• Dit speelt zich in de tijd dat zweinstein net is opgebouwd, de kinderen gaan weer naar school. De leerlingen beginnen weer opnieuw met leren. Vele kinderen zijn gestorven van de oorlog, ze hadden dapper meegevochten. Als het jaar weer begint zijn de meeste leerlinge bang..... Bang dat er weer een oorlog zou komen. Maar ze vechten er dapper door heen.

    Regels:
    -Niemand is perfect
    -Niet schelden
    -Probeer minstent 2x per week te reageren.
    - gebruik ABN
    -Probeer 2 of 3 regels te schrijven meer mag natuurlijk ook.
    -Probeer in de IK-vorm te schrijven
    -16+ mag maar doe wel onder spoiler zodat jongeren kinderen het niet hoeven te lezen.



    Personage's:
    -Hermelien Griffel- Griffoendor-Zala
    -Ginny Wemel: Griffoendor-MyselfOnly
    -Loena Leeflang: Ravenclaw- Reksje
    - Proffesor Anderling ( Schoolhoofd)

    Zelfbedachte personage's (maximaal 20)

    -Lynn-Ravenclaw-Einmana
    -Onbekend-Slyntherin-Luna2013 (Gereseveerd)
    -Tanzi-Slytherin-Yoko
    -Camile Tightfield-Ravenclaw-Reksje
    -Eleanor Woods-Slytherin-Nyl
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Lijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Patronus:
    Stok:
    Extra:


    PraatTopic:Klik hier!
    SpeelTopic: Klik hier!
    Veel plezier ^^

    [ bericht aangepast op 17 april 2014 - 17:44 ]


    Wees jezelf, er zijn zoveel anderen.

    Ik zet jullie er allemaal bij.


    Wees jezelf, er zijn zoveel anderen.

    Leuk dat er zoveel personage's zijn. Iets meer en we kunnen de RPG starrten.


    Wees jezelf, er zijn zoveel anderen.

    Naam: Camile Tightfield
    Leeftijd:17
    Afdeling: Ravenclaw
    Karakter: Camile Tightfield is een spontaan leuk meisje. Ze kan goed vrienden maken. Ook is een leergierig, ze leert heel snel. Als ze zich aan iemand irriteerd kijk ze zo ook meteen naar je.
    Uiterlijk:


    Patronus: Een Jaguar
    Stok:


    Extra:
    (Ik heb een tweede poppetje gemaakt jullie mogen dat ook)

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 15:59 ]


    Wees jezelf, er zijn zoveel anderen.

    ZaIa schreef:
    Ik twijfel. Zet me toch maar bij Hermelien, vul haar morgen wel in.


    Wil je hem nog invullen ander krijg iemand ander hem.


    Wees jezelf, er zijn zoveel anderen.

    De speeltopic is geopend!


    Wees jezelf, er zijn zoveel anderen.

    Kan je nog meedoen? (:

    Najaa, ik heb er al een gemaakt. Zie maar of het oké is.

    Naam: Eleanor Woods
    Leeftijd: 16 jaar
    Afdeling: Slytherin
    Karakter: Eleanor is een heel slim meisje. Niet dat ze ermee zit te stoefen en stuff. Nee, enkel als het nodig is. Ze kan ook redelijk brutaal zijn als je haar kwaad maakt of haar vrienden beledigt of iets dergelijk. Ze zal niet direct 'toeslaan' maar ze kan soms kwetsende dingen zeggen zonder dat ze het door heeft. Maar als je eenmaal iemand uit haar vriendenkring bent zal ze je blijven beschermen tot haar einde. Ze doet niet expres zo brutaal, ze is gewoon zo. Maar als je niks tegen haar doet, zal ze stil zijn en je met rust laten. Ze leeft dan gewoon in een eigen wereld.
    Uiterlijk: Lang, krullend blond haar dat ze altijd los draagt. Een bleek gezicht en blauwe ogen.
    Patronus: Wolf
    Stok
    - Lengte: 10 3/4 inches
    - Hout: Els
    - Kern: Eenhoornhaar
    - Flexibiliteit: Verrassend buigzaam.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 17 april 2014 - 13:51 ]


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Natuurlijk is er nog plaats, ze doet mee. Je kan ookal meteen meedoen aan de speeltopic In de uitleg(helemaal bovenaan) staat de link. Veel pelzier ^^

    PS. Heel mooi uitleg van je karakter. En je ebnt duidelijk over je stok. Jij kan deze RPG zeker goed doen :D

    [ bericht aangepast op 17 april 2014 - 16:13 ]


    Wees jezelf, er zijn zoveel anderen.

    Naam: Hermione Jean Granger.
    Leeftijd: 16.
    Afdeling: Gryffindor.
    Karakter: Hermione is een echt betwetertje, ze is erg slim en dapper waardoor de Sorteerhoed haar in Gryffindor heeft geplaatst. Soms is ze een beetje tegendraads en ze wordt soms onuitstaanbaar genoemd. Ze zal je snel verbeteren als je iets verkeerds zegt en ze is snel op haar mondje gevallen. Ze is daarom best brutaal maar dat maakt ze snel weer goed. Ze is iemand die veel nadenkt voordat ze iets doet, wat haar vaak in de problemen kan brengen. Rest voor de RPG zelf.
    Uiterlijk:





    Hermione heeft bruin haar dat in haar eerste jaar ontzettend krullig waren. Nu is dat minder en is het ongeveer iets langer dan haar schouders. Ze heeft bruinige ogen met zwarte sierlijke wimpers.
    Patronus: Een otter.
    Stok:



    Lengte: Ongeveer 30 centimeter.
    Hout: Eik.
    Kern: Drakenhartenbloed.
    Flexibiliteit: Niet echt buigzaam.
    Extra: x


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Orine schreef:
    Natuurlijk is er nog plaats, ze doet mee. Je kan ookal meteen meedoen aan de speeltopic In de uitleg(helemaal bovenaan) staat de link. Veel pelzier ^^

    PS. Heel mooi uitleg van je karakter. En je ebnt duidelijk over je stok. Jij kan deze RPG zeker goed doen :D


    Ahah, dankjewel (:
    &ik post zo.


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Ik heb mijn karakter ietsjes aangepast. Hoop dat dat niet erg is. ^^


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Nee hoor.


    Wees jezelf, er zijn zoveel anderen.

    Is het trouwens wel goed dat Ginny zwaar depresief is? Ik had er voor het speeltopic niet eens aan gedacht, maar zodra ik mijn eerste stukje ging schrijven, moest het gewoon wel.


    "Happiness can be found, even in the darkest of times.. if one only remembers.. to turn on the light." —Albus Dumbledo

    Dreamlight dat is goed, maar laat haar af ent oe wel ff blij zijn xd.


    Wees jezelf, er zijn zoveel anderen.

    Sorry, maar ik zit in een hele benarde situatie. Ik heb het dus heel moeilijk... Dus ik moet met deze RPG wel echt stoppen.


    made a list of my regrets and you were the first, love