• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~ "Hooked" ~ Killian Jones
    ~ Mad For the Hatter ~Jefferson
    ~ Never Girl ~ Killian Jones, Peter Pan, Felix en later waarschijnlijk nog een hoop anderen.
    ~ Welcome to Neverland ~ Killian Jones, Peter Pan, and Emma ?
    ~ Sleutel naar Neverland ~ Killian Jones
    ~ A lost girl ~ Peter Pan
    ~ Magical Prices • Once Upon A Time ~ Alle.
    ~

    HHmm.... Wel veel Neveland related Stories, of ligt dat aan mij ? (;

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 19:42 ]


    Credendo Vides

    Wauw, uhm, nu ben ik scheel. xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik dacht eigenlijk ook aan Pinokkio. :'p
    Of gewoon aan een random nieuw personage. x'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Pitt schreef:
    Once Upon A Time 4.02 White Out



    Hehe, zijn haar. Ik vind het leuker kort


    Geen idee of het nodig was om dat onder een spoilerknop te zetten. Nou ja...


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Hehe, zijn haar. Ik vind het leuker kort


    Geen idee of het nodig was om dat onder een spoilerknop te zetten. Nou ja...

    Dit haar vond ik ook wel mooi voor charming ^^ Maar die met heel lang haar lijkt net een headbanger versie xD

    Veel spoilerknopjes.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    DreamerN schreef:
    Ik kwam deze super stoere stamboom tegen van de gehele once cast x)



    Ik zie Cinderella en Shawn (toch) er volgensmij niet opstaan. Ik snap niet helemaal hoe zij verbonden zijn met de rest, want in de aflevering met hun twee lijkt het alsof Charming en Shawn broers zijn, maar king George had toch geen zonen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    (...)

    Ik zie Cinderella en Shawn (toch) er volgensmij niet opstaan. Ik snap niet helemaal hoe zij verbonden zijn met de rest, want in de aflevering met hun twee lijkt het alsof Charming en Shawn broers zijn, maar king George had toch geen zonen?


    Cinder en her prince charming staan er wel op, rechtsonderin, er staat een koppeling naar Rapunzel of zo...


    Credendo Vides

    SonOfGondor schreef:
    Hehe, zijn haar. Ik vind het leuker kort


    Geen idee of het nodig was om dat onder een spoilerknop te zetten. Nou ja...

    Ik vind zijn haar langer juist vééééééél leuker.

    Fennec schreef:
    (...)

    Dit haar vond ik ook wel mooi voor charming ^^ Maar die met heel lang haar lijkt net een headbanger versie xD

    Veel spoilerknopjes.


    Hij is inderdaad heel schattig met dat haar. Plus metalhead prince charming? :P


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Hij is inderdaad heel schattig met dat haar. Plus metalhead prince charming? :P

    Haha, ja dat bedoelde ik xD Anyway dat metalheadhaar past niet echt bij hoe hij er de rest van de serie uit zag. T is me ook opgevallen hoe vaak het veranderen van het haar bij disneyprinsessen staat voor vrijheid (Elsa, Rapunzel, Mulan...)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Watched it

    Ergens ben ik er nog niet helemaal over uit wat ik vind van deze aflevering, natuurlijk vind ik het super (: En i love Elsa en Anna, maar iets aan de aflevering voelde... vreemd... of zit ik nu onzin te zeggen x)
    (Little) Bo Peep!! OMG, dat is een personage die ik never verwacht had te zien in Once en dan ook nog eens als een bad ass!

    Emma en Elsa zijn nu zo goed als vriendinnen, dat ging ook snel, en Killian is zo super schattig in zijn pogingen haar te redden en later ook wanneer ze weer terug zijn in het appartement en hij Emma warm houdt. *Fan girls intensifies*

    Whahaha, Snow die uit haar slof schiet en de stroom weer terug krijgt, maar of ze nou direct mayor moet zijn vind ik een beetje overdreven, misschien kloppen de woorden van Leroy wel, maar als zij dat niet wilt... Tja, er valt waarschijnlijk niets tegenin te brengen en ten slotte is ze een koningin.

    De scene tussen Henry en Regina is ook zo sweet (':

    En seriously? Een evil snow queen met een ijssalon? Ben ik de enigste die dat grappig vind?
    *Spoiler*
    Aan de promo te zien bevriest ze mensen met haar handelswaar.
    Damn, letterlijke Brain Freeze.


    De promo voor 04x03


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Watched it
    Ergens ben ik er nog niet helemaal over uit wat ik vind van deze aflevering, natuurlijk vind ik het super (: En i love Elsa en Anna, maar iets aan de aflevering voelde... vreemd... of zit ik nu onzin te zeggen x)
    (Little) Bo Peep!! OMG, dat is een personage die ik never verwacht had te zien in Once en dan ook nog eens als een bad ass!

    Emma en Elsa zijn nu zo goed als vriendinnen, dat ging ook snel, en Killian is zo super schattig in zijn pogingen haar te redden en later ook wanneer ze weer terug zijn in het appartement en hij Emma warm houdt. *Fan girls intensifies*

    Whahaha, Snow die uit haar slof schiet en de stroom weer terug krijgt, maar of ze nou direct mayor moet zijn vind ik een beetje overdreven, misschien kloppen de woorden van Leroy wel, maar als zij dat niet wilt... Tja, er valt waarschijnlijk niets tegenin te brengen en ten slotte is ze een koningin.

    De scene tussen Henry en Regina is ook zo sweet (':

    En seriously? Een evil snow queen met een ijssalon? Ben ik de enigste die dat grappig vind?
    *Spoiler*
    Aan de promo te zien bevriest ze mensen met haar handelswaar.
    Damn, letterlijke Brain Freeze.


    De promo voor 04x03


    Ik vind Anna iets te "Disney" voor Once, om het zo maar te zeggen. Maar dat is gewon mijn mening. Ik heb trouwens echt geen idee wie Bo Beep is, nooit van gehoord.

    D'awwh Kilian en Emma (H) Maar nog steeds komen ze bij mij op plaats twee want op één staat altijd Regina. Ik hoop echt dat het snel weer goed komt met haar en dat ze weer wat meer erbij is.

    Wel grappig dat de snow queen niet dezelfde persoon is als Elsa, had ik totaal niet verwacht. Brain freeze :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    Bo Peep komt uit Toy Story, die ene waar Woody op verliefd was, maar ze was er niet in alle films;
    Anyway, ik vond het een goede aflevering. En ik dacht wel dat Elsa geen villain ging worden dus vroeg me al af wat ze gingen doen om het spannend te houden. Maar een 2e snow queen, waarom ook niet? Haha


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Quill schreef:
    Bo Peep komt uit Toy Story, die ene waar Woody op verliefd was, maar ze was er niet in alle films;
    Anyway, ik vond het een goede aflevering. En ik dacht wel dat Elsa geen villain ging worden dus vroeg me al af wat ze gingen doen om het spannend te houden. Maar een 2e snow queen, waarom ook niet? Haha



    Bo Peep komt ook uit een Nursery Ryhm van Mother Goose, die ook leuke tales heeft zoals Humpty Dumpty, Jack and Jill, Little miss Muffet, Twinkle twinkle little star, etc.


    Credendo Vides

    Wat een geweldige aflevering!

    Ik heb Frozen niet gezien. Zat behalve Elsa (ice queen) er ook nog een aparte snow queen in?

    Ik vond de scenes tussen Emma en Elsa heel leuk, ze hebben denk ik best veel gemeen met elkaar. Leuk dat ze beide het niet kunnen beheersen, terwijl de andere met magie dat wel kunnen.

    Ik vond het héél tof dat Henry tóch naar Regina ging, omdat ze anders toch in een soort van isolement raakt. En dat werkt bij een villain alleen maar slecht.

    Ik lachte me echt rot om Snow. Geweldige scenes zeg, echt. Hartstikke grappig.

    De scene van David die zijn vaders paard aan Anna gaf vond ik héél mooi en gaf me ook eventjes kippenvel. Al dacht ik voor een seconde: "Hm, concurrentie voor Snow?" Maar dat gebeurd toch niet, omdat David en Anna beide hun eigen true love hebben. Maar het had origineel geweest. (":

    DreamerN schreef:
    (...)


    Bo Peep komt ook uit een Nursery Ryhm van Mother Goose, die ook leuke tales heeft zoals Humpty Dumpty, Jack and Jill, Little miss Muffet, Twinkle twinkle little star, etc.


    Ah, die van Toy Story heet ook zo, en zij had ook zo'n staf dus ik dacht... ;p Maar je hebt gelijk, op de wiki van OUAT staat dat ze inderdaad gebaseerd is op het personage uit de Nursery Ryhme :)


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”