• Dit speelt zich in de tijd dat zweinstein net is opgebouwd, de kinderen gaan weer naar school. De leerlingen beginnen weer opnieuw met leren. Vele kinderen zijn gestorven van de oorlog, ze hadden dapper meegevochten. Als het jaar weer begint zijn de meeste leerlinge bang..... Bang dat er weer een oorlog zou komen. Maar ze vechten er dapper door heen.

    Regels:
    -Niemand is perfect
    -Niet schelden
    -Probeer minstent 2x per week te reageren.
    - gebruik ABN
    -Probeer 2 of 3 regels te schrijven meer mag natuurlijk ook.
    -Probeer in de IK-vorm te schrijven
    -16+ mag maar doe wel onder spoiler zodat jongeren kinderen het niet hoeven te lezen.



    Personage's:
    -Hermelien Griffel- Griffoendor-Zala
    -Ginny Wemel: Griffoendor-MyselfOnly
    -Loena Leeflang: Ravenclaw- Reksje
    - Proffesor Anderling ( Schoolhoofd)

    Zelfbedachte personage's (maximaal 20)

    -Lynn-Ravenclaw-Einmana
    -Onbekend-Slyntherin-Luna2013 (Gereseveerd)
    -Tanzi-Slytherin-Yoko
    -Camile Tightfield-Ravenclaw-Reksje
    -Eleanor Woods-Slytherin-Nyl
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Lijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Patronus:
    Stok:
    Extra:


    PraatTopic:Klik hier!
    SpeelTopic: Klik hier!
    Veel plezier ^^

    [ bericht aangepast op 17 april 2014 - 17:44 ]


    Wees jezelf, er zijn zoveel anderen.

    Willen mensjes niet meer in mij RPG? Ik heb rollen genoeg :(


    Wees jezelf, er zijn zoveel anderen.

    Oké, ik wil wel proberen om mee te doen. Is wel de allereerste keer dat ik een RPG doe, dus als ik iets verkeerds doe/zeg, dont blame me. o.O

    Naam: Lynn
    Leeftijd:15
    Afdeling: Ravenclaw
    Karakter: Erg stil en verlegen. Allebei haar ouders zijn tijdens de oorlog op gruwelijke wijze vlak voor haar ogen vermoord en regelmatig droomt ze daar nog over en heeft daardoor ook veel slaapproblemen. Ze kan soms stotteren en durft niet goed voor zichzelf op te komen. Maar als je haar vertrouwen weet te winnen kan ze heel open zijn en neemt het stotteren ook af. Verder is Lynn wel uitgerust met een goed stel hersenen. Ze kan goed en ook heel snel leren. Ze is erg gefascineerd door sterrenkunde en is daar vaak mee bezig. Ze weet er alles van af.
    Uiterlijk:



    Patronus:Een uil
    Stok:Wilgenhout met in de kern eenhoornhaar.
    Extra: x

    [ bericht aangepast op 17 april 2014 - 16:54 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik wil eigenlijk ook wel meedoen want het lijkt me wel een leuk idee maar ik ben bang dat ik niet kan RPG-en en dat het een beetje tegen mijn principes ingaat. Heeel misschien doe ik mee.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Zelf kan ik ook niet heel goed rpgen maar je kan het proberen.


    Wees jezelf, er zijn zoveel anderen.

    Einmana ik zet j erbij :D


    Wees jezelf, er zijn zoveel anderen.

    Jingles schreef:
    Ik wil eigenlijk ook wel meedoen want het lijkt me wel een leuk idee maar ik ben bang dat ik niet kan RPG-en en dat het een beetje tegen mijn principes ingaat. Heeel misschien doe ik mee.


    Maakt niet uit, zelf kan ik ook niet heel goed rpgen. :D


    Wees jezelf, er zijn zoveel anderen.

    Einmana ik weet niet of de regels hebt gelezen?
    Zo niet?
    Doe dat dan xd.


    Wees jezelf, er zijn zoveel anderen.

    Willen mensjuss soliciteren (weet niet hoe dat heet xd) Heb nog genoeg rollen.


    Wees jezelf, er zijn zoveel anderen.

