• Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:

    Dumbledore ZaIa



    Bestaande personages:

    Serverus Snape PrinceSnape
    Albus Dumbledore ZaIa
    Draco Malfoy RAB
    Fred Weasley RAB
    George Weasley Obliviate7
    Luna Lovegood ZaIa
    Ginny Weasley Leora
    Hermione Ganger Piaffe



    Leerlingen:

    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1
    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18[/pink]
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19


    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16


    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5
    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!

    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2



    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17



    Leraren:

    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:



    || Speciale Functies: ||


    Klassenoudsten:

    Gryffindor:
    Meisje: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Jongen:

    Hufflepuf:
    Meisje:
    Jongen:

    Ravenclaw:
    Meisje:
    Jongen:

    Slytherin:
    Meisje: Dysis Bella Lestrange-Black /MyselfOnly
    Jongen:


    Zwerkbalteams:

    Gryffindor: Vol!
    Chaser: Binky Lorraine Evans /Senermes
    Chaser: Ralf Auron /Obliviate7
    Chaser: Ginny Weasley /Leora
    Beater: George Weasley /Obliviate7
    Beater: Fred Weasley /RAB
    Keeper: Youri Troun Evans /Senermes
    Seeker: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Aanvoerder: Youri Troun Evans /Senermes


    Hufflepuf:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Allison Angela Rossini /SweetDemon
    Aanvoerder:


    Ravenclaw:
    Chaser: Rosaline Elisabeth Smith /LoveElsa
    Chaser: Luna Lovegood ZaIa
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Slytherin:
    Chaser: Yara Goldfellow /KissTheRain
    Chaser: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex
    Chaser: Chanel Kate Cole /TheseWords
    Beater: Matthew Frankie Wood /Nightingalex
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Draco Malfoy /RAB
    Aanvoerder: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Amila Rosa Exta /MyselfOnly
    Hufflepuf:
    Ravenclaw:
    Slytherin: Serverus Snape /PrinceSnape


    Schoolhoofd:
    Albus Dumbledore /ZaIa


    Hoofdmonitoren:

    Meisje:
    Jongen: Matthew Frankie Wood /Nightingalex




    Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een slechte dag maar meld dat wel.
    Je mag zoveel personages als wilt maar geen 100 ofzo ;)
    In het Speeltopic graag praten tussen haakjes, [] {} () - -
    Geen ruzie! IC wel! OOC niet!
    Niet elkaars personage besturen, (tenzij je toestemming hebt.)
    Volg de verhaallijn van J.K Rowling.
    Graag melden als je niet meer meedoet.
    Graag de Engelse namen gebruiken, anders ontstaat er verwarring.
    Houd de jongens en meisjes gelijk! Geld ook voor de afdelingen!
    De belangrijkste regel: Have fun (:

    OOC: Out Of Character.
    IC: In Character.


    Totaal 15 RPG'ers.


    Het begin:

    De eerstejaars zijn net ingedeeld, het eten staat op tafel, en iedereen is gezellig aan het eten. Alles lijkt volkomen normaal, maar is dat wel zeker? Na het diner gaat iedereen naar bed. De volgende ochtend gaat het leventje op Hogwarts gewoon door. Maar dan roept Schoolhoofd Dumbledore iedereen bijeen in de Great Hall. Hij vertelt over het Toverschool Toernooi en laat de Vuurbeker zien. Het is de bedoeling dat studenten hun naam erin gooien die willen, en dat misschien hun naam eruit gekozen wordt. Omdat het Toverschool Toernooi met 2 andere scholen samen wordt gehouden komen er sommige leerlingen die hetzelfde doen en hopen dat hun naam uitgekozen wordt. Na de toespraak gaan de lessen verder en bereidt iedereen zich voor op een Zwerkbalwetstrijd, die nog op school gehouden zal worden. Kortom: Het wordt een lange maar spannende dag voor de studenten.

    Zwerkbalwetstrijdenschema voor dit seizoen:


    Gryffindor - Slytherin
    Hufflepuf - Ravenclaw
    Ravenclaw - Slyhterin
    Hufflepuf - Gryffindor
    Slytherin - Hufflepuf
    Gryffindor - Ravenclaw

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 11:40 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Karkarov

    Ik keek naar draco en campbell die leken te praten. Die twee moesten vrienden worden. Draco zou campbell wel meer naar heer voldemort trekken. Campbell was de enige leerling die daar zo moeilijk om deed terwijl derest gewoon volgde. Daarnaast was hij te lui om te leren waardoor zijn cijfers veels te slecht waren. Ik praatte rond met iedereen en toen mijn oog weer naar campbell zocht kon ik hem of draco niet vinden. En ook die vieze bloedverrader van een wealey niet. Een vrouw liep de zaal binnen en liep regelrecht naar perkamentus die naar haar luisterden. Ik zag ze naar mij kijken en snel richtte ik mijn blik weer op het eten waar ik metwen een vingertik op mijn schouders voelde en perkamentus zag. 'Campbell saunders is ziek. Karkarov. Hij heeft last van hersenbloeding. Ik reken erop dat u hem de pauze geeft die nodig ia voor zijn herstelling met zwerkbal. U kunt hem vinden op de ziekenzaal.' Ik keek hem aaan en wilde protesteren maar ik wist dat dat geen nut had. Ik moest me koest houden waar perkamentus bij was en daar had.campbell geluk mee. 'Campbell doet wel mee aan het schooltoernooi.' Zei ik bars tegen hem terwijl ik weg liep en draco zonder campbell buiten zag lopen. Ik liep naar hem toe. ' het lijkt me beter als je meer met campbell omgaat, Draco. Hij voelt zich niet goed en een beetje vriendschap van een goede invloed zou hem goed doen.' Automatisch pakte ik hem bij zijn schouder en vegeleiden hem mee naar de ziekenzaal en tot mijn afschuw toen ik de deur opendeed zag ik twee roosharige jongens die identiek aan elkaar waren wn campbell. Vieze bloedverraders. Ik gaf draco een duwtjw in zijn rug zodat hij bij campbella bed stond. 'Wat gezeldschap lijkt me wel fijn voor je. Campbell. Ik ga met je trainer spreken en zoals perkamentus me opdroeg krijg je een maand heeltijd.' Zei ik zakelijk. Ik keerde me naar de weasleys. 'Perkamentus wilt jullie weer terug in se zaal hebben aangezien meneer malfoy, campbells vriend is die hem mag vergezellen.' Ik knikte vriendelijk naar draco.



    Ok nu komt campbell post geef me een momentke sorry dat t niet zo goed is maar zit in trein xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Karkarov

    Ik keek naar draco en campbell die leken te praten. Die twee moesten vrienden worden. Draco zou campbell wel meer naar heer voldemort trekken. Campbell was de enige leerling die daar zo moeilijk om deed terwijl derest gewoon volgde. Daarnaast was hij te lui om te leren waardoor zijn cijfers veels te slecht waren. Ik praatte rond met iedereen en toen mijn oog weer naar campbell zocht kon ik hem of draco niet vinden. En ook die vieze bloedverrader van een wealey niet. Een vrouw liep de zaal binnen en liep regelrecht naar perkamentus die naar haar luisterden. Ik zag ze naar mij kijken en snel richtte ik mijn blik weer op het eten waar ik metwen een vingertik op mijn schouders voelde en perkamentus zag. 'Campbell saunders is ziek. Karkarov. Hij heeft last van hersenbloeding. Ik reken erop dat u hem de pauze geeft die nodig ia voor zijn herstelling met zwerkbal. U kunt hem vinden op de ziekenzaal.' Ik keek hem aaan en wilde protesteren maar ik wist dat dat geen nut had. Ik moest me koest houden waar perkamentus bij was en daar had.campbell geluk mee. 'Campbell doet wel mee aan het schooltoernooi.' Zei ik bars tegen hem terwijl ik weg liep en draco zonder campbell buiten zag lopen. Ik liep naar hem toe. ' het lijkt me beter als je meer met campbell omgaat, Draco. Hij voelt zich niet goed en een beetje vriendschap van een goede invloed zou hem goed doen.' Automatisch pakte ik hem bij zijn schouder en vegeleiden hem mee naar de ziekenzaal en tot mijn afschuw toen ik de deur opendeed zag ik twee roosharige jongens die identiek aan elkaar waren wn campbell. Vieze bloedverraders. Ik gaf draco een duwtjw in zijn rug zodat hij bij campbella bed stond. 'Wat gezeldschap lijkt me wel fijn voor je. Campbell. Ik ga met je trainer spreken en zoals perkamentus me opdroeg krijg je een maand heeltijd.' Zei ik zakelijk. Ik keerde me naar de weasleys. 'Perkamentus wilt jullie weer terug in se zaal hebben aangezien meneer malfoy, campbells vriend is die hem mag vergezellen.' Ik knikte vriendelijk naar draco.



