• Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:

    Dumbledore ZaIa



    Bestaande personages:

    Serverus Snape PrinceSnape
    Albus Dumbledore ZaIa
    Draco Malfoy RAB
    Fred Weasley RAB
    George Weasley Obliviate7
    Luna Lovegood ZaIa
    Ginny Weasley Leora
    Hermione Ganger Piaffe



    Leerlingen:

    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1
    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18[/pink]
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19


    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16


    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5
    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!

    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2



    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17



    Leraren:

    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:



    || Speciale Functies: ||


    Klassenoudsten:

    Gryffindor:
    Meisje: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Jongen:

    Hufflepuf:
    Meisje:
    Jongen:

    Ravenclaw:
    Meisje:
    Jongen:

    Slytherin:
    Meisje: Dysis Bella Lestrange-Black /MyselfOnly
    Jongen:


    Zwerkbalteams:

    Gryffindor: Vol!
    Chaser: Binky Lorraine Evans /Senermes
    Chaser: Ralf Auron /Obliviate7
    Chaser: Ginny Weasley /Leora
    Beater: George Weasley /Obliviate7
    Beater: Fred Weasley /RAB
    Keeper: Youri Troun Evans /Senermes
    Seeker: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Aanvoerder: Youri Troun Evans /Senermes


    Hufflepuf:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Allison Angela Rossini /SweetDemon
    Aanvoerder:


    Ravenclaw:
    Chaser: Rosaline Elisabeth Smith /LoveElsa
    Chaser: Luna Lovegood ZaIa
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Slytherin:
    Chaser: Yara Goldfellow /KissTheRain
    Chaser: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex
    Chaser: Chanel Kate Cole /TheseWords
    Beater: Matthew Frankie Wood /Nightingalex
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Draco Malfoy /RAB
    Aanvoerder: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Amila Rosa Exta /MyselfOnly
    Hufflepuf:
    Ravenclaw:
    Slytherin: Serverus Snape /PrinceSnape


    Schoolhoofd:
    Albus Dumbledore /ZaIa


    Hoofdmonitoren:

    Meisje:
    Jongen: Matthew Frankie Wood /Nightingalex




    Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een slechte dag maar meld dat wel.
    Je mag zoveel personages als wilt maar geen 100 ofzo ;)
    In het Speeltopic graag praten tussen haakjes, [] {} () - -
    Geen ruzie! IC wel! OOC niet!
    Niet elkaars personage besturen, (tenzij je toestemming hebt.)
    Volg de verhaallijn van J.K Rowling.
    Graag melden als je niet meer meedoet.
    Graag de Engelse namen gebruiken, anders ontstaat er verwarring.
    Houd de jongens en meisjes gelijk! Geld ook voor de afdelingen!
    De belangrijkste regel: Have fun (:

    OOC: Out Of Character.
    IC: In Character.


    Totaal 15 RPG'ers.


    Het begin:

    De eerstejaars zijn net ingedeeld, het eten staat op tafel, en iedereen is gezellig aan het eten. Alles lijkt volkomen normaal, maar is dat wel zeker? Na het diner gaat iedereen naar bed. De volgende ochtend gaat het leventje op Hogwarts gewoon door. Maar dan roept Schoolhoofd Dumbledore iedereen bijeen in de Great Hall. Hij vertelt over het Toverschool Toernooi en laat de Vuurbeker zien. Het is de bedoeling dat studenten hun naam erin gooien die willen, en dat misschien hun naam eruit gekozen wordt. Omdat het Toverschool Toernooi met 2 andere scholen samen wordt gehouden komen er sommige leerlingen die hetzelfde doen en hopen dat hun naam uitgekozen wordt. Na de toespraak gaan de lessen verder en bereidt iedereen zich voor op een Zwerkbalwetstrijd, die nog op school gehouden zal worden. Kortom: Het wordt een lange maar spannende dag voor de studenten.

    Zwerkbalwetstrijdenschema voor dit seizoen:


    Gryffindor - Slytherin
    Hufflepuf - Ravenclaw
    Ravenclaw - Slyhterin
    Hufflepuf - Gryffindor
    Slytherin - Hufflepuf
    Gryffindor - Ravenclaw

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 11:40 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    George weasley

     ‘Dankjewel voor alles, George. Ik zou niet weten waar ik gelopen zou hebben als jij er niet was.' Ik knikte mijn hoofd schuin en glimlachte de leegte in. Veel personen zeggen wel eens dat ik en fred altijd hard overkomen, ookal bedoelen we het aardig, en het daarom zo moeilijk is om bevriend te raken met personen. We hebben bijna de hele school als onze vriend en vriendin, maar dat komt alleen omdat ze ons kennen en leuk vinden. Net als Campbell. ‘Ik kan er gewoon niet aan denken dat ik mijn hele leven voor iets bezig ben geweest wat door domme dingen uit elkaar valt. Natuurlijk ben ik altijd slecht op school geweest wat al een probleem vormde.’ ik liet hem wat losser en stond op van zijn bed.
    'Kijk het eens positief; je wordt tenminste niet meer achterna gezeten door je fans en je hoeft niet meer bang te zijn voor een fpit dat je kan maken op de veld. Karkarov moet weten dat je jezelf niet expres dit hebt aangedaan, hij behandeld je dan als ieder ander student van klammfels.' Ik stop even en nam plaats op de bed naast die van hem.
    'Het gaat goed komen, geloof me. En als het niet goed komt, heb ik officieel mijn belofte gebroken en ik pleeg wel zelfnoord in plaats van jij.. dus hierbij geef ik je mijn woord.'
    Met een zwakke lach gooide mijn andere benen ook op de bed en zette de kussen recht.
    'Ik zal alles weer echt zetten..' mijn lach verdween even die door mijn emoties omlaag werd getrokken.
    'Dit komt door mij, en ik ga het wel weer recht zetten.'
    Waar op de aardbodem is fred, als ik hem hard nodig heb..?

    [Freeeeeeeed waar ben je als ik je nosih hebbb D'':]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik heb echt geen idee waar ik met Ralf zijn post heen moet gaan :') wat is er eigenlijk gebeurd met @phoenix?

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 10:46 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Linde moet reageren dus daar is pauze


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wrrm heb je fred nodig? Xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    'Even naar de WC,' mompelt Campbell. Ik kan aan hem zien dat hij liegt. Hij wil niet met mij omgaan. Zoals iedereen. De mensen die wel vrienden met me zijn, zijn dat doordat ik een Malfoy ben. Mensen vinden mij niet oprecht aardig. Ze zien me als een leider of een vijand. Er is niemand die mij als een echte vriend ziet. Ik sta op en loop weg. Iemand roept me nog na maar ik reageer niet. Ik loop naar de vuurbeker en gooi het briefje met mijn naam erin. Zonder iemand aan te kijken loop ik naar buiten, naar het meer. Ik zit hier wel vaker. Er is vrijwel niemand op dit moment van de dag. Iedereen zit met zijn of haar vrienden te praten en lol te maken. Ik ben hier alleen buiten en denk na. Ik zou graag een vriend willen, maar niemand lijkt me te begrijpen. Ze zien me allemaal als het verwende zoontje van de Malfoys. De toekomstige death eater. Het is mijn lot en ik betwijfel het of er iemand is die er aan twijfelt of ik het wel wil. En daarom moet ik mijn hoofd hoog houden en niet denken aan de mensen die ik misschien wel moet gaan vermoorden. Mijn vader heeft me gezegd dat De Heer Van Het Duister aan het einde van dit jaar waarschijnlijk terugkeert. De gedachte eraan maakt me bang, ik wil niet dat hij terugkomt. Van mij zal worden verwacht dat ik hem als een leider ga zien. Hij zal dingen van mij vragen om te testen wat ik voor hem over heb. Mijn antwoord zou 'alles' moeten zijn, maar ik weet niet of het dat daadwerkelijk is.

    Fred Weasley

    Op sommige momenten is het totaal niet handig om naar de WC te gaan. Dit is zo'n moment. Toen ik wegging, zaten George, Ralf en Ginny nog aan tafel. Toen ik terugkwam, zat er niemand. Ron, Harry en Hermelien zijn druk in gesprek dus besluit ik ze maar niet te storen. Ik heb niets te doen dus eet ik mijn eten maar op. Eigenlijk heb ik helemaal geen honger. Ik maak me zorgen om mijn broer. Waar hangt hij uit? Ik heb mensen wel eens horen praten over tweelingtelepathie. Op dit moment zou ik zoiets dergelijks wel kunnen gebruiken. Maar helaas heb ik dat nog nooit meegemaakt.
    'Ron, weet jij waar George heen is gegaan?' Ron kijkt me aan, nog chagrijnig van net, en met zijn mond vol kippenvlees. Hij haalt zijn schouders op en draait zich weer om. Met een zucht kijk ik de zaal rond. Wie zijn er nog meer weg? Campbell Saunders. Zou het? Ik sta op en loop weg. Misschien moet ik maar eens een rondje door het kasteel lopen. Het kasteel is groot, en de kans dat ik hem misloop ook. Met een zucht open ik een random deur, in de hoop dat ik iemand tegenkom. Blijkbaar heb ik geluk gehad, of er is inderdaad iets als tweelingtelepathie, want ik open de deur van de ziekenzaal, waar Campbell Saunders en mijn tweelingbroer zijn.
    'Wat is er in Merlijns naam met jullie gebeurt?'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Haha ik laat zo karkarov naar draco toelopen zodat hij naar campbell gaat geniaal muahaha


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Freddiiee =D eeindelijk :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ga reagerennn


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ga ralf posten dan ga ik douchen, en verwacht dan een bom vol reacties


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    ‘Ralf je hebt me nooit wat aangedaan. Ik..’
    Ze stopte midden in haar zin en drukte haar lippen op die van mij, en haar hand die op mijn borstkas rustte gleed naar mijn hand toe die ik vastpakte. Ze liet me even los en ik voelde haar warme ademhaling over me heen strijken wat me wat zenuwachtig liet voelen.
    ‘Ik hou van je en geen maanlicht kan me weg van jou houden.’ ik lachte naar haar en kneep vriendelijk in haar hand, waarna ik haar vertrouwde lippen weer op die van mij voelde. Ze kneep in mijn hand en net als een reactie spelletje kneep ik weer iedere keer terug. Ookal was dit mijn beste moment van mijn hele leven, toch verschool er angst diep in. Maar voor wat.. voor wat was ik bang? Om haar weer te verliezen? Dat alles uit de hand zou lopen? Ik stopte met denken en had de neiging om terug naar de grote zaal te gaan, maar ik vond het te kwetsbaar om Ginny van me af te duwen. In plaats van dat legde ik mijn hand achter haar nek en zachtjes trok ik me terug zodat ik wat kon zeggen.
    'Ik hou van je Gin, knoop dat goed in je oren. Maar nu..' ik werd afgeleid door haar diepe ogen die me aanstaarde die me kippenvel liet voelen, terwijl ik de stukje perkament met mijn naam tevoorschijn haalde.
    'Dit doe ik voor jou,' en ik hield de stukje perkament in mijn vuist dat aangaf dat ik mijn naam in de vuurbeker zou gaan gooien. Even duwde ik mijn vuist terug en drukte een laatste zachte kus op haar lippen, deze keer begon ik. Zou ze me wel los gaan laten nu?

    [Goede vraag :')]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    ‘Ralf je hebt me nooit wat aangedaan. Ik..’
    Ze stopte midden in haar zin en drukte haar lippen op die van mij, en haar hand die op mijn borstkas rustte gleed naar mijn hand toe die ik vastpakte. Ze liet me even los en ik voelde haar warme ademhaling over me heen strijken wat me wat zenuwachtig liet voelen.
    ‘Ik hou van je en geen maanlicht kan me weg van jou houden.’ ik lachte naar haar en kneep vriendelijk in haar hand, waarna ik haar vertrouwde lippen weer op die van mij voelde. Ze kneep in mijn hand en net als een reactie spelletje kneep ik weer iedere keer terug. Ookal was dit mijn beste moment van mijn hele leven, toch verschool er angst diep in. Maar voor wat.. voor wat was ik bang? Om haar weer te verliezen? Dat alles uit de hand zou lopen? Ik stopte met denken en had de neiging om terug naar de grote zaal te gaan, maar ik vond het te kwetsbaar om Ginny van me af te duwen. In plaats van dat legde ik mijn hand achter haar nek en zachtjes trok ik me terug zodat ik wat kon zeggen.
    'Ik hou van je Gin, knoop dat goed in je oren. Maar nu..' ik werd afgeleid door haar diepe ogen die me aanstaarde die me kippenvel liet voelen, terwijl ik de stukje perkament met mijn naam tevoorschijn haalde.
    'Dit doe ik voor jou,' en ik hield de stukje perkament in mijn vuist dat aangaf dat ik mijn naam in de vuurbeker zou gaan gooien. Even duwde ik mijn vuist terug en drukte een laatste zachte kus op haar lippen, deze keer begon ik. Zou ze me wel los gaan laten nu?

    [Goede vraag :')]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Karkarov

    Ik keek naar draco en campbell die leken te praten. Die twee moesten vrienden worden. Draco zou campbell wel meer naar heer voldemort trekken. Campbell was de enige leerling die daar zo moeilijk om deed terwijl derest gewoon volgde. Daarnaast was hij te lui om te leren waardoor zijn cijfers veels te slecht waren. Ik praatte rond met iedereen en toen mijn oog weer naar campbell zocht kon ik hem of draco niet vinden. En ook die vieze bloedverrader van een wealey niet. Een vrouw liep de zaal binnen en liep regelrecht naar perkamentus die naar haar luisterden. Ik zag ze naar mij kijken en snel richtte ik mijn blik weer op het eten waar ik metwen een vingertik op mijn schouders voelde en perkamentus zag. 'Campbell saunders is ziek. Karkarov. Hij heeft last van hersenbloeding. Ik reken erop dat u hem de pauze geeft die nodig ia voor zijn herstelling met zwerkbal. U kunt hem vinden op de ziekenzaal.' Ik keek hem aaan en wilde protesteren maar ik wist dat dat geen nut had. Ik moest me koest houden waar perkamentus bij was en daar had.campbell geluk mee. 'Campbell doet wel mee aan het schooltoernooi.' Zei ik bars tegen hem terwijl ik weg liep en draco zonder campbell buiten zag lopen. Ik liep naar hem toe. ' het lijkt me beter als je meer met campbell omgaat, Draco. Hij voelt zich niet goed en een beetje vriendschap van een goede invloed zou hem goed doen.' Automatisch pakte ik hem bij zijn schouder en vegeleiden hem mee naar de ziekenzaal en tot mijn afschuw toen ik de deur opendeed zag ik twee roosharige jongens die identiek aan elkaar waren wn campbell. Vieze bloedverraders. Ik gaf draco een duwtjw in zijn rug zodat hij bij campbella bed stond. 'Wat gezeldschap lijkt me wel fijn voor je. Campbell. Ik ga met je trainer spreken en zoals perkamentus me opdroeg krijg je een maand heeltijd.' Zei ik zakelijk. Ik keerde me naar de weasleys. 'Perkamentus wilt jullie weer terug in se zaal hebben aangezien meneer malfoy, campbells vriend is die hem mag vergezellen.' Ik knikte vriendelijk naar draco.



    Ok nu komt campbell post geef me een momentke sorry dat t niet zo goed is maar zit in trein xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    ‘Ralf je hebt me nooit wat aangedaan. Ik..’
    Ze stopte midden in haar zin en drukte haar lippen op die van mij, en haar hand die op mijn borstkas rustte gleed naar mijn hand toe die ik vastpakte. Ze liet me even los en ik voelde haar warme ademhaling over me heen strijken wat me wat zenuwachtig liet voelen.
    ‘Ik hou van je en geen maanlicht kan me weg van jou houden.’ ik lachte naar haar en kneep vriendelijk in haar hand, waarna ik haar vertrouwde lippen weer op die van mij voelde. Ze kneep in mijn hand en net als een reactie spelletje kneep ik weer iedere keer terug. Ookal was dit mijn beste moment van mijn hele leven, toch verschool er angst diep in. Maar voor wat.. voor wat was ik bang? Om haar weer te verliezen? Dat alles uit de hand zou lopen? Ik stopte met denken en had de neiging om terug naar de grote zaal te gaan, maar ik vond het te kwetsbaar om Ginny van me af te duwen. In plaats van dat legde ik mijn hand achter haar nek en zachtjes trok ik me terug zodat ik wat kon zeggen.
    'Ik hou van je Gin, knoop dat goed in je oren. Maar nu..' ik werd afgeleid door haar diepe ogen die me aanstaarde die me kippenvel liet voelen, terwijl ik de stukje perkament met mijn naam tevoorschijn haalde.
    'Dit doe ik voor jou,' en ik hield de stukje perkament in mijn vuist dat aangaf dat ik mijn naam in de vuurbeker zou gaan gooien. Even duwde ik mijn vuist terug en drukte een laatste zachte kus op haar lippen, deze keer begon ik. Zou ze me wel los gaan laten nu?

    [Goede vraag :')]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Karkarov

    Ik keek naar draco en campbell die leken te praten. Die twee moesten vrienden worden. Draco zou campbell wel meer naar heer voldemort trekken. Campbell was de enige leerling die daar zo moeilijk om deed terwijl derest gewoon volgde. Daarnaast was hij te lui om te leren waardoor zijn cijfers veels te slecht waren. Ik praatte rond met iedereen en toen mijn oog weer naar campbell zocht kon ik hem of draco niet vinden. En ook die vieze bloedverrader van een wealey niet. Een vrouw liep de zaal binnen en liep regelrecht naar perkamentus die naar haar luisterden. Ik zag ze naar mij kijken en snel richtte ik mijn blik weer op het eten waar ik metwen een vingertik op mijn schouders voelde en perkamentus zag. 'Campbell saunders is ziek. Karkarov. Hij heeft last van hersenbloeding. Ik reken erop dat u hem de pauze geeft die nodig ia voor zijn herstelling met zwerkbal. U kunt hem vinden op de ziekenzaal.' Ik keek hem aaan en wilde protesteren maar ik wist dat dat geen nut had. Ik moest me koest houden waar perkamentus bij was en daar had.campbell geluk mee. 'Campbell doet wel mee aan het schooltoernooi.' Zei ik bars tegen hem terwijl ik weg liep en draco zonder campbell buiten zag lopen. Ik liep naar hem toe. ' het lijkt me beter als je meer met campbell omgaat, Draco. Hij voelt zich niet goed en een beetje vriendschap van een goede invloed zou hem goed doen.' Automatisch pakte ik hem bij zijn schouder en vegeleiden hem mee naar de ziekenzaal en tot mijn afschuw toen ik de deur opendeed zag ik twee roosharige jongens die identiek aan elkaar waren wn campbell. Vieze bloedverraders. Ik gaf draco een duwtjw in zijn rug zodat hij bij campbella bed stond. 'Wat gezeldschap lijkt me wel fijn voor je. Campbell. Ik ga met je trainer spreken en zoals perkamentus me opdroeg krijg je een maand heeltijd.' Zei ik zakelijk. Ik keerde me naar de weasleys. 'Perkamentus wilt jullie weer terug in se zaal hebben aangezien meneer malfoy, campbells vriend is die hem mag vergezellen.' Ik knikte vriendelijk naar draco.



    Ok nu komt campbell post geef me een momentke sorry dat t niet zo goed is maar zit in trein xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Karkarov

    Ik keek naar draco en campbell die leken te praten. Die twee moesten vrienden worden. Draco zou campbell wel meer naar heer voldemort trekken. Campbell was de enige leerling die daar zo moeilijk om deed terwijl derest gewoon volgde. Daarnaast was hij te lui om te leren waardoor zijn cijfers veels te slecht waren. Ik praatte rond met iedereen en toen mijn oog weer naar campbell zocht kon ik hem of draco niet vinden. En ook die vieze bloedverrader van een wealey niet. Een vrouw liep de zaal binnen en liep regelrecht naar perkamentus die naar haar luisterden. Ik zag ze naar mij kijken en snel richtte ik mijn blik weer op het eten waar ik metwen een vingertik op mijn schouders voelde en perkamentus zag. 'Campbell saunders is ziek. Karkarov. Hij heeft last van hersenbloeding. Ik reken erop dat u hem de pauze geeft die nodig ia voor zijn herstelling met zwerkbal. U kunt hem vinden op de ziekenzaal.' Ik keek hem aaan en wilde protesteren maar ik wist dat dat geen nut had. Ik moest me koest houden waar perkamentus bij was en daar had.campbell geluk mee. 'Campbell doet wel mee aan het schooltoernooi.' Zei ik bars tegen hem terwijl ik weg liep en draco zonder campbell buiten zag lopen. Ik liep naar hem toe. ' het lijkt me beter als je meer met campbell omgaat, Draco. Hij voelt zich niet goed en een beetje vriendschap van een goede invloed zou hem goed doen.' Automatisch pakte ik hem bij zijn schouder en vegeleiden hem mee naar de ziekenzaal en tot mijn afschuw toen ik de deur opendeed zag ik twee roosharige jongens die identiek aan elkaar waren wn campbell. Vieze bloedverraders. Ik gaf draco een duwtjw in zijn rug zodat hij bij campbella bed stond. 'Wat gezeldschap lijkt me wel fijn voor je. Campbell. Ik ga met je trainer spreken en zoals perkamentus me opdroeg krijg je een maand heeltijd.' Zei ik zakelijk. Ik keerde me naar de weasleys. 'Perkamentus wilt jullie weer terug in se zaal hebben aangezien meneer malfoy, campbells vriend is die hem mag vergezellen.' Ik knikte vriendelijk naar draco.



    Ok nu komt campbell post geef me een momentke sorry dat t niet zo goed is maar zit in trein xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya