• Toen Epialthes en Ardaneus de magische ketting in elkaar zetten, stegen veel tovenaars, heksen, dreuzels en elven op. Ze werden meegevoerd naar de epische wereld Askroth, het voormalige thuis van de Askrothidae. Draken terroriseren deze wereld en de voormalige beschaving is grotendeels uitgeroeid.
    Ze gaan de wereld verkennen, ontdekken wat er met iedereen gebeurd is en een nieuw bestaan opbouwen.

    Het rollentopic
    Topic 2

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.


    Personages:


    Ablaze Zealous Vivacious - 16 [Alicia]
    Adrienne Gates - 16 [Natas]
    Aenea van Zwaarden - [Natas]
    Alaine Dylis Sneep - 14 [Jeffrey]
    Alassëa - 17 [Jeffrey]
    Alice Potter - 16 [Marjanne]
    Ardaneus - oud [Jeffrey]
    Brian - 17 [Natas]
    Claire Sneep - 16 [Rosanne]
    Daisy Sneep - 16 [Jeffrey]
    Damien Le Roy – 17 [Alicia]
    Daniel Potter - 16 [Marjanne]
    Emmy Sneep - 16 [Rosanne]
    Epialthes - oud [Natas]
    Eva van Eden - oud [Maartje]
    Gaara - 18 [Natas]
    Hermes - oud [Jeffrey]
    Ignatius Sneep - 17 [Jeffrey]
    Jenny François - 17 [Marjanne]
    Jurgen Motres - 17 [Marjanne]
    Li Zhaijian - 16 [Alicia]
    Luuk - 24 [Natas]
    Megan Sneep - 16 [Rosanne]
    Moon Desrosiers - 20 [Natas]
    Nick [Natas]
    Noha Fatch - Gunslinger - 19 [Alicia]
    Quinn' Odius - 16 [Alicia
    Sloane – 16 [Natas]
    Sykes Vengeance - 3000 [Natas]
    Tomas Bunardi - 20 [Natas]
    Van Madden [Alicia]
    Viktor – 65 [Jeffrey]
    Zet - 3000 [Alicia]
    Zoë Zhaijian - 16 [Alicia]




    Het kan handig zijn om Het Epische Verhaal te lezen voor de background stories van bepaalde personages.
    Het kan handig zijn om Askroth : Ver van Huis te lezen voor de background story van Askroth.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 0:12 ]

    Prima, ik wist al niet wat ik met haar moest (;


    Megan staarde naar de jongen. 'Hai,' zei ze schor. 'Weet jij hoe we hier komen?' vroeg ze zacht.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Sykes schudde zijn hoofd. ‘Het ene moment bestelde ik nog wat drinken aan de bar en het volgende moment begon ik te zweven en verder… herinner ik me niets.’
    Hij wreef even met zijn pols over zijn voorhoofd, die kletsnat was.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Megan slikte moeizaam. 'Heb je water?' vroeg ze wanhopig. 'We hebben water nodig.' Ze bracht haar hand naar haar keel.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ik weet het,' zuchtte Sykes, 'maar ik heb helemaal niks bij me.'
    Hij legde zijn hand boven zijn ogen zodat de zon hem niet verblindde en blikte om zich heen, maar het landschap leek oneindig door te gaan. Hij meende het in het oosten wat heuveliger te zien worden, maar dat zou ook zijn verbeelding kunnen zijn. 'Laten we daar maar heen gaan.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alassëa keek verontwaardig naar Van nadat hij haar opzij had geduwd, maar werd al gauw afgeleid door Tomas.
    'We vlogen,' antwoordde ze.

    -

    Ardaneus glimlachte naar Epialthes toen een zwart puntje aan de horizon steeds groter werd en de vorm van een gevleugeld dier aannam.

    'En waar zijn we naartoe gevlogen?' Hij slaakte een zucht. Hij haatte woestijnen. Veel te veel zand.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alassëa spreidde haar armen om aan te duiden dat hij om zich heen moest kijken, maar ze zei verder niets.

    Megan kwam overeind. 'Hoe heet je eigenlijk?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Wense voelde zich aangestaard worden door iedereen, blikken van angst.
    'Jullie begrijpen het niet!' Ze snikte even. 'Ik...' Ze keek hopend naar Ignatius, naar Daniel. 'Ze is niet dood,' jammerde ze toen. Wense voelde toen een pijn in haar onderbuik. Het kind dat ze in haar droeg zou met een maand gebaren moeten worden. Ze wou graag vluchten maar dat zou haar dood zijn en die van haar kind.

    -

    Sam had wel eens een vampier ontmoet, ze vroeg zich af of het meisje ook in de dreuzel wereld een vampier was geweest. Maar dat had onwerkelijk geleken, zij waren al hun magische krachten kwijt dus hoe had zij dan een vampier kunnen zijn. Een magisch wezen nota benen.

    -

    Eva schudde haar hoofd.
    'Het spijt mij dat je dit moet zien, dat je jouw wereld zo in puin moet aanschouwen.' Hun schaduwen werden alsmaar langer en de zonnen gingen onder.

    'Sykes. En jij?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Megan.' Ze scheurde een stuk stof van haar shirt af en bond dat om haar hoofd, zo goed en kwaad als het ging. 'Ken je toevallig een meisje, Noha? Heb je haar gezien?' vroeg ze hoopvol.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Sykes schudde zijn hoofd. 'Ik heb hier nog niemand gezien, behalve jou.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Van wist niet wat hij moest denken. Hij wilde eigenlijk gewoon terug naar Ophelia, maar zag dat niet echt gebeuren.
    De zonnen gingen allebei langzaam onder en daar was hij wel blij om. Het zou vanzelf afkoelen, maar hij wist ook dat de tempratuur te sterk kon dalen en dat zou ook niet echt opschieten.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ignatius' lippen krulden om tot een glimlach en hij richtte zich op Wense.
    'Misschien moeten we zo'n gevaarlijk dier als.. jij niet zomaar rond laten lopen. Dieren horen immers aan de lijn, want wie weet wat voor schade ze aan kunnen richten.'

    Megan boog even teleurgesteld haar hoofd. Hopelijk was Noha in orde, en zou ze haar vriendin gauw vinden.
    'Ik wil haar graag vinden.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?