    Mensen ik heb nog genoeg rollen over, dus reserveer please.


    Wees jezelf, er zijn zoveel anderen.

    Jullie kunnen nu ook naar het praattopic.


    Wees jezelf, er zijn zoveel anderen.

    Naam:
    Ginevra Molly "Ginny" Weasley
    Leeftijd:
    17 jaar, wordt 18 op 11 Augustus.
    Afdeling:
    Gryffindor
    Karakter:
    Ginny is een volbloed heks, de jongste van de zeven kinderen van Arthur en Molly Wemel en de eerste vrouw die is geboren in de familie Wemel van vele genaraties. Doordat ze het enige meisje is tussen zes jongens, heeft ze een andere jeugd gehad dan vele. Soms leuker, en soms minder leuk. Haar broers zijn wel een voorbeeld voor haar (de meeste in ieder geval wel.) en dat vinden haar broers en haar ouders zelf ook. Hierdoor is ze altijd een beetje onderschat. Ze is altijd het jongere en schattige zusje. Dit is misleidend, want ze is een hele stoere meid. Ze zegt wat ze denkt en is spontaan, gezellig en ook grappig. Ze heeft een harde kijk op de wereld gekregen door alles wat ze heeft meegemaakt, maar probeert de dingen wel van de positieve kant te bekijken.
    Ze zit van 1992 tot 1999 op Zweinstein, waar ze is gesorteerd in Grifoendor. In haar eerste jaar, kreeg ze contact met Marten Vilijn, door middel van een dagboek. Uiteindelijk is ze door hem ontvoerd naar de geheime kamer, waar ze wonderbaarlijk genoeg levend uitkwam met de hulp van Harry Potter, de jongen waar ze enorm op verliefd is, al sinds de eerste keer dat ze hem zag. Rond haar vijfde jaar heeft ze de hoop opgegeven en probeerde een vriendschap met hem te sluiten. Nu was ze oprechter en opener tegen hem, waardoor hij zag dat ze wel een erg leuk meisje was. Uiteindelijk hebben ze ook verkering gekregen en zijn ze gelukkig met elkaar.
    Nu ze zeventien is, is ze een jonge vrouw geworden en een belangrijk lid van de SVP, in 1996 heeft ze gevochten in het departement van mystificatie. In 1997 was ze betrokken bij een gevecht op Zweinstein en uiteraard was ze ook van de partij bij de slag van Zweinstein, in 1998. Ze is nooit bang geweest om te vechten en wil haar best doen voor gerechtigheid en vrede. Ze is ook een goede Zwerkbalspeelster, een jager om precies te zijn. Ze is in haar vijfde jaar ook heel even zoeker geweest. Van zwerkbal wilt ze later dolgraag haar beroep maken, omdat niets zo goed voelt als een potje zwerkbal.
    Uiterlijk:




    Patronus:
    Ginny's patronus is een paard.
    Stok:
    Ginny's stok is helaas onbekend.

    Extra:

    Is ze goed zo?


    "Happiness can be found, even in the darkest of times.. if one only remembers.. to turn on the light." —Albus Dumbledo

    Ik heb nog nooit aan een RPG meegedaan, maar toch lijkt het me voor een keer leuk om mee te doen.
    Ik wil graag een zelfbedacht personage!:D


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik twijfel. Zet me toch maar bij Hermelien, vul haar morgen wel in.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mag ik een slytherin meisje reserveren

    Naam: Tanzi
    Leeftijd: 16
    Afdeling: Slytherin

    Karakter: Sluw, egoïstisch, stoer, kattig, katachtige trekjes, erg slim, oplettend, fel, direct, gezellig, hard, aardig (soms is ze aardig, soms is ze hard. Hangt er ook vanaf wie het is. Ze mag je of ze mag je niet)

    Uiterlijk: dun, lang zwart haar, heldergroene ogen, bleke huid, ze heeft dodende blikken, waar mensen vaak van schrikken
    Patronus: kat

    Stok: Haagbeuk, 32, cm Haar van een Eenhoorn


    Ik weet het, de foto is heel simpel van google, maar hij paste gewoon perfect ;)

    [ bericht aangepast op 28 april 2014 - 17:35 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…