• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~ "Hooked" ~ Killian Jones
    ~ Mad For the Hatter ~Jefferson
    ~ Never Girl ~ Killian Jones, Peter Pan, Felix en later waarschijnlijk nog een hoop anderen.
    ~ Welcome to Neverland ~ Killian Jones, Peter Pan, and Emma ?
    ~ Sleutel naar Neverland ~ Killian Jones
    ~ A lost girl ~ Peter Pan
    ~ Magical Prices • Once Upon A Time ~ Alle.
    ~

    HHmm.... Wel veel Neveland related Stories, of ligt dat aan mij ? (;

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 19:42 ]


    Credendo Vides

    Pitt schreef:
    (...)
    Nee, dat is waar. Ik dacht zelf aan Walt Disney omdat ze voornamelijk zijn versies gebruiken van de sprookjes. Maar Hans Christian Andersen zou ook kunnen, al denk ik het niet vanwege de verwarring. Dan brengen ze in één seizoen twee personages in de serie die beide Hans heten. Namelijk de schrijver, en de villain van Frozen.


    Ja inderdaad. Misschien dan de gebroeders Grimm, die worden vaak als schrijvers gezien hoewel ze eigenlijk ook gewoon sprookjes verzameld en opgeschreven hebben.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    Ja inderdaad. Misschien dan de gebroeders Grimm, die worden vaak als schrijvers gezien hoewel ze eigenlijk ook gewoon sprookjes verzameld en opgeschreven hebben.

    Dat zou wel eens kunnen. Iedereen verwacht één schrijver, en dan zijn het er ineens twee waarmee je rekening moet houden. Ik vind momenteel dat hele wie-is-de-schrijver gedoe eigenlijk het meest interessante van het hele verhaal. Omdat het "Once Upon A Time" boek al sinds seizoen 1 toch wel een main issue is geweest.

    Pitt schreef:
    (...)
    Nee, dat is waar. Ik dacht zelf aan Walt Disney omdat ze voornamelijk zijn versies gebruiken van de sprookjes. Maar Hans Christian Andersen zou ook kunnen, al denk ik het niet vanwege de verwarring. Dan brengen ze in één seizoen twee personages in de serie die beide Hans heten. Namelijk de schrijver, en de villain van Frozen.



    That's true, zou het huis ook van de schrijver zijn? Of komt er nog iemand in de picture? De enige eigenaar van de hoed is Mickey, maar misschien is het wel Merlin of zo... Dat zou ergens ook wel stoer zijn aangezien ze heb wel eens eerder gementioned hebben.
    Ik zie Rumpel namelijk zo een fete hebben met de alom bekende sorcerer.
    Hans lijkt me ook onwaarschijnlijk, dat zou inderdaad alleen maar voor verwarring brengen, of misschien is Hans wel DE Hans, maar dat zou pas echt mindfuck wezen...
    Maybe een Grimm?


    Iemand in voor de promo van 04x02 ? (:


    Credendo Vides

    Once Upon A Time 4.02 White Out

    Ik heb nog niet gekeken, maar

    Hans Christian Andersen kan niet, want die heeft niet alle sprookjes geschreven die met OUaT te maken hebben, net als de gebroeders Grimm. De enige die wél met alle verhalen te maken heeft, is Disney, behalve dan het verhaal van Rumplestiltskin.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Misschien zijn het wel gewoon de bedenkers van OUAT zelf, of krijgen we het nooit te weten en faalt Regina volledig :p
    Het doet mij overigens heel erg denken aan het stukje uit de film George of the jungle waar die twee achterlijke slechteriken tijdens het ontvoeren van Aap gaan ruziemaken met de verteller... :')


    Happy Birthday my Potter!

    MissSwan schreef:
    Misschien zijn het wel gewoon de bedenkers van OUAT zelf, of krijgen we het nooit te weten en faalt Regina volledig :p
    Het doet mij overigens heel erg denken aan het stukje uit de film George of the jungle waar die twee achterlijke slechteriken tijdens het ontvoeren van Aap gaan ruziemaken met de verteller... :')

    De bedenkers van OUAT zou ook zo gaaf en origineel zijn! Maar ik denk het niet. Ik hoop wel dat dit plan van Regina lukt want ik wil die schrijvers weten! Ben daar zo nieuwsgierig naar!
    Ik denk nog steeds dat Walt Disney de meeste kans heeft.

    Pitt schreef:
    Once Upon A Time 4.02 White Out




    Dan vecht Anna met David, als ik de promo mag geloven x) Ben benieuwd waar dat over ging... x) David kan hier zo de verloren broer van Bucky Barnes (Marvel) zijn x)


    Credendo Vides

    Ik vind het zo grappig hoe je Henri ziet opgroeien en hij nu zo'n beetje de baard in de keel krijgt


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Eunomia schreef:
    Ik vind het zo grappig hoe je Henri ziet opgroeien en hij nu zo'n beetje de baard in de keel krijgt


    Henry is ook gewoon al bijna even lang als Emma x)


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Henry is ook gewoon al bijna even lang als Emma x)


    Jaaaa, en zij noemt hem nog steeds 'kid'


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Derek_Hale schreef:
    Ben ik echt de enige die Frozen overrated vind?

    Maar ik heb echt een grote hekel aan die Marian. Ze verpest de hele relatie tussen Robin en Regina en Regina verdient gewoon een goed einde. Ik hoop ook echt dat ze niet weer slecht word.
    De dansscène met Rumpel en Belle was echt heel leuk :) Hij deed me echt heel veel aan Belle en het Beest denken (duh, maar toch) want het beest heeft ook een blauwe jas en als ik aan Belle en het Beest denk, denk ik aan die scène

    Persoonlijk vind ik het wel jammer hoe ze Frozen gebruiken en niet zoals bij de andere sprookjes meer zelf er aan toe voegen. Alleen al hoe ze er uit zien is precies een kopie. Ik vond Rumple ook erg leuk omdat het wel bekend is maar niet al een disney-ding is. Ze hadden wat mij betreft meer mogen afwijken of mogen beginnen vanuit de HCA-versie.
    Voor de schrijver, ik dacht dat het pinokkio was eigenlijk :S De Grimm broers zouden ook wel een leuke toevoeging kunnen zijn of... Hans van Frozen kan HCA zijn :)

    *HCA=Hans Christian Andersen


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Pitt schreef:
    (...)
    De bedenkers van OUAT zou ook zo gaaf en origineel zijn! Maar ik denk het niet. Ik hoop wel dat dit plan van Regina lukt want ik wil die schrijvers weten! Ben daar zo nieuwsgierig naar!
    Ik denk nog steeds dat Walt Disney de meeste kans heeft.

    Of wat al helemaal episch zou zijn; Scheherazade (vertelster 1001 nacht) :D


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik kwam deze super stoere stamboom tegen van de gehele once cast x)


    Credendo Vides

    Wow, lekker verwarrend :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.