• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~ "Hooked" ~ Killian Jones
    ~ Mad For the Hatter ~Jefferson
    ~ Never Girl ~ Killian Jones, Peter Pan, Felix en later waarschijnlijk nog een hoop anderen.
    ~ Welcome to Neverland ~ Killian Jones, Peter Pan, and Emma ?
    ~ Sleutel naar Neverland ~ Killian Jones
    ~ A lost girl ~ Peter Pan
    ~ Magical Prices • Once Upon A Time ~ Alle.
    ~

    HHmm.... Wel veel Neveland related Stories, of ligt dat aan mij ? (;

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 19:42 ]


    Credendo Vides


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Vannacht/morgen eindelijk de seizoenspremière! Ik ben benieuwd ^^


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Pitt schreef:



    Die gif is echt zo leuk (: Maar ik las inderdaad al ergens dat Emma en Elsa veel met elkaar gemeen; ook omdat ze allebei niet goed weten hoe ze met magie moeten omgaan. x)


    Ik ben alleen nog wel in dubio of ik de aflevering vannacht ga kijken of dat ik morgen pas ga kijken.
    Normaal kijk ik altijd gewoon de nacht, maar ik moet morgen ook al weer rond 6:45 op of zo... Om de gehele dag te werken met kinderen.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Die gif is echt zo leuk (: Maar ik las inderdaad al ergens dat Emma en Elsa veel met elkaar gemeen; ook omdat ze allebei niet goed weten hoe ze met magie moeten omgaan. x)


    Ik ben alleen nog wel in dubio of ik de aflevering vannacht ga kijken of dat ik morgen pas ga kijken.
    Normaal kijk ik altijd gewoon de nacht, maar ik moet morgen ook al weer rond 6:45 op of zo... Om de gehele dag te werken met kinderen.


    Ik kijk hem wel straks in het tussenuur :p

    Watched it (:

    Het is zo awesome (: I really like Anna, Elsa en Kristoff, ze zijn zo goed als de personages uit de film, karakter en al.
    Ik heb echt medelijden met Regina, maar ik vind het goed dat ze het op een subtiele manier op wilt lossen, al eindigt dat er wel in dat Marian uit de weg word geruimd.
    IK BEN ZO BENIEUWD NAAR WIE DE SCHRIJVER IS!!!!
    De dans scene van Rumbelle, ik wist dat die scene zou komen, maar niet dat ze ook echt dat nummer er onder zouden zetten :D
    En hoe snoer je Hook de mond? Give him a kiss and you have won the argument, hihi.

    Het iconische symbool van Disney dat erin voor zou komen kwam idd uit een overwachte hoek, velen dachten dat het de roos van Beauty and the beast zou zijn, maar het is gewoon de Fricking Sorcerer's apprentice hoed van Mickey, ben benieuwd wie ze daar aan gaan koppelen.


    Credendo Vides

    Ik vond het een leuke seizoenspremière! Elsa is duidelijk bang, en ze wordt zeker geen nieuwe villain.
    Ik ben benieuwd hoe het dan wel gaat evolueren... Misschien worden Emma en Elsa wel vriendinnen ^^
    En ik ben trots op Regina dat ze Merian heeft gered tegen Marshmallow (:
    En ook ik ben benieuwd naar wie de schrijver is van het boek !! (Misschien wel Mickey Mouse haha)
    Die hoed is ook wel een nice toevoeging...
    Ik heb het gevoel dat het een goed seizoen gaat worden ! (:


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Ik vond het ook echt geweldig. Vet leuk dat ze nu opeens een verhaal intact laten en er verder op doorgaan. Hopelijk komt dan eindelijk het verhaal achter de vloek van Elsa dan een precies aan het licht. Ik had het er namelijk vrijdag met een meisje uit mijn werkgroep over dat Disney dat eigenlijk wel beter had uit moeten werken. Dus hopelijk gebeurt dat alsnog ^^ En ik hield al van de karakters, dus ik ben blij dat ze dat intact hebben gelaten. Lekker een rebelse en onhandige Anna met aan de andere kant de beschermende en serieuze Elsa. You go girls ^^ Alleen mag Elsa geen Marshmallow meer op Emma en Hook afsturen. Gelukkig is Regina zo te merken niet zwakker in het beheersen van magie dan Elsa. Ik ben echter wel bang dat Regina weer helemaal de verkeerde kant op zal gaan. Ze bleef nog goed, maar de schrijver aanvallen? En wat is de geschiedenis van Rumpel en die hoed? Hij herkende hem immers meteen. Kent hij Michey? Dat zou echt hilarisch zijn :'). Btw, het is wel goed dat het de hoed was, want als het de roos was geweest, hadden ze een huge fout gemaakt. Gaston was namelijk al de roos toch? Anyways, top eerste aflevering. Kan niet wachten tot de volgende <3


    Happy Birthday my Potter!

    Ben ik echt de enige die Frozen overrated vind?

    Maar ik heb echt een grote hekel aan die Marian. Ze verpest de hele relatie tussen Robin en Regina en Regina verdient gewoon een goed einde. Ik hoop ook echt dat ze niet weer slecht word.
    De dansscène met Rumpel en Belle was echt heel leuk :) Hij deed me echt heel veel aan Belle en het Beest denken (duh, maar toch) want het beest heeft ook een blauwe jas en als ik aan Belle en het Beest denk, denk ik aan die scène


    Spoiler alert: you will save yourself

    Muh, spoilers lezen of niet lezen. Twijfeeeeels


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh, ik vind die zoen tussen Emma en Hook zo cute :3
    En ik denk dat Elsa en Emma vriendinnen worden en dat wanneer alles goed lijkt te gaan, dat dan de "Evil" Snow Queen op komt dagen om plannen uit te voeren die ze op Elsa af kan schuiven (A)

    En ik zat wat te luieren op youtube en ik kwam deze tegen (: Huge CS moment SPOILER



    Credendo Vides

    Ik weet niet of iemand het al gezegd heeft, want ik skip spoilers van nog komende afleveringen meestal, maar ik zag net foto's op fb voorbij komen van Hans! Ik vind het echt zo leuk dat hij de afgelopen aflevering al werd genoemd als slechterik en hij komt dus binnenkort ook echt ^^ Oh ik houd echt van Frozen in OUAT. Het geeft net als de Wicked Witch weer een leuke nieuwe draai waardoor ik het vernieuwend blijf vinden en mij er (nog) niet aan ga irriteren.


    Happy Birthday my Potter!

    Quill schreef:
    Ik vond het een leuke seizoenspremière! Elsa is duidelijk bang, en ze wordt zeker geen nieuwe villain.
    Ik ben benieuwd hoe het dan wel gaat evolueren... Misschien worden Emma en Elsa wel vriendinnen ^^
    En ik ben trots op Regina dat ze Merian heeft gered tegen Marshmallow (:
    En ook ik ben benieuwd naar wie de schrijver is van het boek !! (Misschien wel Mickey Mouse haha)
    Die hoed is ook wel een nice toevoeging...
    Ik heb het gevoel dat het een goed seizoen gaat worden ! (:

    Ik denk zelf dat de schrijven van het boek Walt Disney is. Dat zou een geweldige draai geven, mochten ze dat er ook in verwerken. En anders Mickey Mouse. Maar sommige zeggen ook dat Rumplestiltskin behalve The Crocodile dus ook Mickey Mouse is. (:

    Pitt schreef:
    (...)
    Ik denk zelf dat de schrijven van het boek Walt Disney is. Dat zou een geweldige draai geven, mochten ze dat er ook in verwerken. En anders Mickey Mouse. Maar sommige zeggen ook dat Rumplestiltskin behalve The Crocodile dus ook Mickey Mouse is. (:


    Of het is Hand Christian Anderson ofzo. Walt Disney heeft zelf geen sprookjes geschreven (volgensmij) dus dat lijkt me niet heel logisch.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    Of het is Hand Christian Anderson ofzo. Walt Disney heeft zelf geen sprookjes geschreven (volgensmij) dus dat lijkt me niet heel logisch.

    Nee, dat is waar. Ik dacht zelf aan Walt Disney omdat ze voornamelijk zijn versies gebruiken van de sprookjes. Maar Hans Christian Andersen zou ook kunnen, al denk ik het niet vanwege de verwarring. Dan brengen ze in één seizoen twee personages in de serie die beide Hans heten. Namelijk de schrijver, en de villain van Frozen.