• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~ "Hooked" ~ Killian Jones
    ~ Mad For the Hatter ~Jefferson
    ~ Never Girl ~ Killian Jones, Peter Pan, Felix en later waarschijnlijk nog een hoop anderen.
    ~ Welcome to Neverland ~ Killian Jones, Peter Pan, and Emma ?
    ~ Sleutel naar Neverland ~ Killian Jones
    ~ A lost girl ~ Peter Pan
    ~ Magical Prices • Once Upon A Time ~ Alle.
    ~

    HHmm.... Wel veel Neveland related Stories, of ligt dat aan mij ? (;

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 19:42 ]


    Credendo Vides

    Pitt schreef:
    Wat een geweldige aflevering!

    Ik heb Frozen niet gezien. Zat behalve Elsa (ice queen) er ook nog een aparte snow queen in?

    Ik vond de scenes tussen Emma en Elsa heel leuk, ze hebben denk ik best veel gemeen met elkaar. Leuk dat ze beide het niet kunnen beheersen, terwijl de andere met magie dat wel kunnen.

    Ik vond het héél tof dat Henry tóch naar Regina ging, omdat ze anders toch in een soort van isolement raakt. En dat werkt bij een villain alleen maar slecht.

    Ik lachte me echt rot om Snow. Geweldige scenes zeg, echt. Hartstikke grappig.

    De scene van David die zijn vaders paard aan Anna gaf vond ik héél mooi en gaf me ook eventjes kippenvel. Al dacht ik voor een seconde: "Hm, concurrentie voor Snow?" Maar dat gebeurd toch niet, omdat David en Anna beide hun eigen true love hebben. Maar het had origineel geweest. (":

    Snow was idd geweldig deze aflevering! Ik vind haar meestal niet zo speciaal, maar ze is in mijn waardering weer flink gestegen :)
    In Frozen komt die tweede niet voor maar terwijl Elsa dat zei van de enige met haar gave enzo, dacht ik meteen aan Jack Frost, helaas is die van Dreamworks :( Ik kende die nieuwe Bo Peep niet, maar ze kwam me al wel ergens bekend van voor, naast toy story. Wel grappig :)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Awesome promo!

    [ bericht aangepast op 12 okt 2014 - 14:45 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ergens heb ik het gevoel dat ze minstens een aantal episodes Killian weer 'dark' gaan maken, met de volgende reden...
    Eigenlijk zou het een hele voor de hand liggende reden zijn;
    Als we kijken naar het sprookje van HCA met de Sneeuwkoningin kregen mensen een stukje spiegel in hun ooghoek, vaak heel onopgemerkt, zo groot als een zandkorrel. Maar door de spiegel werd alles wat mooi was lelijk en als er een stukje in je hart kwam, werd je hart van ijs.
    In het sprookje gebeurd dit ook met Kay, waarna Gerda achter hem aan gaat.
    Dit kan natuurlijk gaan werken voor Killian en Emma, want Emma gaat zeker voor hem vechten en dat is dan een goede mogelijkheid om haar zover te laten krijgen om toe te geven hoeveel ze van hem houd en dan natuurlijk een hele mooie TLK.

    Wat denken jullie?


    Credendo Vides

    Heeft iemand een site ofzo waarop ik vandaag al de nieuwe aflevering kan kijken? Ik heb al gegoogled maar ik kan niks vinden :(


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    Heeft iemand een site ofzo waarop ik vandaag al de nieuwe aflevering kan kijken? Ik heb al gegoogled maar ik kan niks vinden :(


    Op tvmuse.com staat meestal al snel een link, niet via de site zelf maar gebruikers zetten in de comments van de aflevering altijd links zodra ze uit zijn.
    Gewoon dus steeds refreshen en kijken wanneer de link online is (:


    Credendo Vides

    Saw 04x03


    Oké, waar moet ik beginnen....
    Dan maar even bij het begin; de Hoods en icescream 'Regina let me' staat ergens ook wel gelijk aan een bitchslap in Marians face x) En dan de bekende 'frozen' haarstreng, vergezeld met het langzaam bevriezen van de persoon.
    En wat volgt bewijst maar weer hoe erg Regina verandert is, eerder zou ze er nog geen seconde over na gedacht hebben om Marian dood te laten gaan, maar nu helpt ze zo goed als ze kan ondanks dat het haar eigen geluk in de weg staat.
    Leroy... je weet inmiddels toch wel dat je niet direct conclusies moet trekken >.< Ik begin hem ergens steeds irritanter te vinden x)

