• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~ "Hooked" ~ Killian Jones
    ~ Mad For the Hatter ~Jefferson
    ~ Never Girl ~ Killian Jones, Peter Pan, Felix en later waarschijnlijk nog een hoop anderen.
    ~ Welcome to Neverland ~ Killian Jones, Peter Pan, and Emma ?
    ~ Sleutel naar Neverland ~ Killian Jones
    ~ A lost girl ~ Peter Pan
    ~ Magical Prices • Once Upon A Time ~ Alle.
    ~

    HHmm.... Wel veel Neveland related Stories, of ligt dat aan mij ? (;

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 19:42 ]


    Credendo Vides

    Pitt schreef:
    (...)
    Ik moet eerlijk toegeven dat, dat anders ook nog door mijn hoofd heen schoot. Het klonk namelijk zo erg als een moeder die haar kind weer terug zag. Dat zou echt zo'n gigantische twist zijn in het verhaal. Maar vrijwel onmogelijk. Emma is als baby geen seconde van Snow's zijde af geweest voordat ze de kleerkast inging dus is Emma wel écht de dochter van Snow en Charming.


    Ach ja, laten we niet vergeten dat Rumple er ook nog tussen zit, dus er kan nog van alles gebeuren.
    Bovendien was de Snow Queen wel erg expliciet toen ze zei dat ze nog wilde wachten om een gunst van Rumple te vragen, dus ergens vraag ik me af of ze al eerder een gunst van hem had gevraagd, en zo ja, of deze gunst iets met Emma te maken had.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Nou ik heb eindelijk aflevering 2 en 3 van seizoen 4 ook gezien hoor.

    Ik weet nog niet erg wat ik ervan moet vinden. Ik vind alles wel geweldig en zo, maar dat hele nog een snow queen gebeuren en dan misschien weer allemaal familiedrama... idk. Ik had eigenlijk gehoopt Maleficent ergens in het hele verhaal terug te zien, of Jefferson, of iig iets van de andere onopgeloste verhalen, maar dat is nog niet echt het geval (gelukkig is er nog hoop). En Rumpel die Bell nog steeds voor de gek houdt en nu weer onder één hoedje speelt met de evil snow queen en de connectie met Emma... Hmmmm ik hoop dat het niet nog vager gaat worden dan het hele Peter Pan is de vader van Rumpel verhaal, want dat vond ik al heel erg ver gaan. Nou ja, afwachten wat er in de volgende aflevering gebeurd. Ik ben wel benieuwd naar waar Anna nou is en wat er gebeurd is, toen ze naar Rumpel ging.


    Happy Birthday my Potter!

    MissSwan schreef:
    Nou ik heb eindelijk aflevering 2 en 3 van seizoen 4 ook gezien hoor.

    Ik weet nog niet erg wat ik ervan moet vinden. Ik vind alles wel geweldig en zo, maar dat hele nog een snow queen gebeuren en dan misschien weer allemaal familiedrama... idk. Ik had eigenlijk gehoopt Maleficent ergens in het hele verhaal terug te zien, of Jefferson, of iig iets van de andere onopgeloste verhalen, maar dat is nog niet echt het geval (gelukkig is er nog hoop). En Rumpel die Bell nog steeds voor de gek houdt en nu weer onder één hoedje speelt met de evil snow queen en de connectie met Emma... Hmmmm ik hoop dat het niet nog vager gaat worden dan het hele Peter Pan is de vader van Rumpel verhaal, want dat vond ik al heel erg ver gaan. Nou ja, afwachten wat er in de volgende aflevering gebeurd. Ik ben wel benieuwd naar waar Anna nou is en wat er gebeurd is, toen ze naar Rumpel ging.


