• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Jezus – praat gewoon met elkaar en doe niet zo freaking irritant door alles onder te spammen.
    Ik ben niet de enige die er last van heeft, het gaat inmiddels overal al rond.


    •

    Ik vergeet mijn rekenmachine voor de statistiek toets. Geweldig Mitchell


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wiskunde viel gisteren avond nog uit op magister en vandaag moet ik opeens om 09,20 beginnen in plaats van 10.10. Ik ben net wakker en lig nog ik bed. Goed gedaan school --'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaghkjhdkfduskfjdsuifjkeiuzofjdsfq. Dit maakt me echt, echt pist en doet me je gewoon nog meer haten, weet je dat? Het kan me niet schelen dat het maanden geleden gebeurd is, I'm really getting sick of you.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rot toch op met je dibsen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nou, de toets ging gelukkig goed en de statistiek opdracht die ik had waren goed te doen zonder rekenmachine :Y)

    [ bericht aangepast op 16 april 2014 - 11:10 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hoe erg kunnen wiskundeleraren je dag verneuken!
    Eerst ellenlange verplichte uitleg over makkelijke klotezooi en dan mijn mobiel pikken terwijl de helft van de klas zit te appen terwijl die can mij er gewoon ligt! Dafuq, witch! (6)

    En vervolgens wordt ik bij Duits de les uitgestuurd opmdat ik een fucking opdrachtje uit tijdgebrek niet heb kunnen maken!

    School is kut vandaag en ik ben er klaar mee.

    Ben lekker bezig met een nieuw uiterlijk voor mijn app. I am liking it a lot!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben er zó klaar mee. Ik wou dat ik nu geen examentraining had zodat ik gewoon naar huis kon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I feel like shit so don't talk to me


    kindness is never a burden.

    Dauth schreef:
    Ben lekker bezig met een nieuw uiterlijk voor mijn app. I am liking it a lot!

    Ziet er inderdaad goed uit. Alleen dat grijs vind ik niks.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eeheheheh.

    “i don’t trust anyone anymore” says the 13 year old girl who got in an argument with her friend one time


    Your make-up is terrible

    Zarathos schreef:
    (...)
    Ziet er inderdaad goed uit. Alleen dat grijs vind ik niks.
    Ik heb expres voor donkere kleuren gekozen, omdat ik 's avonds nog wel eens op mijn telefoon zit. Dan heb ik echt geen zin in fel wit licht :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Ik heb expres voor donkere kleuren gekozen, omdat ik 's avonds nog wel eens op mijn telefoon zit. Dan heb ik echt geen zin in fel wit licht :'D

    Heel erg begrijpelijk :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.