• Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:

    Dumbledore ZaIa



    Bestaande personages:

    Serverus Snape PrinceSnape
    Albus Dumbledore ZaIa
    Draco Malfoy RAB
    Fred Weasley RAB
    George Weasley Obliviate7
    Luna Lovegood ZaIa
    Ginny Weasley Leora
    Hermione Ganger Piaffe



    Leerlingen:

    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1
    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18[/pink]
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19


    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16


    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5
    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!

    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2



    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17



    Leraren:

    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:



    || Speciale Functies: ||


    Klassenoudsten:

    Gryffindor:
    Meisje: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Jongen:

    Hufflepuf:
    Meisje:
    Jongen:

    Ravenclaw:
    Meisje:
    Jongen:

    Slytherin:
    Meisje: Dysis Bella Lestrange-Black /MyselfOnly
    Jongen:


    Zwerkbalteams:

    Gryffindor: Vol!
    Chaser: Binky Lorraine Evans /Senermes
    Chaser: Ralf Auron /Obliviate7
    Chaser: Ginny Weasley /Leora
    Beater: George Weasley /Obliviate7
    Beater: Fred Weasley /RAB
    Keeper: Youri Troun Evans /Senermes
    Seeker: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Aanvoerder: Youri Troun Evans /Senermes


    Hufflepuf:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Allison Angela Rossini /SweetDemon
    Aanvoerder:


    Ravenclaw:
    Chaser: Rosaline Elisabeth Smith /LoveElsa
    Chaser: Luna Lovegood ZaIa
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Slytherin:
    Chaser: Yara Goldfellow /KissTheRain
    Chaser: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex
    Chaser: Chanel Kate Cole /TheseWords
    Beater: Matthew Frankie Wood /Nightingalex
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Draco Malfoy /RAB
    Aanvoerder: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Amila Rosa Exta /MyselfOnly
    Hufflepuf:
    Ravenclaw:
    Slytherin: Serverus Snape /PrinceSnape


    Schoolhoofd:
    Albus Dumbledore /ZaIa


    Hoofdmonitoren:

    Meisje:
    Jongen: Matthew Frankie Wood /Nightingalex




    Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een slechte dag maar meld dat wel.
    Je mag zoveel personages als wilt maar geen 100 ofzo ;)
    In het Speeltopic graag praten tussen haakjes, [] {} () - -
    Geen ruzie! IC wel! OOC niet!
    Niet elkaars personage besturen, (tenzij je toestemming hebt.)
    Volg de verhaallijn van J.K Rowling.
    Graag melden als je niet meer meedoet.
    Graag de Engelse namen gebruiken, anders ontstaat er verwarring.
    Houd de jongens en meisjes gelijk! Geld ook voor de afdelingen!
    De belangrijkste regel: Have fun (:

    OOC: Out Of Character.
    IC: In Character.


    Totaal 15 RPG'ers.


    Het begin:

    De eerstejaars zijn net ingedeeld, het eten staat op tafel, en iedereen is gezellig aan het eten. Alles lijkt volkomen normaal, maar is dat wel zeker? Na het diner gaat iedereen naar bed. De volgende ochtend gaat het leventje op Hogwarts gewoon door. Maar dan roept Schoolhoofd Dumbledore iedereen bijeen in de Great Hall. Hij vertelt over het Toverschool Toernooi en laat de Vuurbeker zien. Het is de bedoeling dat studenten hun naam erin gooien die willen, en dat misschien hun naam eruit gekozen wordt. Omdat het Toverschool Toernooi met 2 andere scholen samen wordt gehouden komen er sommige leerlingen die hetzelfde doen en hopen dat hun naam uitgekozen wordt. Na de toespraak gaan de lessen verder en bereidt iedereen zich voor op een Zwerkbalwetstrijd, die nog op school gehouden zal worden. Kortom: Het wordt een lange maar spannende dag voor de studenten.

    Zwerkbalwetstrijdenschema voor dit seizoen:


    Gryffindor - Slytherin
    Hufflepuf - Ravenclaw
    Ravenclaw - Slyhterin
    Hufflepuf - Gryffindor
    Slytherin - Hufflepuf
    Gryffindor - Ravenclaw

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 11:40 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    ginny Weasley


    'Zolang ik niet gekozen wordt, overkomt me ook niets.' Ik keek hem zijdelings aan. Ik kon echt merken dat hij mee wilde doen maar ik wist niet wat ik kon doen om hem te helpen. Al zou ik dat graag willen. Was er maar een manier om de beker te manipuleren.
    'Dan kan ieder gryffindor toch verkozen worden? En ALS ik gekozen zou worden, zouden ze me denk ik gaan diskwalificeren als ze zouden horen dat ik een weerwolf..’ ik keek hem geschokt aan.
    ‘Ralf…’ begon ik maar hij greep mijn hand vast. 'Zullen we dit maar even achterwegen laten tot de tijd is aangebroken? eigenlijk maakt het niet eens uit, of ik gekozen word of niet.'
    Ik zuchtte zachtjes.
    'Doet een van je broers ook mee..?' ik keek even naar Fred en George die ruzie leken te hebben en mijn blik ging naar Campbell Saunders die zijn papiertje in de beker deed.
    ‘Geen idee en ik denk is dit ook geen goed moment om te vragen.’ Ik knikte voorzichtig naar hun en keek gauw weer naar Ralf.
    ‘Ik denk dat je het wel zou kunnen winnen, Ralf. Ik zou je helpen wat er ook gebeurd.’ Ik glimlachte naar hem. ‘Ik ben er voor je.’ Herhaalde ik.

    Oke ik ben ginny-inspiratieloos :<

    Campbell Saunders

    ‘Ik ken je broer denk ik beter dan ik wil. Sorry, hij kan best wel eng zijn.’ hij glimlachte. Ik knikte naar hem. Soms dacht ik dat ik banger voor hem was dan voor Voldemort en dat zegt een hoop.
    Niemand durfde ooit tegen mijn broers haren te strijken.
    ‘Wil je dat ik blijf? Ik bedoel, als je me niet aardig vind ga ik wel weg hoor. Des noods vraag ik Weasley of hij weer terug wilt komen.’
    Ik glimlachte. ‘Ik denk dat we beter aan elkaar kunnen wennen aangezien we waarschijnlijk veel tijd met elkaar moeten gaan besteden.’ Dat was ook zo. Karkarov zou mij waarschijnlijk alleen met Draco vertrouwen. ‘Je bent aardig, Draco.’ Zei ik snel terwijl ik hem een glimlach gunde.
    Ergens meende ik deze woorden. Hij was toch anders dan ik dacht en dat kwam waarschijnlijk alleen maar omdat hij zijn hoofd niet omhoog moest houden voor zijn vrienden.
    Plotseling hoorde ik gekuch en Karkarov kwam tevoorschijn. ‘Alle Klammfels leerlingen hebben zojuist hun naam in de beker gedaan.’ Even wilde ik juichen omdat ik niet mee hoefde te doen maar ik besefte meteen dat dat maar valse hoop was.
    ‘hier.’ Hij duwde mij een papiertje met mijn naam erop in mijn hand en mompelde een spreuk terwijl hij over mijn achterhoofd wreef. Ik keek naar Draco. Ik wilde hem bedanken dat hij bij me was maar Karkarov trok me alweer van het bed af om me vervolgens mee naar de uitgang te nemen. Snel keek ik nog naar hem. Ik hoopte niet dat hij dacht dat ik hem expres verliet. Met snelle stappen trok Karkarov me mee naar de Grote Zaal terwijl hij geen enkel woord tegen mij zei tot we bij de deur aankwamen. ‘Shinen, Campbell.’ Tot mijn verbazing gaf hij me een klein glimlachje voordat hij me bij mijn schouder nam en me richting de beker begeleiden. Ik voelde ogen op mij prikken en snel liet ik een grijns over mijn gezicht zien. Alsof ik onaantastbaar was; geweldig.
    Karkarov liet me los waarna hij weer naar Perkamentus liep die mij vreemd genoeg aanstaarde.
    Echter liet ik niemand merken dat ik mij ongemakkelijk voelde terwijl ik naar de beker liep. Het leek alsof de hele zaal gestopt was met eten en allemaal naar mij keken.
    Het briefje wat middels klein beetje nat was geworden door de zweet in mijn handpalm haalde ik tevoorschijn en in een keurige handschrift stond er; Campbell Dylan Saunders; Klammfels.
    Ik slikte even en liet hem automatisch los in de beker die van kleur verschoot. Even dacht ik dat hij me ging weigeren maar hij spuwde mijn papiertje niet uit. Een gejuich vormde achter me en ik keek even rond. Waarom waren de Zweinstein leerlingen naar me aan het juichen? Alsof ze het de Klammfels leerlingen gunde om te winnen. Niet dat dat zou gebeuren met mij als kampioen. Ik glimlachte naar ze terwijl ik voor een seconde mijn blik stil liet vallen op George. Hij leek boos. Toch niet op mij? Of wel? Hij had alle redenen toe. Ik bracht hem alleen maar in problemen. Ik draaide me nog even om bij de deur en direct ving ik Karkarovs blik die naar me knikte. Alsof ik het goed gedaan had. Plotseling kreeg ik een flits in mijn gezicht en ik merkte dat een jongen een foto van me gemaakt had. ‘Dit gaat mijn vader echt geweldig vinden.’ Hoorde ik hem mompelen. Ik schudde mijn hoofd zachtjes. Mijn reputatie was dus niet gedaald. Bij de dichtstbijzijnde raamkozijn plofte ik neer terwijl ik naar buiten keek en regendruppels tegen het raam tikte. Die aangenaam voelde en de verwarming onder mij gonsde.

    [ bericht aangepast op 26 april 2014 - 23:07 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    wtf Ralf wilt juist niet meedoen :'D maar toch is Ginny heel erg lief :')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    haha ja sorry hoor :P ginny snapt gwn bepaalde dingen niet ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Is er een plekje waar een van mijn personages misschien kunnen inspringen??
    Ik zou aners niet weten waar ik moet beginnen xd]


    Little do you know

    -dDraco is in de ziekenzaal, is niet ziek
    -Campbell zit bij een raamkozijn ergens dicht bij de great hall geloof ik
    -Fred, George en Ron praten over campbell aan de Gryffindor tafel, ruziën om preciezer te zijn
    -Ralf heeft net zijn naam in de beker gegooid en zit nu met Ginny naast Fred en George en praten over de toernooi
    -Brooke heeft net haar naam in de beker gegooid en zit met Kelvin aan de Gryffindor tafel

    waar je nu in gaat springen, verzin jij maar :')

    edit; draco's naam heeft geen hoofletter.. wat illegaal

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 0:32 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    [Zal ik nu alvast zeggen wie de uitgekozenen zijn later?]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    SphinxX schreef:
    -dDraco is in de ziekenzaal, is niet ziek
    -Campbell zit bij een raamkozijn ergens dicht bij de great hall geloof ik
    -Fred, George en Ron praten over campbell aan de Gryffindor tafel, ruziën om preciezer te zijn
    -Ralf heeft net zijn naam in de beker gegooid en zit nu met Ginny naast Fred en George en praten over de toernooi
    -Brooke heeft net haar naam in de beker gegooid en zit met Kelvin aan de Gryffindor tafel

    waar je nu in gaat springen, verzin jij maar :')

    edit; draco's naam heeft geen hoofletter.. wat illegaal

    jij bent illigaal xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ZaIa schreef:
    [Zal ik nu alvast zeggen wie de uitgekozenen zijn later?]


    JA


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    -dDraco is in de ziekenzaal, is niet ziek
    -Campbell zit bij een raamkozijn ergens dicht bij de great hall geloof ik
    -Fred, George en Ron praten over campbell aan de Gryffindor tafel, ruziën om preciezer te zijn
    -Ralf heeft net zijn naam in de beker gegooid en zit nu met Ginny naast Fred en George en praten over de toernooi
    -Brooke heeft net haar naam in de beker gegooid en zit met Kelvin aan de Gryffindor tafel

    waar je nu in gaat springen, verzin jij maar :')

    edit; draco's naam heeft geen hoofletter.. wat illegaal


    Maar,, zij is 4e jaars.. je mag toch pas mee doen als je 17 jaar ben?? XD
    Mis ik hier soms iets??


    Little do you know

    Ralf Auron - 4th year Gryffindor – chaser

    ‘Geen idee en ik denk is dit ook geen goed moment om te vragen.’ Ik knikte en keek even weg van Ginny en staarde naar mijn geroosterde kippetje op mijn bord. Ik had geen eetlust.
    ‘Ik denk dat je het wel zou kunnen winnen, Ralf. Ik zou je helpen wat er ook gebeurd. Ik ben er voor je.’ Zei ze. Ik keek terug naar haar en glimlachte.
    ‘dankjewel Ginny..’ mompelde ik binnensmonds en keek rond de zaal. Ik zag Campbell Saunders die zijn naam in de beker gooide. Hij zag er erg moedig en zelfverzekerd uit, alsof hij wist dat hij verkozen zou worden en zou winnen, en een gewelddadige en eervolle sfeer straalde hij uit toen hij weer wegliep en zijn fans tegemoet kwam. ik zuchtte. Was ik maar net als hem; nergens bang voor en zeker van al mijn daden, geliefd onder iedereen en erg moedig. In plaats van dat ben ik een klunzige kleine jongen met amper spieren en kracht in zijn armen, denkt niet na over zijn daden en is bang voor alle gevolgen die mogelijk zijn in het leven. Ik verbaas me erg dat Ginny echt van me houd, als ik een meisje was zou ik niet eens van me houden. Dan zou ik me juist uitlachen, niet dat ik dat bij andere doe. Terwijl ik diep in mijn gedachtes gezonken was, had ik niet eens in de gaten dat ik Ginny geheimzinnig zat aan te staren. Ik schudde even met mijn hoofd om aan te geven dat ik wakker was en trok mijn rug weer recht overeind.
    ‘sorry..’ mompelde ik weer binnensmonds en wierp me naar mijn bord.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    ZaIa schreef:
    [Zal ik nu alvast zeggen wie de uitgekozenen zijn later?]


    jaaa :o misschien kun je kan Perki nu ook meteen kijken wie de kampioenen zijn, gewoon alles even doorschuiven ^^


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Disneyy schreef:
    (...)

    Maar,, zij is 4e jaars.. je mag toch pas mee doen als je 17 jaar ben?? XD
    Mis ik hier soms iets??


    we hebben de story line een beetje aangepast (A)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ok, ik heb met Randomizer gedaan dus het is eerlijk gehandeld.

    Degene die Beauxbattons vertegenwoordigt is:

    Defelice Alerue!

    Degene die Klammfels vertegenwoordigt is:

    Campbell Saunders!

    Degene die Hogwarts vertegenwoordigt is:

    Brooke Eatside!

    Degene die toch door de Vuurbeker wordt gekozen die Hogwarts al tweede vertegenwoordigt is:

    Ralf Auron!

    Ik zal later de uitslag in een post van Dumbeldore in werken.
    Het spijt me voor de niet gekozenen maar zo is Randomizer.

    Succes Champions!


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Haha Campbell een gewelddadige uitstraling XD Hij is zo zacht als een kitten :P

    Dat Ralf Campbell wilt zijn ik lach me echt kapot achter mijn mobiel en mijn opa houd er niet van als ik 's avonds lig te lachen :p stoute jij!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dan zal ik meteen even Dumbledore zijn post schrijven met de uitslag.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''