• Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:

    Dumbledore ZaIa



    Bestaande personages:

    Serverus Snape PrinceSnape
    Albus Dumbledore ZaIa
    Draco Malfoy RAB
    Fred Weasley RAB
    George Weasley Obliviate7
    Luna Lovegood ZaIa
    Ginny Weasley Leora
    Hermione Ganger Piaffe



    Leerlingen:

    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1
    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18[/pink]
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19


    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16


    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5
    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!

    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2



    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17



    Leraren:

    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:



    || Speciale Functies: ||


    Klassenoudsten:

    Gryffindor:
    Meisje: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Jongen:

    Hufflepuf:
    Meisje:
    Jongen:

    Ravenclaw:
    Meisje:
    Jongen:

    Slytherin:
    Meisje: Dysis Bella Lestrange-Black /MyselfOnly
    Jongen:


    Zwerkbalteams:

    Gryffindor: Vol!
    Chaser: Binky Lorraine Evans /Senermes
    Chaser: Ralf Auron /Obliviate7
    Chaser: Ginny Weasley /Leora
    Beater: George Weasley /Obliviate7
    Beater: Fred Weasley /RAB
    Keeper: Youri Troun Evans /Senermes
    Seeker: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Aanvoerder: Youri Troun Evans /Senermes


    Hufflepuf:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Allison Angela Rossini /SweetDemon
    Aanvoerder:


    Ravenclaw:
    Chaser: Rosaline Elisabeth Smith /LoveElsa
    Chaser: Luna Lovegood ZaIa
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Slytherin:
    Chaser: Yara Goldfellow /KissTheRain
    Chaser: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex
    Chaser: Chanel Kate Cole /TheseWords
    Beater: Matthew Frankie Wood /Nightingalex
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Draco Malfoy /RAB
    Aanvoerder: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Amila Rosa Exta /MyselfOnly
    Hufflepuf:
    Ravenclaw:
    Slytherin: Serverus Snape /PrinceSnape


    Schoolhoofd:
    Albus Dumbledore /ZaIa


    Hoofdmonitoren:

    Meisje:
    Jongen: Matthew Frankie Wood /Nightingalex




    Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een slechte dag maar meld dat wel.
    Je mag zoveel personages als wilt maar geen 100 ofzo ;)
    In het Speeltopic graag praten tussen haakjes, [] {} () - -
    Geen ruzie! IC wel! OOC niet!
    Niet elkaars personage besturen, (tenzij je toestemming hebt.)
    Volg de verhaallijn van J.K Rowling.
    Graag melden als je niet meer meedoet.
    Graag de Engelse namen gebruiken, anders ontstaat er verwarring.
    Houd de jongens en meisjes gelijk! Geld ook voor de afdelingen!
    De belangrijkste regel: Have fun (:

    OOC: Out Of Character.
    IC: In Character.


    Totaal 15 RPG'ers.


    Het begin:

    De eerstejaars zijn net ingedeeld, het eten staat op tafel, en iedereen is gezellig aan het eten. Alles lijkt volkomen normaal, maar is dat wel zeker? Na het diner gaat iedereen naar bed. De volgende ochtend gaat het leventje op Hogwarts gewoon door. Maar dan roept Schoolhoofd Dumbledore iedereen bijeen in de Great Hall. Hij vertelt over het Toverschool Toernooi en laat de Vuurbeker zien. Het is de bedoeling dat studenten hun naam erin gooien die willen, en dat misschien hun naam eruit gekozen wordt. Omdat het Toverschool Toernooi met 2 andere scholen samen wordt gehouden komen er sommige leerlingen die hetzelfde doen en hopen dat hun naam uitgekozen wordt. Na de toespraak gaan de lessen verder en bereidt iedereen zich voor op een Zwerkbalwetstrijd, die nog op school gehouden zal worden. Kortom: Het wordt een lange maar spannende dag voor de studenten.

    Zwerkbalwetstrijdenschema voor dit seizoen:


    Gryffindor - Slytherin
    Hufflepuf - Ravenclaw
    Ravenclaw - Slyhterin
    Hufflepuf - Gryffindor
    Slytherin - Hufflepuf
    Gryffindor - Ravenclaw

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 11:40 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    ZaIa schreef:
    Ok, ik heb met Randomizer gedaan dus het is eerlijk gehandeld.

    Degene die Beauxbattons vertegenwoordigt is:

    Defelice Alerue!

    Degene die Klammfels vertegenwoordigt is:

    Campbell Saunders!

    Degene die Hogwarts vertegenwoordigt is:

    Brooke Eatside!

    Degene die toch door de Vuurbeker wordt gekozen die Hogwarts al tweede vertegenwoordigt is:

    Ralf Auron!

    Ik zal later de uitslag in een post van Dumbeldore in werken.
    Het spijt me voor de niet gekozenen maar zo is Randomizer.

    Succes Champions!


    Dafuq Ralf is een uitzondering :'D hoe zou dat nou komen..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Dafuq Ralf is een uitzondering :'D hoe zou dat nou komen..


    Ralf is een uitzondering omdat hij dood gaat XD muhaahhaa :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Misschien is er een weerwolvenjager in het zaal die op Ralf zat te jagen (cat) en omfg, brooke ook nog :'D dat gaat niet leuk worden voor ginneh x'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Misschien is er een weerwolvenjager in het zaal die op Ralf zat te jagen (cat) en omfg, brooke ook nog :'D dat gaat niet leuk worden voor ginneh x'D


    Brooke had toch een celeb-crush op Campbell? Dat gaat leuk worden ^^

    Yeaahh al mijn personages krijgen weer drama XD en Campbell een lovetriangle


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dan is het.. brooke valt op Campbell, Campbell valt op *uhum*, en *uhum2* valt op Campbell.. ginny denkt dat Ralf op Brooke valt maar ralf ik op Ginny maak er gelijk een lovepiramide van (cat)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Dan is het.. brooke valt op Campbell, Campbell valt op *uhum*, en *uhum2* valt op Campbell.. ginny denkt dat Ralf op Brooke valt maar ralf ik op Ginny maak er gelijk een lovepiramide van (cat)


    haha geloof me; Campbell can do anything.! Hoe vaak ik wel niet verzoeken krijg voor Campbell ^^. Stop beeing so hot; Campbell Saunders! (cat)

    Yep ik ga van een drama-Campbell een badass-Campbell maken :P Wait and see ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh-oh, dat is ieta wat ik niet leuk ga vinden (cat) campbell is zo zacht als een konijn en zo lief als een hulpeloze straat kitten zonder ouders... hoe kun je hem omtoveren naar een badass-Campbell..?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Albus Dumbledore || Schoolhoofd

    Ik keek genietend naar de laatste leerlingen die hun namen in de beker deden. Het Toverschooltoernooi is een geweldig evenement en het is fantastisch dat het nu weer in vele tijden plaatsvindt. Toen iedereen weer zat liep ik met kleine stappen naar de beker, ik wilde het natuurlijk extra spannend maken. 'En het moment waar jullie allemaal op hebben gewacht is aangebroken, de uitslag van de Vuurbeker! Als je naam wordt gekozen maar je naar een speciaal kamertj hier vlak naast. Daar word je meer verteld erover'. Ik legde mijn hand vlak op de beker en het wit blauwe licht maakte plaats voor rood licht waarna er een briefje uit een vlam dwarrelde. Ik pakte het briefje en las de letters 1 voor 1. 'De vertegenwoordiger van Klammfels is Campbell Saunders!' riep ik hard door de zaal waarna Campbell opstond en naar het kamertje liep. De zaal werd voor even gevuld met hard geklap maar toen was het weer doodsstil. Weer een briefje kwam uit de vlammen en ik raapte het uit de lucht op. 'De vertegenwoordigster van Beauxbattons is Defelice Alerue!' brulde ik hard waarna er weer geklap ontstond en Defelice opstond, mij de hand schudde en naar hetzelfde kamertje ging. Het vuur werd weer rood van kleur en ik pakte het stukje perkament. Met sierlijke letters stond de naam van de Hogwarts vertegenwoordigster. 'En de Hogwarts vertegenwoordigster is Brooke Eatside!' riep ik verrast waarna Brooke opstond, mij de hand schudde net zoals Defelice en naar het kamertje liep. 'Nu hebben we onze 3 kandidaten gefeliciteerd!' riep ik en ik wou naar mijn plek toe lopen maar toen hoorde ik het vuur knetteren, het rode vuur en een briefje dat op de grond viel. Zenuwachtig pakte ik het op en las de naam. Ralf Auron.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    na ginny haar post komt mijn Ralf-pannic attack post

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 1:12 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Brooke had toch een celeb-crush op Campbell? Dat gaat leuk worden ^^

    Yeaahh al mijn personages krijgen weer drama XD en Campbell een lovetriangle


    Brooke loves Campbell <3


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Campbell Saunders

    Alle geluiden uit de grote zaal verdwenen waarna ik de oude wijze man stem hoorde wat afkomstig was van Perkamentus. Het zou vast wel iets belangrijks wezen anders waren de leerlingen niet zo stil. Zachtjes stond ik op van mijn plek en ging achter de deur staan terwijl ik mijn hoofd nog hevig voelde bonken maar dat negeerde ik.
    ‘De vertegenwoordiger van Klammfels is Campbell Saunders.’ Hoorde ik opeens hard geroepen worden. Mijn mond ging voor een seconde open en voor even wilde ik gaan huilen. De Toverschool Toernooi zou ik nooit kunnen halen en de straf die ik dan zou krijgen zou onbeschrijfelijk zijn.
    Ik deed mijn hoofd omhoog en direct toen ik de zaal in liep hoorde ik mensen kijken en gejuich. Ik keek naar de Klammfels leerlingen maar die keken me alleen een beetje zuur aan. Natuurlijk vonden ze het vreselijk dat ik de vertegenwoordiger van Klammfels was.
    ‘Wel vreemd dat jij gekozen bent, nietwaar Campbell?’ hoorde ik de bekende stem van Viktor naast me zeggen. Ik keek hem aan. ‘Blijkbaar weet zelfs de beker dat je beroemt ben.’ Siste hij nijdig. Ik wilde wat terug zeggen maar hij liet me alleen waardoor ik nog maar een keuze had; naar Karkarov lopen die op mij stond te wachten. Ik grijnsde met een brede glimlach naar de leerlingen die naar me keken terwijl de onrust in mijn borst vergrootte. Konden ze niet iemand wisselen voor mij plaats?
    Ik zou echt niet kunnen winnen en ik was er ook vrij zeker van dat als ik deze maand iets intensiefs zou doen zoals het Toernooi dat madame Plijster me tegen zou houden.
    Ik schudde beleefd Perkamentus hand waarna direct Karkarov me mee het kamertje in begeleiden. Ik zet echter nog geen stap erin of ik hoorde al; De vertegenwoordigster van Beauxbatons is Defelice Alerue.’ Met een zucht namen Karkarov ik plaats bij de haardvuur waar de vuur aan de hout zat te likken. Langzaam ging het hout op en ik wist dat dat dezelfde lot van mij zou zijn.
    Langzaam zou ik opgaan tijdens de Toernooi. Gewoonweg omdat ik te dom hiervoor zou zijn. Wat als ik een raadsel op zou moeten lossen? Dat zou ik nooit kunnen.
    ‘Kin omhoog en glimlachen, Campbell.’ Ik zuchtte zachtjes maar deed wat hij zei. Een eigen keuze had ik toch niet en zou ik nooit krijgen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ginny Weasley

    ‘sorry.’ Hoorde ik Ralf zeggen. Ik wilde zeggen dat er geen enkele reden toe was om sorry te zeggen maar Perkamentus stond op.
    ‘en het moment waar jullie allemaal op hebben gewacht is aangebroken, de uitslag van de vuurbeker! Als je naam wordt gekozen ga je naar een speciaal kamertje hier vlak naast. Daar word je meer verteld erover.’ Ik kneep zachtjes in Ralfs hand. Ergens hoopte ik dat hij niet gekozen zou worden omdat ik niet wil dat hem iets overkomt maar ik gunde het hem zo erg.
    ‘De vertegenwoordiger van Klammfels is Campbell Saunders.’ Ik keek even op en om en zag uiteinlijk Campbell Saunders uit de gang de Grote Zaal binnen komen lopen. Hij glimlachte en ergens had ik het gevoel dat hij een goede kampioen was. Maar natuurlijk niet zo goed als Ralf.
    Leerlingen van Zweinstein moedigde hem zelfs aan terwijl hij naar het kamertje liep. Wat een zwerkbal ster wel niet kan doen. Meteen werd; ‘Defelice van Beauxbatons.’ Opgeroepen en ‘Brooke Eatside.’ Ik zuchtte zachtjes en keek naar Ralf. Ik hoopte niet dat hij boos of verdrietig zal zijn. Wat maakte het uit wat de beker dacht. ‘Ralf Auron.’ Mijn wenkbrauw ging omhoog en ik keek naar Perkamentus die een papiertje boven hield en snel keek ik terug naar Ralf. Zachtjes gaf ik hem een kneepje in zijn hand. ‘Wie zou niet gekozen worden?’ fluisterde ik plagend naar hem.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron - 4th year Gryffindor - cheaser

    Al snel hoorden we perkamentys praten waarin ik Ginny haar hand nog strakker beet hield.
    ‘en het moment waar jullie allemaal op hebben gewacht is aangebroken, de uitslag van de vuurbeker! Als je naam wordt gekozen ga je naar een speciaal kamertje hier vlak naast. Daar word je meer verteld erover.’
    Ginny kneep in mijn hand en ik hield mijn adem in. Wat als ik verkozen zou worden? Ik denk dat ik dan een grote domme fout heb grmaakt. Ik wil niet gekozen worden en als dat wel gebeurs, is het mijn eigen grote domme fout.
    ‘De vertegenwoordiger van Klammfels is... Campbell Saunders!’
    Ik zag Campbell Saunders uit de poort verschijnen en hij liep zelfverzekerd naar Perkamentus toe, schudde zijn hand en liep de kamertje achter hem binnen met Karkarov aan zijn zijden.
    ‘Defelice van Beauxbatons.’ Opgeroepen en voor ik hartaanval kon krijgen hoorde ik brooke haar naam. ‘Brooke Eatside.’
    Ik lachte en met een zucht van opluchting klapte ik in mijn handen waarna ik weer de hand van ginny vast nam. Ik was nog nooit in mijn leven zo opgelucht geweest.
    'Nu hebben we onze 3 kandidaten gefeliciteerd!' Riep Perkamentus, maar al gauw draaide hij zich om naar de beker. De hele zaal werd stil en de vuur in de beker werd groter en groter. Het straalde plotseling een bloedrode gloed uit en het spuwde vervolgens nog een naam eruit die op de vloer terecht kwam. Perkamentus pakte de stukje perkament zenuwachtig op en las het op.
    'Ralf Auron.'
    Mijn mond viel open en mijn hart begon als een gek tegen mijn borstkas aan te slaan. Even schudde ik mijn hoofd. Dat kan niet. Er zijn maar drie kampioenen, ik kan niet de vierde zijn. Ze moeten me niet mee laten doen.
    ‘Wie zou niet gekozen worden?’ hoorde ik de plagende stem van Ginny. Ik beet op mijn lip en draaide me weg van de vuurbeker.
    'Ik.. dit kan niet.' Ik draaide me om naar Ginny waarna mijn ogen pure angst uitstraalde, die ik probeerde te verbergen maar bloedhete tranen prikten achter mijn ogen. Ik stond op en wierp Ginny nog een blik waarna ik me terug naar professor Perkamentus wierp.
    Ik wilde gaan schreeuwen en roepen dat het een misverstand was, maar er kwam niets uit mijn keel terwijl ik naar Professor Perkamentus toe liep terwijl het leek alsof de hele wereld voor mijn ogen in een zwarte gat verdween. Was het maar zo.

    [Perki en Ginny mogen Ralf zijn lichaam naar de kamertje toesturen (: ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    [Ralf gaat zeker bewusteloos vallen ^^]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [Jep :'D]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••