    Ok nu komt campbell post geef me een momentke sorry dat t niet zo goed is maar zit in trein xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Karkarov

    Ik keek naar draco en campbell die leken te praten. Die twee moesten vrienden worden. Draco zou campbell wel meer naar heer voldemort trekken. Campbell was de enige leerling die daar zo moeilijk om deed terwijl derest gewoon volgde. Daarnaast was hij te lui om te leren waardoor zijn cijfers veels te slecht waren. Ik praatte rond met iedereen en toen mijn oog weer naar campbell zocht kon ik hem of draco niet vinden. En ook die vieze bloedverrader van een wealey niet. Een vrouw liep de zaal binnen en liep regelrecht naar perkamentus die naar haar luisterden. Ik zag ze naar mij kijken en snel richtte ik mijn blik weer op het eten waar ik metwen een vingertik op mijn schouders voelde en perkamentus zag. 'Campbell saunders is ziek. Karkarov. Hij heeft last van hersenbloeding. Ik reken erop dat u hem de pauze geeft die nodig ia voor zijn herstelling met zwerkbal. U kunt hem vinden op de ziekenzaal.' Ik keek hem aaan en wilde protesteren maar ik wist dat dat geen nut had. Ik moest me koest houden waar perkamentus bij was en daar had.campbell geluk mee. 'Campbell doet wel mee aan het schooltoernooi.' Zei ik bars tegen hem terwijl ik weg liep en draco zonder campbell buiten zag lopen. Ik liep naar hem toe. ' het lijkt me beter als je meer met campbell omgaat, Draco. Hij voelt zich niet goed en een beetje vriendschap van een goede invloed zou hem goed doen.' Automatisch pakte ik hem bij zijn schouder en vegeleiden hem mee naar de ziekenzaal en tot mijn afschuw toen ik de deur opendeed zag ik twee roosharige jongens die identiek aan elkaar waren wn campbell. Vieze bloedverraders. Ik gaf draco een duwtjw in zijn rug zodat hij bij campbella bed stond. 'Wat gezeldschap lijkt me wel fijn voor je. Campbell. Ik ga met je trainer spreken en zoals perkamentus me opdroeg krijg je een maand heeltijd.' Zei ik zakelijk. Ik keerde me naar de weasleys. 'Perkamentus wilt jullie weer terug in se zaal hebben aangezien meneer malfoy, campbells vriend is die hem mag vergezellen.' Ik knikte vriendelijk naar draco.



    Ok nu komt campbell post geef me een momentke sorry dat t niet zo goed is maar zit in trein xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    ‘Ralf je hebt me nooit wat aangedaan. Ik..’
    Ze stopte midden in haar zin en drukte haar lippen op die van mij, en haar hand die op mijn borstkas rustte gleed naar mijn hand toe die ik vastpakte. Ze liet me even los en ik voelde haar warme ademhaling over me heen strijken wat me wat zenuwachtig liet voelen.
    ‘Ik hou van je en geen maanlicht kan me weg van jou houden.’ ik lachte naar haar en kneep vriendelijk in haar hand, waarna ik haar vertrouwde lippen weer op die van mij voelde. Ze kneep in mijn hand en net als een reactie spelletje kneep ik weer iedere keer terug. Ookal was dit mijn beste moment van mijn hele leven, toch verschool er angst diep in. Maar voor wat.. voor wat was ik bang? Om haar weer te verliezen? Dat alles uit de hand zou lopen? Ik stopte met denken en had de neiging om terug naar de grote zaal te gaan, maar ik vond het te kwetsbaar om Ginny van me af te duwen. In plaats van dat legde ik mijn hand achter haar nek en zachtjes trok ik me terug zodat ik wat kon zeggen.
    'Ik hou van je Gin, knoop dat goed in je oren. Maar nu..' ik werd afgeleid door haar diepe ogen die me aanstaarde die me kippenvel liet voelen, terwijl ik de stukje perkament met mijn naam tevoorschijn haalde.
    'Dit doe ik voor jou,' en ik hield de stukje perkament in mijn vuist dat aangaf dat ik mijn naam in de vuurbeker zou gaan gooien. Even duwde ik mijn vuist terug en drukte een laatste zachte kus op haar lippen, deze keer begon ik. Zou ze me wel los gaan laten nu?