    Ja, dat ben ik met je eens. Is die familiedrama nou eens afgelopen? En kom op, Rumpel, je kunt beter... Arme Belle...Ik mis Jefferson ook :(


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Ja, dat ben ik met je eens. Is die familiedrama nou eens afgelopen? En kom op, Rumpel, je kunt beter... Arme Belle...Ik mis Jefferson ook :(


    Idd, poor Belle. Als ze zo doorgaan verwoesten ze Belle nog voor mij, Belle en het beest was mijn favoriete disney film toen ik klein was en ik ben nog altijd dol op Belle en nu is ze echt zo'n naïef decorstuk of zo :c En kijk die stamboom nu al. En dan gaan ze nu nog iemand met allemaal vage connecties toevoegen. Ik hoop het toch zeker niet.
    Ik moest wel kei hard lachen om de scène waar Kristoff tegen Sven praatte. Like whut. Ik ben dol op Sven als dier in de disney film, maar een levensechte Sven is nog veel mooier ^^ Dus er waren zeker ook genoeg geweldige dingen in de aflevering, maar echt, ik hoop dat mijn angsten over de rest van het verhaal geen waarheid worden...


    Happy Birthday my Potter!

    MissSwan schreef:
    (...)

    Idd, poor Belle. Als ze zo doorgaan verwoesten ze Belle nog voor mij, Belle en het beest was mijn favoriete disney film toen ik klein was en ik ben nog altijd dol op Belle en nu is ze echt zo'n naïef decorstuk of zo :c En kijk die stamboom nu al. En dan gaan ze nu nog iemand met allemaal vage connecties toevoegen. Ik hoop het toch zeker niet.
    Ik moest wel kei hard lachen om de scène waar Kristoff tegen Sven praatte. Like whut. Ik ben dol op Sven als dier in de disney film, maar een levensechte Sven is nog veel mooier ^^ Dus er waren zeker ook genoeg geweldige dingen in de aflevering, maar echt, ik hoop dat mijn angsten over de rest van het verhaal geen waarheid worden...


    Ja, Belle was ook altijd mijn favoriet (samen met Mulan, die gewoon verdwenen lijkt), want we hadden heel veel gemeen. En nu staat ze daar gewoon een beetje te staan, terwijl haar man steeds haar vertrouwen breekt. En dat terwijl ze zoveel potentieel heeft... En die stamboom is nog zo ingewikkeld dat ik bang ben dat iedereen familie is. Dat is trouwensook een woord dat ik niet meer kan horen. Net als liefde. Mooie waarden enzo, maar hoe zit het met bijvoorbeeld vriendschap? Heeft iedereen überhaupt vrienden waar ze niet mee getrouwd zijn of familie van zijn?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik ben toch hoop ik niet de enige die Once Upon A Time zoals gewoonlijk absoluut perfect vind?

    Ik vind het heerlijk dat Rumplestiltskin tóch weer de oude kant op gaat. Ik was een beetje bang dat hij zijn villain-kant verloren had, zoals ik af en toe ook bij Regina denk. Ik ben nooit een fan geweest van Belle. Vond haar nooit echt een interessant of leuk personage, ze stond zelfs in mijn top 5 met minst-leuke personages, maar zo heeft ieder zijn eigen mening natuurlijk. Ik vind het in ieder geval zo'n superinteressante verhaal op het moment. Zo ben ik benieuwd of we Mulan, Aurora en Ariel nog gaan tegenkomen. En Ruby en Tinker Bell natuurlijk. En wil ik weten of Charming en Snow zo stabiel blijven zoals het nu lijkt, en het meest nieuwsgierige ben ik rondom het Emma-Rumple-SnowQueen gebeuren.

    Ik baal overigens wel enorm dat we Cinderella (aka Ashley Boyd) niet meer zien. Cinderella was mijn favoriete Disney princess, vond haar dan ook heel leuk in OUAT.

    MissSwan schreef:
    Nou ik heb eindelijk aflevering 2 en 3 van seizoen 4 ook gezien hoor.

