• Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:

    Dumbledore ZaIa



    Bestaande personages:

    Serverus Snape PrinceSnape
    Albus Dumbledore ZaIa
    Draco Malfoy RAB
    Fred Weasley RAB
    George Weasley Obliviate7
    Luna Lovegood ZaIa
    Ginny Weasley Leora
    Hermione Ganger Piaffe



    Leerlingen:

    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1
    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18[/pink]
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19


    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16


    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5
    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!

    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2



    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17



    Leraren:

    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:



    || Speciale Functies: ||


    Klassenoudsten:

    Gryffindor:
    Meisje: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Jongen:

    Hufflepuf:
    Meisje:
    Jongen:

    Ravenclaw:
    Meisje:
    Jongen:

    Slytherin:
    Meisje: Dysis Bella Lestrange-Black /MyselfOnly
    Jongen:


    Zwerkbalteams:

    Gryffindor: Vol!
    Chaser: Binky Lorraine Evans /Senermes
    Chaser: Ralf Auron /Obliviate7
    Chaser: Ginny Weasley /Leora
    Beater: George Weasley /Obliviate7
    Beater: Fred Weasley /RAB
    Keeper: Youri Troun Evans /Senermes
    Seeker: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Aanvoerder: Youri Troun Evans /Senermes


    Hufflepuf:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Allison Angela Rossini /SweetDemon
    Aanvoerder:


    Ravenclaw:
    Chaser: Rosaline Elisabeth Smith /LoveElsa
    Chaser: Luna Lovegood ZaIa
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Slytherin:
    Chaser: Yara Goldfellow /KissTheRain
    Chaser: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex
    Chaser: Chanel Kate Cole /TheseWords
    Beater: Matthew Frankie Wood /Nightingalex
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Draco Malfoy /RAB
    Aanvoerder: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Amila Rosa Exta /MyselfOnly
    Hufflepuf:
    Ravenclaw:
    Slytherin: Serverus Snape /PrinceSnape


    Schoolhoofd:
    Albus Dumbledore /ZaIa


    Hoofdmonitoren:

    Meisje:
    Jongen: Matthew Frankie Wood /Nightingalex




    Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een slechte dag maar meld dat wel.
    Je mag zoveel personages als wilt maar geen 100 ofzo ;)
    In het Speeltopic graag praten tussen haakjes, [] {} () - -
    Geen ruzie! IC wel! OOC niet!
    Niet elkaars personage besturen, (tenzij je toestemming hebt.)
    Volg de verhaallijn van J.K Rowling.
    Graag melden als je niet meer meedoet.
    Graag de Engelse namen gebruiken, anders ontstaat er verwarring.
    Houd de jongens en meisjes gelijk! Geld ook voor de afdelingen!
    De belangrijkste regel: Have fun (:

    OOC: Out Of Character.
    IC: In Character.


    Totaal 15 RPG'ers.


    Het begin:

    De eerstejaars zijn net ingedeeld, het eten staat op tafel, en iedereen is gezellig aan het eten. Alles lijkt volkomen normaal, maar is dat wel zeker? Na het diner gaat iedereen naar bed. De volgende ochtend gaat het leventje op Hogwarts gewoon door. Maar dan roept Schoolhoofd Dumbledore iedereen bijeen in de Great Hall. Hij vertelt over het Toverschool Toernooi en laat de Vuurbeker zien. Het is de bedoeling dat studenten hun naam erin gooien die willen, en dat misschien hun naam eruit gekozen wordt. Omdat het Toverschool Toernooi met 2 andere scholen samen wordt gehouden komen er sommige leerlingen die hetzelfde doen en hopen dat hun naam uitgekozen wordt. Na de toespraak gaan de lessen verder en bereidt iedereen zich voor op een Zwerkbalwetstrijd, die nog op school gehouden zal worden. Kortom: Het wordt een lange maar spannende dag voor de studenten.