    [Goede vraag :')]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Je weet dat we iets van 4 keer achter elkaar dezelfde.post hebben gepost... x'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Had ik net oo @Phoenix :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell saunders

    De woorden die fred zei maakte me ergens nog vreselijker voelen. Wat als het echt niet meer te behandelen was. Ik had nog een.klein beetjw hoop en als dat afgepakt zou worden had ik niks meer. Automatisch keek ik uit het raam. Hoe ver zou het zijn? Ver genoeg om dood te gaan? Ik schudde automatisch mijn hoofd. Als ik dood zou gaan zou mijn leven eindigen waar het begonnen was. Op het zwerlbalveld. Ik ga liever dood tijdens een match dat ik tenminste een.laatste dienst bewezen had dan nu uit het raam springen. Ook al was het nog zo verleidelijk. Dan was alles voorbin en had ik geen problemen meer. Plotseling hoorde ik de deur opengaan en snel keek ik naar de deur; george? Verbaasd keek ik naar de jongen die pp de bed achter me zat en algauw maakte mijn hwrsenen de connectie; tweelingbroers. Dat hadgeorge nog gezegd. George tweelingbroer liep naar binnen en alweer hoorde ik voetstappen aankomen maar deze keer kwamen karkarov en draco aangelopen. Alhoewel ik de vermoede had dat draco geen keus had zeker niet toen ik de bekende duw in de rug zag die karkarov bij mij naar draco ook gedaan had. Ik luisterde naar karkarov sie zijn zin beeindige met; '..je krijgt een maand heel tijd.' Het was meer dan ik me kon voordtellen maar ook hier had ik het idee dat perkamentus deels karkarov gedwongen had om dat te geven. Hoewel dat erg aardig van hem was was ik bang dat door al die hulp perkamentus ook wat terug wilde voor zijn diensren. Ik keek naar draco die naast me stond. Waarschijnlijk zou hij nu denken dat ik gek was . Een debiel

    Srry wilde meer typen maar ik moet overstappen.. dus jullie mogen weer xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ga nu mijn pijnlijke georgie poat schrijven en dan krijgen campbell en draco even tijd om alleen te zyn


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik heb al een post met Draco, moet ik nog wachten met Fred?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Draco Malfoy

    'Het lijkt me beter als je meer met Campbell omgaat, Draco. Hij voelt zich niet goed en een beetje vriendschap van een goede invloed zou hem goed doen.' Ik zeg niks en laat me meeduwen naar de ziekenzaal. Je zegt geen 'nee' tegen iemand als Karkarov.
    'Wat gezelschap lijkt me wel fijn voor je. Campbell. Ik ga met je trainer spreken en zoals Perkamentus me opdroeg krijg je een maand heeltijd.' Hij keert zich naar de Weasleys. 'Perkamentus wilt jullie weer terug in se zaal hebben aangezien meneer Malfoy, Campbells vriend is die hem mag vergezellen.' Ik zeg niks en kijk naar Campbell. Een van de Weasleys(Fred) trekt zijn tweelingbroer mee naar buiten en Karkarov loopt ook weg, waardoor ik en Campbell over blijven.
    'Wat is er gebeurt?' vraag ik aan hem. Hij ziet er niet al te best uit. Ik ga op de stoel naast zijn bed zitten en kijk hem aan. Alweer word ik gedwongen bevriend te zijn met Campbell. Ik vraag me af of hij ook in dezelfde situatie zit als ik. Zijn ouders zijn Death Eaters, net zoals zijn broer. Ik ken Nathaniel en erg aardig was hij niet toen ik hem ontmoette.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George wealsey

    'Wat is er in Merlijns naam met jullie gebeurt?' Hoorde ik plotseling. Ik draai me om toen ik Fred zijn stem hoorde en sprong van de bed af om vervolgens voor Fred te staan.
    'Wil je niet weten,' mompelde ik, en voordat ik verder kon praten kwam Karkarov met Draco de ziekenzaal inlopen. Ik verstijfde en keek de twee gedaantes nerveus aan.
    'Wat gezeldschap lijkt me wel fijn voor je. Campbell. Ik ga met je trainer spreken en zoals perkamentus me opdroeg krijg je een maand heeltijd.' Zei karkarov zakelijk. Hij keerde zich naar mij en Fred toe en begin te praten. 'Perkamentus wilt jullie weer terug in de zaal hebben aangezien meneer malfoy, campbells vriend is die hem mag vergezellen.'
    Ik deed mijn mond open om te protesteren maar ik Fred trok me al eerder de deur uit. Ik wierp nog een blik toe naar Draco, en hoe hij naast campbell ging zitten voordat de deur dicht vloog. Woest keerde ik me terug naar fred, en voordat hij iets kon vragen of zeggen begon ik al.
    'Je wilt het niet weten, je WILT het niet weten!' Herhaalde ik aantal keren. Strak wees ik met mijn vinger naar de ziekenzaaldeur en ging verder.
    'Wat je wel kan weten is dat ik de smoel van Malfoy ga verbouwen en met een keukenmes zijn hart eruit ga snijden en die aan Karkarov cadeau ga geven...!' En op dat moment zag ik Karkarov de ziekenzaal ook uitkomen. Mijn handen vormden een vuist en ik draaide me naar hem om, vechtend tegen mijn commentaar. Nog een verkeerde woord en ik was dood.
    'Ik haat klammfels.' Fluisterde ik nog waarna ik mezelf tegen de muur aangooide.

