• Phobia


    Net wanneer ze in grote geldproblemen zitten, krijgen (beroemde) mensen over de hele wereld een onschuldig ogende brief toegestuurd. Zodra ze de brief openen, zien ze hoe hen wordt aangeboden zeer veel geld te verdienen, als ze alleen maar gedurende twee weken in een huis in de Alpen gaan samenwonen. Volgens de brief gaat het over een project om te onderzoeken hoe mensen reageren, wanneer ze moeten samenleven met vreemden, anderstaligen en misschien aparte karkaters. Alleen om daar twee weken te gaan overnachten zouden ze elk 250 000 euro krijgen.
    Degenen die besluiten om ervoor te gaan, moeten de brief ondertekent terugsturen. Nog geen week later krijgen ze opnieuw een brief in de brievenbus. Ze moeten onmiddellijk vertrekken naar het vliegveld. Voor iedereen zijn vliegtickets betaald en bij de brief gestoken. Veel tijd om te twijfelen is er niet, want over enkele uren vertrekken de vliegtuigen al. Wie de vlucht mist, krijgt geen 250 000 euro. Daar aangekomen worden ze verder via helikopter naar het huisje gebracht, er leidt immers geen weg heen.
    Zodra iedereen het zich knus heeft gemaakt in zijn kamer, gaan plots alle deuren op slot.

    Vanaf dat moment hebben ze door dat er iets niet pluis is. De dagen daarna ondergaan
    ze zware psychologische martelingen. Soms samen, soms alleen. Ze zien nooit
    iemand anders, dan de mensen die net als hen gevangen zitten. Het enige teken
    van verder leven is de stem die soms door het huis heen schalt en hen bevelen geeft.
    Uiteindelijk zal iedereen breken. Of dat het eindpunt is of niet, hangt af van je karakter.
    Sommigen zullen breken en nooit meer de oude worden. Anderen zullen breken en…
    Verder op weg gaan in een andere wereld. In die wereld vinden ze alleen degenen terug
    die net als hen sterk genoeg waren om te overleven. En ook daar hebben ze een opdracht…
    Pas zodra die voltooit is, zullen ze weer vrijgelaten worden en kunnen terugkeren naar huis,
    naar hun geliefden. Maar wat zal het hen kosten om zover te geraken?
    Wie zal afvallen en wie houdt vol?


    Wat is de bedoeling van deze RPG?
    Het zal zich in twee delen afspelen. In het eerste delen komt iedereen aan in het huisje. Jullie gaan naar jullie kamer en gaan slapen. Midden in de nacht worden alle deuren plots op slot gedaan. Vanaf dat moment zullen zich psychologische martelingen zich opvolgen. Het kan hier gaan over zorgen dat iemand niet meer kan slapen door luide muziek tot Russische roulette. Tijdens dit deel kunnen mensen afvallen door bijvoorbeeld zelfmoord, omdat ze helemaal krankzinnig werden.
    In het tweede deel gaat het verder met de mensen die het eerste deel hebben overleefd en doorstaan. Zij bevinden zich net op hun breekpunt, maar zijn nog sterk genoeg om te overleven. Ze bevinden zich dan plots in een soort droomwereld, alleen wel allemaal tegelijk in dezelfde. Daar zullen ze moeten samenwerken om te kunnen overleven. Opdrachten in verband met hun grootste angsten zullen gegeven worden en pas zodra ze alle angsten verslagen hebben, kunnen ze terug naar hun lichaam en terug naar huis.


    Regels:
    *Er is geen maximum aantal personages (dat is omdat je een van je personages natuurlijk mag laten afvallen gedurende het eerste deel of het tweede deel)
    *16+ is toegestaan, maar onder spoiler en met waarschuwing bij (zo hoeven de mensen die het niet willen lezen, dat ook niet)
    *Alleen Illwill of Stannis maak de topics aan.
    *Ik geef geen minimum aan woorden. Kies voor jezelf wanneer je je reactie waard vindt om te posten.
    *Naamsveranderingen doorgeven (en ook even waarschuwen als het met hoofdletter I ipv. L is)
    *Geweld en schelden mag IC maar niet OOC.
    *Je personage mag zowel een beroemd persoon zijn als een zelfverzonnen personage.
    *Niet iemand zijn personage besturen zonder toestemming.
    *Niet iemand zijn personage doden of verwonden zonder toestemming.
    *Minstens 1 keer per week reageren (tenzij goede reden)
    *Geen perfecte personages.
    *Heb respect voor elkaar.
    *OOC tussen [ * ( { #.


