• Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:

    Dumbledore ZaIa



    Bestaande personages:

    Serverus Snape PrinceSnape
    Albus Dumbledore ZaIa
    Draco Malfoy RAB
    Fred Weasley RAB
    George Weasley Obliviate7
    Luna Lovegood ZaIa
    Ginny Weasley Leora
    Hermione Ganger Piaffe



    Leerlingen:

    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1
    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18[/pink]
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19


    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16


    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5
    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!

    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2



    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17



    Leraren:

    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:



    || Speciale Functies: ||


    Klassenoudsten:

    Gryffindor:
    Meisje: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Jongen:

    Hufflepuf:
    Meisje:
    Jongen:

    Ravenclaw:
    Meisje:
    Jongen:

    Slytherin:
    Meisje: Dysis Bella Lestrange-Black /MyselfOnly
    Jongen:


    Zwerkbalteams:

    Gryffindor: Vol!
    Chaser: Binky Lorraine Evans /Senermes
    Chaser: Ralf Auron /Obliviate7
    Chaser: Ginny Weasley /Leora
    Beater: George Weasley /Obliviate7
    Beater: Fred Weasley /RAB
    Keeper: Youri Troun Evans /Senermes
    Seeker: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Aanvoerder: Youri Troun Evans /Senermes


    Hufflepuf:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Allison Angela Rossini /SweetDemon
    Aanvoerder:


    Ravenclaw:
    Chaser: Rosaline Elisabeth Smith /LoveElsa
    Chaser: Luna Lovegood ZaIa
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Slytherin:
    Chaser: Yara Goldfellow /KissTheRain
    Chaser: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex
    Chaser: Chanel Kate Cole /TheseWords
    Beater: Matthew Frankie Wood /Nightingalex
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Draco Malfoy /RAB
    Aanvoerder: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Amila Rosa Exta /MyselfOnly
    Hufflepuf:
    Ravenclaw:
    Slytherin: Serverus Snape /PrinceSnape


    Schoolhoofd:
    Albus Dumbledore /ZaIa


    Hoofdmonitoren:

    Meisje:
    Jongen: Matthew Frankie Wood /Nightingalex




    Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een slechte dag maar meld dat wel.
    Je mag zoveel personages als wilt maar geen 100 ofzo ;)
    In het Speeltopic graag praten tussen haakjes, [] {} () - -
    Geen ruzie! IC wel! OOC niet!
    Niet elkaars personage besturen, (tenzij je toestemming hebt.)
    Volg de verhaallijn van J.K Rowling.
    Graag melden als je niet meer meedoet.
    Graag de Engelse namen gebruiken, anders ontstaat er verwarring.
    Houd de jongens en meisjes gelijk! Geld ook voor de afdelingen!
    De belangrijkste regel: Have fun (:

    OOC: Out Of Character.
    IC: In Character.


    Totaal 15 RPG'ers.


    Het begin:

    De eerstejaars zijn net ingedeeld, het eten staat op tafel, en iedereen is gezellig aan het eten. Alles lijkt volkomen normaal, maar is dat wel zeker? Na het diner gaat iedereen naar bed. De volgende ochtend gaat het leventje op Hogwarts gewoon door. Maar dan roept Schoolhoofd Dumbledore iedereen bijeen in de Great Hall. Hij vertelt over het Toverschool Toernooi en laat de Vuurbeker zien. Het is de bedoeling dat studenten hun naam erin gooien die willen, en dat misschien hun naam eruit gekozen wordt. Omdat het Toverschool Toernooi met 2 andere scholen samen wordt gehouden komen er sommige leerlingen die hetzelfde doen en hopen dat hun naam uitgekozen wordt. Na de toespraak gaan de lessen verder en bereidt iedereen zich voor op een Zwerkbalwetstrijd, die nog op school gehouden zal worden. Kortom: Het wordt een lange maar spannende dag voor de studenten.

    Zwerkbalwetstrijdenschema voor dit seizoen:


    Gryffindor - Slytherin
    Hufflepuf - Ravenclaw
    Ravenclaw - Slyhterin
    Hufflepuf - Gryffindor
    Slytherin - Hufflepuf
    Gryffindor - Ravenclaw

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 11:40 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Maar door fred krojgt hij het idee dat campbell een deatheater is :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ahmg arme campbell; ik ga overigens nu reagerenXD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Sorreh!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik zie overigens nu pas dat ik een werkstuk moet inleveren voor 23:30 waar ik nog niet eens aan ben begonnen D: naja.. heb ik tenminste een reden om langer achter te computer te blijven zonder dat mn zus gaat klagen


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Eruditie schreef:
    Sorreh!


