo ^^

    Superrrrr!! ;D


    “To live will be an awfully big adventure.”

    @Happiny: I like how fast you are! (;
    Zal ze er al bij zetten (:


    “To live will be an awfully big adventure.”