    Wat moet ik weten?
    Naam:
    Leeftijd: (min. 18)
    Beroep:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Angst/fobie: (liefst 2)
    Extra: (misschien reden geldtekort)

    Als er mensen zijn, die graag een personage maken, dat het eerste deel van de RPG niet zal overleven, dan zou dat heel handig zijn. Ik zou graag een paar mensen hebben die afvallen door zelfmoord of die gewoon stoppen met eten of iets zoals dat. Hoe hij/zij sterft mogen jullie natuurlijk zelf bedenken. Laat de creativiteit maar stromen!
    Als je een tweede character aanmaakt, maar hier niet veel mee reageert, is dat dus niet erg. (zolang het ooit maar sterft, *sadistisch lachje*) Ik dacht dat het gewoon wat meer drama en actie zou geven als er ook wat afvallers zijn. Dit personage moet ook niet zo uitgebreid en gedetailleerd aangemaakt worden, als je dat niet wil.
    Verder is het in het tweede deel ook mogelijk je personage te laten sterven, maar dat wordt later duidelijker. (:


    Hoe ziet het huis eruit:
    Het huis
    De slaapkamers
    De badkamer
    De eetzaal
    De ramen zijn van gepantserd glas (onbreekbaar) en de deuren kunnen automatisch worden gesloten (kan je niet open wrikken met een speldje dus)


    Personages:
    Meisjes:
    *Aimee Isabella Lee ~ Caelestis |5|
    *Cora Keegan ~ Hartnett |4|
    *Grace Soldra ~ Dreamlight |6|
    *Janel Meilani Parrish ~ Hartnett |7|
    *Megan Scott ~ Apofylliet |7|
    *Rebecca Amy Somers ~ Illwill |6|
    *Ruby Ann Monroe ~ Amourable |2|
    *Venya Bjornson ~ Illwill |1|

    Jongens:
    *Alexander Finnegan Vazwinsky ~ Mascot |5|
    *Alfie Dilaurentis ~ Flensjex |6|
    *Campbell Saunders ~ Leora |5|
    *Clint Keith Rogers ~ Mascot |2|
    *Jonah Hale ~ Eichen |1|
    *Samuel 'Sam' George Claflin ~ Hartnett |4|
    *Sebastian Vettel ~ Stannis |3|


    Kamerindeling:
    1e verdieping:
    -Kamer 1: Alecia Beth Moore
    -Kamer 2: Grace Soldra
    -Kamer 3: Megan Scott
    -Kamer 4: Ruby Ann Monroe
    -Kamer 5: Venya Bjornson
    -Kamer 6: Alexander Finnegan Vazwinsky
    -Kamer 7: Campbell Saunders
    -Kamer 8: Jonah Hale
    -Kamer 9: Sebastian Vettel

    2e verdieping:
    -Kamer 1: Aimee Isabella Lee
    -Kamer 2: Cora Keegan
    -Kamer 3: Janel Meilani Parrish
    -Kamer 4: Rebecca Amy Somers
    -Kamer 5: Spencer Taylor Brooks
    -Kamer 6: Alfie Dilaurentis
    -Kamer 7: Clint Keith Rogers
    -Kamer 8: Samuel 'Sam' George Claflin
    -Kamer 9: Norah Savannah-Grace Chantelle Lynn

    Story
    Lijst martelingen
    Praattopic
    Topic 1

    [ bericht aangepast op 16 juni 2014 - 18:59 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Zo, de reserveringen staan erbij! Ik ga nu de verse nieuwe personages even bekijken! (:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    De personages zijn allemaal meer dan goedgekeurd! Zijn weer mooie exemplaartjes geworden! (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naam: Rebecca Amy Somers
    Leeftijd: 19 jaar, 21 maart
    Beroep: Ze studeert om piloot te worden.
    Innerlijk: Rebecca is zeer stil en onopvallend. Ze zal niet teveel opvallen, maar zodra je haar aankijkt, zal je vanzelf de neiging hebben om haar te beschermen of voor haar op te komen. Rebecca is haar ouders op 11-jarige leeftijd verloren, vanaf die dag wil ze alleen nog met Amy aangesproken worden, alsof er aan haar eerste naam teveel herinneringen aan haar ouders kleven. Haar oudere broer, Peter, was vanaf dat moment haar voogd. Hij heeft altijd van haar veronderstelt dat ze zelf een beetje haar mannetje kon staan. Alleen kan Rebecca helemaal niet alleen op haar benen staan. Tot overmaat van ramp, moest ze alleen gaan wonen, zodra ze ging studeren. Haar broer wou graag zijn eigen leven beginnen en ze wou zich daarin niet opdringen. Na wat subtiele hints en een lang gesprek, besloot ze voor haar studies apart te gaan wonen.
    Uiterlijk:


    Rebecca heeft blonde haren en blauwe ogen. Ze is een klein beetje mollig, maar vindt dat niet zo erg. Zoals haar broer altijd zei: aan een vrouw moet je iets vast kunnen nemen. Ze draagt nooit make-up en loopt het liefst in een simpele jeans of jogging rond.
    Angst/fobie: Hypegiafobie – angst voor verantwoordelijkheid, kainofobie – angst voor alles wat nieuw is, kenofobie – angst voor leegte of lege ruimtes.
    Extra: Rebecca voelt zich enorm eenzaam sinds ze alleen gaan wonen is, bovendien kost de studie die ze nu volgt bakken aan geld. De kans dat ze die zou kunnen afmaken, was zeer klein. Puur door gebrek aan geld. Daarom, en mede omdat het een project is met andere mensen, besloot ze mee te doen met het onderzoek.