    Zwerkbalwetstrijdenschema voor dit seizoen:


    Gryffindor - Slytherin
    Hufflepuf - Ravenclaw
    Ravenclaw - Slyhterin
    Hufflepuf - Gryffindor
    Slytherin - Hufflepuf
    Gryffindor - Ravenclaw

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 11:40 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Campbell Saunders

    ‘Ik snap het. Ik zou soms ook gewoon willen dat ik opnieuw kon beginnen. Dat ik niet een Malfoy ben. Dat ik gewoon kan zijn wie ik ben.’ Hij glimlachte zachtjes waardoor ik langzaam overeind kwam in het bed ondanks dat mijn hoofd duizelde maar daar was ik middels aan gewend door de jaren heen. Het enige wat nu nieuw voor me was dat het een ziekte was met een naam. En dan was het nog een erge. Een reden waarom ik slecht was op school en helaas wist ik de oorzaak ervan.
    Hoe vaak had ik wel niet de crucio-spreuk gevoeld? Of kwam ik op mij hoofd terecht of kwam er een beuker tegen mijn hoofd? Zo vaak. Hoe had ik het kunnen geloven dat het geen gevolgen met zich mee zou slepen?
    ‘Ik weet niet eens of ik mezelf wel kan zijn. Ik weet niet wie ik ben. Sorry.’ Hij mompelde en ik zag zijn hoofd rood worden. Ik wist niet of hij een spelletje met me speelde. Of dat moest van Voldemort. Waarschijnlijk wilde ze me maar al te graag uithoren maar je kon niet zo rood worden als je toneel speelde? Misschien was hij net zoals mij. Ook iemand die niet mensen pijn wilde doen.
    'En sorry van net. Ik had niet tegen je moeten liegen. Ik kan eigenlijk niet goed omgaan met alle Gryffoendors. Maar dat is niets persoonlijks. Dat hebben alle Zwadderaars,'
    Ik zuchtte zachtjes. ‘Je hoeft je daarvoor niet te verontschuldigen, Draco. Ik ken je niet eens. Je kent mij ook niet- behalve van zwerkbal wedstrijden en je kent blijkbaar mijn broer. Wat niet echt een goede teken is.’ mompelde ik er zachtjes achteraan. Niemand vertrouwde ik eigenlijk die mijn broer kende. Voornamelijk omdat mijn broer achter het scherm speelde. Ik was juist bedoeld om gezien te worden zodat mijn broer ongezien ten werk kon gaan. Met andere woorden; iedereen die mijn broer kende was een deatheather. Waar mijn broer ook zeer trots op was.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Ik zal morgenavond waarschijnlijk mijn Brooke stukje posten. Eerst gaat ze haar naam in de beker gooien, en waar kan ze dan naartoe?]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    -campbell en draco zijn in de ziekenzaal
    -Fred, george en ron praten over campbell aan de gryffindor tafel
    -ginny en Ralf zijn nog aan het zoenen ergens bij de portret van het dikke dame


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    [Lekker gezellig allemaal o_O]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Jah, jij hebt ook veel drama gemist :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    [Nee hoor, ik lees het allemaal vrolijk mee :'D]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    ZaIa schreef:
    [Ik zal morgenavond waarschijnlijk mijn Brooke stukje posten. Eerst gaat ze haar naam in de beker gooien, en waar kan ze dan naartoe?]


    [Ze kan Kelvin op zoeken? De andere Perfect van Hufflepuff lol Gryffindor xd stuur haar naar Kel? Kies maar waar hij is.]

    [ bericht aangepast op 25 april 2014 - 18:27 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ginny Weasley

