• De stelling van deze week luidt:
    In de modewereld moeten er meer volslanke modellen zijn.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Happiny schreef:
    (...)

    Volslank wordt beschreven als mollig, om het maar even kort door de bocht uit te leggen. Slank staat gelijk aan dun, maar niet mager.


    Oh.. Nee, maar ik had ergens iets gelezen waar juist het tegenovergestelde stond. Haha, vandaar.


    Some people are art and do art at the same time

    Hmm ik vind het mode beeld sowieso al verneukt. Er wordt wel gezeurd over de dunne modellen maar er wordt veel te veel geschreeuwd dat "dikke" mensen ook mooi en knap zijn. Maar persoonlijk vind ik niet dat "dikke" mensen moeten worden aangemoedigd. Ik vind maat 38/40/42 redelijk normaal, maar als je naar 5 spekrollen en benen zo breed als een boom gaat mag dat wel worden afgeremd en niet worden aangemoedigd. Te dun is niet knap, maar te dik ook niet.
    Ik vind dat er een evenwicht moet zijn.


    Alleen maar tranen van geluk

    Dauth schreef:
    Nee. In de mode wereld heb je gezonde normale mensen nodig. Geen mensen die dik(ker) zijn, geen mensen die dun(ner) zijn, maar mensen die een normaal gewicht hebben of net iets minder of meer wegen.

    ligt eraan waar je de lijn tussen volslank en dik trekt. (te) dik zijn is namelijk ook ongezond (en (te) dun ook) en daarom vind ik dus dat dikke(re) modellen net zo'n slechte invloed hebben als dunne(re) modellen en dat het daarom allebei slecht is.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Paenitet schreef:
    (...)

    Oh.. Nee, maar ik had ergens iets gelezen waar juist het tegenovergestelde stond. Haha, vandaar.


    Ik kan begrijpen dat je begon te twijfelen. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ben het hier mee eens,

    Door al die graatmagere modellen is het ideaalbeeld heel erg veranderd en zijn er veel meiden onzeker over hun lichaam omdat ze er allemaal uit willen zien als de modellen in magazine. Dit is alleen onrealistisch en enorm ongezond.

    Mee eens!
    Ziet er meteen ook wat mooier uit vind ik persoonlijk, in plaats van hoe ongezond dun ze kunnen zijn.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Orchard schreef:
    Doe eerst maar eens iets aan 't onrealistische beeld door het huidige 'photoshopbeleid'. Al ben je volslank model, dan wordt er heus nog wel wat af gefotoshopt.

    Inderdaad. Kilo's eraf (of erbij) shoppen is bijna een kinderkunstje.
    Wat mij betreft mag de nadruk meer liggen op een gezonde lifestyle. Dan komt een gezond gewicht vanzelf. Er zijn immers ook mensen die van nature eenmaal een trage of snelle stofwisseling hebben. Dan baal je als ze je zeggen dat je anorexia hebt XD.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sommige mensen kunnen er eenmaal niks aan doen dat ze zo dun zijn. Daarbij zijn sporters meestal net zo dun maar valt het bij hun niet op omdat zij spieren hebben en modellen meestal niet maar daar wordt niks over gezegd.
    Ik ben het dus niet helemaal mee eens met de stelling aangezien ik vind dat er gewoon modellen moeten komen met, zoals hier al boven gezegd wordt, een gezondere leefstijl en een gezond lijf.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waarom schaffen we de hele mode-industrie niet gewoon af? Gaan we allemaal unisex. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oneens.
    Ik vind het echt lelijk als ik een ''dik'' model zie hoor :')
    Dan zien de kleren er meteen ook een stuk lelijker uit.


    I live for the applause, you will die for it.

    Barnabas schreef:
    Waarom schaffen we de hele mode-industrie niet gewoon af? Gaan we allemaal unisex. :Y)


    Nee, gewoon iedereen naakt. Gelijk alle problemen opgelost.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Eens.
    Volslank is niet dik hoor. :'D
    Ik vind dat modellen niet perse dik moeten zijn maar ook niet zo mager. En met wat er over dat photoshoppen word gezegd ben ik het ook eens. Misschien zijn niet eens alle modellen zo dun maar worden ze door photoshop nog dunner gemaakt? Als dat nou stopt dan zijn in elk geval de modellen wat menselijker en dan hoeven meisjes zich ook minder te vergelijken.
    En ik dwaal weer af.. :Y)

    [ bericht aangepast op 9 april 2014 - 0:15 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Mee eens!
    Het is ongezond om zo dun te zijn en sommige meisjes (maar wss ook jongens) kunnen er erg onzeker worden.


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Ik denk dat het hier gaat over een 'normaal' tot mollig lichaam.


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute