• Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:

    Dumbledore ZaIa



    Bestaande personages:

    Serverus Snape PrinceSnape
    Albus Dumbledore ZaIa
    Draco Malfoy RAB
    Fred Weasley RAB
    George Weasley Obliviate7
    Luna Lovegood ZaIa
    Ginny Weasley Leora
    Hermione Ganger Piaffe



    Leerlingen:

    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1
    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18[/pink]
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19


    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16


    Slytherin:
    Yara Goldfellow /5de jaar/ KissTheRain 1.1
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5
    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!

    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2



    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17



    Leraren:

    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen: Rowan Baxfiels/ KissTheRain 1.20
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde: Rowan Baxfiels/ KissTheRain 1.20
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:



    || Speciale Functies: ||


    Klassenoudsten:

    Gryffindor:
    Meisje: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Jongen:

    Hufflepuf:
    Meisje:
    Jongen:

    Ravenclaw:
    Meisje:
    Jongen:

    Slytherin:
    Meisje: Dysis Bella Lestrange-Black /MyselfOnly
    Jongen:


    Zwerkbalteams:

    Gryffindor: Vol!
    Chaser: Binky Lorraine Evans /Senermes
    Chaser: Ralf Auron /Obliviate7
    Chaser: Ginny Weasley /Leora
    Beater: George Weasley /Obliviate7
    Beater: Fred Weasley /RAB
    Keeper: Youri Troun Evans /Senermes
    Seeker: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Aanvoerder: Youri Troun Evans /Senermes


    Hufflepuf:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Allison Angela Rossini /SweetDemon
    Aanvoerder:


    Ravenclaw:
    Chaser: Rosaline Elisabeth Smith /LoveElsa
    Chaser: Luna Lovegood ZaIa
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Slytherin:
    Chaser: Yara Goldfellow /KissTheRain
    Chaser: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex
    Chaser: Chanel Kate Cole /TheseWords
    Beater: Matthew Frankie Wood /Nightingalex
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Draco Malfoy /RAB
    Aanvoerder: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Amila Rosa Exta /MyselfOnly
    Hufflepuf:
    Ravenclaw: Rowan Baxfiels /KissTheRain
    Slytherin: Serverus Snape /PrinceSnape


    Schoolhoofd:
    Albus Dumbledore /ZaIa


    Hoofdmonitoren:

    Meisje:
    Jongen: Matthew Frankie Wood /Nightingalex




    Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een slechte dag maar meld dat wel.
    Je mag zoveel personages als wilt maar geen 100 ofzo ;)
    In het Speeltopic graag praten tussen haakjes, [] {} () - -
    Geen ruzie! IC wel! OOC niet!
    Niet elkaars personage besturen, (tenzij je toestemming hebt.)
    Volg de verhaallijn van J.K Rowling.
    Graag melden als je niet meer meedoet.
    Graag de Engelse namen gebruiken, anders ontstaat er verwarring.
    Houd de jongens en meisjes gelijk! Geld ook voor de afdelingen!
    De belangrijkste regel: Have fun (:

    OOC: Out Of Character.
    IC: In Character.


    Totaal 15 RPG'ers.


    Het begin:

    De eerstejaars zijn net ingedeeld, het eten staat op tafel, en iedereen is gezellig aan het eten. Alles lijkt volkomen normaal, maar is dat wel zeker? Na het diner gaat iedereen naar bed. De volgende ochtend gaat het leventje op Hogwarts gewoon door. Maar dan roept Schoolhoofd Dumbledore iedereen bijeen in de Great Hall. Hij vertelt over het Toverschool Toernooi en laat de Vuurbeker zien. Het is de bedoeling dat studenten hun naam erin gooien die willen, en dat misschien hun naam eruit gekozen wordt. Omdat het Toverschool Toernooi met 2 andere scholen samen wordt gehouden komen er sommige leerlingen die hetzelfde doen en hopen dat hun naam uitgekozen wordt. Na de toespraak gaan de lessen verder en bereidt iedereen zich voor op een Zwerkbalwetstrijd, die nog op school gehouden zal worden. Kortom: Het wordt een lange maar spannende dag voor de studenten.

    Zwerkbalwetstrijdenschema voor dit seizoen:


    Gryffindor - Slytherin
    Hufflepuf - Ravenclaw
    Ravenclaw - Slyhterin
    Hufflepuf - Gryffindor
    Slytherin - Hufflepuf
    Gryffindor - Ravenclaw

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 9:02 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ginny Weasley

    Direct dat ik hem los liet nam hij een stap van mij weg. ‘Sorry.’ Hij werd rood. Gauw keek ik weg. Natuurlijk hij had nu pas in de gaten met wie hij zoende. Het was Ginny Weasley, de bloedverrader. De meisje met het grote masker.
    ‘Het was niet mijn… ik bedoel,je..’ hij eindigde zijn zin niet en ergens was ik daar blij om. Het gedeelte ‘ik bedoel je..’ zou nooit iets goeds zijn. Bedoeld hij dat ik te lelijk was? Waarschijnlijk.
    ‘Slik elkaar niet in he?’ hoorde ik de bekende stem van Brooke waardoor ik ongemakkelijk met mijn voeten schoof. ‘Brooke?’ hoorde ik hem zeggen; was dat opluchting? Natuurlijk was Brooke veel knapper en leuker dan ik. Wie was dat niet? Ik hoorde Brooke weglopen en ik wist dat hij veel liever bij haar was dan mij.
    ‘Ik heb…heb geen reactie. Sorry.’ Hij liep nog verder bij mij vandaan waardoor ik op mijn lip beet om mijn tranen tegen te houden.
    ‘Geeft niet, ik snap het.’ Ik draaide me direct om en met snelle passen beende ik het veld af. Ik had nergens zin in. Voor even geloofde ik dat iemand mij leuk kon vinden. Waarom was ik zo naïef? Was ik niet door de jaren wijzer geworden? Ik liep langs alle mensen heen terwijl ik iedereen negeerde. Waar moest ik heen? Moest ik Zweinstein in gaan, maar dan? Ik had de code niet van de Griffoendor deur dus ik zou daar moeten wachten tot iemand kwam en waarschijnlijk zou mijn eerste bezoekje meneer Vilder zijn met mevrouw Norsk.
    Zonder iemand aan te kijken liep ik langs het kasteel richting Hagrids huisje waar geen enkel lichtje branden. Ik plofte neer achter het huisje waardoor ik geen enkel zicht had op Zweinstein en wat zich daar afspeelde. Ik begroef mijn gezicht in mijn handen terwijl mijn schouders schokte en algauw mijn tranen volgde.


    Great you made her cry (cat)

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 22:07 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Zoals gewoonlijk was ik als eerst die bij het menigte aankwam, die buiten stonden te roepen en schreeuwen. Ook zag ik toevallig een grote boot bij het meer staan buiten zweinstein terrein. Zijn die mannen van Klammfels gekomen? Een grim verscheen op mijn gezicht.
    ‘ik kom zo terug,’ fluister ik naar Fred die naast me stond, en wurmde mezelf de menigte in.
    ‘Jij bent toch de National van de zwekbalteam van Bulgarije?’ en toen ik dat hoorde van een willekeurige student, wist ik dat Campbell Saunders het was. Ik kende hem heel goed, ook al heb ik hem nog nooit echt mee gepraat. Ik lachte tot ik zijn blik hat wetende pakken en kon houden. Ik vermoed dat hij hulp nodig had, want ik zag achter hem hoe een andere jongen hem aan het duwen was, en naast hem liep Karkarov. Hem ken ik ook wel. Ik lachte spottend en stak mijn stok uit. Een warm welkom zou leuk zijn, en misschien krijg ik de kans om met de beroemdste student van Klammfels te praten, wat iedereen graag wilt. En als het tijd word dat ze een verblijfplek zoeken, of gewoon naar hun boot gaan, gaat iedereen een poging wagen om Campbell naar zijn afdeling toe te trekken. Dit is een perfecte kans voor mijn optreden. Ik richtte op de jongen die achter hem stond, en vuurde een verlamstraal naar zijn benen zodat hij absurd de grond neer stortte en Campbell losliet. Toen dat gebeurde en iedereen zijn aandacht op hem richtte, tikte ik Campbell aan met mijn stok om zijn aandacht te krijgen.
    ‘kom maar naar de Gryffindor common room als het tijd word dat je een verblijfplaats nodig hebt,’ ik nam even afstand en propte mijn stok weer in mijn zak.
    ‘ik verzeker je dat je meer plezier zult krijgen dan dat je nu hebt,’ en ik lachte.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    [face=times]Ginny Weasley


    Great you made her cry (cat)


    sorryyy dat was niet mijn bedoeling D:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Vragen werden op mij afgevuurd en ik kon enkel maar stress voelen terwijl ik hopeloos naar ze keek. Al hun vragen leek ik niet te horen. Ik zag alleen sensationele ogen en lippen bewegen. Ik beet op mijn lip terwijl de zoveelste zich voor mij drong maar voordat die wat kon vragen viel hij neer waarna ik direct getik voelde op mijn rug. Ik draaide me om en ik vreesde nog meer vragen maar er stond enkel een jongen met rood haar en bruine ogen.
    ‘Kom mee naar de Gryffindor common room als het tijd word dat je een verblijfplaats nodig hebt.’ Hij nam ietsjes afstand van me terwijl iedereen afgeleid werd door de jongen die verlamd leek te zijn en ik was de jongen dankbaar dat hij me geholpen had.
    ‘Ik verzeker je dat je meer plezier zult krijgen dan dat je nu hebt.’ Hij lachte en ik wreef over mijn nek terwijl ik gepijnigd mee lachte wat totaal uit toom viel met de rest van de Klammfels studenten die altijd zelfverzekerd en arrogant overkwamen.
    ‘Dankjewel.’ Was het enige wat ik uit kon brengen. Ik nam de jongen even in mij op en ondanks alles vond ik het netjes om mij voor te stellen hoewel het algemeen bekend zou zijn wie ik ben. Ik stak mijn hand uit. ‘Campbell Saunders..’ zei ik terwijl ik met moeite een glimlach op mijn gezicht kreeg. Ik was echter alleen nu nog bang tot de andere leerlingen van Zweinstein mij weer in het vizier zouden krijgen en het liefst wilde ik weer terug rennen naar de boot en mijzelf opsluiten en nooit meer wakker worden.


    OMFG I just love playing Campbell <3
    En George is cute <3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron - 4th year Gryffindor – chaser

    Ik voelde me nog meer de grond in zakken toen Ginny wat zei, die ik niet hoorde door mijn eigen schaamte, en weg liep, zo snel mogelijk. Even wierp ik me een blik toe naar Brooke, en knikte wagend met mijn hoofd.
    ‘moest het perse nu, Brooke?’ jammerde ik half huilend en rende Ginny achterna. Ik volgde haar onopmerkelijk zodat ze me niet zag, tot ze haar reis bij hagrid’s hut eindigde en tegen het huisje in het gras neer plofte. Ik snelde naar haar haar gezicht die ze in haar handen verborg, en ze huilde met luid gesnik. Ik kraste op mijn tanden en beet nogmaals op mijn lip waar inmiddels grote wonden open waren gegaan. Was ik zo hard tegen haar? Merlin, ik moest wel rekening houden dat ze snek kwetsbaar kan zijn. En na al dat denk ik zelfs dat ik wat voor haar KAN voelen, maar ik wil het niet geloven omdat ik bang was dat dit zou gaan gebeuren, dat ik mijn vriendin zou gaan verliezen. Ik liep naar haar toe en hurkte voor haar neer, waarna ik met mijn handen haar handen zachtjes van haar gezicht af haalde. Zonder enige schaamte veegde ik ook haar tranen weg.
    ‘Ginny,’ jammerde ik zachtjes.
    Ik wist dat ik niet goed in woorden was, en dat zou hier ook geen enkel effect aan haar geven, dus hield ik mijn hart vast toen ik mijn lippen voor de tweede keer op die van haar drukte, en deze keer bij bewust zijn. Ik zorgde er hard voor dat ik niet weer rood werd, en ik liet haar weer los en hield haar vast bij haar schouders.
    ‘ik hou van je, en als je nu gaat beweren dat ik je haat voor.. niets, dan heb je het totaal mis.’ Ik stopte even en nam volledig plaats tegenover haar.
    ‘je bent mijn vr..’ ik stopte daar en hoopte vurig dat ze die stukje niet had gehoord, en begon snel door te praten.
    ‘je bent een hele leuke, prachtige meid, dat weet je, je weet dat ik dat ook van je vind.’ Ik weet niet waarom ik nu een traan laat rollen, maar het doet me vreselijk veel pijn om haar zo te zien. ‘Maar als je nu niet die verdrietige emotie niet weg haalt, en tegen me zegt dat je houd, zorg ik er hoogstpersoonlijk voor dat je voor vandaag nog in het team komt, en vandaag de beste dag van je leven word..’ mijn schuine glimlach liet ik nog tussen mijn andere lichtte tranen zien en drukte een kus op haar voorhoofd.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    ik denk dat je campbell van @phoenix hebt ingeruild voor de campbell van @goblet x)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Obliviate7 schreef:
    ik denk dat je campbell van @phoenix hebt ingeruild voor de campbell van @goblet x)