    En dan; WILL SCARLET !!!!!!! Ik hou echt van die gozer, zijn personage is zo awesome! Bloody Hell.
    Ik hoop echt dat hij vaker terug komt en niet alleen deze episode.
    Haha, Emma die Will overpowered op het punt van inbreken.
    En dan de scene van Hook en Elsa, waarin Killian Emma belt en het gehele concept van 'What the hell is this thing?' was echt brilliant.
    'I press the Emma button and she answers usually'
    En ik hoop niet dat dit ook de enigste keer is dat we Hans te zien krijgen....

    En toen werd het allemaal best confusing... Who is this new snow queen? Waarom heeft Anna Elsa opgesloten en is dit wel waar? Is de snow queen echt Elsa's tante of is er nog meer aan de hand, want ze lijken echt awfully alike... Dus is zij misschien haar moeder?
    En hoe kent de snow queen Emma? Ze leek zo geschokt maar ook..... wat is het juiste woord... ugh...SO MANY QUESTIONS!!!!

    'Hé Dairy Queen'

    En alsof er nog geen feels genoeg waren kwam die OQ scene erbij... >.< En ja hoor, doe er nog maar een schep bovenop met die CS scene, asdfghjkl.
    Het lijkt ergens wel alsof Emma enorm veel ongeluk brengt voor de mannen die voor haar vallen x)Maar het is goed dat ze die gevoelens aan hem toont.
    'I can't lose you too.'
    Maar zoals Killian al zegt; hij is goed in survival.

    En dan die ending met de Snow Queen en Rumpel.... What?!
    These were my thoughts about the episode..



    promo 04x04 :


    OMG, de CS date komt eraan! En Killian word captain Hands.... (':


    Credendo Vides

    Ik vond het een toffe afleveringen. Veel vragen inderdaad maar daar krijgen we wel langzaam een antwoord op...
    Killian en Emma waren wel schattig ^^
    En ik vind Kristoff geweldig. Ik vrees echter dat het niet de laatste keer is dat we Hans zullen zien.. Hij wilt nog altijd wraak en Arendelle.. Hopelijk blijft hij wel in de flashbacks. Kristoff en natuurlijk Anna mogen wel naar Storybrooke komen.
    Ik ben benieuwd hoe Elsa haar zus gaat vinden als de Dairy Queen de icewall staande houdt...
    Achja, we zien wel hoe het loopt, maar het lijkt tot nu toe een leuk seizoen te worden.


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    The Knave<333
    Wauw, ik heb vrijdag OUATIW afgekeken en ik begon hem al te missen. :'D

    Verder vond ik het ook een goede aflevering. Ik ben benieuwd naar het mysterie rondom die ice chick.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Quill schreef:
    Ik vond het een toffe afleveringen. Veel vragen inderdaad maar daar krijgen we wel langzaam een antwoord op...
    Killian en Emma waren wel schattig ^^
    En ik vind Kristoff geweldig. Ik vrees echter dat het niet de laatste keer is dat we Hans zullen zien.. Hij wilt nog altijd wraak en Arendelle.. Hopelijk blijft hij wel in de flashbacks. Kristoff en natuurlijk Anna mogen wel naar Storybrooke komen.
    Ik ben benieuwd hoe Elsa haar zus gaat vinden als de Dairy Queen de icewall staande houdt...
    Achja, we zien wel hoe het loopt, maar het lijkt tot nu toe een leuk seizoen te worden.

    Ik heb eigenlijk sinds seizoen 1 nog vragen;
    Hoe kwam het dat niemand opmerkte dat alleen Henry ouder werd?
    &
    Wat is er precies gebeurd met de vrouw van Jefferson?
    HansHansHans :D Hopelijk wordt hij net zo interessant als alle andere evil mensen (ik vond de opmerking "I only left her to die" wel grappig) Ik zie al wel veelbelovende foto's op google :)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    "Did miss Swan remember you?"
    "No."
    "Good, cause it could happen."

    Ik heb nu zo'n sterk vermoeden dat ze niet alleen een Snow Queen is maar misschien ook wel de Swan Queen. En daarmee kan Emma de Swan Princess zijn? Of redeneer ik nu te ingewikkeld? Ik vind het gewoon zó apart dat ze wist wie Emma was, alsof ze haar herkende.



    [ bericht aangepast op 14 okt 2014 - 13:09 ]

    Pitt schreef:
    "Did miss Swan remember you?"
    "No."
    "Good, cause it could happen."

    Ik heb nu zo'n sterk vermoeden dat ze niet alleen een Snow Queen is maar misschien ook wel de Swan Queen. En daarmee kan Emma de Swan Princess zijn? Of redeneer ik nu te ingewikkeld? Ik vind het gewoon zó apart dat ze wist wie Emma was, alsof ze haar herkende.





    Dat vroeg ik me ook af, maar hoe is Emma dan de Swan Princess geworden?
    Sommige mensen denken dat de Snow Queen Emma's moeder is, dan denkt ik echt.... Heb je de serie niet gekeken of zo?
    Maar hoe ze de naam 'Emma' ook uitsprak klonk wel alsof ze een verloren kind weer terug gevonden had in een plek die ze niet verwachtte.... Is ze misschien één van de fosterparents?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Dat vroeg ik me ook af, maar hoe is Emma dan de Swan Princess geworden?
    Sommige mensen denken dat de Snow Queen Emma's moeder is, dan denkt ik echt.... Heb je de serie niet gekeken of zo?
    Maar hoe ze de naam 'Emma' ook uitsprak klonk wel alsof ze een verloren kind weer terug gevonden had in een plek die ze niet verwachtte.... Is ze misschien één van de fosterparents?


    Ik dacht ook eerst aan een fosterparent, maar dan zou de snow queen dus ook in de 'echte' wereld verzeild zijn geraakt... Of ze moet van de 'echte' wereld zijn en toevallig toch magie hebben, dat maakt het interessant want zogezegd bestaat er geen magie in de 'echte' wereld ;p
    Het zal ons allemaal wel duidelijk worden ergens in dit seizoen hopelijk


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Quill schreef:
    (...)

    Ik dacht ook eerst aan een fosterparent, maar dan zou de snow queen dus ook in de 'echte' wereld verzeild zijn geraakt... Of ze moet van de 'echte' wereld zijn en toevallig toch magie hebben, dat maakt het interessant want zogezegd bestaat er geen magie in de 'echte' wereld ;p
    Het zal ons allemaal wel duidelijk worden ergens in dit seizoen hopelijk

    Ik ga voor de ingewikkelde familie, misschien is het een tante of oma die ook familie is van Elsa, want ik geloof best dat ze de zus is van Elsa's moeder.(Ze zou kunnen liegen natuurlijk) Misschien heeft ze... nee wacht, Emma zit echt meteen in onze wereld naar de geboorte... Oh, misschien is het vrouw Holle maar dan Evil, ik bedoel, die kan het toch ook laten sneeuwen? En wie weet was zij aangewezen als fairy-godmother?


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Quill schreef:
    (...)

    Ik dacht ook eerst aan een fosterparent, maar dan zou de snow queen dus ook in de 'echte' wereld verzeild zijn geraakt... Of ze moet van de 'echte' wereld zijn en toevallig toch magie hebben, dat maakt het interessant want zogezegd bestaat er geen magie in de 'echte' wereld ;p
    Het zal ons allemaal wel duidelijk worden ergens in dit seizoen hopelijk



    Misschien viel ze buiten de curse van Regina en had ze iets gevonden waarmee ze naar deze wereld kon komen net zoals Cora en Hook eerst.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Dat vroeg ik me ook af, maar hoe is Emma dan de Swan Princess geworden?
    Sommige mensen denken dat de Snow Queen Emma's moeder is, dan denkt ik echt.... Heb je de serie niet gekeken of zo?
    Maar hoe ze de naam 'Emma' ook uitsprak klonk wel alsof ze een verloren kind weer terug gevonden had in een plek die ze niet verwachtte.... Is ze misschien één van de fosterparents?

    Ik moet eerlijk toegeven dat, dat anders ook nog door mijn hoofd heen schoot. Het klonk namelijk zo erg als een moeder die haar kind weer terug zag. Dat zou echt zo'n gigantische twist zijn in het verhaal. Maar vrijwel onmogelijk. Emma is als baby geen seconde van Snow's zijde af geweest voordat ze de kleerkast inging dus is Emma wel écht de dochter van Snow en Charming.