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 18:39 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Wil je niet weten,' beantwoord George mijn vraag. Ik wil net iets zeggen als Karkarov en Malfoy de zaal binnen komen gelopen.
    Wat gezeldschap lijkt me wel fijn voor je. Campbell. Ik ga met je trainer spreken en zoals Perkamentus me opdroeg krijg je een maand heeltijd.' Zei karkarov zakelijk. Hij keerde zich naar mij en George toe en begin te praten. 'Perkamentus wilt jullie weer terug in de zaal hebben aangezien meneer Malfoy, Campbells vriend is die hem mag vergezellen.' Ik trek George snel mee voordat hij iets doms doet. Ik wil liever geen ruzie met een Death Eater, laat staan ook nog schoolhoofd.
    'Je wilt het niet weten, je WILT het niet weten! Wat je wel kan weten is dat ik de smoel van Malfoy ga verbouwen en met een keukenmes zijn hart eruit ga snijden en die aan Karkarov cadeau ga geven...!' Karkarov komt aangelopen en George houdt zijn mond.
    'Ik haat klammfels.' hij gooit zichzelf tegen de muur en ik pak hem stevig vast.
    'BEN. JE. GEK. GEWORDEN?' Schreeuw ik hard. Op een fluistertoon ga ik verder. 'Je moet niet meer met die Death Eaters omgaan. Op het WK heeft Bulgarije verloren en daarna is er een boel heisa geweest. Zijn broer zat tussen die Death Eaters.' Ik ben even stil. 'Hij is bevriend met Malfoy, en je weet wat pap tegen ons gezegd heeft over ruzie zoeken met de Malfoys.' Ik trek hem mee naar de grote zaal omdat ik weet dat hij anders moeilijk gaat doen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George weasley

    Fred greep me vast toen karkarov verdween en begon met schreeuwen.
    'BEN. JE. GEK. GEWORDEN?' Schreeuw hij hard. Op een fluistertoon ging hij verder. 'Je moet niet meer met die Death Eaters omgaan. Op het WK heeft Bulgarije verloren en daarna is er een boel heisa geweest. Zijn broer zat tussen die Death Eaters. Hij is bevriend met Malfoy, en je weet wat pap tegen ons gezegd heeft over ruzie zoeken met de Malfoys.' Ik zucht en wilde protesteren, maar hij trok me gewoon mee naar de grote zaal. Verloren nam ik plaats op de bankje van de gryffindor tafel en zette mijn hand steunend tegen mijn hoofd aan. Lang bleef het stil waarin ik alleen ongemakkelijk aan het zuchten was en naar de poort keek, maar geen teken van Malfoy.
    'Camp is anders.' Begon ik en speelde ondertussen met de korreltje brood op mijn bord met mijn wijsvinger.
    'Hij wilt geen deatheater zijn, noch wilt hij naar de slechte kant op.' Ik wenkte mijn blik af van de korreltje brood en richtte me naar Fred toe.
    'Hij word gedwongen door Karkarov om met de zwadderaars om te gaan en zich voor te doen als een vuile zak.' Ik haalde mijn hand van mijn hoofd af en schudde wat met mijn hoofd.
    'Campbell is mijn vriend en ik probeer hem wakker te krijgen uit zijn nachtmerrie.' Al meteen voelde ik een stomme schuldgevoel; waarom moest ik zo nodig bevriend raken met hem? Waarom wilde ik hem zo nodig helpen? Waarom ben ik ook zo koppig om ruzie te zoekken bij de deatheater Karkarov? Waarom vertel ik dit überhaupt aan Fred, die me vast en zeker weer gaat toetakelen net als daarnet? Alles wat ik nu kon hopen was dat Fred me begreep, want dan pas ga ik me veel beter voelen. Eigenlijk zou campbell dit niet toestaan, dat ik alles vertelde aan mijn tweelingbroer. Maar ik heb ook de ergste nog niet verteld; dat hij depressie heeft en dacht aan zelfmoord.

    [Zijn leveb eindigt hier]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ben ik weer jemig moest ff meeliften met vreemden :o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh no; george! Campbell likes you he will never be a deatheater


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya