• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Fuck kutcliffhanger D;
    Ik moet nog 4 uur wachten voor ik de volgende aflevering kan zien en weet wat er gaat gebeuren (huil)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wat een retards. Ik lig echt dubbel hier :W


    26 - 02 - '16

    Auch, that hurts. I still love you, though.


    :)

    O great, now they're coming with zombies. :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Moet niet gekker worden dat mijn spullen niet eens veilig zijn voor mijn eigen verdomde familie -.- Overal moet een slot op bij mij anders is het weg -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ugh, wat kan een leuke dag snel omslaan in een kut dag. Wat een drama kunnen mensen hier schoppen zeg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Ugh, wat kan een leuke dag snel omslaan in een kut dag. Wat een drama kunnen mensen hier schoppen zeg.


    You are beautiful, you are love.

    Ik weet wat je van me denkt – and I could not care less.


    Ah, euforie! Wat een geweldig idee voor mijn profiel! Nu weer alle juiste codes gaan opzoeken voor de opmaak, voorbeelden bekijken en dingen verzinnen. Hihi, wat awesome! Heb ik daar mooi tijd voor vanaf morgen. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    What do you mean you're not going to give my test a grade? Fuck you all with your stupid rules.


    You are beautiful, you are love.

    Doe me een lol en schuif al die poeziëposters lekker in je reet


    I dress to kill, but tastefully

    Omg, I love you so <3 Today was so fun and went by too quick ): You're the greatest <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    You're so annoying... why?

    Pour you.


    :)

    Belachelijk dat ik zo gehecht ben geraakt aan een RPG en hem nu zo erg mis. Ik voel me echt dom.


    Your make-up is terrible