    'Ik hou van je Gin, knoop dat goed in je oren. Maar nu..' hij zweeg even terwijl hij een papiertje tevoorschijn haalde. 'Dit doe ik voor jou.’ Ik deed mijn mond open om wat te zeggen maar voordat ik wat kon zeggen drukte hij zijn lippen op de mijne. Ergens was ik bang dat hem misschien wat zou overkomen, maar het was zijn keuze en zijn keuze alleen. Ik kon daar niks over zeggen. Zachtjes haalde ik mijn lippen van hem af. ‘Als je zeker bent van je keuze moet je het doen, laten we maar naar de grote zaal gaan.’ Zei ik met een klein glimlachje en zachtjes begeleiden ik hem mee naar de grote zaal en mijn oog viel direct op de beker waar Ralf heen zou moeten gaan.
    ‘Ik wacht daar wel op je.’ Zei ik zachtjes. Ik liep naar Hermelien, Ron en Harry waar ik naast neer plofte maar mijn ogen volgden nog Ralf.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    Ginny haalde haar lippen van die van mij af en ik liet een korte glimlach zien. ‘Als je zeker bent van je keuze moet je het doen, laten we maar naar de grote zaal gaan.’
    Ik knikte en liet me mee begeleiden door Ginny. We kwamen aan bij de grote zaal en de brandende beker begon al verleidelijk in mijn ogen te prikken. Ben ik echt zeker van dit..?
    ‘Ik wacht daar wel op je.’ Zei ze zachtjes. Ze liep vqn mij weg, naar Hermelien, Ron en Harry waar ze naast neer plofte en ik zag haar blik die met die van mij kruiste. Met kloppend hart schuifelde ik naar de beker toe en haalde mijn naam tevoorschijn. Ik twijfelde. Moet ik dit doen..? Het kan wel mijn dood worden. Merlin, het kiest me toch niet. Ik ben het niet waard om gekozen te worden, dan ben ik toch wel dapper genoeg om mijn naam erin te gooien? Ik lachte even en strekte mijn arm naar de beker toe en liet de stukje perkament erin glijden waarna ik met een aantal stappen weer achteruit kwam staan. Ik draaide me naar Ginny om en glimlachte.
    'Het kiest me toch niet!' Riep ik met een standaard lach en liep naar haar toe waarna ik naast haar op de bankje neer viel.
    'Ik ben het toch niet zo waard om een kampioen te wezen.' Zei ik en alsof ik nieta had gedaan, pakte ik een kippenpootje en gooide het op mijn bord, maar ik at het niet. Mijn lichaam straalde wel kalmte uit, maar toch was ik ernstig bang.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    ‘Een; je hebt geen enkel idee wat er was gebeurd toen ik weg was met hem. Je weet niet wat ik allemaal heb gezien en gehoord, en wat Camp allemaal vertelde.’ Ik zeg maar niks. Het heeft toch geen zin.
    ‘Twee; het maakt me niets uit als Campbell Saunders een Deatheater is of niet. Hij wilt het zelf niet zijn en hij word gedwongen, zie je dat dan niet? En drie; ik ben niet diegene die verliefd op hem is. Ik ben diegene die zijn vriend is, en ik heb hem beloofd om hem niet in de steek te laten.’ Ik zeg niks en rol met mijn ogen.
    'Je moet niet zo idioot doen. Hij kan je vriend dan wel zijn of wat dan ook, maar nu niet meer. Malfoy, George. En dat wat het. Klaar. Niets meer over te zeggen. Je bent gewoon naïef en het is niet anders. Klaar.' Ik zucht en begin uit frustratie meer te eten.

    Draco Malfoy

    ‘Je hoeft je daarvoor niet te verontschuldigen, Draco. Ik ken je niet eens. Je kent mij ook niet- behalve van zwerkbal wedstrijden en je kent blijkbaar mijn broer. Wat niet echt een goede teken is.’ Ik glimlach en knik. Niet dat ik zijn broer aardig vind, maar dat hoeft hij niet te weten. Nathaniel kleineerde me altijd, vertelde me dat ik niets waard was. Sindsdien wil mijn vader hem niet meer in ons huis hebben. Behalve dan voor duistere zaken.
    'Ik ken je broer denk ik beter dan ik wil.' Ik word rood. 'Sorry, hij kan best wel eng zijn,' zeg ik met een klein glimlachje. Alweer weet ik niet wat ik moet zeggen. 'Wil je dat ik blijf? Ik bedoel, als je me niet aardig vind ga ik wel weg hoor. Des noods vraag ik Weasley of hij weer terug wilt komen.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Brooke Jane Eatside || Klassenoudste || Seeker || Gryffindor 4de jaar

    Ik had veel over de Vuurbeker gehoord, het is één van de oudste tradities ooit natuurlijk. Het leek me gaaf om mijn naam erin te doen maar ik wist dat ik niet gekozen zou worden, daar ben ik veel te ''Brooke'' voor. Toch waagde ik een poging en pakte een stukje perkament en veer dat iemand net naar het midden van de tafel schoof. Ik schreef met sierlijke letters mijn naam op het perkament en legde het toen terug. Plotseling zag ik de bange ogen van Kelvin, een Gryffindor jongen waar ik al sinds mijn eerste jaar verliefd op was. ''Jij gaat toch niet je naam erin gooien?'' vroeg hij verschrikt. Ik rolde met mijn ogen en zuchtte, soms was hij beschermend voor me en dat vond ik niet altijd even geweldig. 'Natuurlijk wel, ik weet dat ik niet gekozen zal worden maar ik probeer het toch?' antwoorde ik en ik stond op en liep naar de Vuurbeker toe, om vervolgens mijn naam erin te gooien. Honderden ogen voelde ik in mijn rug steken, maar daar lette ik nu niet op, het enige waar ik nu op zou letten is dat Kelvin bij me blijft. Als ik gekozen word, krijgt het zeker een hartaanval. Ik loop terug en ga rustig zitten en let niet op de brandende ogen van Kelvin.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    George weasley

    'Je moet niet zo idioot doen. Hij kan je vriend dan wel zijn of wat dan ook, maar nu niet meer. Malfoy, George. En dat was het. Klaar. Niets meer over te zeggen. Je bent gewoon naïef en het is niet anders. Klaar.' Ik zucht en verborg mijn gezicht in mijn handen uit pure frustratie. Waarom wilt hij me niet begrijpen.. ik heb alles met mijn eigen ogen gezien, alles gehoord en ook nog Ik kneep mijn handen in een vuist terwijl ik ze van mijn gezicht afhaalde en lichtjes op de tafel sloeg.
    Ik wil, en heb geen zin in een ruzie, Fred zo te zien ook niet. Ik ga gewoon niet eens moeite meer doen om hem te gaan overtuigen.
    'Goed.' Schatterde ik eruit en zat weer recht overeind.
    'Als je er zo graag wilt dat ik ophou en er een einde aan komt, waarom raak je dan zo gefrustreerd dan het aan mijn eigen lot gaan overlaten? Misschien heb je wel gelijk, dat ik erg naïef ben en hem niet moet gaan vertrouwen, maar dat zie ik dan heus wel zelf.' Ik pakte een kleine kippenpootje en keek er wat naar.
    'Laat me voor deze ene keer alleen een keuzen maken, Fred.' Zei ik nog voordat ik eindelijk aan de eten begon, wat zei dat dit de einde van deze onderwerp was.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny Weasley

    Hij draaide zich om en riep direct; ‘Het kiest me toch niet!’ Ik snapte dat hij zichzelf geen valse hoop wilde geven maar hij wilde het wel. Anders had hij zijn naam niet erin gedaan.
    ‘Ik ben het toch niet zo waard om een kampioen te wezen.’
    Hij pakte een kippenpootje maar iets in me zei dat hij niet op zijn gemak voelde. Vooral omdat hij niets at. Ik zelf at ook niet maar dat was gewoon in mijn ogen. Ik at niet zo veel omdat ik gewoon geen eetlust had. Als ik bij ma was viel het toch niet zo op aangezien Fred, George en Ron als honden aten. Ik pakte met een glimlach zijn hand.
    ‘Denk niet te min van jezelf, Ralf. Je bent niet voor niks een Griffoendor en als dat niet genoeg mocht wezen.’ Ik keek even naar Hermelien, Ron en Harry die ineen gesmolten leken te zijn zoals altijd. Ik drukte zachtjes een kus op zijn kaak.
    ‘Zolang jou maar niks overkomt.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron - 4th year Gryffindor - cheaser

    ‘Denk niet te min van jezelf, Ralf. Je bent niet voor niks een Griffoendor en als dat niet genoeg mocht wezen.’ zei Ginny. Ik keek op naar haar en zag dat ze even naar Hermelien, Ron en Harry keek. Ze draaide zich weer naar me om en drukte zachtjes een kus op mijn kaak waar er een brandende gevoel kwam die zich door mijn hele lichaam verspreide.
    ‘Zolang jou maar niks overkomt.’
    Ik lachte even.
    'Zolang ik niet gekozen wordt, overkomt me ook niets.'
    Ik stop even en zuchtte.
    'Dan kan ieder gryffindor toch verkozen worden? En ALS ik gekozen zou worden, zouden ze me denk ik gaan diskwalificeren als ze zouden horen dat ik een weerwolf..' ik stopte en maakte mijn zin expres niet af, en greep ginny's hand vast.
    'Zullen we dit maar even achterwegen laten tot de tijd is aangebroken? eigenlijk maakt het niet eens uit, of ik gekozen word of niet.' Dat zei ik wel, maar ik was 101% zeker van mezelf dat ik niet gekozen ga worden, en dat ook niet wil. Ik heb mijn naam voor veel redenen erin gegooid, maar om de toernooi te winnen of aan deel te nemen, staat niet op het lijstje.
    'Doet een van je broers ook mee..?' Vroeg ik, poging tot de onderwerp te veranderen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Ik ken je broer denk ik beter dan ik wil. Sorry, hij kan best wel eng zijn.’ hij glimlachte. Ik knikte naar hem. Soms dacht ik dat ik banger voor hem was dan voor Voldemort en dat zegt een hoop.
    Niemand durfde ooit tegen mijn broers haren te strijken.
    ‘Wil je dat ik blijf? Ik bedoel, als je me niet aardig vind ga ik wel weg hoor. Des noods vraag ik Weasley of hij weer terug wilt komen.’
    Ik glimlachte. ‘Ik denk dat we beter aan elkaar kunnen wennen aangezien we waarschijnlijk veel tijd met elkaar moeten gaan besteden.’ Dat was ook zo. Karkarov zou mij waarschijnlijk alleen met Draco vertrouwen. ‘Je bent aardig, Draco.’ Zei ik snel terwijl ik hem een glimlach gunde.
    Ergens meende ik deze woorden. Hij was toch anders dan ik dacht en dat kwam waarschijnlijk alleen maar omdat hij zijn hoofd niet omhoog moest houden voor zijn vrienden.
    Plotseling hoorde ik gekuch en Karkarov kwam tevoorschijn. ‘Alle Klammfels leerlingen hebben zojuist hun naam in de beker gedaan.’ Even wilde ik juichen omdat ik niet mee hoefde te doen maar ik besefte meteen dat dat maar valse hoop was.
    ‘hier.’ Hij duwde mij een papiertje met mijn naam erop in mijn hand en mompelde een spreuk terwijl hij over mijn achterhoofd wreef. Ik keek naar Draco. Ik wilde hem bedanken dat hij bij me was maar Karkarov trok me alweer van het bed af om me vervolgens mee naar de uitgang te nemen. Snel keek ik nog naar hem. Ik hoopte niet dat hij dacht dat ik hem expres verliet. Met snelle stappen trok Karkarov me mee naar de Grote Zaal terwijl hij geen enkel woord tegen mij zei tot we bij de deur aankwamen. ‘Shinen, Campbell.’ Tot mijn verbazing gaf hij me een klein glimlachje voordat hij me bij mijn schouder nam en me richting de beker begeleiden. Ik voelde ogen op mij prikken en snel liet ik een grijns over mijn gezicht zien. Alsof ik onaantastbaar was; geweldig.
    Karkarov liet me los waarna hij weer naar Perkamentus liep die mij vreemd genoeg aanstaarde.
    Echter liet ik niemand merken dat ik mij ongemakkelijk voelde terwijl ik naar de beker liep. Het leek alsof de hele zaal gestopt was met eten en allemaal naar mij keken.
    Het briefje wat middels klein beetje nat was geworden door de zweet in mijn handpalm haalde ik tevoorschijn en in een keurige handschrift stond er; Campbell Dylan Saunders; Klammfels.
    Ik slikte even en liet hem automatisch los in de beker die van kleur verschoot. Even dacht ik dat hij me ging weigeren maar hij spuwde mijn papiertje niet uit. Een gejuich vormde achter me en ik keek even rond. Waarom waren de Zweinstein leerlingen naar me aan het juichen? Alsof ze het de Klammfels leerlingen gunde om te winnen. Niet dat dat zou gebeuren met mij als kampioen. Ik glimlachte naar ze terwijl ik voor een seconde mijn blik stil liet vallen op George. Hij leek boos. Toch niet op mij? Of wel? Hij had alle redenen toe. Ik bracht hem alleen maar in problemen. Ik draaide me nog even om bij de deur en direct ving ik Karkarovs blik die naar me knikte. Alsof ik het goed gedaan had. Plotseling kreeg ik een flits in mijn gezicht en ik merkte dat een jongen een foto van me gemaakt had. ‘Dit gaat mijn vader echt geweldig vinden.’ Hoorde ik hem mompelen. Ik schudde mijn hoofd zachtjes. Mijn reputatie was dus niet gedaald. Bij de dichtstbijzijnde raamkozijn plofte ik neer terwijl ik naar buiten keek en regendruppels tegen het raam tikte. Die aangenaam voelde en de verwarming onder mij gonsde.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya