• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~ "Hooked" ~ Killian Jones
    ~ Mad For the Hatter ~Jefferson
    ~ Never Girl ~ Killian Jones, Peter Pan, Felix en later waarschijnlijk nog een hoop anderen.
    ~ Welcome to Neverland ~ Killian Jones, Peter Pan, and Emma ?
    ~ Sleutel naar Neverland ~ Killian Jones
    ~ A lost girl ~ Peter Pan
    ~ Magical Prices • Once Upon A Time ~ Alle.
    ~

    HHmm.... Wel veel Neveland related Stories, of ligt dat aan mij ? (;

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 19:42 ]


    Credendo Vides

    Jamie Chung (Mulan in OUAT) heeft ook meegedaan.

    Massive spoiler voor S4:

    Frozen schijnt zich te focussen op Rumplestiltskin. Zijn haar komt "Frozen-alike" over.


    Daario schreef:
    Jamie Chung (Mulan in OUAT) heeft ook meegedaan.

    Massive spoiler voor S4:
    Frozen schijnt zich te focussen op Rumplestiltskin. Zijn haar komt "Frozen-alike" over.




    Idd, zoiets had ik ook al gehoord.
    En zie ik daar Killian in zijn nieuwe garderobe? (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Idd, zoiets had ik ook al gehoord.
    En zie ik daar Killian in zijn nieuwe garderobe? (:

    Er gaat het gerucht rond dat Killian zijn hand terug krijgt. Maar dan zou hij, in combinatie met nieuwe kleren, nog maar heel weinig op Captain Hook lijken.

    Daario schreef:
    (...)
    Er gaat het gerucht rond dat Killian zijn hand terug krijgt. Maar dan zou hij, in combinatie met nieuwe kleren, nog maar heel weinig op Captain Hook lijken.



    Nieuwe Wardrobe vind ik wel oké, zolang ze dus nog wel zijn stijl en image houden, het gerucht over dat hij zijn hand terug krijgt vat ik wat jammerlijk op, het geeft echt het gevoel alsof ze weer gewoon Killian Jones van hem maken, iets wat ik niet erg vind, maar Killian's Hook was ook geweldig.
    Misschien gaan ze hem in een soort andere vorm gieten? Dat hij net zoals velen nog een tweede personage erbij krijgt?
    Maar dan vraag ik me ook af, hoe krijgt hij zijn hand terug? Rumpel die even met zijn magie zwaait? Of is Emma al zover?
    We hebben hem al zo vaak met die nep hand gezien... Misschien is het die.. Maar dat denk ik ook weer niet.... MEH.


    Sean Mcguire en Robbie Kay hebben de challenge ook samen gedaan.


    En hier die van Josh Dallas (:

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 14:40 ]


    Credendo Vides

    Daario schreef:
    (...)
    Er gaat het gerucht rond dat Killian zijn hand terug krijgt. Maar dan zou hij, in combinatie met nieuwe kleren, nog maar heel weinig op Captain Hook lijken.


    Dan ga ik echt huilen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Why did I never see this? OUAT is een van de weinige series die ik echt ook nog volg, naast CSI en Sherlock. Ooit eens per toeval op gekomen en toen veslaafd aan geraakt. Dus mijn topics <3


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    DreamerN schreef:
    Ook de OUAT sterren zetten zich in voor ALS met de IceBucketChallenge, maar soms is het alleen al mooi om te zien hoe die mooie lijven nat worden.:X






    Jaaa, man, sommige zijn echt gespierd!!(H)(H)(H)(H)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    OakenshieId schreef:
    Dan ga ik echt huilen.

    Ik ook. Killian is een personage waar ik eigenlijk niet zoveel mee heb, eigenlijk niks, maar wat een verwoesting van het personage/sprookje zou dat zijn, als ze zijn haak weghalen.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Dan ga ik echt huilen.


    Hij is een van mijn favoriete personages, als hem helemaal gaan veranderen...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||


    Michael Raymond-James (Neal Cassidy in Once Upon A Time) doet mee aan de ALS Ice Bucket challenge.

    Daario schreef:
    (...)
    Ik ook. Killian is een personage waar ik eigenlijk niet zoveel mee heb, eigenlijk niks, maar wat een verwoesting van het personage/sprookje zou dat zijn, als ze zijn haak weghalen.


    Het zou net zoiets zijn als Red die plotseling geen weerwolf meer is. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Het zou net zoiets zijn als Red die plotseling geen weerwolf meer is. :/


    Dus net zoiets als een perfect uitgeschreven verhaallijn afbreken. Ik vond het verhaal van Ruby echt een van de beste to be honest.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    XY390 schreef:

    Dus net zoiets als een perfect uitgeschreven verhaallijn afbreken. Ik vond het verhaal van Ruby echt een van de beste to be honest.

    Vond ik ook. Vooral omdat de de weerwolf én roodkapje in één was. En die van Jefferson vond ik ook héél goed doordat ze daar eigenlijk zijn happy ending met zijn dochter hebben gedaan, wat ik fijn vind, want er zouden meer van dat soort happy endings moeten zijn in plaats van alleen maar relaties et cetera.

    Ik vond zelf dat ze mijn favoriete Disney prinses, Ariel, echt te kort hebben gedaan...

    Rumple is samen met Belle, Jefferson en Ruby mijn favoriete personage en vond allemaal een superverhaallijn. Ruby had echt een grote indruk op mij. Ook vond ik het verhaal van Snowwhite en Charming echt goed maar alle verhaallijnen zijn wel goed, ookal was Ariel wel erg kort ja. Ben het ook totaal niet eens met al het gedoe rond Mulan, maar daar kan je niks aan doen.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 11:24 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mensen denken dat Robert Carlyle (Mr. Gold / Rumplestiltskin)en Emilie de Ravin (Belle) buiten de scenes ook dichter naar elkaar groeien. Ik denk het zelf van niet, maar ik zie dat op Tumblr heel veel mensen hier in geloven. Dit zijn de foto's waardoor deze speculatie is ontstaan. Een frietje eten zal namelijk niet snel een scene zijn in de serie... Of wel?