    Auch sorry ik ga zo schrijven uno momento :p ik moet ook nog douchen (A) XD

    OMFGH maak Ralf niet zo perfect ja :3 dat moet Campbell zijn, ja XD

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 22:33 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Auch sorry ik ga zo schrijven uno momento :p ik moet ook nog douchen (A) XD


    oh, sorry dat je nu stinky bent door mij, ghehe, sorry (krul) marja, George en Ralf zullen je nooit stinky stinky vinden, ze willen zelfs aan je sniffen opdat je zo natuurlijk ruikt (krul)(krul)(krul)

    -oke, dat is dus nooit gebeurd xD


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Obliviate7 schreef:
    (...)

    oh, sorry dat je nu stinky bent door mij, ghehe, sorry (krul) marja, George en Ralf zullen je nooit stinky stinky vinden, ze willen zelfs aan je sniffen opdat je zo natuurlijk ruikt (krul)(krul)(krul)

    -oke, dat is dus nooit gebeurd xD


    Auch ik wilde gaan douchen maar toen dacht ik nog even met ginny reageren :< addicted x.O


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley – 5th year Gryffindor – beater

    ‘Dankjewel.’ Zei hij, en ik lachte naar hem.
    ‘dat hoor ik dus voor de eerste keer,’ mompelde ik even in mezelf en stak mijn hand in de lucht.
    ‘graag gedaan!’ riep ik enthousiast. Campbell stak zijn hand naar me uit en mijn kaak verlamde even. Hij gaat zich voorstellen, is het me gelukt? Was het echt zo simpel?
    ‘Campbell Saunders..’ zei hij. Spontaan kwam ik weer naar voren en schudde zijn hand.
    ‘George Weasley,’ even keek ik rond of ik Fred ergens zag, maar jammer genoeg zag ik hem nergens.
    ‘pas op als je me ooit zoekt, en je komt iemand tegen die exact hetzelfde is net als mij, dat ik dat niet ben maar mijn broer, Fred,’ waarschuwde ik hem en klopte op zijn schouders.
    ‘als je me zoekt, ik bel bijna altijd of in de common room, of bij het zwerkbalveld, want je wilt ons niet zien buiten die kamer.’ ik grinnikte na mijn eigen woorden.
    ik laat zijn hand los en kwam wat dichterbij bij hem staan, en wierp ondertussen nog een verlamspreuk naar de jongen die terug probeerde te krabbelen om iedereen zijn aandacht weer op hem te laten werpen, en begon wat toe te fluisteren.
    ‘als ik jou was zou ik geen een woord zeggen tegen de zwadderaars. Die zijn namelijk veels te laag voor iemand als een beste speler van heel Klammfels, namelijk jij..’ ik stop even en voor de gein wierp ik nog een verlamspreuk naar een willekeurige student.
    ‘en nu heb je dus de kans om weg te glippen en binnen te wachten op je medestudenten zonder toegetakeld te worden door al deze studenten.’ Ik nam weer afstand en maakte me klaar om te vertrekken naar de zwerkbalveld.
    ‘en als je voor wat meer lol en spanning zoekt, kom met ons mee naar de zwerkbalveld.’
    Ik stak mijn hand weer in de lucht en liep achteruit.
    ‘ik zie je wel in de great hall, fijn je te leren kennen!’ en ik draaide me eindelijk om en liep van hem weg. Dat was een leuk gesprekje..


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    (...)

    Auch ik wilde gaan douchen maar toen dacht ik nog even met ginny reageren :< addicted x.O


    wat een timing, ik heb met George ook al gepost x'D ga maar douchen jij :')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    [Iemand voor Chase? Hij staat daar ook maar wat te niksen]

    [Fijn, had ik net een stuk geschreven en dan is het weg D: En Brooke gaat nu zelfmoord plegen door jullie 2en!]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    ZaIa schreef:
    [Fijn, had ik net een stuk geschreven en dan is het weg D: En Brooke gaat nu zelfmoord plegen door jullie 2en!]


    Nee! ze moet nog Campbell stalken! mag ze een stalken doet ze het niet! je kan lekker Campbell tot zelfmoord drijven :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ZaIa schreef:
    [Fijn, had ik net een stuk geschreven en dan is het weg D: En Brooke gaat nu zelfmoord plegen door jullie 2en!]


    dafuq O.o Ralf is je redder in nood als je dat doet, maar daarna moet je weten dat hij een levensles + een super lange preek aan je gaat geven

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 22:59 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••