• Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:

    Dumbledore ZaIa



    Bestaande personages:

    Serverus Snape PrinceSnape
    Albus Dumbledore ZaIa
    Draco Malfoy RAB
    Fred Weasley RAB
    George Weasley Obliviate7
    Luna Lovegood ZaIa
    Ginny Weasley Leora
    Hermione Ganger Piaffe



    Leerlingen:

    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1
    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18[/pink]
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19


    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16


    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5
    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!

    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2



    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17



    Leraren:

    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:



    || Speciale Functies: ||


    Klassenoudsten:

    Gryffindor:
    Meisje: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Jongen:

    Hufflepuf:
    Meisje:
    Jongen:

    Ravenclaw:
    Meisje:
    Jongen:

    Slytherin:
    Meisje: Dysis Bella Lestrange-Black /MyselfOnly
    Jongen:


    Zwerkbalteams:

    Gryffindor: Vol!
    Chaser: Binky Lorraine Evans /Senermes
    Chaser: Ralf Auron /Obliviate7
    Chaser: Ginny Weasley /Leora
    Beater: George Weasley /Obliviate7
    Beater: Fred Weasley /RAB
    Keeper: Youri Troun Evans /Senermes
    Seeker: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Aanvoerder: Youri Troun Evans /Senermes


    Hufflepuf:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Allison Angela Rossini /SweetDemon
    Aanvoerder:


    Ravenclaw:
    Chaser: Rosaline Elisabeth Smith /LoveElsa
    Chaser: Luna Lovegood ZaIa
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Slytherin:
    Chaser: Yara Goldfellow /KissTheRain
    Chaser: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex
    Chaser: Chanel Kate Cole /TheseWords
    Beater: Matthew Frankie Wood /Nightingalex
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Draco Malfoy /RAB
    Aanvoerder: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Amila Rosa Exta /MyselfOnly
    Hufflepuf:
    Ravenclaw:
    Slytherin: Serverus Snape /PrinceSnape


    Schoolhoofd:
    Albus Dumbledore /ZaIa


    Hoofdmonitoren:

    Meisje:
    Jongen: Matthew Frankie Wood /Nightingalex




    Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een slechte dag maar meld dat wel.
    Je mag zoveel personages als wilt maar geen 100 ofzo ;)
    In het Speeltopic graag praten tussen haakjes, [] {} () - -
    Geen ruzie! IC wel! OOC niet!
    Niet elkaars personage besturen, (tenzij je toestemming hebt.)
    Volg de verhaallijn van J.K Rowling.
    Graag melden als je niet meer meedoet.
    Graag de Engelse namen gebruiken, anders ontstaat er verwarring.
    Houd de jongens en meisjes gelijk! Geld ook voor de afdelingen!
    De belangrijkste regel: Have fun (:

    OOC: Out Of Character.
    IC: In Character.


    Totaal 15 RPG'ers.


    Het begin:

    De eerstejaars zijn net ingedeeld, het eten staat op tafel, en iedereen is gezellig aan het eten. Alles lijkt volkomen normaal, maar is dat wel zeker? Na het diner gaat iedereen naar bed. De volgende ochtend gaat het leventje op Hogwarts gewoon door. Maar dan roept Schoolhoofd Dumbledore iedereen bijeen in de Great Hall. Hij vertelt over het Toverschool Toernooi en laat de Vuurbeker zien. Het is de bedoeling dat studenten hun naam erin gooien die willen, en dat misschien hun naam eruit gekozen wordt. Omdat het Toverschool Toernooi met 2 andere scholen samen wordt gehouden komen er sommige leerlingen die hetzelfde doen en hopen dat hun naam uitgekozen wordt. Na de toespraak gaan de lessen verder en bereidt iedereen zich voor op een Zwerkbalwetstrijd, die nog op school gehouden zal worden. Kortom: Het wordt een lange maar spannende dag voor de studenten.

    Zwerkbalwetstrijdenschema voor dit seizoen:


    Gryffindor - Slytherin
    Hufflepuf - Ravenclaw
    Ravenclaw - Slyhterin
    Hufflepuf - Gryffindor
    Slytherin - Hufflepuf
    Gryffindor - Ravenclaw

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 11:40 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Omfgh trouwens ideetje laat Ralf naar ginny yoe lopen althans dat denkt hij dat ze is maar is het een ander roodbarig meisne waar hij mee zoent (door de pillen ziet hin t verschil niet) muahahaa dramaa


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Omfgh trouwens ideetje laat Ralf naar ginny yoe lopen althans dat denkt hij dat ze is maar is het een ander roodbarig meisne waar hij mee zoent (door de pillen ziet hin t verschil niet) muahahaa dramaa


    Omfg ja :'D maar dat gaat zo zielig worden voor ginny ik zweer; na al die gerustellende en liefdevolle woorden van hem, doet hij dit :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ik ga die Ralf stukje nu posten, als jij be beloofd dat je Ginny niet gaat vermoorden :Y)

    [ bericht aangepast op 22 april 2014 - 21:39 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    ik ga die Ralf stukje nu posten, als jij be beloofd dat je Ginny niet gaat vermoorden :Y)


    haha ligt eraan wat ik lees xD love you


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    Vermoeid srond ik wankelend op en zette een aantal gevaarlijke stappen naar achteren waarna ik mijn vinger naar de bijna volle maan uitstak die door de raam heen scheen.
    'Wat is er professor maan? Nu k..' ik begin wat te gaan kokhalzen en draaide me terug naar de deur toe.
    'Nu kan k-k-kan je me niet meer in de maling nemen..!' Ik leek wel wat buiten bewust zijn en gleed de trap af als iemand die net thuis is gekomen van een avond met 150 botterbier. Drie pillen tegelijk inemen kan inderdaad gevaarlijk zijn. Beter dat ik hier blijf..? Maar voordat ik logisch na kon denken zweefden mijn gedachtes weer weg. De dikke dame vloog zonder iets te zeggen open en ik wankelde er door heen terwijl mijn beeld steeds vager en kleurrijker werd waardoor ik aan voorwerpen begon aan te botsen. Ik lachte stompzinnig en mijn haren vielen zweterig over mijn ogen waardoor mijn zicht nog slechter werd terwijl ik eindelijk de grote zaal weer in liep.
    'Ginn-h..!' Riep ik, vechtend tegen mijn braaksel. Mijn benen wankelden knikkend naar een willekeurige rood-oranje vlekje toe wiens schouder ik beet vast nam en naar me toe omdraaide.
    'He-het spijt me,' mompelde ik zweverig en drukte mijn lippen op die van haar.

    [Bluh, wie heeft hij nou gezoend? Oppeens is het een rood harige jongen x'D of fred/george :'D marja, het ligt aan jou, jij mag zeggen wie hij heeft gezoend :')]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    WTF professor maan? Ben je high ofzo? XD
    Ondanks het zielig is ben ik hier aan het lachen I'm so cruel. Zou ik Campbell trouwens nou bij Draco weghalen of wat wil je?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ben niet high, ralf is high, ecgt waar :'D en ik zy het al, dat mag, dat wilt george juist heel erg graag :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny Weasley

    Twijfelend stond ik op om achter Ralf aan te gaan. Ik hoopte dat hij niks doms had gedaan. Natuurlijk vind ik het niet erg dat hij een weerwolf was tijdens volle maan. Hij is en bleef Ralf. De jongen waar ik van hield.
    Ik stond op en voordat ik een pas zette bleef ik versteend stil staan terwijl ik mijn ogen niet kon geloven. Daar zat de jongen waar ik dacht dat hij weg gelopen was maar ondertussen met Belinda Broom aan het zoenen was.
    Zonder nog iemand een blik waardig te geven liep ik weg. De zaal uit terwijl ik wanhopig begon te ijsberen in de gang. Ondanks dat ik zojuist wilde zelfmoord plegen durfde ik dat niet meer.
    Hij had mij even alles laten vergeten. Alle ellende, stress zelfs verdriet om vervolgens de eerste de beste meisje te zoenen omdat hij vast misselijk van mij werd. Hoe kon ik ook zo dom zijn? Ik snap waarom mijn broers me haten. Ik doe dat zelf ook.
    Met snelle stappen renden ik richting de Gryffoendor leerlingenkamer maar toen ik het portret zag besefte ik dat ik de wachtwoord nog niet gehoord had. Wat moest ik doen? Moest ik hier blijven zitten of kon ik als ik het lief vroeg naar binnen? Maar wat moest ik binnen doen? Zoals altijd; zwelgen in zelfmedelijden?
    Ik zuchtte terwijl ik langzaam tegen de muur omlaag gleed en de stem van de dikke dame negeerde die mopperde dat ze wilde slapen. Mijn knieen trok ik tegen mij aan terwijl ik elke gedachten die ik bezat uit mijn hoofd probeerde te dringen terwijl ik zachtjes over mijn zij streek waar sneeën zaten. Sneeën die ik zette om mijzelf pijn te doen. Omdat ik dat verdiende. Ik drukte hard op mijn wonden terwijl ik zachtjes; ‘Secuziana.’ Mompelde waardoor ik een nieuwe wond voelde openscheuren in mijn zij terwijl ik de pijn verbeet. Ik zou niet zwak zijn. Ik zou niet schreeuwen.


    Aangezien ze niet zelfmoord mocht plegen ('x oke ik ga nu campbell doen


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    'Over net, je moet niet denken dat ik onvriendelijk ben tegen iedereen of dat ik een slechte invloed op je ga hebben ofzo. De Weasleys en ik hebben gewoon ruzie en daarom vertellen ze dingen over mij die niet kloppen. Wil je het alsjeblieft negeren?' Ik beet aan de binnenkant van mijn wang. Had hij het gezien dat ik naar George zocht? Ik wist eigenlijk niet eens waarom. Waarschijnlijk omdat hij me enige vriend leek in de hele omtrek en ik zo dom was geweest om hem meer te laten weten dan nodig moest zijn. Ergens wilde ik dat ik de tijd kon omdraaien want ondanks alle plezier die ik in een korte tijd met George had beleefd wilde ik hem nu neerhalen. Ik wilde niet dat hij mijn geheim door zou vertellen ondanks dat ik ze zelf verteld had. Het idee maakte mij panisch dat hij misschien het door heel Zweinstein zou schreeuwen. Hij was toch al zo impulsief met zijn karakter. Maar toch wilde ik hem niet kwijt. Ondanks alles knikte ik naar Draco die me smekend aankeek wat mij een raar gevoel liet hebben.
    ‘Misschien moet ik je even voorstellen aan iedereen, Goyle, Crabbe.’ De rest hoorde ik niet eens meer en knikte alleen. Ik zou toch niet in een keer alle namen kunnen onthouden. Dat bewees maar weer bij mijn proefwerken van Geschiedenis van Zwarte magie op Klammfels.
    ‘Waar slapen jullie eigenlijk?’ ik haalde mijn schouders op. ‘Geen idee, Karkarov heeft daar niet over gesproken. Ik denk in de boot ofzo.’ Probeerde ik zo onverschillig mogelijk over te komen.
    ‘Ik ben seeker van Zwadderich, misschien wil je een keertje bij de training meedoen. Het zou een eer zijn.’ Zenuwachtig trok ik aan mijn kraag. Wat praatte die jongen veel. Nogal op een hooghartige manier alsof ik iets moest bewijzen. Maar dat was altijd bij Deatheathers.
    ‘Best.’ Zei ik zo onverschillig mogelijk terwijl van binnen zenuwen opborrelden. Ik had al gemerkt dat Draco en George elkaar niet kunnen luchten of zien. Wat als George me met Draco ziet zwerkballen? Ik wist dat het nooit zo gezellig kon worden met George ondanks dat het van vrije korte duur was. Nee, Draco wilde perfectie van mij zien wat mij verstikte terwijl als ik met George leek te zijn ik geen perfectie hoefde laten te zien. Al zou ik een kleine fout maken op de baan zou hij het niet merken of niet mij erop kleineren.
    ‘Even naar de wc.’ Mompelde ik zachtjes naar Draco als excuus om even weg te zijn. Ik keek om me heen terwijl ik nog steeds leerlingen naar me zag kijken. Alsof ik geweldig was terwijl ik dat verre van was. Ik stond op en hief mijn hoofd in de lucht alsof ik vol van mijzelf was en liep de grote zaal uit terwijl ik niet eens wist waar een wc was. Geweldig. Zou ik verdwaald raken in Zweinstein; dan had ik tenminste een excuus om niet meer terug te hoeven komen.
    Ik liep automatisch richting de trappenhuis en terwijl ik de magische trappen betreden die meteen van plek leken te veranderen.
    Met snelle stappen liep ik toch door waardoor mijn voet bleef haken aan een tree en mijn hoofd vol op de trap tree belanden en voor even alles verdween voor een hele andere omgeving; mijn huis.
    Met een smak zag ik hoe mijn hoofd op de grond geslagen werd door mijn broer; Nathaniel.
    ‘Denk je dat je heel wat bent, Campbell? Denk je dat?’ ik hoorde zijn akelige lach en zijn adem in mijn nek waarna hij mijn hoofd weer hard tegen de grond bonkte.
    ‘Je bent niks. Wacht maar als je niet meer interessant voor het publiek bent. Dan kunnen we alles met je doen wat we willen, hmm.’ Zei hij mij nog een keer hard tegen de grond drukte. Ik peinsde er niet over om overeind te komen. ‘Crucio.’ Hoorde ik zijn stem weer zeggen wat mij weer de onvergetelijke pijn liet beleven. Het leek iedere keer meer pijn te doen. Alsof hij het oefende.
    ‘Zie nou maar in dat jij niks bent, Campbell. Je zult ook nooit wat worden.’ Hoorde ik zijn kille stem terwijl de grond onder mij bewoog en mijn ogen opensperde. Razendsnel sprong ik omhoog wat te snel leek te zijn voor mijn hoofd aangezien alles leek te duizelen waardoor ik me gauw stevig vasthield aan de trapleuning. Ik keek om mij heen. Ik was gewoon nog op Zweinstein, waar mijn broer niet kon komen nog mijn moeder.

    Pampampam awkward moment voor George en Campbell ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ik ben ff's douchen :p BRB


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    Ik voelde een klap in mijn gezicht waardoor ik verstijfd achteruit wankelde en met mijn hand over mijn rode wang wreef.
    'Belinda?' Begon ik angstig en ik keek angstig rond. Ik kon Ginny nog net zien wegrennen en ik liet een onverwachtse schreeuw van woedde horen. Waarom heb ik dit altijd? Heb ik net iets met de meisje van mijn dromen en kus ik met belina broom voor haar neus, niet bij bewust zijn natuurlijk. Half ben ik rog dankbaar dat ze me sloeg, zodat ik net op tijd wakker werd. Nog steeds zag ik wazigheid maar ik was wat helderder in mijn hoofd door de klap, en ik rende Ginny achterna. Ze liep naar de portret van de dikke dame toe en ik remde wat af, zodat ik de trap niet af viel door mijn opkomende blindheid. Alweer heb ik het verknald. Na dit gaat Ginny me nooit meer vertrouwen of geloven, terwijl ik een goed persoon probeer te zijn. Sprak iemand een vloek over ons uit? Gaat ginny me ooit nog vergeven?
    ‘Secuziana.’ 
    Snel wenkte ik me af van mijn eigen gedachtes en wierp me naar de oranje gestalte toe die ginny voorstelde, en trok haar hand van haar zij af en drukte er met mijn eigen handen op.
    'Ginny!' Riep ik geschrokken en trok haar in een knuffel, voor de zo veelste keer deze avond.
    'Ben je gek geworden?' Natuurlijk dacht ik dat ook al toen ze zelfmoord wilde gaan plegen, dus neem ik aan dat ze nu nog steeds gek is. Ik liet haar los en veegde over mijn lippen die net die van Belinda hebben aangeraakt. Hoe kon dat toch?
    'Ginny, ik had te veel pillen ingeslikt, pillen die er voor zorgen dat ik niet in een weerwoldf verander, daarom was ik buiten bewust zijn en zag ik niets goed en..' ik stopte even en sprong onverwachts op waarna ik mijn handen gespannen tegen mijn voorhoofd aan plakte.
    '-ik dacht dat belina jij was en ik k- Geloof me Ginny, ik wil je niet alweer kwijtraken!' Woest teok ik aan mijn haren en kneep mijn ogen dicht. Ik ben het niet waard voor Ginny.
    'Ik snap het wel als je me niet meer wilt, ik ben afachuwelijk,' zuchtte ik bijna snikkend en liet me naast Ginny neer glijde.

    [ ): ]

    [Veel plezier]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ben ik weer (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Welcome back ^^



    George weasley

    Ik draaide me om naar Campbell en ik zag dat hij ergens mee zat, terwijl Malfot heel spontaan aan het praten was met hem. Ik spande mijn kaak strakker zodat ik geen commentaren naar hem toe riep, maar plotseling zag ik Campbell die opstond en de zaal uitliep. Zuchtend keek ik rond, twijfelend of ik hem achterna moest gaan. Ik keek terug naar Karkarov en beet op mijn lip. Ik zag dat Campbell de hoek om verdween en zonder nog een keer te twijfelen vuurde ik een willekeurige spreuk naar Karkarov toe, hopelijk zag hij niet dat ik het was, en rende speersnel de hal uit. Met snelle passen liep ik de trappenhuis in en ik kon Campbell nog net zien vallen.
    'Camp!' Riep ik en met twee treden tegelijk sprong ik over de bewegende trappen. Halverwege mijn trip zag ik hem alweer opstaan en ik greep hem bij zijn schouders en duwde hem de trap af.
    'Campbell,' heigde ik. Met mijn hand duwde ik de deur achter me open en trok Campbell in de onbekende gang waarna ik er zelf ook in ging en liep een eindje verder, en liet mezelf aan de muur zakken. Ik keek Campbell even aan ik liet eeen neppe glimlach zien.
    'De wc's zijn deze kant op,' zei ik en gooide mijn hoofd naar achteren, en liet een diepe zucht.
    'Het spijt me - als je me irritant begint te vinden - maar ik vraag me af..'
    Ik stond weer op van mijn plek en liep naar campbell toe.
    'Vertrouw je me wel? Of is er weer iets aan de hand? Want je ogen schreeuwen om hulp maar je mond laat niets los. Ik wil je helpen, en dat ga ik ook doen, en het gaat ook lukken.' Ik was niet boos op hem dat hij met malfoy omging. Eerst wel, maar nu weet ik de reden. Waarom ziet hij er dan nog steeds zo angstig uit?
    'Gaat het eigenlijk? Je viel met een harde klap tegen die treed aan..' en ik kruiste mijn armen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Zou ik nog de drama aanhouden met Ginny en Ralf of zou ik hem vergeven? Wat wil jij :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hoe meer drama, hoe beter ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••