• Wereldoorlog IV ligt achter ons. De wereld is één grote puinhoop; corrupte regering, verwoeste steden, bijna geen vegetatie meer door de biowapens en alles wat nog maar naar verzet ruikt, wordt met harde hand in de kiem gesmoord. Het leven is hard, voor iedereen. Wat heb je aan geld als je er geen eten is om te kopen? Kleine organisaties bestaan maar ze zijn niet met velen. Een groep jongeren word uitgekozen voor een geheim project. Project Morbid. Ze zijn met niet veel maar ze zijn heel verschillend en afkomstig uit bijna alle werelddelen. Op het kleine eiland worden ze getraind en opgeleid zonder dat ze weten waarom, zonder te weten dat ze speciaal zijn, anders zijn. Want iedere mens heeft bepaalde Machten, ze moeten alleen maar tot uiting gebracht worden. Het project bestaat al jaren en bevindt zich volledig onder de radar dankzij hoofdtrainster Valerie en haar rechterhand, die enkel bekend staat als "de technicus". Dit jaar gaat fase drie in. Fase drie is de belangrijkste fase van het project; hierin worden de jongeren overgebracht.


    Rollentopic
    Speeltopic || 1

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 13:04 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Curuxa schreef:
    (...)
    Fijn! Mag ze gewoon naast hem gaan zitten?

    Ik zal wel alvast gewoon een post schrijven met dat hij naar haar toe stapt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga morgen of donderdag reageren met Valerie ^^


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Okay, ik heb gepost! Hopelijk kun je er iets mee! :'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zal morgen met Lilith posten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mijn topics. Ik zal z.s.m. proberen te posten Curaxa.


    † Love? I want to sleep.

    Eééén - Lilith heeft zin om Valerie achterna te glippen, zodat ze een vragenlijst af kan vuren. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hiraeth schreef:
    Eééén - Lilith heeft zin om Valerie achterna te glippen, zodat ze een vragenlijst af kan vuren. :'D


    Lilith krijgt eerst met No te maken :Y)


    Hiraeth schreef:
    Eééén - Lilith heeft zin om Valerie achterna te glippen, zodat ze een vragenlijst af kan vuren. :'D



    Valerie is nu een geheime trap opgelopen dus daar kan Lilith haar niet volgen maar ze gaat straks wel op het eiland rondlopen dus daar kan je der wel gaan ondervragen :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ze wordt überhaupt al lastig om mee overweg te gaan - ik schrijf haar met plezier.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wie durft er Lilith achterna te gaan -- zodat het topic iets levendiger is?

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 15:12 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hiraeth schreef:
    Wie durft er Lilith achterna te gaan -- zodat het topic iets levendiger is?


    Ik heb Gabe achter haar aan gestuurd, goed?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    (...)
    Ik heb Gabe achter haar aan gestuurd, goed?

    Dat is prima, maar ze heet geen Lily - ze heet Lilith.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    "Lillith, wat doe je hier?" Vroeg ik toen fronsend aan haar, wachtend tot ze zich zou omdraaien.

    Haha, ik weet al precies een passende duistere opmerking voor haar om te antwoorden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hiraeth schreef:
    (...)
    Dat is prima, maar ze heet geen Lily - ze heet Lilith.


    Ik weet het. Zo heet de vrouw van Mickey.:')

    Ik ben benieuwd.:Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Jafar -> Rider

    De examens zijn weer voorbij, dus ik ga proberen vandaag of morgen te reageren!


    Happy Birthday my Potter!