    Fred heeft geen idee wat er met camp was gebeurd, george wel, fred kan er gwn niets aan doen dat hij denkt dat iedeteen uit klammfels een kwade deatheater is ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    De ziekenzaal liep leeg en ik bleef alleen met Draco aan die meteen het woord nam; maar deze keer klonk het anders dan zojuist in de zaal. ‘Wat is er gebeurt?’ ik keek hem aan en ik wist en ik kon het niet over mijn lippen krijgen om te zeggen dat ik last van een hersenbloeding. Waarschijnlijk zou hij me uitlachen en zeggen dat ik een sukkel of een loser was.
    Dat was ik ook. Mijn moeder en mijn broer waren allebei niet trots op mij en karkarov en mijn trainer ook niet.
    Waarschijnlijk was Draco goede vrienden met mijn broer. Waarom vroeg hij anders naar hem?
    Ik keek hem zijdelings aan. Waarschijnlijk zou hij me toch kleineren. Net zoals mijn broer deed en me pijn doen. Omdat ik dat verdiende. Alweer faalde ik en deze keer mocht ik hetgeen een maand niet doen waar ik als enige goed in was.
    Ik beet op mijn lip. ‘De school mag niet weten dat mijn familie deatheathers zijn, Draco.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:

    GA aan school werken jij! je mag niet blijven zitten/onvoldoende krijgen!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Onmogelijk, in mijn hele leven heb ik maar.. 3 onvoldoendes gekregen en dat is voor.. scheikunde allemaal ^^ mensen zeggen dat ik familie ben van hermione omdat ik veel op haar lijk :'D stiekem ben ik rose weasley


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    George begint te praten over dat Campbell geen deatheater is enzovoort maar ik luister niet naar hem en eet door. Ik kijk George niet aan. Wat hij dan ook zegt. Het kan me niet overtuigen.
    'Je gedraagt je alsof je verliefd op hem bent ofzo. Ik weet het ook niet. Ik weet alleen dat je op dit moment naïef bent. Hij is een Deatheater, George. Snap je het niet? Je moet hem gewoon aan zijn lot over laten, wat dat dan ook is.' Ik zucht en schep nog wat eten op. 'Je luistert toch niet naar me. Ik wil alleen duidelijk maken dat ik geen zin erin heb dat jij door Deatheaters te grazen genomen wordt. Je zag hoe Karkarov reageerde toen wij bij Campbell waren.' Ik kijk hem waarschuwend aan en schep nog net wat meer op. Ja, ik heb nou eenmaal honger. Ron draait zich weer naar ons om.
    'Wat is er aan de hand met Campbell Saunders en Karkarov?' vraagt hij. Ik zucht en kijk naar George.
    'Nu krijgen we er natuurlijk ook weer een irritant, nieuwsgierig broertje bij. En zijn beste vriend, en zijn beste vriendin.' Ik kijk hem grijnzend aan en gooit een kippenpootje naar Ron.


    Een van mijn favoriete Harry Potter gifs :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    Onmogelijk, in mijn hele leven heb ik maar.. 3 onvoldoendes gekregen en dat is voor.. scheikunde allemaal ^^ mensen zeggen dat ik familie ben van hermione omdat ik veel op haar lijk :'D stiekem ben ik rose weasley


    Mensen zeggen tegen mij dat ik op mijn vader lijk maar de ogen van mijn moeder heb. Ik kan mijn lach dan gewoon niet inhouden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Pasop, georgie gaat nog boos worden.. ik ga even aan de slag met mijn schiolwerk dan reageer ik wel met georgie


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Draco Malfoy

    ‘De school mag niet weten dat mijn familie deatheathers zijn, Draco.’ Ik kijk hem niet aan en weet al wat hij hierna gaat zeggen. Dat hij nu al weet wat er van me gaat worden en dat hij niets met me te maken wil hebben. Tot mijn verbazing zegt hij dat niet. Hij zegt niets. Dat is ook nogal eng omdat ik niet weet wat hij denkt. Na een stilte besluit ik iets te gaan zeggen.
    'Ik snap het. Ik zou soms ook gewoon willend at ik opnieuw kon beginnen. Dat ik niet een Malfoy ben. Dat ik gewoon kan zijn wie ik ben.' Ik glimlach zwakjes. 'Ik weet niet eens of ik mezelf wel kan zijn. Ik weet niet wie ik ben.' Ik schrik van wat ik net heb gezegd. Waarom zei ik dat? Ik ken hem niet eens. 'Sorry,' mompel ik met een rood hoofd. Wat is er met me aan de hand? Waarom gedraag ik me zo stom tegenover hem?
    'En sorry van net. Ik had niet tegen je moeten liegen. Ik kan eigenlijk niet goed omgaan met alle Gryffoendors. Maar dat is niets persoonlijks. Dat hebben alle Zwadderaars,' zeg ik met een glimlach. Hoe kan het dat ik opeens zo stom ga doen? Hij is ook gewoon maar een jongen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    'Je gedraagt je alsof je verliefd op hem bent ofzo. Ik weet het ook niet. Ik weet alleen dat je op dit moment naïef bent. Hij is een Deatheater, George. Snap je het niet? Je moet hem gewoon aan zijn lot over laten, wat dat dan ook is.' Ik werd rood, en dat kwam niet alleen door de schaamte. Ik blies mijn wangen vol en zuchtte diep terwijl ik wat meer achterover leunde. 'Je luistert toch niet naar me. Ik wil alleen duidelijk maken dat ik geen zin erin heb dat jij door Deatheaters te grazen genomen wordt. Je zag hoe Karkarov reageerde toen wij bij Campbell waren.' Hij keek me waarschuwend aan en ik vermeed zijn blik waarna ik Ron net kon zien omdraaiden naar ons. 'Wat is er aan de hand met Campbell Saunders en Karkarov?' vraagt hij. Fred zuchtte en keek me weer aan waarna ik te laat was met het vermeiden van zijn blik.
    'Nu krijgen we er natuurlijk ook weer een irritant, nieuwsgierig broertje bij. En zijn beste vriend, en zijn beste vriendin.' Ik wilde niet woedend worden op Fred, maar ik haat het op de manier hoe hij mijn kant van het verhaal niet snapt. Of hij negeert me. ik boog naar de kant van mijn grijnzende broer toe en begon te fluisteren.
    ‘ een; je hebt geen enkel idee wat er was gebeurd toen ik weg was met hem. Je weet niet wat ik allemaal heb gezien en gehoord, en wat Camp allemaal vertelde.’ Ik stopte even en stak mijn tweed vinger op.
    ‘twee; het maakt me niets uit als Campbell Saunders een Deatheater is of niet. Hij wilt het zelf niet zijn en hij word gedwongen, zie je dat dan niet?’
    Bij mijn volgende zin begon ik wat op een sterkere toon te praten zodat ik zijn volle aandacht kreeg.
    ‘en drie; ik ben niet diegene die verliefd op hem is. Ik ben diegene die zijn vriend is, en ik heb hem beloofd om hem niet in de steek te laten.’ ik leunde weer terug en duwde mijn bord van me vandaan waarna ik de andere kant op keek. Ik ben niet diegene die naïef doet, ik wil dat Fred me helpt met de probleem met Campbell en net als mij, achter hem gaat staan. Waarom begrijpt hij me niet..?!

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 21:24 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Eruditie schreef:
    Fred Weasley

    George begint te praten over dat Campbell geen deatheater is enzovoort maar ik luister niet naar hem en eet door. Ik kijk George niet aan. Wat hij dan ook zegt. Het kan me niet overtuigen.
    'Je gedraagt je alsof je verliefd op hem bent ofzo. Ik weet het ook niet. Ik weet alleen dat je op dit moment naïef bent. Hij is een Deatheater, George. Snap je het niet? Je moet hem gewoon aan zijn lot over laten, wat dat dan ook is.' Ik zucht en schep nog wat eten op. 'Je luistert toch niet naar me. Ik wil alleen duidelijk maken dat ik geen zin erin heb dat jij door Deatheaters te grazen genomen wordt. Je zag hoe Karkarov reageerde toen wij bij Campbell waren.' Ik kijk hem waarschuwend aan en schep nog net wat meer op. Ja, ik heb nou eenmaal honger. Ron draait zich weer naar ons om.
    'Wat is er aan de hand met Campbell Saunders en Karkarov?' vraagt hij. Ik zucht en kijk naar George.
    'Nu krijgen we er natuurlijk ook weer een irritant, nieuwsgierig broertje bij. En zijn beste vriend, en zijn beste vriendin.' Ik kijk hem grijnzend aan en gooit een kippenpootje naar Ron.


    Een van mijn favoriete Harry Potter gifs :'D[/quote


    Ron is een monster! :@ en hij doet me denken aan Scorpius... x.o die gif XD

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 21:28 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Idk linde heeft een hekel aan me.. bij alle RPG's :(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya