• Wereldoorlog IV ligt achter ons. De wereld is één grote puinhoop; corrupte regering, verwoeste steden, bijna geen vegetatie meer door de biowapens en alles wat nog maar naar verzet ruikt, wordt met harde hand in de kiem gesmoord. Het leven is hard, voor iedereen. Wat heb je aan geld als je er geen eten is om te kopen? Kleine organisaties bestaan maar ze zijn niet met velen. Een groep jongeren word uitgekozen voor een geheim project. Project Morbid. Ze zijn met niet veel maar ze zijn heel verschillend en afkomstig uit bijna alle werelddelen. Op het kleine eiland worden ze getraind en opgeleid zonder dat ze weten waarom, zonder te weten dat ze speciaal zijn, anders zijn. Want iedere mens heeft bepaalde Machten, ze moeten alleen maar tot uiting gebracht worden. Het project bestaat al jaren en bevindt zich volledig onder de radar dankzij hoofdtrainster Valerie en haar rechterhand, die enkel bekend staat als "de technicus". Dit jaar gaat fase drie in. Fase drie is de belangrijkste fase van het project; hierin worden de jongeren overgebracht.


    Rollentopic
    Speeltopic || 1

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 13:04 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Karakter vind ik nog wel meevallen. Ik deel het altijd in in bepaalde karaktereigenschappen, maakt het ook wat makkelijker om te beschrijven vind ik ^^
    Maar goed, iemand voor Mickey?


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Lilith?
    Anders is het zo dood hier, en ze is niet iemand die op tijd voor het eten zal komen, dus daar houd ik me ook aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yush kan wel.
    Misschien dat Mickey moet gaan kijken of iedereen uit de kamer is of iets dergelijks?


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Dat kan wel op zich. Alhoewel ze alles behalve sociaal is, dus hopelijk kan je er iets mee.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jup ik zou er wel iets mee kunnen ^^
    De post komt oftewel vandaag oftewel morgen x3


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Doe rustig aan, en vertel het me wanneer je mijn hulp toch nodig hebt. :]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wil iedereen nog eens zijn username verandering doorgeven? Sorry voor het ongemak, ik ben nu eenmaal een beetje onverwachts druk en chaotisch de laatste weken.

    Oh, en Haunter? Als jij even een stukje zou willen schrijven, dan kan Valerie de trainers ook naar de eetzaal sturen (:

    [ bericht aangepast op 20 april 2014 - 0:04 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Medousa -> Zarathos.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ Jafar: Kun je er trouwens wel wat mee? Ik heb het idee dat je er niet echt veel mee kan, maar zo is haar persoonlijkheid nu eenmaal. xd. Anders pas ik wel wat aan als je het echt niet kunt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jawel, alleen had de laatste normale school week deze week, dus had examenstunt etc. Ik wilde gisteren weer reageren, maar toen kreeg mijn opa -waar het nu weer helemaal goed mee gaat- een hartaanval.


    Happy Birthday my Potter!

    Genest > Morticia.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jafar schreef:
    Jawel, alleen had de laatste normale school week deze week, dus had examenstunt etc. Ik wilde gisteren weer reageren, maar toen kreeg mijn opa -waar het nu weer helemaal goed mee gaat- een hartaanval.

    Oh, wauw, dan snap ik het wel, ja. Damn, wat een ongelukkig nieuws. Hoe gaat het nu met hem?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wacht nog op het moment dat de trainers naar de eetzaal gaan. . .


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zarathos schreef:
    (...)
    Oh, wauw, dan snap ik het wel, ja. Damn, wat een ongelukkig nieuws. Hoe gaat het nu met hem?


    Goed, het bleek allemaal redelijk mee te vallen, omdat ze er super snel bij waren en één van de kransslagaders ook al wordt open gehouden, omdat die al eerder moeilijk deed. Hij mocht gisteravond al weer naar huis, toen al zijn bloedwaarden weer in orde waren. Hij moet binnenkort wel weer wat tests, maar voor nu moet hij gewoon thuis rustig aan doen. Maar we zaten toch weer een dag in de stress. Het was ook de verjaardag van mijn pas overleden oma, dus we zaten er al mee dat hij alleen was en toen werd hij dus niet lekker en werd hij meteen afgevoerd.

    Ik hoop overigens morgen weer te kunnen reageren ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Ik was dus van plan om terug te reageren met Jess, maar daarvoor ben ik nu veel te moe. Morgen schrijf ik terug.
    En hm, ja, ik moet wel even wat verzinnen voor een stukkie terug, maar dat komt wel goed! (: Ghehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.