    (niet zo uitgebreid, maar ze is waarschijnlijk toch gedoemd om te sterven (; )

    [ bericht aangepast op 8 april 2014 - 14:30 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naam:
    Grace Soldra
    Leeftijd: (min. 18)
    19
    Beroep:
    Werkloos.
    Innerlijk:
    Vanaf de buitenkant lijkt Grace een niet aardig persoon. Haar taalgebruik vinden mensen aanvallend, maar Grace probeert haar innerlijk te verbergen. Ze is eigenlijk heel erg onzeker. Toen ze 16 jaar oud was zijn haar ouders en broertje omgekomen in een auto ongeluk, waarbij zij net overleefde, maar waarbij ze wel blind is geworden. (Ik weet niet of dat mag, maar anders pas ik het wel aan.) Na het ongeluk is alles in haar leven anders geworden. Ze wilt zichzelf bewijzen en aan iedereen laten zien dat ze best voor zichzelf kan zorgen, ook al is ze blind. Ze kan heel boos reageren als iemand zijn of haar hulp aanbied en tergelijkertijd worsteld ze nog steeds met de dood van haar geliefden.
    Uiterlijk:


    Angst/fobie: (liefst 2)
    Het is geen angst of fobie, maar blind zijn is wel een tekortkoming. Verder heeft ze, doordat ze blind is, hallucinaties. Ze hoort stemmen in haar hoofd. Soms van onbekenden, soms van haar overleden familie. Ook voelt ze soms dat iemand haar aanraakt, ook al is er niemand die dat doet. Hierdoor kan ze soms helemaal gek worden, maar ze lijkt het steeds meer onder controle te hebben.
    Ze heeft Soteriofobie. Dat betekent dat ze bang is om afhankelijk te zijn van anderen. Aangezien haar blindheid, kan ze het niet accepteren dat mensen haar helpen.
    Extra: (misschien reden geldtekort)
    Na het ongeluk stond Grace er alleen voor en nu het blijkt dat het geld wat ze altijd krijgt wordt stopgezet, zit ze over een paar maanden zonder dak boven haar hoofd. Iedereen vind dat ze wel op zoek kan gaan naar werk, maar daar is Grace nog niet klaar voor. Ze doet alleen maar alsof ze over de dood van haar geliefden heen is en ze lijkt normaal, ook al is ze dat niet.

    [ bericht aangepast op 6 april 2014 - 20:40 ]


    "Happiness can be found, even in the darkest of times.. if one only remembers.. to turn on the light." —Albus Dumbledo

    Naam: Alfie Dilaurentis
    Leeftijd: 21
    Beroep: Fotograaf
    Innerlijk: Vrolijk, lief en zorgzaam; De drie woorden waar Alfie vaak mee omschreven wordt. Er is bij hem altijd wel een glimlach op zijn gezicht te vinden, en één van zijn vele motto's is 'Lang leve de lol'. Hij neemt dingen vaak niet al te serieus en kan overal wel om lachen. Maar dat zegt nog niet dat hij dingen nóóit serieus neemt: Wanneer je echt een probleem hebt of heel verdrietig bent, is hij er voor je. Hij steunt vrienden en familie door dik en dun en zal alles opgeven voor degene waar hij van houdt. Hij heeft deze eigenschap ontwikkeld toen er niemand voor hem was: Hij werd gepest op de basisschool en zijn beide ouders waren vaak dronken. Toen had hij een belofte aan zichzelf gemaakt: Help anderen altijd wanneer ze het nodig hebben. Hij wist hoe het voelde om alleen en onbelangrijk te zijn, en wilde vanaf dat moment alleen nog maar anderen helpen. Op de middelbare school ging alles wel veel beter. Zijn passie voor fotografie kwam naar boven en hij maakte veel vrienden. Toen besefte hij dat het leven eigenlijk veel te kort was om verdrietig te zijn, en probeert hij alles uit het leven te halen wat er in zit.
    Uiterlijk: FC: Harry Styles. Alfie heeft donkerbruin haar, dat om zijn hoofd zit als een grote krullenbos. Hij doet meestal niets met zijn haar, maar heeft wel een tik: hij gaat er steeds met zijn hand doorheen. Hij heeft grote, blauwe ogen, die in het zonlicht naar groen neigen. Wanneer hij praat over iets waar hij van houdt, krijgt hij een pretlichtje in zijn ogen. Hierdoor krijgt hij een lief en vriendelijk gezicht, ook lijkt hij hierdoor heel erg open. Zijn postuur is redelijk stevig, met zijn 1,80 m en brede schouders. Zijn lippen zijn normaal qua volheid, en hebben een lichtroze kleur. Wanneer hij het koud heeft, worden ze donkerpaars. In zijn wangen heeft hij duidelijke kuiltjes, wat hem heel schattig maakt als hij lacht.


