• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.
    •• • ••

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 14:55 ]


    Fuck hey, wat voel ik me lelijk


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik wil een kort horror verhaal schrijven, maar weet niet waar ik moet beginnen. Waarom is mijn inspiratie de afgelopen weken zo ontzettend dood.

    Ugh, ik heb helemaal geen zin in vanavond ._. Ik heb wel zin in eten.

    Ik voel me nu vooral overrompeld :'D En come on, ik ben niet goed met praten. Waar zou ik in godsnaam over moeten praten. God, nu ben ik gelijk helemaal gestresst.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mijn school flipt. Nu moeten alle meisjes die een kleedje/rokje aan hebben voor de klasfoto plots rechtstaan en mogen ze niet meer zitten zoals alle andere jaren. Het zijn maar blote benen, Jezus.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Heb ik over 2 weken examen....
    Nog maar 8 lessen ( of minder !)
    + we hebben geen examen trainen voor de lessen waar de hele klas moeite mee heeft !!!!!
    En het valt gewoon uit, omdat de eerste jaars belangrijker zijn ?! Wat is dat voor logica ?

    Afsldkfj zon ga weg. D:

    Ik wil dat het al twee dagen verder is, dan kan ik m'n username veranderen.


    Ik haat bergjes.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ja, je hebt gelijk – ik heb alleen maar op m'n zieke nichtje moeten passen, zes keer op en neer moeten lopen naar haar school, ondertussen nog even een verslag moeten maken en een hoofdstuk moeten lezen en het eten moeten koken. Ik had gemakkelijk ook nog twee uur kunnen poetsen, hoe dom ben ik?


    Stiekem wordt alles nu best wel spannend. (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    I want to scream, cry, sleep or die.


    :)

    Die, you stupid merman D;


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ah jezus, stomme school. Ik heb netjes de rijles na schooltijd gepland, gooien ze er alsnog zomaar een les achterna. Fijn. -.-

    My laziness reached a whole new level. I'm too lazy to pee now.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov