• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wanneer gaat die stomme hype nou eens weg. De meeste stories waarin die gasten voorkomen zijn niet eens goed. Ook vind ik het gewoon belachelijk dat mensen die niet eens weten hoe seks is, seks gaan beschrijven. Ik vind dat zoiets niet moet kunnen.

    Zo. Mijn zeurmomentje voor vandaag is weer voorbij.


    26 - 02 - '16

    Ik moet me echt oncentreren. Die woorden lees ik nog een keer over na die online oefeningen en dan concentreer ik mij enkel op grammatica. En dna nog maatschappijwetenschappen leren. Muh, zo veel, zo weinig concenratie.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Shut the FUCK up!!


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Lol, deze topic is dood sinds het off-topic werd.


    -

    Ellery schreef:
    Lol, deze topic is dood sinds het off-topic werd.

    Valt mee hoor, het duurt alleen ietsjes langer voordat hij vol is. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    "I want all of you, inside of me." Well, ik had me er wel wat heel anders bij voorgesteld in plaats van elkaar op te eten. Maar anderzijds, wat kon je verwachten bij Supernatural? :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hector schreef:
    "I want all of you, inside of me." Well, ik had me er wel wat heel anders bij voorgesteld in plaats van elkaar op te eten. Maar anderzijds, wat kon je verwachten bij Supernatural? :'D
    Jup :Y) Vindt het echt leuk om te kijken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Jup :Y) Vindt het echt leuk om te kijken.


    Yep, die cupido is echt schattig. :3


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Kan ik die concertkaartjes niet omruilen voor een paar andere van een andere band? :c


    :)

    Doe niet zo overdreven zeg, jeez.

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 16:21 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik snap echt niet waarom mensen een fake naam op hun profiel instellen. Het is alleen maar verwarrend en irritant.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Just kiss, damn it D;


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Natsukashii schreef:
    Just kiss, damn it D;

    Wie? Je had eerder ook zoiets gezegd, dus nu ben ik benieuwd :'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sjonge jonge jonge zeg. Omdat ik mijn moeder iets namens mij heb laten doen richting het UWV, komt er ineens een hoorzitting. Sorry hoor, maar kom op zeg :W

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 17:11 ]


    26 - 02 - '16

    Ongewoonlijk schreef:
    Neem ik de telefoon in het olc op, ben ik ineens verbonden met mijn lievelingsleraar! Toeval = Angel!


    + Ik heb mijn CKV-project vandaag ingeleverd (ik heb al een verhaal erbij in mijn hoofd...)
    + Als ik heb niet mis heb eten we vanavond iets lekker... :9~

    Topdag vandaag!