    [right]



    Fobieën: Ornithofobie: angst voor vogels. Alfie heeft hier geen last van als hij buiten is, alleen wanneer hij in een gesloten ruimte is is hij bang voor vogels. Achluofobie: angst voor het donker. Bindingsangst: Angst om zich te binden aan iemand.
    Extra: Alfie is een echt natuurmens. Hij houdt veel van buiten zijn en maakt daar dan ook vaak foto's. Hij wil nu naar Afrika toe om daar te gaan fotograferen, maar heeft op het moment een geld tekort, daarom doet hij mee aan dit experiment.

    [ bericht aangepast op 5 april 2014 - 18:01 ]


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    MyselfOnly schreef:
    Naam:
    Grace Soldra
    Leeftijd: (min. 18)
    19
    Beroep:
    Werkloos.
    Innerlijk:
    Vanaf de buitenkant lijkt Grace een niet aardig persoon. Haar taalgebruik vinden mensen aanvallend, maar Grace probeert haar innerlijk te verbergen. Ze is eigenlijk heel erg onzeker. Toen ze 16 jaar oud was zijn haar ouders en broertje omgekomen in een auto ongeluk, waarbij zij net overleefde, maar waarbij ze wel blind is geworden. (Ik weet niet of dat mag, maar anders pas ik het wel aan.) Na het ongeluk is alles in haar leven anders geworden. Ze wilt zichzelf bewijzen en aan iedereen laten zien dat ze best voor zichzelf kan zorgen, ook al is ze blind. Ze kan heel boos reageren als iemand zijn of haar hulp aanbied en tergelijkertijd worsteld ze nog steeds met de dood van haar geliefden.
    Uiterlijk:


    Angst/fobie: (liefst 2)
    Het is geen angst of fobie, maar blind zijn is wel een tekortkoming.
    Extra: (misschien reden geldtekort)
    Na het ongeluk stond Grace er alleen voor en nu het blijkt dat het geld wat ze altijd krijgt wordt stopgezet, zit ze over een paar maanden zonder dak boven haar hoofd. Iedereen vind dat ze wel op zoek kan gaan naar werk, maar daar is Grace nog niet klaar voor. Ze doet alleen maar alsof ze over de dood van haar geliefden heen is en ze lijkt normaal, ook al is ze dat niet.

    Het is geen probleem dat ze blind is, maar ik zou graag toch twee angsten of fobieën zien. Iedereen is wel ergens bang voor. Als blinde lijkt het me ergens logisch dat je bang bent om alleen te zijn of zoiets.
    Verder zie ik geen probleem met je personage. Ziet er goed uit! (:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    @Flensjex: mooi personage! Zie niets dat anders zou moeten. Staat erbij (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wanneer de laatste twee reservaties zijn ingevuld, zal ik het eerste topic openen! ;D


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik zou echt niet weten of ik nou Sam of Avril moet laten sterven. Dat wordt nog lastig. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik was helemaal vergeten om een abo op dit topic te nemen, bijna vergeten dat ik hier überhaupt aan meedeed.

    [ bericht aangepast op 5 april 2014 - 19:01 ]

    Mag ik een meisje?


    Fine. maybe I pretend right now, but I swear to god, I'm gonna change the world.

    Kida schreef:
    @Flensjex: mooi personage! Zie niets dat anders zou moeten. Staat erbij (;


    Jippie! :)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Ik heb mijn personage Grace aangepast. Is ze nu wel helemaal goedgekeurd?


    "Happiness can be found, even in the darkest of times.. if one only remembers.. to turn on the light." —Albus Dumbledo

    Happiny schreef:
    Ik zou echt niet weten of ik nou Sam of Avril moet laten sterven. Dat wordt nog lastig. :')

    Ah, je hebt nog alle tijd om tijdens de rpg te beslissen. Bovendien is het niet verplicht om een van de twee te laten sterven. (:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Pedrad schreef:
    Ik was helemaal vergeten om een abo op dit topic te nemen, bijna vergeten dat ik hier überhaupt aan meedeed.

    Haha, oei!


    “To live will be an awfully big adventure.”