    Ik weet nog niet erg wat ik ervan moet vinden. Ik vind alles wel geweldig en zo, maar dat hele nog een snow queen gebeuren en dan misschien weer allemaal familiedrama... idk. Ik had eigenlijk gehoopt Maleficent ergens in het hele verhaal terug te zien, of Jefferson, of iig iets van de andere onopgeloste verhalen, maar dat is nog niet echt het geval (gelukkig is er nog hoop). En Rumpel die Bell nog steeds voor de gek houdt en nu weer onder één hoedje speelt met de evil snow queen en de connectie met Emma... Hmmmm ik hoop dat het niet nog vager gaat worden dan het hele Peter Pan is de vader van Rumpel verhaal, want dat vond ik al heel erg ver gaan. Nou ja, afwachten wat er in de volgende aflevering gebeurd. Ik ben wel benieuwd naar waar Anna nou is en wat er gebeurd is, toen ze naar Rumpel ging.

    Jefferson! <3 Hij blijft een van mijn favorieten.
    Ik ben het trouwens helemaal met Okunoshima eens, heerlijk dat beetje evil

    Hopelijk komen er snel meer afleveringen met Aurora en Mulan.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder


    Daar ben ik het ook mee eens, het is geweldig dat Rumpelstilskin zo onvoorspelbaar blijft, je weet nooit wat die man gaat doen, maar ik heb wel te doen met Belle, ze is zijn vrouw nu en zij houdt met heel haar hart van hem, terwijl hij gewoon nog tegen haar aan het liegen is!

    Ik ben het er ook mee eens dat ze sommige personages wel wat uitgebreider mogen behandelen, al is het maar steeds voor een paar minuten.
    Hoe is het met Ashley (Cinderella) en haar baby? Aurora en Philip hoor je ook niets meer van na het Flying Monkey zijnde... En Mulan had zich aangesloten bij de Merry Men, maar waar is zij? En dan moeten ze niet aankomen met; ja, zij is achtergebleven in the enchanted forest xD
    I would love to see Jefferson back! Alleen heeft Mr. Stan het hoogstwaarschijnlijk veel te druk om terug te komen als Mad Hatter, net zoals vele andere acteurs/actrices...

    Maleficent zou dit seizoen ook terug komen, maar dan waarschijnlijk tweede helft of zo...


    Credendo Vides

    OMG, echt waar? (yeah)

    btw, iemand enig idee of er ergens een tutorial staat voor Elsa's opgestoken haar zoals in 4x3? Ik wil mijn haar namelijk zo doen voor t gala vanavond :)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    OMG, echt waar? (yeah)
    btw, iemand enig idee of er ergens een tutorial staat voor Elsa's opgestoken haar zoals in 4x3? Ik wil mijn haar namelijk zo doen voor t gala vanavond :)


    Op YouTube vind je er enorm veel, gewoon iets zoeken in de aard van 'Elsa Coronation hair tutorial' ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Boggess schreef:
    (...)

    Op YouTube vind je er enorm veel, gewoon iets zoeken in de aard van 'Elsa Coronation hair tutorial' ^^

    Ah, natuurlijk xD Ik kreeg de hele tijd zo'n bom met vlechten... Nu snap ik ook wat ik telkens fout deed. Thanks!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik heb eindelijk een OUAT related naam :)
    Eigenlijk was ik best verbaasd dat deze nog vrij was.


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    Ik heb eindelijk een OUAT related naam :)
    Eigenlijk was ik best verbaasd dat deze nog vrij was.

    Ik vind hem absoluut hélemaal geweldig. En je profielfoto ook.

    Ik heb zelf de username Swanfire ook al eens genomen.

    OutlawQueen schreef:
    Ik heb eindelijk een OUAT related naam :)
    Eigenlijk was ik best verbaasd dat deze nog vrij was.


    Jij hebt altijd goede gebruikersnamen :P


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Bedankt :)


    Spoiler alert: you will save yourself