• Toen Epialthes en Ardaneus de magische ketting in elkaar zetten, stegen veel tovenaars, heksen, dreuzels en elven op. Ze werden meegevoerd naar de epische wereld Askroth, het voormalige thuis van de Askrothidae. Draken terroriseren deze wereld en de voormalige beschaving is grotendeels uitgeroeid.
    Ze gaan de wereld verkennen, ontdekken wat er met iedereen gebeurd is en een nieuw bestaan opbouwen.

    Het rollentopic
    Topic 2

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.


    Personages:


    Ablaze Zealous Vivacious - 16 [Alicia]
    Adrienne Gates - 16 [Natas]
    Aenea van Zwaarden - [Natas]
    Alaine Dylis Sneep - 14 [Jeffrey]
    Alassëa - 17 [Jeffrey]
    Alice Potter - 16 [Marjanne]
    Ardaneus - oud [Jeffrey]
    Brian - 17 [Natas]
    Claire Sneep - 16 [Rosanne]
    Daisy Sneep - 16 [Jeffrey]
    Damien Le Roy – 17 [Alicia]
    Daniel Potter - 16 [Marjanne]
    Emmy Sneep - 16 [Rosanne]
    Epialthes - oud [Natas]
    Eva van Eden - oud [Maartje]
    Gaara - 18 [Natas]
    Hermes - oud [Jeffrey]
    Ignatius Sneep - 17 [Jeffrey]
    Jenny François - 17 [Marjanne]
    Jurgen Motres - 17 [Marjanne]
    Li Zhaijian - 16 [Alicia]
    Luuk - 24 [Natas]
    Megan Sneep - 16 [Rosanne]
    Moon Desrosiers - 20 [Natas]
    Nick [Natas]
    Noha Fatch - Gunslinger - 19 [Alicia]
    Quinn' Odius - 16 [Alicia
    Sloane – 16 [Natas]
    Sykes Vengeance - 3000 [Natas]
    Tomas Bunardi - 20 [Natas]
    Van Madden [Alicia]
    Viktor – 65 [Jeffrey]
    Zet - 3000 [Alicia]
    Zoë Zhaijian - 16 [Alicia]




    Het kan handig zijn om Het Epische Verhaal te lezen voor de background stories van bepaalde personages.
    Het kan handig zijn om Askroth : Ver van Huis te lezen voor de background story van Askroth.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 0:12 ]

    Ablaze richtte zijn stok op de hand van de man, zodat die gloeiend heet werd en hij gedwongen was Assa los te laten.
    'Dat lijkt me een goed idee.'
    Hij haakte zijn arm in die van Assa, al was het nog steeds erg warm en tuurde om zich heen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Uit welke tijd kwam hij?' vroeg ze met een lichte vibratie in haar stem.


    Every villain is a hero in his own mind.

    ‘Ik zou liever water vinden,’ mompelde Sykes. ‘Anders houden we ’t hier geen dag meer uit.’

    -
    Aenea blikte even op de vampier. ‘Ik dacht dat vampieren niet tegen zonlicht konden? Het is een wonder dat je nog niet bent verschroeid.’

    -
    Adrienne voelde zich licht in het hoofd toen ze haar ogen opende. Voordat ze echter iets kon doen, schepte iemand water in haar mond. Kuchend ging ze overeind zitten, terwijl ze naar de bijtwond in haar arm staarde. Langzaam wendde ze haar hoofd opzij.
    ‘Ben ik nu een vampier?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elvithien --> Kilicious

    Wense schudde haar hoofd en keek woest naar Ignatius. Ze ontblote haar tanden als dreigmiddel want ze was geen beest.
    'Je wordt pas vampier als je dood gaat, maar je hebt nog een hartslag gehad de hele tijd.' Ze staarde naar de grond terwijl ze dit zei. Wense wou hier weg, de schaduw opzoeken want zoals het meisje opperde ze verschroeide niet maar had er wel sneller last van. Ze voelde haar huid al gloeien van de hitte. Maar gelukkig voor haar werd het langzaam donkerder

    -

    Sam voelde alleen medelijden voor het meisje, ze wou Ignatius een stomp geven om zijn opmerking. Helaas groef het meisje haar eigen graf door haar tanden bloot te geven en boosaardig te sissen.

    'Je ziet het, ze ziet eruit als een beest en gedraagt zich als een beest. Het kan niet anders dan dat ze een beest is, en ik zal het niet toestaan dat ze één van jullie in gevaar brengt,'
    Hij bleef glimlachen terwijl hij zijn stok tevoorschijn haalde.
    'Ik denk dat het beter is als we je..in toom houden, Wense lief.'

    'Ho, wacht. Wat ben je met haar van plan?' Daniel trok zijn wenkbrauwen op.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Niet veel, het leek me enkel handig om haar te verlammen of vast te binden, zodat ze geen van ons kwaad kan doen. '

    -

    'Uit welke tijd? Wat bedoelt u, mevrouw Moon?'

    [ bericht aangepast op 6 mei 2014 - 23:56 ]

    'In welk jaar leefde hij ongeveer? Duizend? Tweeduizend? Vijfduizend?'

    -
    Adrienne staarde naar de wond in haar arm, die venijnig prikte. 'Doe dat maar,' fluisterde ze.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Misschien - misschien is vastbinden geen raar idee.' Hij slikte omdat hij het sneu vond voor Wense, maar ze was veel te gevaarlijk.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Dat is niet sneu,' vond Noha. 'Dat verdient zw.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Waarom stelt u toch zo'n aparte vraag? Mensen worden hooguit honderdentwintig.' zei Viktor.

    -

    Ignatius glimlachte en richtte zijn stok op Wense, waarna er touwen uit schoten die haar armen en voeten vastbonden, waarna ze opsteeg en iets boven de grond bleef hangen.


    -
    Niviel knikte.
    'Het is spijtig, maar er valt niets aan te doen. '

    Wense begon heftig te sissen, schreeuwen en gillen. Ze probeerde tegen te stribbelen maar de touwen kwamen steeds strakker om haar lichaam. Ze voelde hoe haar voeten de grond onder haar verdwijnen. Ze bewoog maar kon niet los komen. Haar haren stonden wild en een paar plukjes waren voor haar gezicht gekomen.
    'Laat mij los!' Gilde ze hysterisch, woest keek ze naar Adrienne. 'Dat blijft nog een tijdje pijn doen,' ze spuugde op de grond. 'Ik vermoord je!' Weer siste Wense heftig en tilde haar bovenlip op zodat haar tanden duidelijk te zien waren.

    -

    Eva knikte begrijpelijk. Ze moesten straks water halen, misschien bij de oude put.
    'Ik ga kijken of er nog water is bij de oude put en anders moeten we doorlopen naar de oase voor water.' Eva keek naar Niviel, misschien wou hij vuur maken.

    -

    Sam had erge medelijden met het meisje maar ze was gevaarlijk.
    'Ignatius niet te strak! Ze is zwanger,' ze trok aan zijn arm terwijl ze dit zei. Want het meisje zou snel gaan bevallen.

    'Des te strakker,' glimlachte Ignatius.
    'We kunnen het ons niet veroorloven dat er nóg een vampier geboren wordt, zeker niet nu we ons in een omgeving als deze bevinden. '

    -

    Niviel knikte naar Eva en toen een keer naar de hemel.
    'Het wordt nacht,' zei hij toen, 'en ik denk dat het best fris kan worden. Misschien moeten we straks één van de huisjes betreden en de haard aanmaken.'

    'Ook dat, ja,' mompelde Megan. 'Al dacht ik dat ik al dood was.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?